José Sacristán protagonitza l’anunci de l’edició ‘més valenciana’ dels Goya

L’actor i futur Goya d’Honor 2022, José Sacristán, és el principal protagonista del espot que ha llançat l’Acadèmia del Cine per a promocionar la 36a edició dels premis del sèptim art espanyol.

En el xicotet vídeo publicitari dirigit per Dani de la Torre, es veu a Sacristán casa per casa contant les bondats de les cintes nominades a millor pel·lícula (El buen patrón, Maixabel, Madres Paralelas, Mediterráneo y Libertad).

L’actor recorre diversos indrets de València com la Plaça de l’Ajuntament, la Plaça de la Verge, la Ciutat de les Arts i les Ciències… La capital valenciana acollirà aquesta edició dels Goya el pròxim 12 de febrer, per commemorar el passat centenari del naixement del director Luis García Berlanga (1921-2010), ja que la gala de l’any passat hagué de celebrar-se virtualment a causa de la pandèmia.

El espot rememora així els inicis en la professió dramàtica del veterà intèrpret, quan havia de compaginar les arts escèniques amb el treball de venedor porta a porta del Cercle de Lectors.

Dani de la Torre, director de pel·lícules com El desconocido, La sombra de la Ley y Life is life, serà l’encarregat de conduir la gala i junt amb un equip de guionistes i realitzadors encapçalats per Bárbara Alpuente, Ángela Arnero, Nuria Roca i Alberto López.

Últimes notícies

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.