José Sacristán protagonitza l’anunci de l’edició ‘més valenciana’ dels Goya

L’actor i futur Goya d’Honor 2022, José Sacristán, és el principal protagonista del espot que ha llançat l’Acadèmia del Cine per a promocionar la 36a edició dels premis del sèptim art espanyol.

En el xicotet vídeo publicitari dirigit per Dani de la Torre, es veu a Sacristán casa per casa contant les bondats de les cintes nominades a millor pel·lícula (El buen patrón, Maixabel, Madres Paralelas, Mediterráneo y Libertad).

L’actor recorre diversos indrets de València com la Plaça de l’Ajuntament, la Plaça de la Verge, la Ciutat de les Arts i les Ciències… La capital valenciana acollirà aquesta edició dels Goya el pròxim 12 de febrer, per commemorar el passat centenari del naixement del director Luis García Berlanga (1921-2010), ja que la gala de l’any passat hagué de celebrar-se virtualment a causa de la pandèmia.

El espot rememora així els inicis en la professió dramàtica del veterà intèrpret, quan havia de compaginar les arts escèniques amb el treball de venedor porta a porta del Cercle de Lectors.

Dani de la Torre, director de pel·lícules com El desconocido, La sombra de la Ley y Life is life, serà l’encarregat de conduir la gala i junt amb un equip de guionistes i realitzadors encapçalats per Bárbara Alpuente, Ángela Arnero, Nuria Roca i Alberto López.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.