12.2 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

José Sacristán protagonitza l’anunci de l’edició ‘més valenciana’ dels Goya

L’actor i futur Goya d’Honor 2022, José Sacristán, és el principal protagonista del espot que ha llançat l’Acadèmia del Cine per a promocionar la 36a edició dels premis del sèptim art espanyol.

En el xicotet vídeo publicitari dirigit per Dani de la Torre, es veu a Sacristán casa per casa contant les bondats de les cintes nominades a millor pel·lícula (El buen patrón, Maixabel, Madres Paralelas, Mediterráneo y Libertad).

L’actor recorre diversos indrets de València com la Plaça de l’Ajuntament, la Plaça de la Verge, la Ciutat de les Arts i les Ciències… La capital valenciana acollirà aquesta edició dels Goya el pròxim 12 de febrer, per commemorar el passat centenari del naixement del director Luis García Berlanga (1921-2010), ja que la gala de l’any passat hagué de celebrar-se virtualment a causa de la pandèmia.

El espot rememora així els inicis en la professió dramàtica del veterà intèrpret, quan havia de compaginar les arts escèniques amb el treball de venedor porta a porta del Cercle de Lectors.

Dani de la Torre, director de pel·lícules com El desconocido, La sombra de la Ley y Life is life, serà l’encarregat de conduir la gala i junt amb un equip de guionistes i realitzadors encapçalats per Bárbara Alpuente, Ángela Arnero, Nuria Roca i Alberto López.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.