José Sacristán protagonitza l’anunci de l’edició ‘més valenciana’ dels Goya

L’actor i futur Goya d’Honor 2022, José Sacristán, és el principal protagonista del espot que ha llançat l’Acadèmia del Cine per a promocionar la 36a edició dels premis del sèptim art espanyol.

En el xicotet vídeo publicitari dirigit per Dani de la Torre, es veu a Sacristán casa per casa contant les bondats de les cintes nominades a millor pel·lícula (El buen patrón, Maixabel, Madres Paralelas, Mediterráneo y Libertad).

L’actor recorre diversos indrets de València com la Plaça de l’Ajuntament, la Plaça de la Verge, la Ciutat de les Arts i les Ciències… La capital valenciana acollirà aquesta edició dels Goya el pròxim 12 de febrer, per commemorar el passat centenari del naixement del director Luis García Berlanga (1921-2010), ja que la gala de l’any passat hagué de celebrar-se virtualment a causa de la pandèmia.

El espot rememora així els inicis en la professió dramàtica del veterà intèrpret, quan havia de compaginar les arts escèniques amb el treball de venedor porta a porta del Cercle de Lectors.

Dani de la Torre, director de pel·lícules com El desconocido, La sombra de la Ley y Life is life, serà l’encarregat de conduir la gala i junt amb un equip de guionistes i realitzadors encapçalats per Bárbara Alpuente, Ángela Arnero, Nuria Roca i Alberto López.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.