José Sacristán protagonitza l’anunci de l’edició ‘més valenciana’ dels Goya

L’actor i futur Goya d’Honor 2022, José Sacristán, és el principal protagonista del espot que ha llançat l’Acadèmia del Cine per a promocionar la 36a edició dels premis del sèptim art espanyol.

En el xicotet vídeo publicitari dirigit per Dani de la Torre, es veu a Sacristán casa per casa contant les bondats de les cintes nominades a millor pel·lícula (El buen patrón, Maixabel, Madres Paralelas, Mediterráneo y Libertad).

L’actor recorre diversos indrets de València com la Plaça de l’Ajuntament, la Plaça de la Verge, la Ciutat de les Arts i les Ciències… La capital valenciana acollirà aquesta edició dels Goya el pròxim 12 de febrer, per commemorar el passat centenari del naixement del director Luis García Berlanga (1921-2010), ja que la gala de l’any passat hagué de celebrar-se virtualment a causa de la pandèmia.

El espot rememora així els inicis en la professió dramàtica del veterà intèrpret, quan havia de compaginar les arts escèniques amb el treball de venedor porta a porta del Cercle de Lectors.

Dani de la Torre, director de pel·lícules com El desconocido, La sombra de la Ley y Life is life, serà l’encarregat de conduir la gala i junt amb un equip de guionistes i realitzadors encapçalats per Bárbara Alpuente, Ángela Arnero, Nuria Roca i Alberto López.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.