Lidl instal·larà una nova plataforma logística a Xest i obrirà tres noves tendes en 2019 en la Comunitat

Ejemplo de shortcode con estilo
  La cadena de supermercats Lidl instal·larà a Xest un dels seus centres logístics més grans i avançats d’Espanya, que aspira a obtindre quan finalitze el projecte les certificacions ‘Breeam Excellent y Verde’, de referència en construcció sostenible. A més, la companyia alemanya té previst obrir tres tendes en 2019 en la Comunitat Valenciana, a Burjassot, Torrevieja i Xàtiva.  […]

 

La cadena de supermercats Lidl instal·larà a Xest un dels seus centres logístics més grans i avançats d’Espanya, que aspira a obtindre quan finalitze el projecte les certificacions ‘Breeam Excellent y Verde’, de referència en construcció sostenible. A més, la companyia alemanya té previst obrir tres tendes en 2019 en la Comunitat Valenciana, a Burjassot, Torrevieja i Xàtiva. 

  

Amb l’objectiu d’impulsar el seu negoci a la regió i en altres zones de l’arc mediterrani, «la companyia està construint a Xest una de les seues plataformes logístiques més estratègiques per al desenvolupament de la seua activitat a Espanya», ha informat l’empresa en un comunicat. 

  

L’alcalde de Xest, José Morell, ha visitat aquest dimecres les futures instal·lacions de la cadena de supermercats, al costat del director regional de Lidl en la Comunitat Valenciana, Grischa Voss. La futura plataforma logística s’està construint al costat del Circuit Ricardo Tormo i passarà a formar part del Parc Empresarial Circuit de Xest. 

  

L’equipament suposarà una inversió de més de 55 milions d’euros i la seua posada en marxa, prevista per a finals d’aquest mateix any, respon a la necessitat d’acompanyar el creixement que la companyia experimenta en els últims anys a la regió. 

  

Amb 51.000 m2 de superfície, el magatzem tindrà capacitat per a més de 30.000 palets i comptarà amb 140 molls de descàrrega per a l’optimització del trànsit de la mercaderia. Amb la posada en marxa de la instal·lació, Lidl traslladarà a Xest l’activitat que fins ara centralitzava en el centre logístic de Riba-Roja del Túria, que s’ha quedat menut per a atendre les creixents necessitats logístiques. 

  

Els 200 empleats que actualment treballen en Riba-Roja es traslladaran igualment a la nova plataforma, feta per a impulsar el desenvolupament sostenible del negoci de Lidl en la zona. L’empresa ha mantingut una inversió sostenible per a ampliar la seua xarxa de tendes, ha generat ús de forma continuada i ha vingut apostant fermament pel producte valencià, amb compres anuals per valor d’uns 230 milions d’euros. 

  

L’any passat, la cadena va posar en marxa fins a 7 nous establiments -dos a València, i un a Oliva, L’Eliana, Finestrat, Port de Sagunt i Petrer- i en aquest 2019 preveu obrir 3 més: Torrevieja, Burjassot i Xàtiva. Aquestes 10 obertures suposaran en total una inversió de prop de 50 milions d’euros i la creació de 100 nous llocs de treball.

  

Dos de les noves botigues s’inauguraran precisament aquest dijous, en les localitats de Burjassot i Torrevieja. El primer d’ells ha suposat una inversió de 5 milions d’euros i la creació de 15 nous llocs de treball per a una plantilla de 22 empleats, mentre que per al segon Lidl ha invertit prop de 3 milions d’euros i ha creat 9 llocs de treball per a una plantilla de 25 empleats.

Últimes notícies

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.

El combustible pot encarir els vols britànics a Benidorm

Els operadors britànics temen menys places i tarifes més cares per a 2027 a causa de l’encariment del combustible. Tot i això, les reserves anticipades cap a Benidorm i la Costa Blanca mantenen una evolució favorable.