Lidl instal·larà una nova plataforma logística a Xest i obrirà tres noves tendes en 2019 en la Comunitat

Ejemplo de shortcode con estilo
  La cadena de supermercats Lidl instal·larà a Xest un dels seus centres logístics més grans i avançats d’Espanya, que aspira a obtindre quan finalitze el projecte les certificacions ‘Breeam Excellent y Verde’, de referència en construcció sostenible. A més, la companyia alemanya té previst obrir tres tendes en 2019 en la Comunitat Valenciana, a Burjassot, Torrevieja i Xàtiva.  […]

 

La cadena de supermercats Lidl instal·larà a Xest un dels seus centres logístics més grans i avançats d’Espanya, que aspira a obtindre quan finalitze el projecte les certificacions ‘Breeam Excellent y Verde’, de referència en construcció sostenible. A més, la companyia alemanya té previst obrir tres tendes en 2019 en la Comunitat Valenciana, a Burjassot, Torrevieja i Xàtiva. 

  

Amb l’objectiu d’impulsar el seu negoci a la regió i en altres zones de l’arc mediterrani, «la companyia està construint a Xest una de les seues plataformes logístiques més estratègiques per al desenvolupament de la seua activitat a Espanya», ha informat l’empresa en un comunicat. 

  

L’alcalde de Xest, José Morell, ha visitat aquest dimecres les futures instal·lacions de la cadena de supermercats, al costat del director regional de Lidl en la Comunitat Valenciana, Grischa Voss. La futura plataforma logística s’està construint al costat del Circuit Ricardo Tormo i passarà a formar part del Parc Empresarial Circuit de Xest. 

  

L’equipament suposarà una inversió de més de 55 milions d’euros i la seua posada en marxa, prevista per a finals d’aquest mateix any, respon a la necessitat d’acompanyar el creixement que la companyia experimenta en els últims anys a la regió. 

  

Amb 51.000 m2 de superfície, el magatzem tindrà capacitat per a més de 30.000 palets i comptarà amb 140 molls de descàrrega per a l’optimització del trànsit de la mercaderia. Amb la posada en marxa de la instal·lació, Lidl traslladarà a Xest l’activitat que fins ara centralitzava en el centre logístic de Riba-Roja del Túria, que s’ha quedat menut per a atendre les creixents necessitats logístiques. 

  

Els 200 empleats que actualment treballen en Riba-Roja es traslladaran igualment a la nova plataforma, feta per a impulsar el desenvolupament sostenible del negoci de Lidl en la zona. L’empresa ha mantingut una inversió sostenible per a ampliar la seua xarxa de tendes, ha generat ús de forma continuada i ha vingut apostant fermament pel producte valencià, amb compres anuals per valor d’uns 230 milions d’euros. 

  

L’any passat, la cadena va posar en marxa fins a 7 nous establiments -dos a València, i un a Oliva, L’Eliana, Finestrat, Port de Sagunt i Petrer- i en aquest 2019 preveu obrir 3 més: Torrevieja, Burjassot i Xàtiva. Aquestes 10 obertures suposaran en total una inversió de prop de 50 milions d’euros i la creació de 100 nous llocs de treball.

  

Dos de les noves botigues s’inauguraran precisament aquest dijous, en les localitats de Burjassot i Torrevieja. El primer d’ells ha suposat una inversió de 5 milions d’euros i la creació de 15 nous llocs de treball per a una plantilla de 22 empleats, mentre que per al segon Lidl ha invertit prop de 3 milions d’euros i ha creat 9 llocs de treball per a una plantilla de 25 empleats.

Últimes notícies

Detingut a Lucena del Cid després d’atrinxerar-se en la seua vivenda i encarar-se amb la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 65 anys a Lucena del Cid després d’atrinxerar-se en la seua vivenda i intentar agredir els agents. En el seu domicili han localitzat diverses armes blanques i un laboratori clandestí de marihuana.

Bellreguard continua traent trastos malmesos per la DANA Adam i netejant la platja

Els veïns de Bellreguard continuen traent trastos malmesos de les plantes baixes de la platja després de la DANA Adam i els acumulen en punts d’acopi mentre es valora l’abast dels danys. L’alcalde preveu setmanes de faena i reclama més mans per a accelerar la neteja.

La dana Adam arrasa més de mil colmenes i colpeja de ple l’apicultura a la Marina Alta

La dana Adam ha destruït més d’un miler de colmenes a la Marina Alta i municipis pròxims, amb explotacions inaccessibles i danys greus en infraestructures agràries.

A presó provisional un jove per 40 robatoris en una sola nit a Guardamar

Un jove de 20 anys ha ingressat a la presó provisional acusat de 39 robatoris amb força en vehicles i un més en grau de temptativa en un comerç de Guardamar del Segura, tots comesos en la mateixa matinada.

Utiel encara les futures danas amb por i obres hidràuliques pendents

L’alcalde d’Utiel, Ricardo Gabaldón, adverteix que el municipi continua sense infraestructures clau dos anys després de la dana de 2024 i reclama agilitzar les grans obres hidràuliques per a minimitzar els danys davant nous episodis de pluges intenses.

Les víctimes de la dana del 2024 preparen actes d’homenatge a Paiporta, Alaquàs i València

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 commemoraran el segon aniversari amb actes d’homenatge i marxes a Alaquàs, Paiporta, València i altres municipis de la província. Els actes inclouen reconeixements, projeccions, música i una manifestació a València.

Temps estable en la Comunitat Valenciana i lleu descens de les temperatures

La Comunitat Valenciana afronta el tram final de la setmana amb oratge estable, alguns intervals de núvols i un lleu descens tèrmic este dijous. El vent bufarà fluix amb canvis de direcció i hi haurà marejadeta a les aigües costaneres.

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.