Lidl instal·larà una nova plataforma logística a Xest i obrirà tres noves tendes en 2019 en la Comunitat

 

La cadena de supermercats Lidl instal·larà a Xest un dels seus centres logístics més grans i avançats d’Espanya, que aspira a obtindre quan finalitze el projecte les certificacions ‘Breeam Excellent y Verde’, de referència en construcció sostenible. A més, la companyia alemanya té previst obrir tres tendes en 2019 en la Comunitat Valenciana, a Burjassot, Torrevieja i Xàtiva. 

  

Amb l’objectiu d’impulsar el seu negoci a la regió i en altres zones de l’arc mediterrani, «la companyia està construint a Xest una de les seues plataformes logístiques més estratègiques per al desenvolupament de la seua activitat a Espanya», ha informat l’empresa en un comunicat. 

  

L’alcalde de Xest, José Morell, ha visitat aquest dimecres les futures instal·lacions de la cadena de supermercats, al costat del director regional de Lidl en la Comunitat Valenciana, Grischa Voss. La futura plataforma logística s’està construint al costat del Circuit Ricardo Tormo i passarà a formar part del Parc Empresarial Circuit de Xest. 

  

L’equipament suposarà una inversió de més de 55 milions d’euros i la seua posada en marxa, prevista per a finals d’aquest mateix any, respon a la necessitat d’acompanyar el creixement que la companyia experimenta en els últims anys a la regió. 

  

Amb 51.000 m2 de superfície, el magatzem tindrà capacitat per a més de 30.000 palets i comptarà amb 140 molls de descàrrega per a l’optimització del trànsit de la mercaderia. Amb la posada en marxa de la instal·lació, Lidl traslladarà a Xest l’activitat que fins ara centralitzava en el centre logístic de Riba-Roja del Túria, que s’ha quedat menut per a atendre les creixents necessitats logístiques. 

  

Els 200 empleats que actualment treballen en Riba-Roja es traslladaran igualment a la nova plataforma, feta per a impulsar el desenvolupament sostenible del negoci de Lidl en la zona. L’empresa ha mantingut una inversió sostenible per a ampliar la seua xarxa de tendes, ha generat ús de forma continuada i ha vingut apostant fermament pel producte valencià, amb compres anuals per valor d’uns 230 milions d’euros. 

  

L’any passat, la cadena va posar en marxa fins a 7 nous establiments -dos a València, i un a Oliva, L’Eliana, Finestrat, Port de Sagunt i Petrer- i en aquest 2019 preveu obrir 3 més: Torrevieja, Burjassot i Xàtiva. Aquestes 10 obertures suposaran en total una inversió de prop de 50 milions d’euros i la creació de 100 nous llocs de treball.

  

Dos de les noves botigues s’inauguraran precisament aquest dijous, en les localitats de Burjassot i Torrevieja. El primer d’ells ha suposat una inversió de 5 milions d’euros i la creació de 15 nous llocs de treball per a una plantilla de 22 empleats, mentre que per al segon Lidl ha invertit prop de 3 milions d’euros i ha creat 9 llocs de treball per a una plantilla de 25 empleats.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.