El motiu pel que María Teresa Campos va deixar plantat ahir a Telecinco

 

Este diumenge, 20 de setembre, Telecinco va emetre l’últim programa de la temporada de ‘Hormigas Blancas‘ i ho feia repassant la vida de Bertín Osborne. Col·laboradors habituals com Mila Ximénez, Lydia Lozano, Beatriz Cortazar o Cristina Cifuentes van participar durant el debat del programa.

 

Al llarg del documental, conduït per Carlota Corredera, es va parlar de la vida amorosa de Bertín Osborne i tot pareixia anar segons el previst però, els espectadors es van donar compte que quan es va començar a parlar de ‘les Campos‘ es fixaren que faltava María Teresa Campos. Tot i que l’organització tenia prevista la seua participació, finalment la mare de Terelu Campos va decidir no assistir al programa com havia fet durant les últimes setmanes.

 

L’absència de María Teresa Campos no va ser causada per cap problema de salut d’última hora i Carlota Corredera deia en directe: «Esta nit en el plató hauria d’haver estat amb nosaltres, com ja ha estat en altres documentals que hem fet». La presentadora va assenyalar que el programa s’havia posat en contacte amb ella i «ens va dir que sí que venia».

 

María Teresa Campos, lluny de Telecinco

L’encarregada de tots els acords de contractes de María Teresa Campos és la seua filla Carmen Borrego. La presentadora d’Hormigas Blancas‘ va explicar que quan van telefonar a Borrego esta els va dir que «María Teresa Campos no vindria al nostre programa».  

 

Al plató ningú va ser capaç d’entendre este moviment que la presentadora malaguenya havia decidit fer perquè sempre ha estat col·laborant al programa de Telecinco. Tot i que s’ha de tindre en compte que en algunes de les entregues, com amb la de Rocío Carrasco, la presentadora va fer unes declaracions molt polèmiques. 

 

Per la seua part, Carlota Corredera va explicar que creu que ‘les Campos‘ estan enfadades amb la cadena per tot el que ha passat últimament i va declarar que «jo crec que és perquè està enfadada amb Telecinco, però això ja és una teoria meua».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.

La Fiscalia demana 4 anys de presó a un empresari per quedar-se 350.000 euros d’un inversor

La Fiscalia d'Alacant sol·licita quatre anys de presó per a un empresari acusat d'apropiar-se de 350.000 euros transferits per un inversor per a projectes d'instal·lacions fotovoltaiques.

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.