El motiu pel que María Teresa Campos va deixar plantat ahir a Telecinco

 

Este diumenge, 20 de setembre, Telecinco va emetre l’últim programa de la temporada de ‘Hormigas Blancas‘ i ho feia repassant la vida de Bertín Osborne. Col·laboradors habituals com Mila Ximénez, Lydia Lozano, Beatriz Cortazar o Cristina Cifuentes van participar durant el debat del programa.

 

Al llarg del documental, conduït per Carlota Corredera, es va parlar de la vida amorosa de Bertín Osborne i tot pareixia anar segons el previst però, els espectadors es van donar compte que quan es va començar a parlar de ‘les Campos‘ es fixaren que faltava María Teresa Campos. Tot i que l’organització tenia prevista la seua participació, finalment la mare de Terelu Campos va decidir no assistir al programa com havia fet durant les últimes setmanes.

 

L’absència de María Teresa Campos no va ser causada per cap problema de salut d’última hora i Carlota Corredera deia en directe: «Esta nit en el plató hauria d’haver estat amb nosaltres, com ja ha estat en altres documentals que hem fet». La presentadora va assenyalar que el programa s’havia posat en contacte amb ella i «ens va dir que sí que venia».

 

María Teresa Campos, lluny de Telecinco

L’encarregada de tots els acords de contractes de María Teresa Campos és la seua filla Carmen Borrego. La presentadora d’Hormigas Blancas‘ va explicar que quan van telefonar a Borrego esta els va dir que «María Teresa Campos no vindria al nostre programa».  

 

Al plató ningú va ser capaç d’entendre este moviment que la presentadora malaguenya havia decidit fer perquè sempre ha estat col·laborant al programa de Telecinco. Tot i que s’ha de tindre en compte que en algunes de les entregues, com amb la de Rocío Carrasco, la presentadora va fer unes declaracions molt polèmiques. 

 

Per la seua part, Carlota Corredera va explicar que creu que ‘les Campos‘ estan enfadades amb la cadena per tot el que ha passat últimament i va declarar que «jo crec que és perquè està enfadada amb Telecinco, però això ja és una teoria meua».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hostaleria i turisme reclamen un pacte global de mobilitat a València

Hostaleria València, Hosbec i Fotur reclamen un projecte integral de mobilitat per a la ciutat i la seua àrea metropolitana. Demanen més transport nocturn i coordinació entre transport públic, taxi i VTC per a evitar esperes i millorar l'experiència turística.

Potries farà realitat el seu projecte cultural malgrat quedar fora de la Capital Europea de la Cultura 2031

Potries no va passar a la fase final per a 2031, però mantindrà el pla cultural dissenyat durant la candidatura. El consistori reivindica el paper dels pobles xicotets.

Bernabé demana que Policia Local i bombers definisquen aforaments davant les mascletaes a València

La delegada del Govern recorda que el Pla d'Autoprotecció l'elaboren Policia Local i bombers i que serà la Junta Local de Seguretat qui fixe els aforaments. L'òrgan valorarà el possible retorn de les línies C-1 i C-2 a l'Estació del Nord durant les mascletaes.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

Dos menors de 16 i 17 anys han sigut detinguts a Alacant per un assalt amb arma blanca a dos jóvens. Una de les víctimes, de 19 anys, va ser operada d'urgència després de patir una lesió pulmonar.

Catarroja treballa en un monument d’homenatge a les víctimes de la DANA

L'Ajuntament avança en un monument per a recordar als qui van morir en la DANA del 29 d'octubre de 2024, en coordinació amb famílies i Administracions.

Potries es queda fora; Càceres, Granada, Las Palmas i Oviedo, finalistes a Capital Europea de la Cultura 2031

Càceres, Granada, Las Palmas de Gran Canaria i Oviedo han sigut seleccionades finalistes per a 2031, deixant fora a Potries. El comité atorga nou mesos per a perfeccionar els projectes i es reunirà de nou al desembre.

El Consell mostra màxim respecte a la Justícia després de la detenció de Carlos Baño

El vicepresident José Díez ha defés el respecte del Consell a les diligències judicials i la presumpció d'innocència després de l'arrest del president de la Cambra d'Alacant. La UDEF registra entitats que van gestionar els bons consum de 2022 i 2023 per a esclarir l'ús de fons públics.

Els metges convoquen una vaga en plena setmana de Falles que inquieta a veïns i consumidors

Els metges han sigut convocats a una vaga entre el 16 i el 20 de març, coincidint amb les Falles. Associacions de consumidors i veïnals alerten de l'impacte i demanen servicis mínims.