El motiu pel que María Teresa Campos va deixar plantat ahir a Telecinco

 

Este diumenge, 20 de setembre, Telecinco va emetre l’últim programa de la temporada de ‘Hormigas Blancas‘ i ho feia repassant la vida de Bertín Osborne. Col·laboradors habituals com Mila Ximénez, Lydia Lozano, Beatriz Cortazar o Cristina Cifuentes van participar durant el debat del programa.

 

Al llarg del documental, conduït per Carlota Corredera, es va parlar de la vida amorosa de Bertín Osborne i tot pareixia anar segons el previst però, els espectadors es van donar compte que quan es va començar a parlar de ‘les Campos‘ es fixaren que faltava María Teresa Campos. Tot i que l’organització tenia prevista la seua participació, finalment la mare de Terelu Campos va decidir no assistir al programa com havia fet durant les últimes setmanes.

 

L’absència de María Teresa Campos no va ser causada per cap problema de salut d’última hora i Carlota Corredera deia en directe: «Esta nit en el plató hauria d’haver estat amb nosaltres, com ja ha estat en altres documentals que hem fet». La presentadora va assenyalar que el programa s’havia posat en contacte amb ella i «ens va dir que sí que venia».

 

María Teresa Campos, lluny de Telecinco

L’encarregada de tots els acords de contractes de María Teresa Campos és la seua filla Carmen Borrego. La presentadora d’Hormigas Blancas‘ va explicar que quan van telefonar a Borrego esta els va dir que «María Teresa Campos no vindria al nostre programa».  

 

Al plató ningú va ser capaç d’entendre este moviment que la presentadora malaguenya havia decidit fer perquè sempre ha estat col·laborant al programa de Telecinco. Tot i que s’ha de tindre en compte que en algunes de les entregues, com amb la de Rocío Carrasco, la presentadora va fer unes declaracions molt polèmiques. 

 

Per la seua part, Carlota Corredera va explicar que creu que ‘les Campos‘ estan enfadades amb la cadena per tot el que ha passat últimament i va declarar que «jo crec que és perquè està enfadada amb Telecinco, però això ja és una teoria meua».

Últimes notícies

L’ampliació d’Almaraz allarga fins a 2030 el tancament nuclear a Espanya

El Govern ha autoritzat que la central nuclear d’Almaraz continue operant fins al 8 de juny de 2030, fet que obliga a retocar el calendari de tancament escalonat però manté 2035 com a data final del parc nuclear espanyol.

Vuit detinguts per una brutal baralla amb ganivets i destrals en un parc de València

La Policia Nacional ha detingut huit hòmens per una violenta baralla amb ganivets, destrals i un atropellament en un parc del districte de Trànsits de València el passat 16 de juliol. Dos estan investigats per homicidi en grau de temptativa i un altre també per amenaces greus i robatori o furt d’ús de vehicle.

Més de 728.000 desplaçaments per carretera en la Comunitat este pont del 15 d’agost

La DGT preveu més de 728.000 viatges per carretera en la Comunitat Valenciana durant l’operació especial del pont del 15 d’agost i reclama màxima prudència al volant davant l’augment de víctimes mortals.

Roberto Bautista torna al futbol i marca dos gols un mes després de retirar-se del tenis

Roberto Bautista, retirat del tenis fa només un mes, s’ha estrenat amb Els Ibarsos marcant dos gols en un amistós contra el Morella. L’exnúmero u valencià del tenis recupera així la carrera futbolística que va abandonar amb 14 anys.

La Tomatina es menja ara en cucurutxo amb un gelat de tomaca fet a Buñol

La gelateria italiana Al Bacio, regentada per Diego Salvati a Buñol, ha creat un gelat de tomaca amb producte local com a homenatge gastronòmic a la Tomatina. L’elaboració, de sabor salat i en edició limitada, busca l’equilibri entre l’acidesa del tomata i el punt dolç d’un gelat tradicional.

225 conductors acaben davant del jutge en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 225 conductors en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, més de la mitat per alcohol. València concentra bona part de les actuacions per conduir sense permís i sota els efectes de l'alcohol.

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.