El motiu pel que María Teresa Campos va deixar plantat ahir a Telecinco

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este diumenge, 20 de setembre, Telecinco va emetre l’últim programa de la temporada de ‘Hormigas Blancas‘ i ho feia repassant la vida de Bertín Osborne. Col·laboradors habituals com Mila Ximénez, Lydia Lozano, Beatriz Cortazar o Cristina Cifuentes van participar durant el debat del programa.   Al llarg del documental, conduït per Carlota Corredera, es va parlar […]

 

Este diumenge, 20 de setembre, Telecinco va emetre l’últim programa de la temporada de ‘Hormigas Blancas‘ i ho feia repassant la vida de Bertín Osborne. Col·laboradors habituals com Mila Ximénez, Lydia Lozano, Beatriz Cortazar o Cristina Cifuentes van participar durant el debat del programa.

 

Al llarg del documental, conduït per Carlota Corredera, es va parlar de la vida amorosa de Bertín Osborne i tot pareixia anar segons el previst però, els espectadors es van donar compte que quan es va començar a parlar de ‘les Campos‘ es fixaren que faltava María Teresa Campos. Tot i que l’organització tenia prevista la seua participació, finalment la mare de Terelu Campos va decidir no assistir al programa com havia fet durant les últimes setmanes.

 

L’absència de María Teresa Campos no va ser causada per cap problema de salut d’última hora i Carlota Corredera deia en directe: «Esta nit en el plató hauria d’haver estat amb nosaltres, com ja ha estat en altres documentals que hem fet». La presentadora va assenyalar que el programa s’havia posat en contacte amb ella i «ens va dir que sí que venia».

 

María Teresa Campos, lluny de Telecinco

L’encarregada de tots els acords de contractes de María Teresa Campos és la seua filla Carmen Borrego. La presentadora d’Hormigas Blancas‘ va explicar que quan van telefonar a Borrego esta els va dir que «María Teresa Campos no vindria al nostre programa».  

 

Al plató ningú va ser capaç d’entendre este moviment que la presentadora malaguenya havia decidit fer perquè sempre ha estat col·laborant al programa de Telecinco. Tot i que s’ha de tindre en compte que en algunes de les entregues, com amb la de Rocío Carrasco, la presentadora va fer unes declaracions molt polèmiques. 

 

Per la seua part, Carlota Corredera va explicar que creu que ‘les Campos‘ estan enfadades amb la cadena per tot el que ha passat últimament i va declarar que «jo crec que és perquè està enfadada amb Telecinco, però això ja és una teoria meua».

Últimes notícies

Castro alerta: un error davant la Real Sociedad pot costar car al Llevant

Luís Castro ha destacat la qualitat i l’eficàcia de la Real Sociedad abans del partit de diumenge a Anoeta. Dela serà baixa i Hugo Sotelo podria jugar uns minuts.

El Valencia Basket busca la tercera victoria ante el Baskonia

El Valencia Basket rep rep al Kosner Baskonia este diumenge al Roig Arena, en la cinquena jornada de l’ACB. L’equip valencià vol encadenar la victòria europea amb un tercer triomf en la lliga.

Morant acusa Catalá de no estar al costat dels afectats per la dana

Diana Morant ha defensat que el PSOE guanyarà les eleccions generals del 29 de novembre i ha acusat María José Catalá d’haver-se desentés dels afectats per la dana.

La flota mediterrània aspira a pescar 180 dies l’any que ve

Miguel Castell ha defensat davant la UE ampliar a 180 els dies d’activitat de la flota mediterrània en 2027. També ha reclamat normes adaptades i menys restriccions acumulades.

Més de 300 persones descobrixen el taller de Renfe a València

Més de 300 persones han visitat la base de manteniment de Renfe a València durant la jornada de portes obertes pel Dia del Tren. A escala estatal, les nou bases obertes han rebut més de 2.400 visitants.

Picanya acollirà el seminari de la Filmoteca sobre *El pisito*

La Filmoteca Valenciana dedicarà del 25 al 27 de novembre un seminari a la pel·lícula de 1959, amb sessions a València i Picanya. Les persones residents en municipis afectats per la dana de 2024 podran inscriure’s gratuïtament.

La CV-700 en Onda reabre i recupera la circulació després de la dana Adam

La CV-700 a Onda ha reobert després de les pluges del 18 al 20 d’octubre. Així, ja circula el trànsit per les 14 carreteres autonòmiques afectades.

Compromís denuncia a Antifraude contractes de l’Exaltació de 2024

Compromís ha denunciat davant Antifrau possibles irregularitats en els contractes de l’Exaltació de les Falleres Majors de València de 2024. L’Agència ha obert una investigació arran de la denúncia de Pere Fuset.