15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

El motiu pel que María Teresa Campos va deixar plantat ahir a Telecinco

 

Este diumenge, 20 de setembre, Telecinco va emetre l’últim programa de la temporada de ‘Hormigas Blancas‘ i ho feia repassant la vida de Bertín Osborne. Col·laboradors habituals com Mila Ximénez, Lydia Lozano, Beatriz Cortazar o Cristina Cifuentes van participar durant el debat del programa.

 

Al llarg del documental, conduït per Carlota Corredera, es va parlar de la vida amorosa de Bertín Osborne i tot pareixia anar segons el previst però, els espectadors es van donar compte que quan es va començar a parlar de ‘les Campos‘ es fixaren que faltava María Teresa Campos. Tot i que l’organització tenia prevista la seua participació, finalment la mare de Terelu Campos va decidir no assistir al programa com havia fet durant les últimes setmanes.

 

L’absència de María Teresa Campos no va ser causada per cap problema de salut d’última hora i Carlota Corredera deia en directe: «Esta nit en el plató hauria d’haver estat amb nosaltres, com ja ha estat en altres documentals que hem fet». La presentadora va assenyalar que el programa s’havia posat en contacte amb ella i «ens va dir que sí que venia».

 

María Teresa Campos, lluny de Telecinco

L’encarregada de tots els acords de contractes de María Teresa Campos és la seua filla Carmen Borrego. La presentadora d’Hormigas Blancas‘ va explicar que quan van telefonar a Borrego esta els va dir que «María Teresa Campos no vindria al nostre programa».  

 

Al plató ningú va ser capaç d’entendre este moviment que la presentadora malaguenya havia decidit fer perquè sempre ha estat col·laborant al programa de Telecinco. Tot i que s’ha de tindre en compte que en algunes de les entregues, com amb la de Rocío Carrasco, la presentadora va fer unes declaracions molt polèmiques. 

 

Per la seua part, Carlota Corredera va explicar que creu que ‘les Campos‘ estan enfadades amb la cadena per tot el que ha passat últimament i va declarar que «jo crec que és perquè està enfadada amb Telecinco, però això ja és una teoria meua».

Últimes notícies

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.