María Teresa Campos torna a Telecinco amb un programa que deixa molts estupefactes

 

L’eixida de María Teresa Campos de Telecinco no va ser per a res amistosa, i la presentadora va arribar a queixar-se públicament del tracte que se li havia donat per part dels directius en els últims temps. Segons va explicar, en tenir un contracte de cadena no podia acceptar nous projectes i la inactivitat dins de ‘Mediaset’ li va fer que es quedarà en un segon pla i sense opció de poder seguir liderant un format amb cara i ulls.

 

A demés, en els últims mesos de contracte, ‘Mediaset’ va decidir exposar-la com a tertuliana a l’ús d’alguns programes com ara en un debat de ‘Gran Hermano‘, i que va acabar per abandonar enmig de l’emissió en sentir-se fora de lloc. Esta seria de les últimes voltes que va vore-la en la cadena.

 

Tornades intermitents als platós de Mediaset

Des d’este moment i fins ara, han sigut voltes comptades les que ha tornat als platós de Telecinco. Les voltes que ho ha fet ha estat com convidada a diferents programes i moltes d’estes ocasions, provocant grans baralles i deixant un molt mal gust de boca als espectadors pel que estaven veient. De fet, la malaguenya creia que ja no tornaria a tenir un programa dins de la cadena, però avui s’ha confirmat una cosa i que ho canvia tot.

 

Les xarxes socials de ‘Mediaset’ han compartit una imatge presa en un taller mecànic, en la que es pot vore un camió descapotat i blindat amb una cabina de vidre, acompanyada d’uns vinils i que venen a confirmar que la Campos ha fet les paus amb Paolo Vasile i que, per tant, tornarem a vore-la com presentadora molt prompte en Telecinco.

 

 

El programa tindrà per nom ‘La Campos móvil‘ i veient este camió, pareix que la mítica presentadora es desplaçarà fins a diferents punts del país per entrevistar diferents personalitats, convidant-los a accedir a este plató mòbil i que s’està construint expressament per a l’ocasió.

 

De moment, ‘Mediaset’ no ha confirmat en què cadena s’emetrà , però veient el grafisme del logo, pareix que la producció anirà de la mà de ‘La fàbrica de la tele’, la productora de ‘Sálvame’ i ‘Socialité‘, una empresa que la malaguenya coneix bé, ja que també va treballar amb ells en el ‘docu-reality‘ de ‘Las Campos’ i en la seua etapa com a defensora de l’audiència de ‘Sálvame‘.

 

Ara mateix és del tot un misteri la cadena en la que es podrà vore el nou format, encara que alguns mitjans asseguren que es convertirà en una secció de gran format dins de ‘Sálvame’, alhora que altres mitjans treballen amb l’opció que compte amb una franja pròpia i s’emeta de forma independent.

 

No obstant això i veient els moviments que està fent últimament ‘Mediaset’, també és important valorar que el grup audiovisual es troba generant continguts propis per ‘Mitele plus’, la plataforma de vídeos de baixa subscripció i que per tant, no seria del tot desgavellat que la presentadora seguisca amb la seua faceta de ‘Youtuber‘ i compte amb una emissió via ‘streaming’.

 

Torna a la productora enemiga

Les últimes voltes en què la Campos ha visitat el ‘Deluxe‘ l’experiència ha sigut més que nefasta, tant és així que la seua última entrevista la va donar a ‘Viva la vida‘, sabent que l’audiència és molt menys i que el ‘caché‘ que se li pagaria no tenia res a vore amb els zeros que podia arribar a portar-se a la seua butxaca si s’asseia al programa de Jorge Javier Vázquez.

 

A demés, en l’entrevista que va concedir a Emma García la setmana passada, va deixar entrevore que l’última vegada que va estar al ‘Deluxe‘ li van preparar una emboscada i la van portar per parlar d’un tema concret, quan realment el que volien era tractar temes molt més morbosos i que no s’havien acordat prèviament.

Últimes notícies

Deting a Viver per apuntar algú amb una pistola de fogueig en plena festa

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys i investiga una dona de 26 per una agressió múltiple i amenaces amb una pistola de fogueig durant una discomòbil a Viver el 15 d’agost.

Mor un motorista en la A-31 a Monforte del Cid en un xoc amb un cotxe

Un home de 42 anys ha mort en un accident entre la seua motocicleta i un cotxe a l’A-31, a Monforte del Cid, mentre que el conductor del turisme, de 19 anys, ha resultat il·lés.

Els bombers mantenen la vigilància i busquen extingir l’incendi d’El Saler

Els bombers de València continuen treballant a la Devesa d’El Saler per controlar punts calents i aconseguir l’extinció total després de cremar-se 37 hectàrees.

Divendres amb temperatures màximes molt altes a l’interior i prelitoral valencià

Este divendres el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana i les temperatures màximes pujaran, amb valors significativament alts en zones de l’interior i del prelitoral. Dissabte es mantindrà la calor, especialment a l’interior, amb vents fluixos de direcció variable que giraran a component este.

Avís groc este divendres per temperatures de fins a 38 graus a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc a tota la província de València per calor intensa, amb fins a 38 graus a l’interior i 36 al litoral.

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.