14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

María Teresa Campos torna a Telecinco amb un programa que deixa molts estupefactes

 

L’eixida de María Teresa Campos de Telecinco no va ser per a res amistosa, i la presentadora va arribar a queixar-se públicament del tracte que se li havia donat per part dels directius en els últims temps. Segons va explicar, en tenir un contracte de cadena no podia acceptar nous projectes i la inactivitat dins de ‘Mediaset’ li va fer que es quedarà en un segon pla i sense opció de poder seguir liderant un format amb cara i ulls.

 

A demés, en els últims mesos de contracte, ‘Mediaset’ va decidir exposar-la com a tertuliana a l’ús d’alguns programes com ara en un debat de ‘Gran Hermano‘, i que va acabar per abandonar enmig de l’emissió en sentir-se fora de lloc. Esta seria de les últimes voltes que va vore-la en la cadena.

 

Tornades intermitents als platós de Mediaset

Des d’este moment i fins ara, han sigut voltes comptades les que ha tornat als platós de Telecinco. Les voltes que ho ha fet ha estat com convidada a diferents programes i moltes d’estes ocasions, provocant grans baralles i deixant un molt mal gust de boca als espectadors pel que estaven veient. De fet, la malaguenya creia que ja no tornaria a tenir un programa dins de la cadena, però avui s’ha confirmat una cosa i que ho canvia tot.

 

Les xarxes socials de ‘Mediaset’ han compartit una imatge presa en un taller mecànic, en la que es pot vore un camió descapotat i blindat amb una cabina de vidre, acompanyada d’uns vinils i que venen a confirmar que la Campos ha fet les paus amb Paolo Vasile i que, per tant, tornarem a vore-la com presentadora molt prompte en Telecinco.

 

 

El programa tindrà per nom ‘La Campos móvil‘ i veient este camió, pareix que la mítica presentadora es desplaçarà fins a diferents punts del país per entrevistar diferents personalitats, convidant-los a accedir a este plató mòbil i que s’està construint expressament per a l’ocasió.

 

De moment, ‘Mediaset’ no ha confirmat en què cadena s’emetrà , però veient el grafisme del logo, pareix que la producció anirà de la mà de ‘La fàbrica de la tele’, la productora de ‘Sálvame’ i ‘Socialité‘, una empresa que la malaguenya coneix bé, ja que també va treballar amb ells en el ‘docu-reality‘ de ‘Las Campos’ i en la seua etapa com a defensora de l’audiència de ‘Sálvame‘.

 

Ara mateix és del tot un misteri la cadena en la que es podrà vore el nou format, encara que alguns mitjans asseguren que es convertirà en una secció de gran format dins de ‘Sálvame’, alhora que altres mitjans treballen amb l’opció que compte amb una franja pròpia i s’emeta de forma independent.

 

No obstant això i veient els moviments que està fent últimament ‘Mediaset’, també és important valorar que el grup audiovisual es troba generant continguts propis per ‘Mitele plus’, la plataforma de vídeos de baixa subscripció i que per tant, no seria del tot desgavellat que la presentadora seguisca amb la seua faceta de ‘Youtuber‘ i compte amb una emissió via ‘streaming’.

 

Torna a la productora enemiga

Les últimes voltes en què la Campos ha visitat el ‘Deluxe‘ l’experiència ha sigut més que nefasta, tant és així que la seua última entrevista la va donar a ‘Viva la vida‘, sabent que l’audiència és molt menys i que el ‘caché‘ que se li pagaria no tenia res a vore amb els zeros que podia arribar a portar-se a la seua butxaca si s’asseia al programa de Jorge Javier Vázquez.

 

A demés, en l’entrevista que va concedir a Emma García la setmana passada, va deixar entrevore que l’última vegada que va estar al ‘Deluxe‘ li van preparar una emboscada i la van portar per parlar d’un tema concret, quan realment el que volien era tractar temes molt més morbosos i que no s’havien acordat prèviament.

Últimes notícies

Pescadors es mobilitzen a Santa Pola i Madrid contra la norma de control de la UE

Pescadors han parat l'activitat i s'han concentrat a Santa Pola i Madrid contra el reglament europeu de control, que titllen d'inviable i sancionador. El sector ha avisat que, si la reunió amb Pesca no llança avanços, seguiran els aturs en tot el país.

El fiscal demana 25 anys de presó per a l’acusat d’assassinar a la seua parella amb 18 punyalades

La Fiscalia ha mantingut la seua acusació i ha sol·licitat 25 anys de presó per a l'acusat de l'assassinat de la seua parella a Alcoi en 2022, amb 18 punyalades. El jurat rebrà l'objecte del veredicte per a iniciar la deliberació.

El València ha descartat una lesió greu de César Tárrega i ha estimat un parell de setmanes de baixa

El club ha confirmat que el central no patix una lesió de gravetat després de passar proves este dilluns a Paterna. La baixa s'ha estimat entorn de dos setmanes.

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.