María Teresa Campos torna a Telecinco amb un programa que deixa molts estupefactes

 

L’eixida de María Teresa Campos de Telecinco no va ser per a res amistosa, i la presentadora va arribar a queixar-se públicament del tracte que se li havia donat per part dels directius en els últims temps. Segons va explicar, en tenir un contracte de cadena no podia acceptar nous projectes i la inactivitat dins de ‘Mediaset’ li va fer que es quedarà en un segon pla i sense opció de poder seguir liderant un format amb cara i ulls.

 

A demés, en els últims mesos de contracte, ‘Mediaset’ va decidir exposar-la com a tertuliana a l’ús d’alguns programes com ara en un debat de ‘Gran Hermano‘, i que va acabar per abandonar enmig de l’emissió en sentir-se fora de lloc. Esta seria de les últimes voltes que va vore-la en la cadena.

 

Tornades intermitents als platós de Mediaset

Des d’este moment i fins ara, han sigut voltes comptades les que ha tornat als platós de Telecinco. Les voltes que ho ha fet ha estat com convidada a diferents programes i moltes d’estes ocasions, provocant grans baralles i deixant un molt mal gust de boca als espectadors pel que estaven veient. De fet, la malaguenya creia que ja no tornaria a tenir un programa dins de la cadena, però avui s’ha confirmat una cosa i que ho canvia tot.

 

Les xarxes socials de ‘Mediaset’ han compartit una imatge presa en un taller mecànic, en la que es pot vore un camió descapotat i blindat amb una cabina de vidre, acompanyada d’uns vinils i que venen a confirmar que la Campos ha fet les paus amb Paolo Vasile i que, per tant, tornarem a vore-la com presentadora molt prompte en Telecinco.

 

 

El programa tindrà per nom ‘La Campos móvil‘ i veient este camió, pareix que la mítica presentadora es desplaçarà fins a diferents punts del país per entrevistar diferents personalitats, convidant-los a accedir a este plató mòbil i que s’està construint expressament per a l’ocasió.

 

De moment, ‘Mediaset’ no ha confirmat en què cadena s’emetrà , però veient el grafisme del logo, pareix que la producció anirà de la mà de ‘La fàbrica de la tele’, la productora de ‘Sálvame’ i ‘Socialité‘, una empresa que la malaguenya coneix bé, ja que també va treballar amb ells en el ‘docu-reality‘ de ‘Las Campos’ i en la seua etapa com a defensora de l’audiència de ‘Sálvame‘.

 

Ara mateix és del tot un misteri la cadena en la que es podrà vore el nou format, encara que alguns mitjans asseguren que es convertirà en una secció de gran format dins de ‘Sálvame’, alhora que altres mitjans treballen amb l’opció que compte amb una franja pròpia i s’emeta de forma independent.

 

No obstant això i veient els moviments que està fent últimament ‘Mediaset’, també és important valorar que el grup audiovisual es troba generant continguts propis per ‘Mitele plus’, la plataforma de vídeos de baixa subscripció i que per tant, no seria del tot desgavellat que la presentadora seguisca amb la seua faceta de ‘Youtuber‘ i compte amb una emissió via ‘streaming’.

 

Torna a la productora enemiga

Les últimes voltes en què la Campos ha visitat el ‘Deluxe‘ l’experiència ha sigut més que nefasta, tant és així que la seua última entrevista la va donar a ‘Viva la vida‘, sabent que l’audiència és molt menys i que el ‘caché‘ que se li pagaria no tenia res a vore amb els zeros que podia arribar a portar-se a la seua butxaca si s’asseia al programa de Jorge Javier Vázquez.

 

A demés, en l’entrevista que va concedir a Emma García la setmana passada, va deixar entrevore que l’última vegada que va estar al ‘Deluxe‘ li van preparar una emboscada i la van portar per parlar d’un tema concret, quan realment el que volien era tractar temes molt més morbosos i que no s’havien acordat prèviament.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.