María Teresa Campos torna a Telecinco amb un programa que deixa molts estupefactes

 

L’eixida de María Teresa Campos de Telecinco no va ser per a res amistosa, i la presentadora va arribar a queixar-se públicament del tracte que se li havia donat per part dels directius en els últims temps. Segons va explicar, en tenir un contracte de cadena no podia acceptar nous projectes i la inactivitat dins de ‘Mediaset’ li va fer que es quedarà en un segon pla i sense opció de poder seguir liderant un format amb cara i ulls.

 

A demés, en els últims mesos de contracte, ‘Mediaset’ va decidir exposar-la com a tertuliana a l’ús d’alguns programes com ara en un debat de ‘Gran Hermano‘, i que va acabar per abandonar enmig de l’emissió en sentir-se fora de lloc. Esta seria de les últimes voltes que va vore-la en la cadena.

 

Tornades intermitents als platós de Mediaset

Des d’este moment i fins ara, han sigut voltes comptades les que ha tornat als platós de Telecinco. Les voltes que ho ha fet ha estat com convidada a diferents programes i moltes d’estes ocasions, provocant grans baralles i deixant un molt mal gust de boca als espectadors pel que estaven veient. De fet, la malaguenya creia que ja no tornaria a tenir un programa dins de la cadena, però avui s’ha confirmat una cosa i que ho canvia tot.

 

Les xarxes socials de ‘Mediaset’ han compartit una imatge presa en un taller mecànic, en la que es pot vore un camió descapotat i blindat amb una cabina de vidre, acompanyada d’uns vinils i que venen a confirmar que la Campos ha fet les paus amb Paolo Vasile i que, per tant, tornarem a vore-la com presentadora molt prompte en Telecinco.

 

 

El programa tindrà per nom ‘La Campos móvil‘ i veient este camió, pareix que la mítica presentadora es desplaçarà fins a diferents punts del país per entrevistar diferents personalitats, convidant-los a accedir a este plató mòbil i que s’està construint expressament per a l’ocasió.

 

De moment, ‘Mediaset’ no ha confirmat en què cadena s’emetrà , però veient el grafisme del logo, pareix que la producció anirà de la mà de ‘La fàbrica de la tele’, la productora de ‘Sálvame’ i ‘Socialité‘, una empresa que la malaguenya coneix bé, ja que també va treballar amb ells en el ‘docu-reality‘ de ‘Las Campos’ i en la seua etapa com a defensora de l’audiència de ‘Sálvame‘.

 

Ara mateix és del tot un misteri la cadena en la que es podrà vore el nou format, encara que alguns mitjans asseguren que es convertirà en una secció de gran format dins de ‘Sálvame’, alhora que altres mitjans treballen amb l’opció que compte amb una franja pròpia i s’emeta de forma independent.

 

No obstant això i veient els moviments que està fent últimament ‘Mediaset’, també és important valorar que el grup audiovisual es troba generant continguts propis per ‘Mitele plus’, la plataforma de vídeos de baixa subscripció i que per tant, no seria del tot desgavellat que la presentadora seguisca amb la seua faceta de ‘Youtuber‘ i compte amb una emissió via ‘streaming’.

 

Torna a la productora enemiga

Les últimes voltes en què la Campos ha visitat el ‘Deluxe‘ l’experiència ha sigut més que nefasta, tant és així que la seua última entrevista la va donar a ‘Viva la vida‘, sabent que l’audiència és molt menys i que el ‘caché‘ que se li pagaria no tenia res a vore amb els zeros que podia arribar a portar-se a la seua butxaca si s’asseia al programa de Jorge Javier Vázquez.

 

A demés, en l’entrevista que va concedir a Emma García la setmana passada, va deixar entrevore que l’última vegada que va estar al ‘Deluxe‘ li van preparar una emboscada i la van portar per parlar d’un tema concret, quan realment el que volien era tractar temes molt més morbosos i que no s’havien acordat prèviament.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU