María Teresa Campos torna a Telecinco amb un programa que deixa molts estupefactes

 

L’eixida de María Teresa Campos de Telecinco no va ser per a res amistosa, i la presentadora va arribar a queixar-se públicament del tracte que se li havia donat per part dels directius en els últims temps. Segons va explicar, en tenir un contracte de cadena no podia acceptar nous projectes i la inactivitat dins de ‘Mediaset’ li va fer que es quedarà en un segon pla i sense opció de poder seguir liderant un format amb cara i ulls.

 

A demés, en els últims mesos de contracte, ‘Mediaset’ va decidir exposar-la com a tertuliana a l’ús d’alguns programes com ara en un debat de ‘Gran Hermano‘, i que va acabar per abandonar enmig de l’emissió en sentir-se fora de lloc. Esta seria de les últimes voltes que va vore-la en la cadena.

 

Tornades intermitents als platós de Mediaset

Des d’este moment i fins ara, han sigut voltes comptades les que ha tornat als platós de Telecinco. Les voltes que ho ha fet ha estat com convidada a diferents programes i moltes d’estes ocasions, provocant grans baralles i deixant un molt mal gust de boca als espectadors pel que estaven veient. De fet, la malaguenya creia que ja no tornaria a tenir un programa dins de la cadena, però avui s’ha confirmat una cosa i que ho canvia tot.

 

Les xarxes socials de ‘Mediaset’ han compartit una imatge presa en un taller mecànic, en la que es pot vore un camió descapotat i blindat amb una cabina de vidre, acompanyada d’uns vinils i que venen a confirmar que la Campos ha fet les paus amb Paolo Vasile i que, per tant, tornarem a vore-la com presentadora molt prompte en Telecinco.

 

 

El programa tindrà per nom ‘La Campos móvil‘ i veient este camió, pareix que la mítica presentadora es desplaçarà fins a diferents punts del país per entrevistar diferents personalitats, convidant-los a accedir a este plató mòbil i que s’està construint expressament per a l’ocasió.

 

De moment, ‘Mediaset’ no ha confirmat en què cadena s’emetrà , però veient el grafisme del logo, pareix que la producció anirà de la mà de ‘La fàbrica de la tele’, la productora de ‘Sálvame’ i ‘Socialité‘, una empresa que la malaguenya coneix bé, ja que també va treballar amb ells en el ‘docu-reality‘ de ‘Las Campos’ i en la seua etapa com a defensora de l’audiència de ‘Sálvame‘.

 

Ara mateix és del tot un misteri la cadena en la que es podrà vore el nou format, encara que alguns mitjans asseguren que es convertirà en una secció de gran format dins de ‘Sálvame’, alhora que altres mitjans treballen amb l’opció que compte amb una franja pròpia i s’emeta de forma independent.

 

No obstant això i veient els moviments que està fent últimament ‘Mediaset’, també és important valorar que el grup audiovisual es troba generant continguts propis per ‘Mitele plus’, la plataforma de vídeos de baixa subscripció i que per tant, no seria del tot desgavellat que la presentadora seguisca amb la seua faceta de ‘Youtuber‘ i compte amb una emissió via ‘streaming’.

 

Torna a la productora enemiga

Les últimes voltes en què la Campos ha visitat el ‘Deluxe‘ l’experiència ha sigut més que nefasta, tant és així que la seua última entrevista la va donar a ‘Viva la vida‘, sabent que l’audiència és molt menys i que el ‘caché‘ que se li pagaria no tenia res a vore amb els zeros que podia arribar a portar-se a la seua butxaca si s’asseia al programa de Jorge Javier Vázquez.

 

A demés, en l’entrevista que va concedir a Emma García la setmana passada, va deixar entrevore que l’última vegada que va estar al ‘Deluxe‘ li van preparar una emboscada i la van portar per parlar d’un tema concret, quan realment el que volien era tractar temes molt més morbosos i que no s’havien acordat prèviament.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.