14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Marta Sánchez s’il·lusiona de nou amb Miguel Such, un mallorquí de 42 anys

La cantant Marta Sánchez podria haver tornat a trobar l’amor, segons ha publicat esta setmana la revista ¡Qué me dices! amb unes imatges en què apareix en una actitud prou afectuosa amb un conegut actor i presentador espanyol. 

Concretament, es tractaria de Miguel Such, un actor mallorquí que complix 42 anys este 15 de desembre i que ha aparegut en diversos projectes d’èxit en televisió.

En les imatges que ha publicat la revista apareixen la cantant i l’actor en un restaurant del centre de Madrid, compartint bona sintonia i mirades molt còmplices que han fet botar tots els rumors.

 

Exitosa carrera en cine i televisió

Sense anar més lluny, l’actor va participar en l’edició de 2008 de ‘Supervivientes’, que es va dur a terme a Hondures. A més, va passar per la coneguda sèrie d’Antena 3 ‘Compañeros’ i també ha sigut presentador de MTV Espanya durant 5 anys. 

Actualment, Such es troba treballant en la cadena de televisió colombiana RCN i fins i tot ha sigut premiat amb un Emmy per la seua labor allí. A més, participa en la pel·lícula ‘Loving Escobar’, dirigida per Fernando León de Aranoa i en la qual també apareixen Javier Bardem i Penélope Cruz.

 

 

 

Marta Sánchez va trencar al maig amb la seua parella, Casey Ustick

 

Marta Sánchez va posar punt final a la seua relació amb el jove Casey Ustick, un californià amb el qual la cantant va mantenir una relació des de 2016 fins a maig d’este 2017.

La cantant va explicar que el motiu de la seua ruptura va ser que «no li agradava la seua forma de ser», ja que li semblava immadur. Tots dos es van deixar vore diverses vegades per Madrid. Ustick, un alt executiu americà i establit en Sant Diego, va conéixer a Marta Sánchez a Miami, on la cantant residia al costat de la seua filla.

 

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.