16.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Marta Sánchez s’il·lusiona de nou amb Miguel Such, un mallorquí de 42 anys

La cantant Marta Sánchez podria haver tornat a trobar l’amor, segons ha publicat esta setmana la revista ¡Qué me dices! amb unes imatges en què apareix en una actitud prou afectuosa amb un conegut actor i presentador espanyol. 

Concretament, es tractaria de Miguel Such, un actor mallorquí que complix 42 anys este 15 de desembre i que ha aparegut en diversos projectes d’èxit en televisió.

En les imatges que ha publicat la revista apareixen la cantant i l’actor en un restaurant del centre de Madrid, compartint bona sintonia i mirades molt còmplices que han fet botar tots els rumors.

 

Exitosa carrera en cine i televisió

Sense anar més lluny, l’actor va participar en l’edició de 2008 de ‘Supervivientes’, que es va dur a terme a Hondures. A més, va passar per la coneguda sèrie d’Antena 3 ‘Compañeros’ i també ha sigut presentador de MTV Espanya durant 5 anys. 

Actualment, Such es troba treballant en la cadena de televisió colombiana RCN i fins i tot ha sigut premiat amb un Emmy per la seua labor allí. A més, participa en la pel·lícula ‘Loving Escobar’, dirigida per Fernando León de Aranoa i en la qual també apareixen Javier Bardem i Penélope Cruz.

 

 

 

Marta Sánchez va trencar al maig amb la seua parella, Casey Ustick

 

Marta Sánchez va posar punt final a la seua relació amb el jove Casey Ustick, un californià amb el qual la cantant va mantenir una relació des de 2016 fins a maig d’este 2017.

La cantant va explicar que el motiu de la seua ruptura va ser que «no li agradava la seua forma de ser», ja que li semblava immadur. Tots dos es van deixar vore diverses vegades per Madrid. Ustick, un alt executiu americà i establit en Sant Diego, va conéixer a Marta Sánchez a Miami, on la cantant residia al costat de la seua filla.

 

Últimes notícies

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.

L’alcalde afirma que l’edil d’Urbanisme va ser adjudicatària d’una vivenda social abans d’entrar en política

Barcala ha sostingut que Rocío Gómez va obtindre la condició d'adjudicatària en 2018, cinc anys abans de ser regidor, i ha ordenat un expedient per a aclarir l'ocorregut. Ha promés màxima contundència i transparència, amb informació a l'oposició i possibles actuacions davant fiscalia.

Llopis apunta al rècord d’Espanya a València però evita la pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord nacional de 60 m barres en el punt de mira. Compartix la plusmarca de 7.48 amb Orlando Ortega i assegura que arriba sense pressió.

Costello estarà deu dies de baixa i el València Basket confia que arribe a la Copa

L'interior patix molèsties en el genoll esquerre i es detindrà uns deu dies. El club confia que estiga llest per a la Copa del Rei del 19 de febrer en el Roig Arena.

Marató València patrocinarà el Gran Premi Internacional de València d’atletisme

Marató València patrocinarà des de 2026 el Gran Premi Internacional de València d'atletisme. L'objectiu és elevar el míting 'indoor' fins a l'elit, amb possibles canvis de data per a atraure a les grans figures.

Barrachina acusa a Sánchez de donar a les víctimes valencianes de la dana només la tercera part en ajudes

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha denunciat un tracte desigual en les ajudes després de la dana. Ha comparat 72.000 euros per a víctimes valencianes amb 210.000 en l'accident de Adamuz i ha exigit igualtat.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

Martínez Mus ha assegurat que la reconstrucció després de la DANA avança amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i el ritme d'execució duplicat. Ha reclamat corresponsabilitat i comissió mixta al Govern.