17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Marta Sánchez s’il·lusiona de nou amb Miguel Such, un mallorquí de 42 anys

La cantant Marta Sánchez podria haver tornat a trobar l’amor, segons ha publicat esta setmana la revista ¡Qué me dices! amb unes imatges en què apareix en una actitud prou afectuosa amb un conegut actor i presentador espanyol. 

Concretament, es tractaria de Miguel Such, un actor mallorquí que complix 42 anys este 15 de desembre i que ha aparegut en diversos projectes d’èxit en televisió.

En les imatges que ha publicat la revista apareixen la cantant i l’actor en un restaurant del centre de Madrid, compartint bona sintonia i mirades molt còmplices que han fet botar tots els rumors.

 

Exitosa carrera en cine i televisió

Sense anar més lluny, l’actor va participar en l’edició de 2008 de ‘Supervivientes’, que es va dur a terme a Hondures. A més, va passar per la coneguda sèrie d’Antena 3 ‘Compañeros’ i també ha sigut presentador de MTV Espanya durant 5 anys. 

Actualment, Such es troba treballant en la cadena de televisió colombiana RCN i fins i tot ha sigut premiat amb un Emmy per la seua labor allí. A més, participa en la pel·lícula ‘Loving Escobar’, dirigida per Fernando León de Aranoa i en la qual també apareixen Javier Bardem i Penélope Cruz.

 

 

 

Marta Sánchez va trencar al maig amb la seua parella, Casey Ustick

 

Marta Sánchez va posar punt final a la seua relació amb el jove Casey Ustick, un californià amb el qual la cantant va mantenir una relació des de 2016 fins a maig d’este 2017.

La cantant va explicar que el motiu de la seua ruptura va ser que «no li agradava la seua forma de ser», ja que li semblava immadur. Tots dos es van deixar vore diverses vegades per Madrid. Ustick, un alt executiu americà i establit en Sant Diego, va conéixer a Marta Sánchez a Miami, on la cantant residia al costat de la seua filla.

 

Últimes notícies

Sagunt encara 2026 com a any clau i reclama avanços en vivenda, transport i educació

L'alcalde ha situat 2026 com un any clau: l'expansió industrial seguix el seu curs, però demana avanços reals en vivenda, transport, sanitat i educació. Després d'un 2025 de creixement i consolidació, el Consistori lliga desenrotllament econòmic i reforç de servicis.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model on ningú perd

Morant ha defés que el nou sistema manté l'statu quo, sense perdedors, i ha destacat que aportaria 3.700 milions anuals a la Comunitat. Agents socials han recolzat la reforma mentres reclamen un fons d'anivellament i condonació de deute per l'infrafinançament.

Cultura anuncia candidatura de Potries i altres huit ciutats a Capital Europea de la Cultura 2031

Nou ciutats espanyoles, entre elles Potries i Toledo, optaran a la Capital Europea de la Cultura en 2031. Cultura ha fixat el calendari: finalistes al març i decisió al desembre.

Pérez Llorca recorda que l’acta de Mazón la decidixen els votants

Preguntat per si el PP demanarà l'acta de diputat a Carlos Mazón, Pérez Llorca ha subratllat que l'atorga i la quitació l'electorat. Ha defés que Mazón ja va assumir responsabilitats en dimitir.

Morant compartix que cal baixar la crispació, però no amb la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha recolzat la idea de reduir la crispació política, però ha rebutjat la 'recepta' proposada per Jordi Sevilla. Defén que el Govern sí que aplica polítiques socialdemòcrates.

Aemet denuncia el degoteig constant d’atacs i desinformació contra divulgadors climàtics

Aemet ha lamentat l'augment sostingut d'atacs i desinformació contra divulgadors i organismes científics. Advertix que minar la confiança debilita la resposta ciutadana.

Estela Carbonell, campiona de la Supercopa d’Itàlia amb la Juve: ‘Volem guanyar tot el que puguem’

La lateral valenciana ha alçat la Supercopa d'Itàlia amb la Juventus i reivindica l'ambició de l'equip: Lliga, Copa i avançar en la Champions després de superar a la Roma.

Pérez Llorca acusa a Montero d’usar el finançament com a cartell electoral

Pérez Llorca ha denunciat que la proposta d'Hisenda sobre finançament autonòmic és un 'cartell electoral' de María Jesús Montero. Reclama una negociació real amb els presidents autonòmics.