18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Marta Sánchez s’il·lusiona de nou amb Miguel Such, un mallorquí de 42 anys

La cantant Marta Sánchez podria haver tornat a trobar l’amor, segons ha publicat esta setmana la revista ¡Qué me dices! amb unes imatges en què apareix en una actitud prou afectuosa amb un conegut actor i presentador espanyol. 

Concretament, es tractaria de Miguel Such, un actor mallorquí que complix 42 anys este 15 de desembre i que ha aparegut en diversos projectes d’èxit en televisió.

En les imatges que ha publicat la revista apareixen la cantant i l’actor en un restaurant del centre de Madrid, compartint bona sintonia i mirades molt còmplices que han fet botar tots els rumors.

 

Exitosa carrera en cine i televisió

Sense anar més lluny, l’actor va participar en l’edició de 2008 de ‘Supervivientes’, que es va dur a terme a Hondures. A més, va passar per la coneguda sèrie d’Antena 3 ‘Compañeros’ i també ha sigut presentador de MTV Espanya durant 5 anys. 

Actualment, Such es troba treballant en la cadena de televisió colombiana RCN i fins i tot ha sigut premiat amb un Emmy per la seua labor allí. A més, participa en la pel·lícula ‘Loving Escobar’, dirigida per Fernando León de Aranoa i en la qual també apareixen Javier Bardem i Penélope Cruz.

 

 

 

Marta Sánchez va trencar al maig amb la seua parella, Casey Ustick

 

Marta Sánchez va posar punt final a la seua relació amb el jove Casey Ustick, un californià amb el qual la cantant va mantenir una relació des de 2016 fins a maig d’este 2017.

La cantant va explicar que el motiu de la seua ruptura va ser que «no li agradava la seua forma de ser», ja que li semblava immadur. Tots dos es van deixar vore diverses vegades per Madrid. Ustick, un alt executiu americà i establit en Sant Diego, va conéixer a Marta Sánchez a Miami, on la cantant residia al costat de la seua filla.

 

Últimes notícies

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.

La jutgessa convoca per quarta vegada a l’excap de gabinet de Mazón per a analitzar el seu mòbil

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha citat per quarta vegada a José Manuel Cuenca per a revisar el telèfon que va usar el 29 d'octubre de 2024. Un tècnic de la Generalitat participarà en la inserció de la seua SIM per a intentar recuperar i acarar missatges.

Seguiment dispar de la vaga de metges en la Comunitat: 80% per als convocants i 3,09% per a Sanitat

El Sindicat Mèdic Avanza ha situat el seguiment entre el 70 i el 80%, mentres que la Conselleria de Sanitat l'ha xifrat en un 3,09%. La protesta reclama un estatut propi i millores laborals i retributives.

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit a ocupació amb els itineraris de la Generalitat

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit en 2025 a un lloc de treball gràcies a itineraris d'inserció de la Generalitat. La iniciativa, activa des de mitjan 2024, ha atés a més de 900 dones en les tres províncies.

El poal LED de Callao repetix com a aparador de la Costa Blanca en Fitur

La Costa Blanca tornarà a promocionar-se en Fitur amb un poal de pantalles LED 360 graus en Callao i un programa que integra esport, cultura i gastronomia. Hi haurà més de 60 presentacions, 25 showcookings i presència en espais temàtics de la fira.

Ortí destaca 39 candidatures valencianes als Premis Goya

La consellera Carmen Ortí ha subratllat el gran moment de l'audiovisual valencià amb 39 nominacions en la 40 edició dels Goya, 19 d'elles amb ajudes del IVC.

Detecten una microalga productora de ciguatoxinas en el Mediterrani peninsular

Han confirmat per primera vegada la presència de Gambierdiscus australs en aigües enfront de Dénia i Xàbia, amb abundàncies de 20-140 cèl·lules per litre. El risc per al consumidor es considera baix i es manté la vigilància científica.

El cim sobre finançament autonòmic se salda amb el rebuig de quasi totes les comunitats

El cim sobre el nou sistema de finançament autonòmic ha acabat amb el rebuig de quasi totes les comunitats, excepte Catalunya. El malestar per l'anunci previ d'Oriol Junqueras i l'exigència de majoria absoluta en el Congrés han anticipat un tràmit difícil