Marta Sánchez s’il·lusiona de nou amb Miguel Such, un mallorquí de 42 anys

La cantant Marta Sánchez podria haver tornat a trobar l’amor, segons ha publicat esta setmana la revista ¡Qué me dices! amb unes imatges en què apareix en una actitud prou afectuosa amb un conegut actor i presentador espanyol. 

Concretament, es tractaria de Miguel Such, un actor mallorquí que complix 42 anys este 15 de desembre i que ha aparegut en diversos projectes d’èxit en televisió.

En les imatges que ha publicat la revista apareixen la cantant i l’actor en un restaurant del centre de Madrid, compartint bona sintonia i mirades molt còmplices que han fet botar tots els rumors.

 

Exitosa carrera en cine i televisió

Sense anar més lluny, l’actor va participar en l’edició de 2008 de ‘Supervivientes’, que es va dur a terme a Hondures. A més, va passar per la coneguda sèrie d’Antena 3 ‘Compañeros’ i també ha sigut presentador de MTV Espanya durant 5 anys. 

Actualment, Such es troba treballant en la cadena de televisió colombiana RCN i fins i tot ha sigut premiat amb un Emmy per la seua labor allí. A més, participa en la pel·lícula ‘Loving Escobar’, dirigida per Fernando León de Aranoa i en la qual també apareixen Javier Bardem i Penélope Cruz.

 

 

 

Marta Sánchez va trencar al maig amb la seua parella, Casey Ustick

 

Marta Sánchez va posar punt final a la seua relació amb el jove Casey Ustick, un californià amb el qual la cantant va mantenir una relació des de 2016 fins a maig d’este 2017.

La cantant va explicar que el motiu de la seua ruptura va ser que «no li agradava la seua forma de ser», ja que li semblava immadur. Tots dos es van deixar vore diverses vegades per Madrid. Ustick, un alt executiu americà i establit en Sant Diego, va conéixer a Marta Sánchez a Miami, on la cantant residia al costat de la seua filla.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.