McDonald’s regala llibres en el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil

McDonald’s se suma a la celebració del Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil, que es celebra hui i regalarà un llibre de la seua col·lecció ‘Els Mini Detectius’, de la famosa escriptora anglesa Cressida Cowell, amb totes les comandes que es realitzen aqueix dia en qualsevol dels seus més de 550 restaurants de tota Espanya, fins a esgotar existències. D’aquesta manera, la companyia vol mostrar el seu compromís, una vegada més, amb el foment de la lectura infantil.

Aquests xicotets gestos, que tenen un gran impacte, s’emmarquen en el programa  Happy Meal Readers, pioner al nostre país, l’objectiu del qual és fomentar la lectura infantil fent-la més accessible en oferir-la com a part del menú infantil Happy Meal.

Gràcies a aquesta iniciativa llançada en 2019, McDonald’s ha repartit ja més de sis milions de llibres en tota Espanya i ha acostat aquests llibres a xiquets amb discapacitat auditiva o visual, adaptant-los a format audiollibres i versió en llengua de signes.

L’actual col·lecció de llibres, ‘Els Mini Detectius’, és el tercer lliurament creat de manera exclusiva per a McDonald’s per l’escriptora Cressida Cowell, reconeguda per la seua reeixida saga infantil “Com entrenar al teu drac”, que es va convertir en un èxit a nivell internacional i va ser portada a la pantalla gran.

En aquest lliurament, a través de dotze històries, l’autora relata les aventures d’uns mini detectius que volen descobrir tots els secrets i misteris de la naturalesa, potenciant d’aquesta manera la imaginació i curiositat dels xiquets emmarcada en la lectura.

Per a Paloma Cabral, directora de Comunicació i Relacions Institucionals de McDonald’s Espanya, “potenciar la lectura en els moments d’oci dels xiquets és de vital importància, ja que és la forma en la qual realment adquireixen l’hàbit i el gust per llegir. A través del nostre programa Happy Meal Readers, volem contribuir al fet que les famílies puguen crear moments d’unió i diversió al voltant dels llibres i que tots els xiquets puguen gaudir d’una forma d’oci tan enriquidora”.

Sobre el programa Happy Meal Readers

El programa Happy Meal Readers de McDonald’s naix en 2019 amb l’objectiu de fomentar la lectura en el dia a dia dels xiquets i xiquetes com un moment d’oci i diversió. Fins a aquest moment s’han entregat més de sis milions de llibres i la companyia espera distribuir al llarg de 2022 aproximadament 1,6 milions gràcies al desenvolupament d’aquesta iniciativa. En aquests primers mesos de l’any, ja han entregat més de 300.000 llibres en els primers mesos en tot el país.

A Espanya, la iniciativa Happy Meal Readers compta amb el suport de l’Organització Espanyola per al Llibre Infantil i Juvenil (OEPLI), una de les associacions amb major prestigi en aquest àmbit i amb més de 35 anys d’experiència en el foment de la lectura infantil.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.