McDonald’s regala llibres en el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil

McDonald’s se suma a la celebració del Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil, que es celebra hui i regalarà un llibre de la seua col·lecció ‘Els Mini Detectius’, de la famosa escriptora anglesa Cressida Cowell, amb totes les comandes que es realitzen aqueix dia en qualsevol dels seus més de 550 restaurants de tota Espanya, fins a esgotar existències. D’aquesta manera, la companyia vol mostrar el seu compromís, una vegada més, amb el foment de la lectura infantil.

Aquests xicotets gestos, que tenen un gran impacte, s’emmarquen en el programa  Happy Meal Readers, pioner al nostre país, l’objectiu del qual és fomentar la lectura infantil fent-la més accessible en oferir-la com a part del menú infantil Happy Meal.

Gràcies a aquesta iniciativa llançada en 2019, McDonald’s ha repartit ja més de sis milions de llibres en tota Espanya i ha acostat aquests llibres a xiquets amb discapacitat auditiva o visual, adaptant-los a format audiollibres i versió en llengua de signes.

L’actual col·lecció de llibres, ‘Els Mini Detectius’, és el tercer lliurament creat de manera exclusiva per a McDonald’s per l’escriptora Cressida Cowell, reconeguda per la seua reeixida saga infantil “Com entrenar al teu drac”, que es va convertir en un èxit a nivell internacional i va ser portada a la pantalla gran.

En aquest lliurament, a través de dotze històries, l’autora relata les aventures d’uns mini detectius que volen descobrir tots els secrets i misteris de la naturalesa, potenciant d’aquesta manera la imaginació i curiositat dels xiquets emmarcada en la lectura.

Per a Paloma Cabral, directora de Comunicació i Relacions Institucionals de McDonald’s Espanya, “potenciar la lectura en els moments d’oci dels xiquets és de vital importància, ja que és la forma en la qual realment adquireixen l’hàbit i el gust per llegir. A través del nostre programa Happy Meal Readers, volem contribuir al fet que les famílies puguen crear moments d’unió i diversió al voltant dels llibres i que tots els xiquets puguen gaudir d’una forma d’oci tan enriquidora”.

Sobre el programa Happy Meal Readers

El programa Happy Meal Readers de McDonald’s naix en 2019 amb l’objectiu de fomentar la lectura en el dia a dia dels xiquets i xiquetes com un moment d’oci i diversió. Fins a aquest moment s’han entregat més de sis milions de llibres i la companyia espera distribuir al llarg de 2022 aproximadament 1,6 milions gràcies al desenvolupament d’aquesta iniciativa. En aquests primers mesos de l’any, ja han entregat més de 300.000 llibres en els primers mesos en tot el país.

A Espanya, la iniciativa Happy Meal Readers compta amb el suport de l’Organització Espanyola per al Llibre Infantil i Juvenil (OEPLI), una de les associacions amb major prestigi en aquest àmbit i amb més de 35 anys d’experiència en el foment de la lectura infantil.

Últimes notícies

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.