McDonald’s regala llibres en el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil

McDonald’s se suma a la celebració del Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil, que es celebra hui i regalarà un llibre de la seua col·lecció ‘Els Mini Detectius’, de la famosa escriptora anglesa Cressida Cowell, amb totes les comandes que es realitzen aqueix dia en qualsevol dels seus més de 550 restaurants de tota Espanya, fins a esgotar existències. D’aquesta manera, la companyia vol mostrar el seu compromís, una vegada més, amb el foment de la lectura infantil.

Aquests xicotets gestos, que tenen un gran impacte, s’emmarquen en el programa  Happy Meal Readers, pioner al nostre país, l’objectiu del qual és fomentar la lectura infantil fent-la més accessible en oferir-la com a part del menú infantil Happy Meal.

Gràcies a aquesta iniciativa llançada en 2019, McDonald’s ha repartit ja més de sis milions de llibres en tota Espanya i ha acostat aquests llibres a xiquets amb discapacitat auditiva o visual, adaptant-los a format audiollibres i versió en llengua de signes.

L’actual col·lecció de llibres, ‘Els Mini Detectius’, és el tercer lliurament creat de manera exclusiva per a McDonald’s per l’escriptora Cressida Cowell, reconeguda per la seua reeixida saga infantil “Com entrenar al teu drac”, que es va convertir en un èxit a nivell internacional i va ser portada a la pantalla gran.

En aquest lliurament, a través de dotze històries, l’autora relata les aventures d’uns mini detectius que volen descobrir tots els secrets i misteris de la naturalesa, potenciant d’aquesta manera la imaginació i curiositat dels xiquets emmarcada en la lectura.

Per a Paloma Cabral, directora de Comunicació i Relacions Institucionals de McDonald’s Espanya, “potenciar la lectura en els moments d’oci dels xiquets és de vital importància, ja que és la forma en la qual realment adquireixen l’hàbit i el gust per llegir. A través del nostre programa Happy Meal Readers, volem contribuir al fet que les famílies puguen crear moments d’unió i diversió al voltant dels llibres i que tots els xiquets puguen gaudir d’una forma d’oci tan enriquidora”.

Sobre el programa Happy Meal Readers

El programa Happy Meal Readers de McDonald’s naix en 2019 amb l’objectiu de fomentar la lectura en el dia a dia dels xiquets i xiquetes com un moment d’oci i diversió. Fins a aquest moment s’han entregat més de sis milions de llibres i la companyia espera distribuir al llarg de 2022 aproximadament 1,6 milions gràcies al desenvolupament d’aquesta iniciativa. En aquests primers mesos de l’any, ja han entregat més de 300.000 llibres en els primers mesos en tot el país.

A Espanya, la iniciativa Happy Meal Readers compta amb el suport de l’Organització Espanyola per al Llibre Infantil i Juvenil (OEPLI), una de les associacions amb major prestigi en aquest àmbit i amb més de 35 anys d’experiència en el foment de la lectura infantil.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.