12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

McDonald’s regala llibres en el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil

McDonald’s se suma a la celebració del Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil, que es celebra hui i regalarà un llibre de la seua col·lecció ‘Els Mini Detectius’, de la famosa escriptora anglesa Cressida Cowell, amb totes les comandes que es realitzen aqueix dia en qualsevol dels seus més de 550 restaurants de tota Espanya, fins a esgotar existències. D’aquesta manera, la companyia vol mostrar el seu compromís, una vegada més, amb el foment de la lectura infantil.

Aquests xicotets gestos, que tenen un gran impacte, s’emmarquen en el programa  Happy Meal Readers, pioner al nostre país, l’objectiu del qual és fomentar la lectura infantil fent-la més accessible en oferir-la com a part del menú infantil Happy Meal.

Gràcies a aquesta iniciativa llançada en 2019, McDonald’s ha repartit ja més de sis milions de llibres en tota Espanya i ha acostat aquests llibres a xiquets amb discapacitat auditiva o visual, adaptant-los a format audiollibres i versió en llengua de signes.

L’actual col·lecció de llibres, ‘Els Mini Detectius’, és el tercer lliurament creat de manera exclusiva per a McDonald’s per l’escriptora Cressida Cowell, reconeguda per la seua reeixida saga infantil “Com entrenar al teu drac”, que es va convertir en un èxit a nivell internacional i va ser portada a la pantalla gran.

En aquest lliurament, a través de dotze històries, l’autora relata les aventures d’uns mini detectius que volen descobrir tots els secrets i misteris de la naturalesa, potenciant d’aquesta manera la imaginació i curiositat dels xiquets emmarcada en la lectura.

Per a Paloma Cabral, directora de Comunicació i Relacions Institucionals de McDonald’s Espanya, “potenciar la lectura en els moments d’oci dels xiquets és de vital importància, ja que és la forma en la qual realment adquireixen l’hàbit i el gust per llegir. A través del nostre programa Happy Meal Readers, volem contribuir al fet que les famílies puguen crear moments d’unió i diversió al voltant dels llibres i que tots els xiquets puguen gaudir d’una forma d’oci tan enriquidora”.

Sobre el programa Happy Meal Readers

El programa Happy Meal Readers de McDonald’s naix en 2019 amb l’objectiu de fomentar la lectura en el dia a dia dels xiquets i xiquetes com un moment d’oci i diversió. Fins a aquest moment s’han entregat més de sis milions de llibres i la companyia espera distribuir al llarg de 2022 aproximadament 1,6 milions gràcies al desenvolupament d’aquesta iniciativa. En aquests primers mesos de l’any, ja han entregat més de 300.000 llibres en els primers mesos en tot el país.

A Espanya, la iniciativa Happy Meal Readers compta amb el suport de l’Organització Espanyola per al Llibre Infantil i Juvenil (OEPLI), una de les associacions amb major prestigi en aquest àmbit i amb més de 35 anys d’experiència en el foment de la lectura infantil.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.