McDonald’s regala llibres en el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil

McDonald’s se suma a la celebració del Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil, que es celebra hui i regalarà un llibre de la seua col·lecció ‘Els Mini Detectius’, de la famosa escriptora anglesa Cressida Cowell, amb totes les comandes que es realitzen aqueix dia en qualsevol dels seus més de 550 restaurants de tota Espanya, fins a esgotar existències. D’aquesta manera, la companyia vol mostrar el seu compromís, una vegada més, amb el foment de la lectura infantil.

Aquests xicotets gestos, que tenen un gran impacte, s’emmarquen en el programa  Happy Meal Readers, pioner al nostre país, l’objectiu del qual és fomentar la lectura infantil fent-la més accessible en oferir-la com a part del menú infantil Happy Meal.

Gràcies a aquesta iniciativa llançada en 2019, McDonald’s ha repartit ja més de sis milions de llibres en tota Espanya i ha acostat aquests llibres a xiquets amb discapacitat auditiva o visual, adaptant-los a format audiollibres i versió en llengua de signes.

L’actual col·lecció de llibres, ‘Els Mini Detectius’, és el tercer lliurament creat de manera exclusiva per a McDonald’s per l’escriptora Cressida Cowell, reconeguda per la seua reeixida saga infantil “Com entrenar al teu drac”, que es va convertir en un èxit a nivell internacional i va ser portada a la pantalla gran.

En aquest lliurament, a través de dotze històries, l’autora relata les aventures d’uns mini detectius que volen descobrir tots els secrets i misteris de la naturalesa, potenciant d’aquesta manera la imaginació i curiositat dels xiquets emmarcada en la lectura.

Per a Paloma Cabral, directora de Comunicació i Relacions Institucionals de McDonald’s Espanya, “potenciar la lectura en els moments d’oci dels xiquets és de vital importància, ja que és la forma en la qual realment adquireixen l’hàbit i el gust per llegir. A través del nostre programa Happy Meal Readers, volem contribuir al fet que les famílies puguen crear moments d’unió i diversió al voltant dels llibres i que tots els xiquets puguen gaudir d’una forma d’oci tan enriquidora”.

Sobre el programa Happy Meal Readers

El programa Happy Meal Readers de McDonald’s naix en 2019 amb l’objectiu de fomentar la lectura en el dia a dia dels xiquets i xiquetes com un moment d’oci i diversió. Fins a aquest moment s’han entregat més de sis milions de llibres i la companyia espera distribuir al llarg de 2022 aproximadament 1,6 milions gràcies al desenvolupament d’aquesta iniciativa. En aquests primers mesos de l’any, ja han entregat més de 300.000 llibres en els primers mesos en tot el país.

A Espanya, la iniciativa Happy Meal Readers compta amb el suport de l’Organització Espanyola per al Llibre Infantil i Juvenil (OEPLI), una de les associacions amb major prestigi en aquest àmbit i amb més de 35 anys d’experiència en el foment de la lectura infantil.

Últimes notícies

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.