16.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

La gran notícia que Malú i Albert Rivera amaguen a part de l’embaràs

Fotomuntatge d'Albert Rivera i Malú

No ha passat desapercebut un detall en l’última visita de la cantant al metge | València Diari

 

Malú i Albert Rivera estan a escassos dies de rebre a la seua primera filla en comú després d’un any i mig de relació sentimental. Com és lògic en la recta final de l’embaràs, la cantant visitava el passat dimarts, 5 de maig, un hospital dels afores de Madrid per a sotmetre’s a una nova revisió i comprovar que tot evoluciona de la millor manera.

 

La cantant no ha anat acompanyada de la seua parella, sinó de sa mare, Pepi Benítez, que està vivint amb ells esta dura etapa de confinament. Però, en la visita al metge de mare i filla, hi va haver un detall que no va passar desapercebut. La revista ‘Lecturas’ publica esta setmana que la neboda de Paco de Lucía va acudir al centre hospitalari lluint un anell especial en el dit anul·lar.

 

Campanes de boda?

A demés, l’anell és precisament la classe de peça que sol regalar-se en les peticions de mà, del que es deduïx que podria tractar-se d’un anell de compromís.

 

Este seria el primer enllaç nupcial per als dos, que el passat desembre ja s’especulava en els mitjans. L’exlíder de Ciutadans no es va arribar a casar en els 20 anys de relació que va mantindre amb la psicòloga Mariona Saperas, amb qui va tindre a la seua filla Daniela, de huit anys.

 

Feliç amb el seu «gran embaràs»

En qualsevol cas, la parella es troba ara bolcada en el pròxim naixement de la menuda, a qui sa mare ja ha escrit la seua primera cançó, ‘Tejiendo alas‘, un tema gravat en ple confinament que ha tingut una gran acollida.

 

A dos dies de donar a llum, Malú seguix feliç amb el que considera «un gran embaràs. Està sent molt fàcil i bonic, còmode. Porte amb insomni des del principi, això sí», afirmava l’artista, tot i que reconeix estar vivint una brutal revolució hormonal: «Tinc moltes ganes de menjar i de plorar», ha confessat.

Últimes notícies

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.

Es puja al sostre d’un avió en l’aeroport de Manises i retarda un vol dos hores

Un home es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises i el vol a Amsterdam va eixir dos hores tard. Va ser reduït, atés i denunciat.

Fornals resol en el 88 i el Betis tomba al València (2-1)

Un gol de Pablo Fornals en el 88 va donar al Betis una victòria patida davant el València en La Cartoixa. Va haver-hi dos penals: Vallés va detindre un i Chimy Ávila va convertir un altre.

Fornals dona els tres punts al Betis en un final que feia olor d’empat (2-1)

El Betis es va imposar 2-1 al València en La Cartoixa gràcies a una miqueta de Pablo Fornals en el minut 88. Luis Rioja va obrir el marcador i Chimy Ávila va empatar de penal.

Betis i València empaten 1-1 al descans en La Cartoixa

Betis i València marxen al descans amb 1-1 en un dol molt equilibrat en La Cartoixa. Luis Rioja va obrir el marcador i Chimy Ávila va empatar de penal tres minuts després.

Gerard Moreno veu a Pamplona un punt d’inflexió

El davanter del Vila-real va valorar el 2-2 davant Osasuna com un punt d'inflexió després de dos derrotes fora. Va reclamar autocrítica pels gols encaixats i va mirar a l'Espanyol.

Matías Moreno ja està a casa després de passar la nit a l’hospital per un xoc amb Sorloth

El central del Llevant va rebre l'alta este diumenge després de passar la nit en observació pel colp al cap patit en el minut 23 davant l'Atlètic. El club va actuar per prevenció i va seguir el protocol.