La gran notícia que Malú i Albert Rivera amaguen a part de l’embaràs

Fotomuntatge d'Albert Rivera i Malú

No ha passat desapercebut un detall en l’última visita de la cantant al metge | València Diari

 

Malú i Albert Rivera estan a escassos dies de rebre a la seua primera filla en comú després d’un any i mig de relació sentimental. Com és lògic en la recta final de l’embaràs, la cantant visitava el passat dimarts, 5 de maig, un hospital dels afores de Madrid per a sotmetre’s a una nova revisió i comprovar que tot evoluciona de la millor manera.

 

La cantant no ha anat acompanyada de la seua parella, sinó de sa mare, Pepi Benítez, que està vivint amb ells esta dura etapa de confinament. Però, en la visita al metge de mare i filla, hi va haver un detall que no va passar desapercebut. La revista ‘Lecturas’ publica esta setmana que la neboda de Paco de Lucía va acudir al centre hospitalari lluint un anell especial en el dit anul·lar.

 

Campanes de boda?

A demés, l’anell és precisament la classe de peça que sol regalar-se en les peticions de mà, del que es deduïx que podria tractar-se d’un anell de compromís.

 

Este seria el primer enllaç nupcial per als dos, que el passat desembre ja s’especulava en els mitjans. L’exlíder de Ciutadans no es va arribar a casar en els 20 anys de relació que va mantindre amb la psicòloga Mariona Saperas, amb qui va tindre a la seua filla Daniela, de huit anys.

 

Feliç amb el seu «gran embaràs»

En qualsevol cas, la parella es troba ara bolcada en el pròxim naixement de la menuda, a qui sa mare ja ha escrit la seua primera cançó, ‘Tejiendo alas‘, un tema gravat en ple confinament que ha tingut una gran acollida.

 

A dos dies de donar a llum, Malú seguix feliç amb el que considera «un gran embaràs. Està sent molt fàcil i bonic, còmode. Porte amb insomni des del principi, això sí», afirmava l’artista, tot i que reconeix estar vivint una brutal revolució hormonal: «Tinc moltes ganes de menjar i de plorar», ha confessat.

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.