La gran notícia que Malú i Albert Rivera amaguen a part de l’embaràs

Fotomuntatge d'Albert Rivera i Malú

No ha passat desapercebut un detall en l’última visita de la cantant al metge | València Diari

 

Malú i Albert Rivera estan a escassos dies de rebre a la seua primera filla en comú després d’un any i mig de relació sentimental. Com és lògic en la recta final de l’embaràs, la cantant visitava el passat dimarts, 5 de maig, un hospital dels afores de Madrid per a sotmetre’s a una nova revisió i comprovar que tot evoluciona de la millor manera.

 

La cantant no ha anat acompanyada de la seua parella, sinó de sa mare, Pepi Benítez, que està vivint amb ells esta dura etapa de confinament. Però, en la visita al metge de mare i filla, hi va haver un detall que no va passar desapercebut. La revista ‘Lecturas’ publica esta setmana que la neboda de Paco de Lucía va acudir al centre hospitalari lluint un anell especial en el dit anul·lar.

 

Campanes de boda?

A demés, l’anell és precisament la classe de peça que sol regalar-se en les peticions de mà, del que es deduïx que podria tractar-se d’un anell de compromís.

 

Este seria el primer enllaç nupcial per als dos, que el passat desembre ja s’especulava en els mitjans. L’exlíder de Ciutadans no es va arribar a casar en els 20 anys de relació que va mantindre amb la psicòloga Mariona Saperas, amb qui va tindre a la seua filla Daniela, de huit anys.

 

Feliç amb el seu «gran embaràs»

En qualsevol cas, la parella es troba ara bolcada en el pròxim naixement de la menuda, a qui sa mare ja ha escrit la seua primera cançó, ‘Tejiendo alas‘, un tema gravat en ple confinament que ha tingut una gran acollida.

 

A dos dies de donar a llum, Malú seguix feliç amb el que considera «un gran embaràs. Està sent molt fàcil i bonic, còmode. Porte amb insomni des del principi, això sí», afirmava l’artista, tot i que reconeix estar vivint una brutal revolució hormonal: «Tinc moltes ganes de menjar i de plorar», ha confessat.

Últimes notícies

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.