La gran notícia que Malú i Albert Rivera amaguen a part de l’embaràs

Fotomuntatge d'Albert Rivera i Malú

No ha passat desapercebut un detall en l’última visita de la cantant al metge | València Diari

 

Malú i Albert Rivera estan a escassos dies de rebre a la seua primera filla en comú després d’un any i mig de relació sentimental. Com és lògic en la recta final de l’embaràs, la cantant visitava el passat dimarts, 5 de maig, un hospital dels afores de Madrid per a sotmetre’s a una nova revisió i comprovar que tot evoluciona de la millor manera.

 

La cantant no ha anat acompanyada de la seua parella, sinó de sa mare, Pepi Benítez, que està vivint amb ells esta dura etapa de confinament. Però, en la visita al metge de mare i filla, hi va haver un detall que no va passar desapercebut. La revista ‘Lecturas’ publica esta setmana que la neboda de Paco de Lucía va acudir al centre hospitalari lluint un anell especial en el dit anul·lar.

 

Campanes de boda?

A demés, l’anell és precisament la classe de peça que sol regalar-se en les peticions de mà, del que es deduïx que podria tractar-se d’un anell de compromís.

 

Este seria el primer enllaç nupcial per als dos, que el passat desembre ja s’especulava en els mitjans. L’exlíder de Ciutadans no es va arribar a casar en els 20 anys de relació que va mantindre amb la psicòloga Mariona Saperas, amb qui va tindre a la seua filla Daniela, de huit anys.

 

Feliç amb el seu «gran embaràs»

En qualsevol cas, la parella es troba ara bolcada en el pròxim naixement de la menuda, a qui sa mare ja ha escrit la seua primera cançó, ‘Tejiendo alas‘, un tema gravat en ple confinament que ha tingut una gran acollida.

 

A dos dies de donar a llum, Malú seguix feliç amb el que considera «un gran embaràs. Està sent molt fàcil i bonic, còmode. Porte amb insomni des del principi, això sí», afirmava l’artista, tot i que reconeix estar vivint una brutal revolució hormonal: «Tinc moltes ganes de menjar i de plorar», ha confessat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.