La gran notícia que Malú i Albert Rivera amaguen a part de l’embaràs

Fotomuntatge d'Albert Rivera i Malú

No ha passat desapercebut un detall en l’última visita de la cantant al metge | València Diari

 

Malú i Albert Rivera estan a escassos dies de rebre a la seua primera filla en comú després d’un any i mig de relació sentimental. Com és lògic en la recta final de l’embaràs, la cantant visitava el passat dimarts, 5 de maig, un hospital dels afores de Madrid per a sotmetre’s a una nova revisió i comprovar que tot evoluciona de la millor manera.

 

La cantant no ha anat acompanyada de la seua parella, sinó de sa mare, Pepi Benítez, que està vivint amb ells esta dura etapa de confinament. Però, en la visita al metge de mare i filla, hi va haver un detall que no va passar desapercebut. La revista ‘Lecturas’ publica esta setmana que la neboda de Paco de Lucía va acudir al centre hospitalari lluint un anell especial en el dit anul·lar.

 

Campanes de boda?

A demés, l’anell és precisament la classe de peça que sol regalar-se en les peticions de mà, del que es deduïx que podria tractar-se d’un anell de compromís.

 

Este seria el primer enllaç nupcial per als dos, que el passat desembre ja s’especulava en els mitjans. L’exlíder de Ciutadans no es va arribar a casar en els 20 anys de relació que va mantindre amb la psicòloga Mariona Saperas, amb qui va tindre a la seua filla Daniela, de huit anys.

 

Feliç amb el seu «gran embaràs»

En qualsevol cas, la parella es troba ara bolcada en el pròxim naixement de la menuda, a qui sa mare ja ha escrit la seua primera cançó, ‘Tejiendo alas‘, un tema gravat en ple confinament que ha tingut una gran acollida.

 

A dos dies de donar a llum, Malú seguix feliç amb el que considera «un gran embaràs. Està sent molt fàcil i bonic, còmode. Porte amb insomni des del principi, això sí», afirmava l’artista, tot i que reconeix estar vivint una brutal revolució hormonal: «Tinc moltes ganes de menjar i de plorar», ha confessat.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.