11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Núria Roca explota i es rebel·la contra els que critiquen el seu confinament

Núria Roca

Núria Roca durament criticada per saltar-se les normes del confinament | València Diari

 

La presentadora valenciana Núria Roca ha generat molta polèmica este dilluns en les xarxes socials després de publicar una fotografia amb els seus tres fills en el carrer. Roca és mare de tres menors d’edat, dos d’ells menors de 14 i un altre de 17 anys

 

Centre de crítiques en les xarxes socials

«Després de 46 dies la nostra primera eixida no ha pogut tindre més ‘glamour’», començava dient la presentadora en la seua publicació d’Instagram, a on ha compartit imàtgens dels seus tres fills i d’ella mateixa amb els seus dos gossos. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Después de 46 días nuestra primera salida no ha podido tener más glamour! . . . No tengo ninguna necesidad y menos obligación alguna de dar explicaciones pero me apetece mucho sacar los colores a todos esos “POLICÍAS DE BALCÓN” que andan sueltos por aquí… Tengo dos hijos menores de 14 años y otro de 17. Un adulto debe acompañar a sus hijos menores durante el paseo. El menor, de 17, está sacando a las perras como todos los días. Cuál es el problema? Ahhhhh ya veo, que han tenido la osadía de sentarse un segundo en el suelo, verdad? Aaaahhh no, espera, que se han tomado un helado! Para, para, se puede fumar por la calle, pero no puedes tomarte una pirueta??? Va, hombre, va… seamos sensatos y no os pongáis en ridículo vosotros mismos. Afortunadamente la mayoría lo entiende, y se ríe, y alucina… y los otros, “los POLICÍAS DE BALCÓN”, hacéroslo mirar un poquito y disfrutad más de la vida, la vuestra, no la de los demás… así, como consejo… en general. Pero bueno, está bien pasar un ratito polemizando, que tenemos mucho tiempo libre, eso parece.

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

 

Les imàtgens de seguida han generat molta indignació entre els usuaris, especialment entre els pares d’adolescents que no poden eixir encara de casa, i és que les normes establertes pel Govern són clares: només els menors de 14 anys poden eixir acompanyats d’un adult.

 

«Però a vore, perdona que et diga, però el teu fill de 17 amb els gossos no pot estar tan pròxim dels altres xiquets en el carrer. No ho dic jo, ho diu la llei. I segurament haureu eixit tots junts, cosa que tampoc es pot fer. En fi, mal exemple», comentava una usuària en Instagram. Altres també es referien al fet de què apareixien amb menjar: «Has tingut molt ‘glamour’ però has fet coses que es recomanava no fer, entre elles menjar, pot ser que no t’agrade llegir-ho però és el risc de publicar, crec que degut al volum de gent que vos seguix hauries de donar exemple».

 

«El menor, de 17, està passejant les gosses com cada dia», justificava la presentadora, però el que molts li han retret és que és ella mateixa qui apareix en les imàtgens aguantant les corretges dels gossos. «Quin és el problema? Ah, ja veig, que ha tingut l’atreviment de sentar-se un segon en terra, veritat? Ah no, espera, que s’ha menjat un gelat! Para, para, es pot fumar pel carrer, però no et pots menjar una piruleta? Va, home va… siguem sensats i no vos poseu en ridícul vosaltres mateixos», afegia. 

 

Núria Roca no ha volgut tancar ahí la polèmica, i ha aprofitat per a dirigir-se als que anomena «policies de balcó»: «Afortunadament la majoria ho entén, i riu, i al·lucina… i els altres, els ‘policies de balcó’: disfruteu més de la vida, la vostra, no la dels demés… , com a consell… en general», deia finalment la presentadora. 

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.