Núria Roca explota i es rebel·la contra els que critiquen el seu confinament

Núria Roca

Núria Roca durament criticada per saltar-se les normes del confinament | València Diari

 

La presentadora valenciana Núria Roca ha generat molta polèmica este dilluns en les xarxes socials després de publicar una fotografia amb els seus tres fills en el carrer. Roca és mare de tres menors d’edat, dos d’ells menors de 14 i un altre de 17 anys

 

Centre de crítiques en les xarxes socials

«Després de 46 dies la nostra primera eixida no ha pogut tindre més ‘glamour’», començava dient la presentadora en la seua publicació d’Instagram, a on ha compartit imàtgens dels seus tres fills i d’ella mateixa amb els seus dos gossos. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Después de 46 días nuestra primera salida no ha podido tener más glamour! . . . No tengo ninguna necesidad y menos obligación alguna de dar explicaciones pero me apetece mucho sacar los colores a todos esos “POLICÍAS DE BALCÓN” que andan sueltos por aquí… Tengo dos hijos menores de 14 años y otro de 17. Un adulto debe acompañar a sus hijos menores durante el paseo. El menor, de 17, está sacando a las perras como todos los días. Cuál es el problema? Ahhhhh ya veo, que han tenido la osadía de sentarse un segundo en el suelo, verdad? Aaaahhh no, espera, que se han tomado un helado! Para, para, se puede fumar por la calle, pero no puedes tomarte una pirueta??? Va, hombre, va… seamos sensatos y no os pongáis en ridículo vosotros mismos. Afortunadamente la mayoría lo entiende, y se ríe, y alucina… y los otros, “los POLICÍAS DE BALCÓN”, hacéroslo mirar un poquito y disfrutad más de la vida, la vuestra, no la de los demás… así, como consejo… en general. Pero bueno, está bien pasar un ratito polemizando, que tenemos mucho tiempo libre, eso parece.

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

 

Les imàtgens de seguida han generat molta indignació entre els usuaris, especialment entre els pares d’adolescents que no poden eixir encara de casa, i és que les normes establertes pel Govern són clares: només els menors de 14 anys poden eixir acompanyats d’un adult.

 

«Però a vore, perdona que et diga, però el teu fill de 17 amb els gossos no pot estar tan pròxim dels altres xiquets en el carrer. No ho dic jo, ho diu la llei. I segurament haureu eixit tots junts, cosa que tampoc es pot fer. En fi, mal exemple», comentava una usuària en Instagram. Altres també es referien al fet de què apareixien amb menjar: «Has tingut molt ‘glamour’ però has fet coses que es recomanava no fer, entre elles menjar, pot ser que no t’agrade llegir-ho però és el risc de publicar, crec que degut al volum de gent que vos seguix hauries de donar exemple».

 

«El menor, de 17, està passejant les gosses com cada dia», justificava la presentadora, però el que molts li han retret és que és ella mateixa qui apareix en les imàtgens aguantant les corretges dels gossos. «Quin és el problema? Ah, ja veig, que ha tingut l’atreviment de sentar-se un segon en terra, veritat? Ah no, espera, que s’ha menjat un gelat! Para, para, es pot fumar pel carrer, però no et pots menjar una piruleta? Va, home va… siguem sensats i no vos poseu en ridícul vosaltres mateixos», afegia. 

 

Núria Roca no ha volgut tancar ahí la polèmica, i ha aprofitat per a dirigir-se als que anomena «policies de balcó»: «Afortunadament la majoria ho entén, i riu, i al·lucina… i els altres, els ‘policies de balcó’: disfruteu més de la vida, la vostra, no la dels demés… , com a consell… en general», deia finalment la presentadora. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.