Núria Roca explota i es rebel·la contra els que critiquen el seu confinament

Núria Roca

Núria Roca durament criticada per saltar-se les normes del confinament | València Diari

 

La presentadora valenciana Núria Roca ha generat molta polèmica este dilluns en les xarxes socials després de publicar una fotografia amb els seus tres fills en el carrer. Roca és mare de tres menors d’edat, dos d’ells menors de 14 i un altre de 17 anys

 

Centre de crítiques en les xarxes socials

«Després de 46 dies la nostra primera eixida no ha pogut tindre més ‘glamour’», començava dient la presentadora en la seua publicació d’Instagram, a on ha compartit imàtgens dels seus tres fills i d’ella mateixa amb els seus dos gossos. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Después de 46 días nuestra primera salida no ha podido tener más glamour! . . . No tengo ninguna necesidad y menos obligación alguna de dar explicaciones pero me apetece mucho sacar los colores a todos esos “POLICÍAS DE BALCÓN” que andan sueltos por aquí… Tengo dos hijos menores de 14 años y otro de 17. Un adulto debe acompañar a sus hijos menores durante el paseo. El menor, de 17, está sacando a las perras como todos los días. Cuál es el problema? Ahhhhh ya veo, que han tenido la osadía de sentarse un segundo en el suelo, verdad? Aaaahhh no, espera, que se han tomado un helado! Para, para, se puede fumar por la calle, pero no puedes tomarte una pirueta??? Va, hombre, va… seamos sensatos y no os pongáis en ridículo vosotros mismos. Afortunadamente la mayoría lo entiende, y se ríe, y alucina… y los otros, “los POLICÍAS DE BALCÓN”, hacéroslo mirar un poquito y disfrutad más de la vida, la vuestra, no la de los demás… así, como consejo… en general. Pero bueno, está bien pasar un ratito polemizando, que tenemos mucho tiempo libre, eso parece.

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

 

Les imàtgens de seguida han generat molta indignació entre els usuaris, especialment entre els pares d’adolescents que no poden eixir encara de casa, i és que les normes establertes pel Govern són clares: només els menors de 14 anys poden eixir acompanyats d’un adult.

 

«Però a vore, perdona que et diga, però el teu fill de 17 amb els gossos no pot estar tan pròxim dels altres xiquets en el carrer. No ho dic jo, ho diu la llei. I segurament haureu eixit tots junts, cosa que tampoc es pot fer. En fi, mal exemple», comentava una usuària en Instagram. Altres també es referien al fet de què apareixien amb menjar: «Has tingut molt ‘glamour’ però has fet coses que es recomanava no fer, entre elles menjar, pot ser que no t’agrade llegir-ho però és el risc de publicar, crec que degut al volum de gent que vos seguix hauries de donar exemple».

 

«El menor, de 17, està passejant les gosses com cada dia», justificava la presentadora, però el que molts li han retret és que és ella mateixa qui apareix en les imàtgens aguantant les corretges dels gossos. «Quin és el problema? Ah, ja veig, que ha tingut l’atreviment de sentar-se un segon en terra, veritat? Ah no, espera, que s’ha menjat un gelat! Para, para, es pot fumar pel carrer, però no et pots menjar una piruleta? Va, home va… siguem sensats i no vos poseu en ridícul vosaltres mateixos», afegia. 

 

Núria Roca no ha volgut tancar ahí la polèmica, i ha aprofitat per a dirigir-se als que anomena «policies de balcó»: «Afortunadament la majoria ho entén, i riu, i al·lucina… i els altres, els ‘policies de balcó’: disfruteu més de la vida, la vostra, no la dels demés… , com a consell… en general», deia finalment la presentadora. 

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.