Núria Roca explota i es rebel·la contra els que critiquen el seu confinament

Núria Roca

Núria Roca durament criticada per saltar-se les normes del confinament | València Diari

 

La presentadora valenciana Núria Roca ha generat molta polèmica este dilluns en les xarxes socials després de publicar una fotografia amb els seus tres fills en el carrer. Roca és mare de tres menors d’edat, dos d’ells menors de 14 i un altre de 17 anys

 

Centre de crítiques en les xarxes socials

«Després de 46 dies la nostra primera eixida no ha pogut tindre més ‘glamour’», començava dient la presentadora en la seua publicació d’Instagram, a on ha compartit imàtgens dels seus tres fills i d’ella mateixa amb els seus dos gossos. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Después de 46 días nuestra primera salida no ha podido tener más glamour! . . . No tengo ninguna necesidad y menos obligación alguna de dar explicaciones pero me apetece mucho sacar los colores a todos esos “POLICÍAS DE BALCÓN” que andan sueltos por aquí… Tengo dos hijos menores de 14 años y otro de 17. Un adulto debe acompañar a sus hijos menores durante el paseo. El menor, de 17, está sacando a las perras como todos los días. Cuál es el problema? Ahhhhh ya veo, que han tenido la osadía de sentarse un segundo en el suelo, verdad? Aaaahhh no, espera, que se han tomado un helado! Para, para, se puede fumar por la calle, pero no puedes tomarte una pirueta??? Va, hombre, va… seamos sensatos y no os pongáis en ridículo vosotros mismos. Afortunadamente la mayoría lo entiende, y se ríe, y alucina… y los otros, “los POLICÍAS DE BALCÓN”, hacéroslo mirar un poquito y disfrutad más de la vida, la vuestra, no la de los demás… así, como consejo… en general. Pero bueno, está bien pasar un ratito polemizando, que tenemos mucho tiempo libre, eso parece.

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

 

Les imàtgens de seguida han generat molta indignació entre els usuaris, especialment entre els pares d’adolescents que no poden eixir encara de casa, i és que les normes establertes pel Govern són clares: només els menors de 14 anys poden eixir acompanyats d’un adult.

 

«Però a vore, perdona que et diga, però el teu fill de 17 amb els gossos no pot estar tan pròxim dels altres xiquets en el carrer. No ho dic jo, ho diu la llei. I segurament haureu eixit tots junts, cosa que tampoc es pot fer. En fi, mal exemple», comentava una usuària en Instagram. Altres també es referien al fet de què apareixien amb menjar: «Has tingut molt ‘glamour’ però has fet coses que es recomanava no fer, entre elles menjar, pot ser que no t’agrade llegir-ho però és el risc de publicar, crec que degut al volum de gent que vos seguix hauries de donar exemple».

 

«El menor, de 17, està passejant les gosses com cada dia», justificava la presentadora, però el que molts li han retret és que és ella mateixa qui apareix en les imàtgens aguantant les corretges dels gossos. «Quin és el problema? Ah, ja veig, que ha tingut l’atreviment de sentar-se un segon en terra, veritat? Ah no, espera, que s’ha menjat un gelat! Para, para, es pot fumar pel carrer, però no et pots menjar una piruleta? Va, home va… siguem sensats i no vos poseu en ridícul vosaltres mateixos», afegia. 

 

Núria Roca no ha volgut tancar ahí la polèmica, i ha aprofitat per a dirigir-se als que anomena «policies de balcó»: «Afortunadament la majoria ho entén, i riu, i al·lucina… i els altres, els ‘policies de balcó’: disfruteu més de la vida, la vostra, no la dels demés… , com a consell… en general», deia finalment la presentadora. 

Últimes notícies

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.