Núria Roca explota i es rebel·la contra els que critiquen el seu confinament

Núria Roca

Núria Roca durament criticada per saltar-se les normes del confinament | València Diari

 

La presentadora valenciana Núria Roca ha generat molta polèmica este dilluns en les xarxes socials després de publicar una fotografia amb els seus tres fills en el carrer. Roca és mare de tres menors d’edat, dos d’ells menors de 14 i un altre de 17 anys

 

Centre de crítiques en les xarxes socials

«Després de 46 dies la nostra primera eixida no ha pogut tindre més ‘glamour’», començava dient la presentadora en la seua publicació d’Instagram, a on ha compartit imàtgens dels seus tres fills i d’ella mateixa amb els seus dos gossos. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Después de 46 días nuestra primera salida no ha podido tener más glamour! . . . No tengo ninguna necesidad y menos obligación alguna de dar explicaciones pero me apetece mucho sacar los colores a todos esos “POLICÍAS DE BALCÓN” que andan sueltos por aquí… Tengo dos hijos menores de 14 años y otro de 17. Un adulto debe acompañar a sus hijos menores durante el paseo. El menor, de 17, está sacando a las perras como todos los días. Cuál es el problema? Ahhhhh ya veo, que han tenido la osadía de sentarse un segundo en el suelo, verdad? Aaaahhh no, espera, que se han tomado un helado! Para, para, se puede fumar por la calle, pero no puedes tomarte una pirueta??? Va, hombre, va… seamos sensatos y no os pongáis en ridículo vosotros mismos. Afortunadamente la mayoría lo entiende, y se ríe, y alucina… y los otros, “los POLICÍAS DE BALCÓN”, hacéroslo mirar un poquito y disfrutad más de la vida, la vuestra, no la de los demás… así, como consejo… en general. Pero bueno, está bien pasar un ratito polemizando, que tenemos mucho tiempo libre, eso parece.

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

 

Les imàtgens de seguida han generat molta indignació entre els usuaris, especialment entre els pares d’adolescents que no poden eixir encara de casa, i és que les normes establertes pel Govern són clares: només els menors de 14 anys poden eixir acompanyats d’un adult.

 

«Però a vore, perdona que et diga, però el teu fill de 17 amb els gossos no pot estar tan pròxim dels altres xiquets en el carrer. No ho dic jo, ho diu la llei. I segurament haureu eixit tots junts, cosa que tampoc es pot fer. En fi, mal exemple», comentava una usuària en Instagram. Altres també es referien al fet de què apareixien amb menjar: «Has tingut molt ‘glamour’ però has fet coses que es recomanava no fer, entre elles menjar, pot ser que no t’agrade llegir-ho però és el risc de publicar, crec que degut al volum de gent que vos seguix hauries de donar exemple».

 

«El menor, de 17, està passejant les gosses com cada dia», justificava la presentadora, però el que molts li han retret és que és ella mateixa qui apareix en les imàtgens aguantant les corretges dels gossos. «Quin és el problema? Ah, ja veig, que ha tingut l’atreviment de sentar-se un segon en terra, veritat? Ah no, espera, que s’ha menjat un gelat! Para, para, es pot fumar pel carrer, però no et pots menjar una piruleta? Va, home va… siguem sensats i no vos poseu en ridícul vosaltres mateixos», afegia. 

 

Núria Roca no ha volgut tancar ahí la polèmica, i ha aprofitat per a dirigir-se als que anomena «policies de balcó»: «Afortunadament la majoria ho entén, i riu, i al·lucina… i els altres, els ‘policies de balcó’: disfruteu més de la vida, la vostra, no la dels demés… , com a consell… en general», deia finalment la presentadora. 

Últimes notícies

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.

Els hidroavions salven la mítica ermita de Santa Bàrbera d’Onda del foc

Els mitjans aeris d’extinció han aconseguit salvar in extremis l’ermita de Santa Bàrbera d’Onda, envoltada per les flames de l’incendi iniciat fa cinc dies a Vall d'Uixó, que ja ha cremat 9.300 hectàrees.
FILMOTECA D'ESTIU