La castellonenca Paula Pérez Sánchez, ‘Miss World Spain 2022’

Ejemplo de shortcode con estilo
La representant de Castelló i llicenciada en cirurgia, de 26 anys, s'ha imposat entre les 50 candidates que participaven en el certamen

Espanya ja té al seu ‘Miss World Spain 2022’: Paula Pérez Sánchez, la representant de Castelló, que s’ha imposat com la dona més bonica d’Espanya en el certamen celebrat aquest dissabte en la localitat catalana de Pineda de la Mar.

La castellonenca ha sigut qui ha aconseguit la corona entre les 50 candidates que aspiraven a fer-se amb ella.

Paula té 26 anys, és llicenciada en Medicina i Cirurgia, i en l’actualitat està fent la residència a l’hospital d’Alzira.

En línia amb els seus estudis, porta un temps participant en la ‘Fundación Pequeño Deseo‘ fent feliços a xiquets que pateixen malalties greus, segons explica ella mateixa en el seu vídeo de presentació.

Les seues dames d’honor són Andrea Franco, representant de Las Palmas, i María José García, candidata de Màlaga, que va aconseguir ser la segona dama d’honor.

Ha sigut coronada per la d’Almeria Ana García Segundo, guanyadora del concurs de bellesa en 2020, després que el jurat pronunciara el seu nom. Una vegada coronada, la jove castellonenca ha pogut celebrar la seua victòria en l’escenari envoltada de tota la seua família.

En les imatges, la jove destaca el seu amor per les arts, «per la llibertat que et dona el fet de cantar, el control i l’harmonia de ballar, i la subtilesa i imaginació en pintar«.

A més, també ha volgut subratllar que el seu treball com a professional de la salut li ha permés tindre «els peus en terra», perquè «sé de prop el valor de la salut, de cuidar dels nostres i de l’empatia«.

«Vull ser la pròxima Miss Món Espanya«, explica en el clip, perquè el seu objectiu és «tindre l’oportunitat d’aplicar la passió per ajudar que tinc com a metge«, així com per a «poder desenvolupar causes socials que em permeten contribuir amb el creixement i millora de la societat«.

La guanyadora de la corona estava molt emocionada, i com ella mateixa va manifestar, no li ho podia creure. «Han sigut uns dies intensos i l’experiència ha sigut inoblidable. Era conscient que era de les favorites, però malgrat això no vaig voler entrar en xarxes socials perquè es presten a moltes faules i vaig preferir centrar-me en mi mateixa«, va confessar.

A Paula li agradaria compatibilitzar la seua professió de metge amb el món de la moda. «Almenys, ho intentaré, i si no és possible, la meua idea és continuar exercint en la meua professió de metge. Tinc companys de l’hospital que estaven molt pendents de tot això, però encara no he pogut parlar amb ells«.

Últimes notícies

L’Elche busca el primer triomf a casa davant d’un Valencia en descens

L’Elche rep el Valencia este diumenge a les 18.30 al Martínez Valero. Els il·licitans volen guanyar a casa i els valencianistes necessiten eixir del descens.

Aguirre: els tècnics no tenim varetes màgiques

Javier Aguirre ha recordat que un canvi d’entrenador no garantix victòries immediates abans del partit del Valencia a Elche.

Presó provisional sense fiança per al suposat «fundador e impulsor» de Blocus España

El jutjat de Torrent ha decretat presó provisional sense fiança per al considerat "fundador e impulsor" de Blocus España, detingut divendres a Picanya. Està investigat per diversos delictes relacionats amb la convocatòria de disturbis.

Dos detinguts més per les crides a saquejar comerços a València passen a disposició judicial

Dos detinguts a Picanya i Alfafar passen este dissabte a disposició judicial. La investigació ja suma cinc arrestos vinculats amb crides a provocar disturbis i saquejos a València.

Investiguen un conductor que circulava a 174 km/h en un tram limitat a 80

La Guàrdia Civil investiga un home de 57 anys per circular a 174 km/h en la CV-309, limitada a 80, i per conducció temerària.

Un videojoc gratuït enfronta propietaris i inquilins a la Puerta del Sol

El videojoc gratuït del col·lectiu alacantí Famoso enfronta inquilins i grans tenidors per a conscienciar sobre el problema de l’habitatge i arribar al públic jove.

El litoral de Valencia està en avís groc per pluges este dissabte

L’avís estarà actiu fins a les 18 hores i preveu una precipitació acumulada de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ruixats i temperatures més baixes per a acomiadar octubre a València

L’últim dia d’octubre deixarà ruixats, amb baixa probabilitat que siguen forts al litoral sud de València, i un lleuger descens de les temperatures.