La castellonenca Paula Pérez Sánchez, ‘Miss World Spain 2022’

Ejemplo de shortcode con estilo
La representant de Castelló i llicenciada en cirurgia, de 26 anys, s'ha imposat entre les 50 candidates que participaven en el certamen

Espanya ja té al seu ‘Miss World Spain 2022’: Paula Pérez Sánchez, la representant de Castelló, que s’ha imposat com la dona més bonica d’Espanya en el certamen celebrat aquest dissabte en la localitat catalana de Pineda de la Mar.

La castellonenca ha sigut qui ha aconseguit la corona entre les 50 candidates que aspiraven a fer-se amb ella.

Paula té 26 anys, és llicenciada en Medicina i Cirurgia, i en l’actualitat està fent la residència a l’hospital d’Alzira.

En línia amb els seus estudis, porta un temps participant en la ‘Fundación Pequeño Deseo‘ fent feliços a xiquets que pateixen malalties greus, segons explica ella mateixa en el seu vídeo de presentació.

Les seues dames d’honor són Andrea Franco, representant de Las Palmas, i María José García, candidata de Màlaga, que va aconseguir ser la segona dama d’honor.

Ha sigut coronada per la d’Almeria Ana García Segundo, guanyadora del concurs de bellesa en 2020, després que el jurat pronunciara el seu nom. Una vegada coronada, la jove castellonenca ha pogut celebrar la seua victòria en l’escenari envoltada de tota la seua família.

En les imatges, la jove destaca el seu amor per les arts, «per la llibertat que et dona el fet de cantar, el control i l’harmonia de ballar, i la subtilesa i imaginació en pintar«.

A més, també ha volgut subratllar que el seu treball com a professional de la salut li ha permés tindre «els peus en terra», perquè «sé de prop el valor de la salut, de cuidar dels nostres i de l’empatia«.

«Vull ser la pròxima Miss Món Espanya«, explica en el clip, perquè el seu objectiu és «tindre l’oportunitat d’aplicar la passió per ajudar que tinc com a metge«, així com per a «poder desenvolupar causes socials que em permeten contribuir amb el creixement i millora de la societat«.

La guanyadora de la corona estava molt emocionada, i com ella mateixa va manifestar, no li ho podia creure. «Han sigut uns dies intensos i l’experiència ha sigut inoblidable. Era conscient que era de les favorites, però malgrat això no vaig voler entrar en xarxes socials perquè es presten a moltes faules i vaig preferir centrar-me en mi mateixa«, va confessar.

A Paula li agradaria compatibilitzar la seua professió de metge amb el món de la moda. «Almenys, ho intentaré, i si no és possible, la meua idea és continuar exercint en la meua professió de metge. Tinc companys de l’hospital que estaven molt pendents de tot això, però encara no he pogut parlar amb ells«.

Últimes notícies

Activada la preemergència per risc d’inundacions a la zona de Pego-Girona-Gorgos

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat la preemergència hidrològica nivell groc al sistema Pego-Girona-Gorgos per les intenses pluges associades a la dana Adam.

Gandia suspén les classes dilluns per l’episodi de pluges intenses

L’Ajuntament de Gandia ha suspés les classes d’este dilluns i ha ordenat el tancament d’instal·lacions municipals per l’episodi de pluges i l’alerta roja al litoral sud de la província de València.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

Emergències de la Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert als municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant per pluges persistents i risc d’inundacions.

Les pluges deixen més de 200 litres a la Safor en un cap de setmana passat per aigua

Les pluges persistents han descarregat amb molta intensitat a la Safor, on diversos municipis han superat ja els 200 litres per metre quadrat. Emergències ha gestionat 135 incidents a la Comunitat Valenciana, sobretot per danys en via pública i problemes en carreteres.

Renfe carrega contra Semaf per parar trens de Rodalia per la pluja extrema

Renfe ha criticat que el sindicat de maquinistes Semaf haja demanat no circular en les línies C1 i C2 de Rodalia, en zona amb avís roig per pluges torrencials, i defensa que la informació tècnica permet fer-ho amb seguretat.

Emergències alerta que el pitjor de la tempesta encara està per arribar

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, alerta que el tram més advers de la tempesta arribarà este diumenge de vesprada al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb avís roig per pluges intenses i fortes ratxes de vent.

Pluges torrencials a la Safor amb 166 l/m² en el Real de Gandia

La Safor està patint este diumenge pluges torrencials, amb 166 l/m² acumulats en el Real de Gandia i valors molt elevats en altres municipis de la comarca, segons Avamet i Aemet.

Proposen limitar de manera temporal la pujada del lloguer per a frenar la crisi d’habitatge

La catedràtica de la Universitat d’Alacant Paloma Taltavull defensa contindre de manera temporal la pujada dels lloguers com a mesura puntual per a mitigar la crisi d’habitatge, marcada per una forta pressió de la demanda i una oferta insuficient. L’experta adverteix que la falta de vivenda en lloguer és un problema endèmic des de la crisi financera de 2008.