La castellonenca Paula Pérez Sánchez, ‘Miss World Spain 2022’

Espanya ja té al seu ‘Miss World Spain 2022’: Paula Pérez Sánchez, la representant de Castelló, que s’ha imposat com la dona més bonica d’Espanya en el certamen celebrat aquest dissabte en la localitat catalana de Pineda de la Mar.

La castellonenca ha sigut qui ha aconseguit la corona entre les 50 candidates que aspiraven a fer-se amb ella.

Paula té 26 anys, és llicenciada en Medicina i Cirurgia, i en l’actualitat està fent la residència a l’hospital d’Alzira.

En línia amb els seus estudis, porta un temps participant en la ‘Fundación Pequeño Deseo‘ fent feliços a xiquets que pateixen malalties greus, segons explica ella mateixa en el seu vídeo de presentació.

Les seues dames d’honor són Andrea Franco, representant de Las Palmas, i María José García, candidata de Màlaga, que va aconseguir ser la segona dama d’honor.

Ha sigut coronada per la d’Almeria Ana García Segundo, guanyadora del concurs de bellesa en 2020, després que el jurat pronunciara el seu nom. Una vegada coronada, la jove castellonenca ha pogut celebrar la seua victòria en l’escenari envoltada de tota la seua família.

En les imatges, la jove destaca el seu amor per les arts, «per la llibertat que et dona el fet de cantar, el control i l’harmonia de ballar, i la subtilesa i imaginació en pintar«.

A més, també ha volgut subratllar que el seu treball com a professional de la salut li ha permés tindre «els peus en terra», perquè «sé de prop el valor de la salut, de cuidar dels nostres i de l’empatia«.

«Vull ser la pròxima Miss Món Espanya«, explica en el clip, perquè el seu objectiu és «tindre l’oportunitat d’aplicar la passió per ajudar que tinc com a metge«, així com per a «poder desenvolupar causes socials que em permeten contribuir amb el creixement i millora de la societat«.

La guanyadora de la corona estava molt emocionada, i com ella mateixa va manifestar, no li ho podia creure. «Han sigut uns dies intensos i l’experiència ha sigut inoblidable. Era conscient que era de les favorites, però malgrat això no vaig voler entrar en xarxes socials perquè es presten a moltes faules i vaig preferir centrar-me en mi mateixa«, va confessar.

A Paula li agradaria compatibilitzar la seua professió de metge amb el món de la moda. «Almenys, ho intentaré, i si no és possible, la meua idea és continuar exercint en la meua professió de metge. Tinc companys de l’hospital que estaven molt pendents de tot això, però encara no he pogut parlar amb ells«.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.