La castellonenca Paula Pérez Sánchez, ‘Miss World Spain 2022’

Espanya ja té al seu ‘Miss World Spain 2022’: Paula Pérez Sánchez, la representant de Castelló, que s’ha imposat com la dona més bonica d’Espanya en el certamen celebrat aquest dissabte en la localitat catalana de Pineda de la Mar.

La castellonenca ha sigut qui ha aconseguit la corona entre les 50 candidates que aspiraven a fer-se amb ella.

Paula té 26 anys, és llicenciada en Medicina i Cirurgia, i en l’actualitat està fent la residència a l’hospital d’Alzira.

En línia amb els seus estudis, porta un temps participant en la ‘Fundación Pequeño Deseo‘ fent feliços a xiquets que pateixen malalties greus, segons explica ella mateixa en el seu vídeo de presentació.

Les seues dames d’honor són Andrea Franco, representant de Las Palmas, i María José García, candidata de Màlaga, que va aconseguir ser la segona dama d’honor.

Ha sigut coronada per la d’Almeria Ana García Segundo, guanyadora del concurs de bellesa en 2020, després que el jurat pronunciara el seu nom. Una vegada coronada, la jove castellonenca ha pogut celebrar la seua victòria en l’escenari envoltada de tota la seua família.

En les imatges, la jove destaca el seu amor per les arts, «per la llibertat que et dona el fet de cantar, el control i l’harmonia de ballar, i la subtilesa i imaginació en pintar«.

A més, també ha volgut subratllar que el seu treball com a professional de la salut li ha permés tindre «els peus en terra», perquè «sé de prop el valor de la salut, de cuidar dels nostres i de l’empatia«.

«Vull ser la pròxima Miss Món Espanya«, explica en el clip, perquè el seu objectiu és «tindre l’oportunitat d’aplicar la passió per ajudar que tinc com a metge«, així com per a «poder desenvolupar causes socials que em permeten contribuir amb el creixement i millora de la societat«.

La guanyadora de la corona estava molt emocionada, i com ella mateixa va manifestar, no li ho podia creure. «Han sigut uns dies intensos i l’experiència ha sigut inoblidable. Era conscient que era de les favorites, però malgrat això no vaig voler entrar en xarxes socials perquè es presten a moltes faules i vaig preferir centrar-me en mi mateixa«, va confessar.

A Paula li agradaria compatibilitzar la seua professió de metge amb el món de la moda. «Almenys, ho intentaré, i si no és possible, la meua idea és continuar exercint en la meua professió de metge. Tinc companys de l’hospital que estaven molt pendents de tot això, però encara no he pogut parlar amb ells«.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.