La castellonenca Paula Pérez Sánchez, ‘Miss World Spain 2022’

Espanya ja té al seu ‘Miss World Spain 2022’: Paula Pérez Sánchez, la representant de Castelló, que s’ha imposat com la dona més bonica d’Espanya en el certamen celebrat aquest dissabte en la localitat catalana de Pineda de la Mar.

La castellonenca ha sigut qui ha aconseguit la corona entre les 50 candidates que aspiraven a fer-se amb ella.

Paula té 26 anys, és llicenciada en Medicina i Cirurgia, i en l’actualitat està fent la residència a l’hospital d’Alzira.

En línia amb els seus estudis, porta un temps participant en la ‘Fundación Pequeño Deseo‘ fent feliços a xiquets que pateixen malalties greus, segons explica ella mateixa en el seu vídeo de presentació.

Les seues dames d’honor són Andrea Franco, representant de Las Palmas, i María José García, candidata de Màlaga, que va aconseguir ser la segona dama d’honor.

Ha sigut coronada per la d’Almeria Ana García Segundo, guanyadora del concurs de bellesa en 2020, després que el jurat pronunciara el seu nom. Una vegada coronada, la jove castellonenca ha pogut celebrar la seua victòria en l’escenari envoltada de tota la seua família.

En les imatges, la jove destaca el seu amor per les arts, «per la llibertat que et dona el fet de cantar, el control i l’harmonia de ballar, i la subtilesa i imaginació en pintar«.

A més, també ha volgut subratllar que el seu treball com a professional de la salut li ha permés tindre «els peus en terra», perquè «sé de prop el valor de la salut, de cuidar dels nostres i de l’empatia«.

«Vull ser la pròxima Miss Món Espanya«, explica en el clip, perquè el seu objectiu és «tindre l’oportunitat d’aplicar la passió per ajudar que tinc com a metge«, així com per a «poder desenvolupar causes socials que em permeten contribuir amb el creixement i millora de la societat«.

La guanyadora de la corona estava molt emocionada, i com ella mateixa va manifestar, no li ho podia creure. «Han sigut uns dies intensos i l’experiència ha sigut inoblidable. Era conscient que era de les favorites, però malgrat això no vaig voler entrar en xarxes socials perquè es presten a moltes faules i vaig preferir centrar-me en mi mateixa«, va confessar.

A Paula li agradaria compatibilitzar la seua professió de metge amb el món de la moda. «Almenys, ho intentaré, i si no és possible, la meua idea és continuar exercint en la meua professió de metge. Tinc companys de l’hospital que estaven molt pendents de tot això, però encara no he pogut parlar amb ells«.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.