Preocupació per l’estat de salut de María Jiménez

L'estat de salut de María Jiménez ha empitjorat

L’estat de salut de María Jiménez ha empitjorat | València Diari

 

Després de les novetats sobre l’estat de María Jiménez, que va explicar Kike Calleja, este dilluns en el programa ‘Sálvame’, ha crescut la preocupació per la salut de la cantant, ja que la situació s’hauria complicat després de l’operació d’urgència, a la que es va sotmetre fa uns dies. Segons l’evolució, els metges es podrien plantejar una nova operació.

  

Segons explicava Kike Calleja, tot i que pareixia que tot evolucionava correctament, han sorgit unes complicacions durant el postoperatori i, per eixe motiu, els metges s’estarien plantejant l’opció de fer-la tornar a passar pel quiròfan.

  

Des que es va conéixer la notícia del seu imminent ingrés a l’hospital, molts mitjans han seguit amb atenció l’evolució de la cantant, que es troba acompanyada per la seua família per a superar junts este mal moment.

 

El periodista Kike Calleja, recordava en el programa: «Va ingressar la setmana passada d’urgència. La van haver d’operar per un problema en l’aparell digestiu. Ha estat uns quants dies en la UCI. Ha pogut estar acompanyada de sa germana i del seu fill. Està en planta afortunadament i, si tot va bé, com esperen, és possible que el dimecres li donen l’alta per a poder recuperar-se en casa».

 

Kike Calleja va informar de l'ingrés a l'hospital de la cantant

Kike Calleja va informar de l’ingrés a l’hospital de la cantant | TELECINCO

 

Després d’eixes paraules de Kike, els col·laboradors del programa van aprofitar per a enviar missatges d’ànims a la cantant amb el desig que es recupere com més prompte millor. Belén Esteban va dir: «Va, María, un beset, carinyo!» I Lydia Lozano va afegir: «Una besada. Sort, María».

 

Per la seua banda, Mila Ximénez va confessar que va trobar a faltar a la cantant durant la Feria d’Abril, ja que coincidien cada any: «Me n’he recordat d’ella en la fira». «L’esperaven i, de fet, no va poder anar i va ser allí quan va saltar l’alarma. L’esperava molta gent», li va confirmar Kike Calleja.

 

María Jiménez va visitar el programa de Toñi Moreno

María Jiménez va visitar el programa de Toñi Moreno | TELECINCO

 

Este no ha estat l’únic espant que ha tingut María Jiménez. La cantant ja va explicar l’any 2017 en el programa ‘Viva la Vidal’ que va superar un càncer: «Em van operar d’un càncer de pit, després de la gola, després em vaig trencar el peroné, vaig deixar de fumar i em va vindre molta fam. He passat un temps patxuteta, però ja estic millor», li explicava a la presentadora Toñi Moreno.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.