12.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Preocupació per l’estat de salut de María Jiménez

L'estat de salut de María Jiménez ha empitjorat

L’estat de salut de María Jiménez ha empitjorat | València Diari

 

Després de les novetats sobre l’estat de María Jiménez, que va explicar Kike Calleja, este dilluns en el programa ‘Sálvame’, ha crescut la preocupació per la salut de la cantant, ja que la situació s’hauria complicat després de l’operació d’urgència, a la que es va sotmetre fa uns dies. Segons l’evolució, els metges es podrien plantejar una nova operació.

  

Segons explicava Kike Calleja, tot i que pareixia que tot evolucionava correctament, han sorgit unes complicacions durant el postoperatori i, per eixe motiu, els metges s’estarien plantejant l’opció de fer-la tornar a passar pel quiròfan.

  

Des que es va conéixer la notícia del seu imminent ingrés a l’hospital, molts mitjans han seguit amb atenció l’evolució de la cantant, que es troba acompanyada per la seua família per a superar junts este mal moment.

 

El periodista Kike Calleja, recordava en el programa: «Va ingressar la setmana passada d’urgència. La van haver d’operar per un problema en l’aparell digestiu. Ha estat uns quants dies en la UCI. Ha pogut estar acompanyada de sa germana i del seu fill. Està en planta afortunadament i, si tot va bé, com esperen, és possible que el dimecres li donen l’alta per a poder recuperar-se en casa».

 

Kike Calleja va informar de l'ingrés a l'hospital de la cantant

Kike Calleja va informar de l’ingrés a l’hospital de la cantant | TELECINCO

 

Després d’eixes paraules de Kike, els col·laboradors del programa van aprofitar per a enviar missatges d’ànims a la cantant amb el desig que es recupere com més prompte millor. Belén Esteban va dir: «Va, María, un beset, carinyo!» I Lydia Lozano va afegir: «Una besada. Sort, María».

 

Per la seua banda, Mila Ximénez va confessar que va trobar a faltar a la cantant durant la Feria d’Abril, ja que coincidien cada any: «Me n’he recordat d’ella en la fira». «L’esperaven i, de fet, no va poder anar i va ser allí quan va saltar l’alarma. L’esperava molta gent», li va confirmar Kike Calleja.

 

María Jiménez va visitar el programa de Toñi Moreno

María Jiménez va visitar el programa de Toñi Moreno | TELECINCO

 

Este no ha estat l’únic espant que ha tingut María Jiménez. La cantant ja va explicar l’any 2017 en el programa ‘Viva la Vidal’ que va superar un càncer: «Em van operar d’un càncer de pit, després de la gola, després em vaig trencar el peroné, vaig deixar de fumar i em va vindre molta fam. He passat un temps patxuteta, però ja estic millor», li explicava a la presentadora Toñi Moreno.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.