Preocupació per l’estat de salut de María Jiménez

L'estat de salut de María Jiménez ha empitjorat

L’estat de salut de María Jiménez ha empitjorat | València Diari

 

Després de les novetats sobre l’estat de María Jiménez, que va explicar Kike Calleja, este dilluns en el programa ‘Sálvame’, ha crescut la preocupació per la salut de la cantant, ja que la situació s’hauria complicat després de l’operació d’urgència, a la que es va sotmetre fa uns dies. Segons l’evolució, els metges es podrien plantejar una nova operació.

  

Segons explicava Kike Calleja, tot i que pareixia que tot evolucionava correctament, han sorgit unes complicacions durant el postoperatori i, per eixe motiu, els metges s’estarien plantejant l’opció de fer-la tornar a passar pel quiròfan.

  

Des que es va conéixer la notícia del seu imminent ingrés a l’hospital, molts mitjans han seguit amb atenció l’evolució de la cantant, que es troba acompanyada per la seua família per a superar junts este mal moment.

 

El periodista Kike Calleja, recordava en el programa: «Va ingressar la setmana passada d’urgència. La van haver d’operar per un problema en l’aparell digestiu. Ha estat uns quants dies en la UCI. Ha pogut estar acompanyada de sa germana i del seu fill. Està en planta afortunadament i, si tot va bé, com esperen, és possible que el dimecres li donen l’alta per a poder recuperar-se en casa».

 

Kike Calleja va informar de l'ingrés a l'hospital de la cantant

Kike Calleja va informar de l’ingrés a l’hospital de la cantant | TELECINCO

 

Després d’eixes paraules de Kike, els col·laboradors del programa van aprofitar per a enviar missatges d’ànims a la cantant amb el desig que es recupere com més prompte millor. Belén Esteban va dir: «Va, María, un beset, carinyo!» I Lydia Lozano va afegir: «Una besada. Sort, María».

 

Per la seua banda, Mila Ximénez va confessar que va trobar a faltar a la cantant durant la Feria d’Abril, ja que coincidien cada any: «Me n’he recordat d’ella en la fira». «L’esperaven i, de fet, no va poder anar i va ser allí quan va saltar l’alarma. L’esperava molta gent», li va confirmar Kike Calleja.

 

María Jiménez va visitar el programa de Toñi Moreno

María Jiménez va visitar el programa de Toñi Moreno | TELECINCO

 

Este no ha estat l’únic espant que ha tingut María Jiménez. La cantant ja va explicar l’any 2017 en el programa ‘Viva la Vidal’ que va superar un càncer: «Em van operar d’un càncer de pit, després de la gola, després em vaig trencar el peroné, vaig deixar de fumar i em va vindre molta fam. He passat un temps patxuteta, però ja estic millor», li explicava a la presentadora Toñi Moreno.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.