Preocupació per l’estat de salut de María Jiménez

L'estat de salut de María Jiménez ha empitjorat

L’estat de salut de María Jiménez ha empitjorat | València Diari

 

Després de les novetats sobre l’estat de María Jiménez, que va explicar Kike Calleja, este dilluns en el programa ‘Sálvame’, ha crescut la preocupació per la salut de la cantant, ja que la situació s’hauria complicat després de l’operació d’urgència, a la que es va sotmetre fa uns dies. Segons l’evolució, els metges es podrien plantejar una nova operació.

  

Segons explicava Kike Calleja, tot i que pareixia que tot evolucionava correctament, han sorgit unes complicacions durant el postoperatori i, per eixe motiu, els metges s’estarien plantejant l’opció de fer-la tornar a passar pel quiròfan.

  

Des que es va conéixer la notícia del seu imminent ingrés a l’hospital, molts mitjans han seguit amb atenció l’evolució de la cantant, que es troba acompanyada per la seua família per a superar junts este mal moment.

 

El periodista Kike Calleja, recordava en el programa: «Va ingressar la setmana passada d’urgència. La van haver d’operar per un problema en l’aparell digestiu. Ha estat uns quants dies en la UCI. Ha pogut estar acompanyada de sa germana i del seu fill. Està en planta afortunadament i, si tot va bé, com esperen, és possible que el dimecres li donen l’alta per a poder recuperar-se en casa».

 

Kike Calleja va informar de l'ingrés a l'hospital de la cantant

Kike Calleja va informar de l’ingrés a l’hospital de la cantant | TELECINCO

 

Després d’eixes paraules de Kike, els col·laboradors del programa van aprofitar per a enviar missatges d’ànims a la cantant amb el desig que es recupere com més prompte millor. Belén Esteban va dir: «Va, María, un beset, carinyo!» I Lydia Lozano va afegir: «Una besada. Sort, María».

 

Per la seua banda, Mila Ximénez va confessar que va trobar a faltar a la cantant durant la Feria d’Abril, ja que coincidien cada any: «Me n’he recordat d’ella en la fira». «L’esperaven i, de fet, no va poder anar i va ser allí quan va saltar l’alarma. L’esperava molta gent», li va confirmar Kike Calleja.

 

María Jiménez va visitar el programa de Toñi Moreno

María Jiménez va visitar el programa de Toñi Moreno | TELECINCO

 

Este no ha estat l’únic espant que ha tingut María Jiménez. La cantant ja va explicar l’any 2017 en el programa ‘Viva la Vidal’ que va superar un càncer: «Em van operar d’un càncer de pit, després de la gola, després em vaig trencar el peroné, vaig deixar de fumar i em va vindre molta fam. He passat un temps patxuteta, però ja estic millor», li explicava a la presentadora Toñi Moreno.

Últimes notícies

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.

Pilar Bernabé presenta el seu projecte per a ser alcaldessa dels 87 barris de València en 2027

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a encapçalar la llista a l’alcaldia de València en 2027, amb un projecte centrat en habitatge, renaturalització i atenció als 87 barris de la ciutat.

Pilar Bernabé es presenta a València com el seu projecte vital i promet posar la ciutat al centre

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’alcaldia de València en 2027 i ha promés centrar totes les seues polítiques en la ciutat, amb mesures sobre vivenda, turisme i renaturalització urbana.

El Torrent arranca fort i es col·loca líder del grup VI de Tercera

El Torrent s'ha situat com a primer líder del grup VI de Tercera Federació després de golejar l'Español de San Vicente en una jornada inaugural amb remuntades i finals ajustats.

Vuit dels onze fitxatges del Levante ja s’han estrenat en LALIGA

El Levante ha fet jugar huit dels onze reforços incorporats este estiu en el seu retorn a Primera, després dels debuts de Yanis Musuayi i Dani Requena en l’empat sense gols davant el Málaga.