Preocupació per l’estat de salut de María Jiménez

L'estat de salut de María Jiménez ha empitjorat

L’estat de salut de María Jiménez ha empitjorat | València Diari

 

Després de les novetats sobre l’estat de María Jiménez, que va explicar Kike Calleja, este dilluns en el programa ‘Sálvame’, ha crescut la preocupació per la salut de la cantant, ja que la situació s’hauria complicat després de l’operació d’urgència, a la que es va sotmetre fa uns dies. Segons l’evolució, els metges es podrien plantejar una nova operació.

  

Segons explicava Kike Calleja, tot i que pareixia que tot evolucionava correctament, han sorgit unes complicacions durant el postoperatori i, per eixe motiu, els metges s’estarien plantejant l’opció de fer-la tornar a passar pel quiròfan.

  

Des que es va conéixer la notícia del seu imminent ingrés a l’hospital, molts mitjans han seguit amb atenció l’evolució de la cantant, que es troba acompanyada per la seua família per a superar junts este mal moment.

 

El periodista Kike Calleja, recordava en el programa: «Va ingressar la setmana passada d’urgència. La van haver d’operar per un problema en l’aparell digestiu. Ha estat uns quants dies en la UCI. Ha pogut estar acompanyada de sa germana i del seu fill. Està en planta afortunadament i, si tot va bé, com esperen, és possible que el dimecres li donen l’alta per a poder recuperar-se en casa».

 

Kike Calleja va informar de l'ingrés a l'hospital de la cantant

Kike Calleja va informar de l’ingrés a l’hospital de la cantant | TELECINCO

 

Després d’eixes paraules de Kike, els col·laboradors del programa van aprofitar per a enviar missatges d’ànims a la cantant amb el desig que es recupere com més prompte millor. Belén Esteban va dir: «Va, María, un beset, carinyo!» I Lydia Lozano va afegir: «Una besada. Sort, María».

 

Per la seua banda, Mila Ximénez va confessar que va trobar a faltar a la cantant durant la Feria d’Abril, ja que coincidien cada any: «Me n’he recordat d’ella en la fira». «L’esperaven i, de fet, no va poder anar i va ser allí quan va saltar l’alarma. L’esperava molta gent», li va confirmar Kike Calleja.

 

María Jiménez va visitar el programa de Toñi Moreno

María Jiménez va visitar el programa de Toñi Moreno | TELECINCO

 

Este no ha estat l’únic espant que ha tingut María Jiménez. La cantant ja va explicar l’any 2017 en el programa ‘Viva la Vidal’ que va superar un càncer: «Em van operar d’un càncer de pit, després de la gola, després em vaig trencar el peroné, vaig deixar de fumar i em va vindre molta fam. He passat un temps patxuteta, però ja estic millor», li explicava a la presentadora Toñi Moreno.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.