L’acte dels reis durant la seua visita a Benidorm que ha provocat moltes crítiques

 

Els reis Felip VI i Letícia han visitat este divendres la localitat de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), dins de la gira que estan fent per diferents zones d’Espanya després del confinament establit per la pandèmia del coronavirus.

 

En la seua visita, de menys de dos hores de duració, els monarques han mantingut una reunió amb les patronals valencianes i els sindicats, en la que s’han interessat per la situació del sector turístic i industrial valencià, i han passejat pel passeig de la platja de Llevant.

 

Durant este passeig, hi ha hagut un acte que no ha passat desapercebut per als usuaris de les xarxes socials, que no han tardat en criticar-lo. I és que els reis han passejat sense mascareta pel passeig marítim, com es pot vore en les fotos compartides per la Casa Reial en Twitter. Especialment, els usuaris han criticat el moment en el que han saludat a una xiqueta menuda sense mascareta.

 

 

Felip VI i Letícia han arribat a Benidorm a les 11.20 hores i s’han dirigit a l’hotel Belroy a on els esperava el president de la Generalitat, Ximo Puig; el ministre de Ciència, Pedro Duque; i la consellera de Justícia, Gabriela Bravo, entre altres autoritats.

 

Allí, durant més d’una hora, han mantingut una trobada amb el president de la patronal autonòmica CEV, Salvador Navarro; el secretari general de Comissions Obreres, Arturo León; i el president de la patronal hotelera de Benidorm i la Costa Blanca, Toni Mayor.

 

Últimes notícies

Tallada la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló per un incendi pròxim a les vies

Un incendi en un camp al terme de Villanueva de Castellón ha obligat a tallar la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló i a posar autobusos alternatius.

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.