L’acte dels reis durant la seua visita a Benidorm que ha provocat moltes crítiques

 

Els reis Felip VI i Letícia han visitat este divendres la localitat de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), dins de la gira que estan fent per diferents zones d’Espanya després del confinament establit per la pandèmia del coronavirus.

 

En la seua visita, de menys de dos hores de duració, els monarques han mantingut una reunió amb les patronals valencianes i els sindicats, en la que s’han interessat per la situació del sector turístic i industrial valencià, i han passejat pel passeig de la platja de Llevant.

 

Durant este passeig, hi ha hagut un acte que no ha passat desapercebut per als usuaris de les xarxes socials, que no han tardat en criticar-lo. I és que els reis han passejat sense mascareta pel passeig marítim, com es pot vore en les fotos compartides per la Casa Reial en Twitter. Especialment, els usuaris han criticat el moment en el que han saludat a una xiqueta menuda sense mascareta.

 

 

Felip VI i Letícia han arribat a Benidorm a les 11.20 hores i s’han dirigit a l’hotel Belroy a on els esperava el president de la Generalitat, Ximo Puig; el ministre de Ciència, Pedro Duque; i la consellera de Justícia, Gabriela Bravo, entre altres autoritats.

 

Allí, durant més d’una hora, han mantingut una trobada amb el president de la patronal autonòmica CEV, Salvador Navarro; el secretari general de Comissions Obreres, Arturo León; i el president de la patronal hotelera de Benidorm i la Costa Blanca, Toni Mayor.

 

Últimes notícies

Mor un banyista a la Gran Platja de Santa Pola després de 50 minuts de reanimació

Un home ha mort este dimarts a la Gran Platja de Santa Pola després d intenses maniobres de reanimació durant quasi 50 minuts. L autòpsia haurà d aclarir ara la causa exacta de la seua mort.

Com viure l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana amb seguretat i sense col·lapses

La Comunitat Valenciana ha activat un ampli dispositiu de seguretat, trànsit, neteja i sanitat, amb nous punts oficials i recomanacions per observar l’eclipsi solar d’aquest dimecres sense riscos.

El Cervantes Saavedra estudiarà a Columbretes com reacciona la fauna marina a l’eclipsi solar

El Buque Escuela Cervantes Saavedra ha posat rumb a les Illes Columbretes per a observar l’eclipsi solar d’este dimecres i analitzar com canvia el comportament de les aus i la fauna marina al Mediterrani.

Elena Buenavida se suma a les Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament

L'exterior canària del Valencia Basket Elena Buenavida ha fitxat per les Minnesota Lynx, líders actuals de la WNBA, amb un contracte de desenvolupament que li permetrà disputar fins a dotze partits de lliga regular.

Avís groc este dimecres a l’interior nord de València per màximes de 36 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per calor a l’interior nord de la província de València, amb màximes de 36 graus. Dijous l’alerta s’estendrà a tota la província i les temperatures podrien arribar als 38 graus a l’interior sud.

Oratge estable amb més calor i ruixats aïllats al sud interior hui a la Comunitat

L’oratge d’este dimecres ve marcat per més calor, vents fluixos i algun ruixat puntual a l’interior sud de la Comunitat Valenciana. Dijous es mantindrà l’ambient estable, amb núvols d’evolució i xàfecs aïllats poc probables.

Onze parlaments autonòmics paguen més que el Congrés i el Senat

Els parlamentaris de 11 comunitats tenen un sou base més alt que els diputats del Congrés i els senadors. La Comunitat Valenciana se situa en la part baixa de la taula retributiva autonòmica.

Calor extrem i tempestes posen en alerta quinze comunitats, amb deu en nivell taronja

La Aemet ha activat avisos en quinze comunitats per fortes calorades, pluges i tempestes, amb deu territoris en nivell taronja de risc greu. La Comunitat Valenciana es troba en nivell groc per temperatures elevades.