L’acte dels reis durant la seua visita a Benidorm que ha provocat moltes crítiques

 

Els reis Felip VI i Letícia han visitat este divendres la localitat de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), dins de la gira que estan fent per diferents zones d’Espanya després del confinament establit per la pandèmia del coronavirus.

 

En la seua visita, de menys de dos hores de duració, els monarques han mantingut una reunió amb les patronals valencianes i els sindicats, en la que s’han interessat per la situació del sector turístic i industrial valencià, i han passejat pel passeig de la platja de Llevant.

 

Durant este passeig, hi ha hagut un acte que no ha passat desapercebut per als usuaris de les xarxes socials, que no han tardat en criticar-lo. I és que els reis han passejat sense mascareta pel passeig marítim, com es pot vore en les fotos compartides per la Casa Reial en Twitter. Especialment, els usuaris han criticat el moment en el que han saludat a una xiqueta menuda sense mascareta.

 

 

Felip VI i Letícia han arribat a Benidorm a les 11.20 hores i s’han dirigit a l’hotel Belroy a on els esperava el president de la Generalitat, Ximo Puig; el ministre de Ciència, Pedro Duque; i la consellera de Justícia, Gabriela Bravo, entre altres autoritats.

 

Allí, durant més d’una hora, han mantingut una trobada amb el president de la patronal autonòmica CEV, Salvador Navarro; el secretari general de Comissions Obreres, Arturo León; i el president de la patronal hotelera de Benidorm i la Costa Blanca, Toni Mayor.

 

Últimes notícies

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.

Els pescadors de l’Albufera, exemple clau en la conservació del llac, segons el Consell

El Consell ha remarcat en el sorteig centenari de redolins el paper fonamental dels pescadors en la conservació de l’Albufera i en la gestió sostenible dels recursos del llac, en l’any del 40 aniversari del Parc Natural.

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.