L’acte dels reis durant la seua visita a Benidorm que ha provocat moltes crítiques

 

Els reis Felip VI i Letícia han visitat este divendres la localitat de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), dins de la gira que estan fent per diferents zones d’Espanya després del confinament establit per la pandèmia del coronavirus.

 

En la seua visita, de menys de dos hores de duració, els monarques han mantingut una reunió amb les patronals valencianes i els sindicats, en la que s’han interessat per la situació del sector turístic i industrial valencià, i han passejat pel passeig de la platja de Llevant.

 

Durant este passeig, hi ha hagut un acte que no ha passat desapercebut per als usuaris de les xarxes socials, que no han tardat en criticar-lo. I és que els reis han passejat sense mascareta pel passeig marítim, com es pot vore en les fotos compartides per la Casa Reial en Twitter. Especialment, els usuaris han criticat el moment en el que han saludat a una xiqueta menuda sense mascareta.

 

 

Felip VI i Letícia han arribat a Benidorm a les 11.20 hores i s’han dirigit a l’hotel Belroy a on els esperava el president de la Generalitat, Ximo Puig; el ministre de Ciència, Pedro Duque; i la consellera de Justícia, Gabriela Bravo, entre altres autoritats.

 

Allí, durant més d’una hora, han mantingut una trobada amb el president de la patronal autonòmica CEV, Salvador Navarro; el secretari general de Comissions Obreres, Arturo León; i el president de la patronal hotelera de Benidorm i la Costa Blanca, Toni Mayor.

 

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.