8 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

El revés que acaba de rebre la reina Letícia dels seus compatriotes

La reina Letizia durante la videollamada con la Fundación Secretariado Gitano. Madrid, 8 de abril de 2020

La reina Letícia | Twitter Casa Real

 

Pareixia que la premsa del cor no podia posar mai el focus en la Reina Letícia però amb la crisi sanitària del coronavirus han començat a arribar les primeres crítiques a la reina. És un fet inusual que cal tindre en compte pels escassos antecedents que es tenen amb Letícia.

 

La premsa rosa va demanar als reis que s’arrimaren a la gent. La revista ‘Hola’ va disparar un article crític amb el paper de Letícia ocultant les seues dos filles pel coronavirus. La pressió mediàtica va fer que acabaren eixint. Ara una altra publicació de la premsa del cor, a través de la seua portada, és crítica amb Letícia.

 

No convenç amb el paper actual durant la pandèmia de la COVID-19

Per a la revista ‘Masyimas’, Letícia no convenç amb relació al paper que està exercint des de què va començar la pandèmia de la COVID-19. En tots els quioscs d’Espanya s’ha pogut vore un titular sorprenent per ser portada d’una revista i no és altra que la foto de la reina sense portar un complement que ja porten la majoria de reines europees: una màscara. Fins al moment, la reina Letícia no ha eixit  del Palau de la Zarzuela per a dur a terme cap acte oficial.

 

Si ens fixem en les imàtgens públiques que ixen de la reina, totes elles són de despatx i sense arrimar-se a un hospital o una residència de gent major. La revista critica la faena de Letícia posant fotos de les reines belgues i holandeses amb mascareta: «Letícia es limita als despatxos des de palau mentres altres sobiranes seguixen actives a peu de carrer», diu la portada de la revista ‘Masymas’, que pot ser l’inici de moltes altres crítiques cap a la figura de la reina d’Espanya.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.