El revés que acaba de rebre la reina Letícia dels seus compatriotes

Ejemplo de shortcode con estilo
La reina Letícia | Twitter Casa Real   Pareixia que la premsa del cor no podia posar mai el focus en la Reina Letícia però amb la crisi sanitària del coronavirus han començat a arribar les primeres crítiques a la reina. És un fet inusual que cal tindre en compte pels escassos antecedents que es tenen amb Letícia.   La premsa rosa va demanar […]
La reina Letizia durante la videollamada con la Fundación Secretariado Gitano. Madrid, 8 de abril de 2020

La reina Letícia | Twitter Casa Real

 

Pareixia que la premsa del cor no podia posar mai el focus en la Reina Letícia però amb la crisi sanitària del coronavirus han començat a arribar les primeres crítiques a la reina. És un fet inusual que cal tindre en compte pels escassos antecedents que es tenen amb Letícia.

 

La premsa rosa va demanar als reis que s’arrimaren a la gent. La revista ‘Hola’ va disparar un article crític amb el paper de Letícia ocultant les seues dos filles pel coronavirus. La pressió mediàtica va fer que acabaren eixint. Ara una altra publicació de la premsa del cor, a través de la seua portada, és crítica amb Letícia.

 

No convenç amb el paper actual durant la pandèmia de la COVID-19

Per a la revista ‘Masyimas’, Letícia no convenç amb relació al paper que està exercint des de què va començar la pandèmia de la COVID-19. En tots els quioscs d’Espanya s’ha pogut vore un titular sorprenent per ser portada d’una revista i no és altra que la foto de la reina sense portar un complement que ja porten la majoria de reines europees: una màscara. Fins al moment, la reina Letícia no ha eixit  del Palau de la Zarzuela per a dur a terme cap acte oficial.

 

Si ens fixem en les imàtgens públiques que ixen de la reina, totes elles són de despatx i sense arrimar-se a un hospital o una residència de gent major. La revista critica la faena de Letícia posant fotos de les reines belgues i holandeses amb mascareta: «Letícia es limita als despatxos des de palau mentres altres sobiranes seguixen actives a peu de carrer», diu la portada de la revista ‘Masymas’, que pot ser l’inici de moltes altres crítiques cap a la figura de la reina d’Espanya.

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.