Rosa (OT1) reconeix que els seus fans li envien diners per Facebook per a pagar les factures

La cantant Rosa López, guanyadora de la primera edició d’Operación Triunfo (OT1), ha admés que davant els seus problemes econòmics, els seus fans li estan ajudant amb donacions per Facebook.

L’artista, també coneguda com a Rosa d’Espanya, va véncer en 2001 en el innovador concurs d’uns cantants amateurs que aspiraven a convertir-se en estreles, cosa que molts van aconseguir. No obstant això, com es pot veure aquest salt a la fama no ha suposat èxit econòmic i l’artista granadina és un clar exemple.

Rosa va traure el seu últim àlbum en 2012, encara que ha tret alguns singles, i ara amb la presentació de la cançó ‘Si no te vuelvo a ver’, ha concedit una entrevista a Fórmula TV on ha reconegut que alguns fans li paguen xicotetes quantitats per ajudar-la.

«Tinc una comunitat privada en Facebook on hi ha gent que paga 4,99 euros i això m’ajuda moltíssim perquè no hi ha treball ni hi ha concerts i, encara que hi haguera treball, això continua sent d’una gran ajuda», ha indicat l’artista.

En octubre de 2021 ja va revelar que, a causa dels seus problemes econòmics, hagué de vendre la seua casa de Granada, el seu cotxe BMW X5 i es va mudar a un pis hipotecat.

Últimes notícies

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.

El criteri d’arrelament per a accedir a les VPP serà de preferència i no exclourà ningú

La Generalitat ha detallat que l’arrelament en l’accés a les Vivendes de Protecció Pública no respon a una prioritat nacional, sinó a la vinculació amb el territori, i que funcionarà com a criteri de preferència i no d’exclusió.

La jutgessa de la DANA reclama a Camarero els arxius adjunts del xat del Consell

El jutjat de Catarroja ha demanat a Susana Camarero que entregue voluntàriament els arxius adjunts del xat 'Consell PP' abans de decidir si cita a declarar com a testimoni el conseller Vicente Martínez Mus per la gestió de la DANA de 2024.

Pérez Llorca defensa que la singularitat que s’ha de tractar és la valenciana en la nova finançació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, rebutja negociar la finançació en taules bilaterals i defensa que, si hi ha singularitats, s’atenga la de la Comunitat Valenciana, la menys finançada. La CEV reclama una reunió entre Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo i que el debat es faça al Consell de Política Fiscal i Financera.

Els empresaris exigixen un calendari ferm per al túnel passador ferroviari de València

La CEV ha reclamat al Govern d Espanya un calendari vinculant per a executar el túnel passador ferroviari de València, clau per a la connexió amb Europa i que, segons els empresaris, continua pràcticament a zero.