Rosa (OT1) reconeix que els seus fans li envien diners per Facebook per a pagar les factures

La cantant Rosa López, guanyadora de la primera edició d’Operación Triunfo (OT1), ha admés que davant els seus problemes econòmics, els seus fans li estan ajudant amb donacions per Facebook.

L’artista, també coneguda com a Rosa d’Espanya, va véncer en 2001 en el innovador concurs d’uns cantants amateurs que aspiraven a convertir-se en estreles, cosa que molts van aconseguir. No obstant això, com es pot veure aquest salt a la fama no ha suposat èxit econòmic i l’artista granadina és un clar exemple.

Rosa va traure el seu últim àlbum en 2012, encara que ha tret alguns singles, i ara amb la presentació de la cançó ‘Si no te vuelvo a ver’, ha concedit una entrevista a Fórmula TV on ha reconegut que alguns fans li paguen xicotetes quantitats per ajudar-la.

“Tinc una comunitat privada en Facebook on hi ha gent que paga 4,99 euros i això m’ajuda moltíssim perquè no hi ha treball ni hi ha concerts i, encara que hi haguera treball, això continua sent d’una gran ajuda”, ha indicat l’artista.

En octubre de 2021 ja va revelar que, a causa dels seus problemes econòmics, hagué de vendre la seua casa de Granada, el seu cotxe BMW X5 i es va mudar a un pis hipotecat.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.