Rosa (OT1) reconeix que els seus fans li envien diners per Facebook per a pagar les factures

La cantant Rosa López, guanyadora de la primera edició d’Operación Triunfo (OT1), ha admés que davant els seus problemes econòmics, els seus fans li estan ajudant amb donacions per Facebook.

L’artista, també coneguda com a Rosa d’Espanya, va véncer en 2001 en el innovador concurs d’uns cantants amateurs que aspiraven a convertir-se en estreles, cosa que molts van aconseguir. No obstant això, com es pot veure aquest salt a la fama no ha suposat èxit econòmic i l’artista granadina és un clar exemple.

Rosa va traure el seu últim àlbum en 2012, encara que ha tret alguns singles, i ara amb la presentació de la cançó ‘Si no te vuelvo a ver’, ha concedit una entrevista a Fórmula TV on ha reconegut que alguns fans li paguen xicotetes quantitats per ajudar-la.

«Tinc una comunitat privada en Facebook on hi ha gent que paga 4,99 euros i això m’ajuda moltíssim perquè no hi ha treball ni hi ha concerts i, encara que hi haguera treball, això continua sent d’una gran ajuda», ha indicat l’artista.

En octubre de 2021 ja va revelar que, a causa dels seus problemes econòmics, hagué de vendre la seua casa de Granada, el seu cotxe BMW X5 i es va mudar a un pis hipotecat.

Últimes notícies

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.