Rosa (OT1) reconeix que els seus fans li envien diners per Facebook per a pagar les factures

La cantant Rosa López, guanyadora de la primera edició d’Operación Triunfo (OT1), ha admés que davant els seus problemes econòmics, els seus fans li estan ajudant amb donacions per Facebook.

L’artista, també coneguda com a Rosa d’Espanya, va véncer en 2001 en el innovador concurs d’uns cantants amateurs que aspiraven a convertir-se en estreles, cosa que molts van aconseguir. No obstant això, com es pot veure aquest salt a la fama no ha suposat èxit econòmic i l’artista granadina és un clar exemple.

Rosa va traure el seu últim àlbum en 2012, encara que ha tret alguns singles, i ara amb la presentació de la cançó ‘Si no te vuelvo a ver’, ha concedit una entrevista a Fórmula TV on ha reconegut que alguns fans li paguen xicotetes quantitats per ajudar-la.

«Tinc una comunitat privada en Facebook on hi ha gent que paga 4,99 euros i això m’ajuda moltíssim perquè no hi ha treball ni hi ha concerts i, encara que hi haguera treball, això continua sent d’una gran ajuda», ha indicat l’artista.

En octubre de 2021 ja va revelar que, a causa dels seus problemes econòmics, hagué de vendre la seua casa de Granada, el seu cotxe BMW X5 i es va mudar a un pis hipotecat.

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.