Rosa (OT1) reconeix que els seus fans li envien diners per Facebook per a pagar les factures

La cantant Rosa López, guanyadora de la primera edició d’Operación Triunfo (OT1), ha admés que davant els seus problemes econòmics, els seus fans li estan ajudant amb donacions per Facebook.

L’artista, també coneguda com a Rosa d’Espanya, va véncer en 2001 en el innovador concurs d’uns cantants amateurs que aspiraven a convertir-se en estreles, cosa que molts van aconseguir. No obstant això, com es pot veure aquest salt a la fama no ha suposat èxit econòmic i l’artista granadina és un clar exemple.

Rosa va traure el seu últim àlbum en 2012, encara que ha tret alguns singles, i ara amb la presentació de la cançó ‘Si no te vuelvo a ver’, ha concedit una entrevista a Fórmula TV on ha reconegut que alguns fans li paguen xicotetes quantitats per ajudar-la.

“Tinc una comunitat privada en Facebook on hi ha gent que paga 4,99 euros i això m’ajuda moltíssim perquè no hi ha treball ni hi ha concerts i, encara que hi haguera treball, això continua sent d’una gran ajuda”, ha indicat l’artista.

En octubre de 2021 ja va revelar que, a causa dels seus problemes econòmics, hagué de vendre la seua casa de Granada, el seu cotxe BMW X5 i es va mudar a un pis hipotecat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.