Susanna Griso abandona el seu programa ‘Espejo Público’ en directe

 

En les últimes setmanes, Susanna Griso ha sigut notícia pel tractament que ha fet de la mort d’Álex Casademunt. I també pel seu empipament amb dos tertulians del seu programa ‘Espejo Público‘, d’Antena 3. No obstant això, ara ha cobrat actualitat per un altre motiu. En concret, perquè ahir durant l’emissió de l’espai va anar-se’n del plató en ple directe.

 

Esta acció va deixar perplexos a tots els espectadors. No obstant això, la presentadora tenia un motiu de pes per a fer-ho. Havia d’acudir a la seu de la Comunitat de Madrid per a recollir un premi. Ahir dilluns un dels pilars centrals del programa va ser l’entrevista que Griso li va fer al president de la Comunitat Valenciana, Ximo Puig. La mateixa va transcórrer amb total normalitat, però, després d’esta, la presentadora va desaparèixer del plató.

 

El seu lloc va ser ocupat per la seua companya Lorena García, que va ser l’encarregada d’estar al capdavant del programa la resta del matí.

 

El perquè de la fugida

Els espectadors no entenien què succeïa i això ho van fer palpable en les xarxes socials. Per este motiu, ‘Espejo Público‘ va decidir explicar el perquè Susanna Griso havia abandonat el programa.

 

Així, va ser la citada Lorena la que va manifestar: «A estes hores del matí, diran vostès ‘On està Susanna Griso? Què fa esta xica ací?’». Després d’això va afegir: «Prendré les regnes del programa a partir d’este moment perquè Susanna va cap a la seu de la Comunitat de Madrid, a on recollirà un dels guardons que lliura el Govern de la Comunitat per motiu del 8-M».

 

És més, va exposar que es tractava d’un premi «per a reconèixer la trajectòria de la nostra companya Susanna, a qui després vorem recollir este premi i sentirem també agrair-ho». Per a concloure l’explicació, la presentadora va exposar que a la seua amiga i companya li feia especial il·lusió este guardó.

 

El discurs de Griso

Orgullosa d’haver conseguit este premi és com es va mostrar la periodista d’Antena 3 en recollir-ho. I és que considera que ve a deixar constància del seu compromís amb el feminisme, per la igualtat real entre hòmens i dones.

 

Per este motiu, no va dubtar a continuar lluitant en esta línia en el seu discurs. I ho va fer dient així: «Hi ha un estudi que diu que tardarem 36 anys a conseguir la paritat efectiva. Això significa que la meua filla Mireia, que té 16 anys, conseguirà paritat amb els hòmens quan tingui la meua edat, 51».

 

Així mateix, va afegir: «Crec que això no ens ho podem permetre. Hem d’invertir en conciliació, hem d’invertir en dones, hem d’invertir en maternitat… Perquè això també és feminisme, feminisme amb majúscules».

 

Les felicitacions a Griso

Els seus companys d’Espejo Público‘ i d’Antena 3 en general han donat l’enhorabona, personalment i públicament, a Susanna Griso per este premi. No obstant això, també ho han fet molts espectadors, a través de missatges que han deixat en xarxes socials. Ens estem referint a missatges com «Felicitats!» o «Això sí que és feminisme i no el que fa Podemos. S’ha guanyat premis a pols».

 

No obstant això, tampoc podem negar que no tot el món ha estat d’acord amb este guardó, és més, fins i tot alguns l’han posat en dubte. Ho han fet amb comentaris com estos:

  • «La Comunitat de Madrid li dóna el premi a una periodista d’Antena 3. En fi, tot queda a casa».
  • «Els favors es paguen».
  • «Perquè no li queden premis per recollir sent la portaveu d’este sistema inútil i els seus corruptes».
  • «Així compren a la premsa, no?».

És clar que hi ha opinions per a tots els gustos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.