Susanna Griso abandona el seu programa ‘Espejo Público’ en directe

 

En les últimes setmanes, Susanna Griso ha sigut notícia pel tractament que ha fet de la mort d’Álex Casademunt. I també pel seu empipament amb dos tertulians del seu programa ‘Espejo Público‘, d’Antena 3. No obstant això, ara ha cobrat actualitat per un altre motiu. En concret, perquè ahir durant l’emissió de l’espai va anar-se’n del plató en ple directe.

 

Esta acció va deixar perplexos a tots els espectadors. No obstant això, la presentadora tenia un motiu de pes per a fer-ho. Havia d’acudir a la seu de la Comunitat de Madrid per a recollir un premi. Ahir dilluns un dels pilars centrals del programa va ser l’entrevista que Griso li va fer al president de la Comunitat Valenciana, Ximo Puig. La mateixa va transcórrer amb total normalitat, però, després d’esta, la presentadora va desaparèixer del plató.

 

El seu lloc va ser ocupat per la seua companya Lorena García, que va ser l’encarregada d’estar al capdavant del programa la resta del matí.

 

El perquè de la fugida

Els espectadors no entenien què succeïa i això ho van fer palpable en les xarxes socials. Per este motiu, ‘Espejo Público‘ va decidir explicar el perquè Susanna Griso havia abandonat el programa.

 

Així, va ser la citada Lorena la que va manifestar: «A estes hores del matí, diran vostès ‘On està Susanna Griso? Què fa esta xica ací?’». Després d’això va afegir: «Prendré les regnes del programa a partir d’este moment perquè Susanna va cap a la seu de la Comunitat de Madrid, a on recollirà un dels guardons que lliura el Govern de la Comunitat per motiu del 8-M».

 

És més, va exposar que es tractava d’un premi «per a reconèixer la trajectòria de la nostra companya Susanna, a qui després vorem recollir este premi i sentirem també agrair-ho». Per a concloure l’explicació, la presentadora va exposar que a la seua amiga i companya li feia especial il·lusió este guardó.

 

El discurs de Griso

Orgullosa d’haver conseguit este premi és com es va mostrar la periodista d’Antena 3 en recollir-ho. I és que considera que ve a deixar constància del seu compromís amb el feminisme, per la igualtat real entre hòmens i dones.

 

Per este motiu, no va dubtar a continuar lluitant en esta línia en el seu discurs. I ho va fer dient així: «Hi ha un estudi que diu que tardarem 36 anys a conseguir la paritat efectiva. Això significa que la meua filla Mireia, que té 16 anys, conseguirà paritat amb els hòmens quan tingui la meua edat, 51».

 

Així mateix, va afegir: «Crec que això no ens ho podem permetre. Hem d’invertir en conciliació, hem d’invertir en dones, hem d’invertir en maternitat… Perquè això també és feminisme, feminisme amb majúscules».

 

Les felicitacions a Griso

Els seus companys d’Espejo Público‘ i d’Antena 3 en general han donat l’enhorabona, personalment i públicament, a Susanna Griso per este premi. No obstant això, també ho han fet molts espectadors, a través de missatges que han deixat en xarxes socials. Ens estem referint a missatges com «Felicitats!» o «Això sí que és feminisme i no el que fa Podemos. S’ha guanyat premis a pols».

 

No obstant això, tampoc podem negar que no tot el món ha estat d’acord amb este guardó, és més, fins i tot alguns l’han posat en dubte. Ho han fet amb comentaris com estos:

  • «La Comunitat de Madrid li dóna el premi a una periodista d’Antena 3. En fi, tot queda a casa».
  • «Els favors es paguen».
  • «Perquè no li queden premis per recollir sent la portaveu d’este sistema inútil i els seus corruptes».
  • «Així compren a la premsa, no?».

És clar que hi ha opinions per a tots els gustos.

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.