Susanna Griso abandona el seu programa ‘Espejo Público’ en directe

Ejemplo de shortcode con estilo
  En les últimes setmanes, Susanna Griso ha sigut notícia pel tractament que ha fet de la mort d’Álex Casademunt. I també pel seu empipament amb dos tertulians del seu programa ‘Espejo Público‘, d’Antena 3. No obstant això, ara ha cobrat actualitat per un altre motiu. En concret, perquè ahir durant l’emissió de l’espai va anar-se’n del plató en ple […]

 

En les últimes setmanes, Susanna Griso ha sigut notícia pel tractament que ha fet de la mort d’Álex Casademunt. I també pel seu empipament amb dos tertulians del seu programa ‘Espejo Público‘, d’Antena 3. No obstant això, ara ha cobrat actualitat per un altre motiu. En concret, perquè ahir durant l’emissió de l’espai va anar-se’n del plató en ple directe.

 

Esta acció va deixar perplexos a tots els espectadors. No obstant això, la presentadora tenia un motiu de pes per a fer-ho. Havia d’acudir a la seu de la Comunitat de Madrid per a recollir un premi. Ahir dilluns un dels pilars centrals del programa va ser l’entrevista que Griso li va fer al president de la Comunitat Valenciana, Ximo Puig. La mateixa va transcórrer amb total normalitat, però, després d’esta, la presentadora va desaparèixer del plató.

 

El seu lloc va ser ocupat per la seua companya Lorena García, que va ser l’encarregada d’estar al capdavant del programa la resta del matí.

 

El perquè de la fugida

Els espectadors no entenien què succeïa i això ho van fer palpable en les xarxes socials. Per este motiu, ‘Espejo Público‘ va decidir explicar el perquè Susanna Griso havia abandonat el programa.

 

Així, va ser la citada Lorena la que va manifestar: «A estes hores del matí, diran vostès ‘On està Susanna Griso? Què fa esta xica ací?’». Després d’això va afegir: «Prendré les regnes del programa a partir d’este moment perquè Susanna va cap a la seu de la Comunitat de Madrid, a on recollirà un dels guardons que lliura el Govern de la Comunitat per motiu del 8-M».

 

És més, va exposar que es tractava d’un premi «per a reconèixer la trajectòria de la nostra companya Susanna, a qui després vorem recollir este premi i sentirem també agrair-ho». Per a concloure l’explicació, la presentadora va exposar que a la seua amiga i companya li feia especial il·lusió este guardó.

 

El discurs de Griso

Orgullosa d’haver conseguit este premi és com es va mostrar la periodista d’Antena 3 en recollir-ho. I és que considera que ve a deixar constància del seu compromís amb el feminisme, per la igualtat real entre hòmens i dones.

 

Per este motiu, no va dubtar a continuar lluitant en esta línia en el seu discurs. I ho va fer dient així: «Hi ha un estudi que diu que tardarem 36 anys a conseguir la paritat efectiva. Això significa que la meua filla Mireia, que té 16 anys, conseguirà paritat amb els hòmens quan tingui la meua edat, 51».

 

Així mateix, va afegir: «Crec que això no ens ho podem permetre. Hem d’invertir en conciliació, hem d’invertir en dones, hem d’invertir en maternitat… Perquè això també és feminisme, feminisme amb majúscules».

 

Les felicitacions a Griso

Els seus companys d’Espejo Público‘ i d’Antena 3 en general han donat l’enhorabona, personalment i públicament, a Susanna Griso per este premi. No obstant això, també ho han fet molts espectadors, a través de missatges que han deixat en xarxes socials. Ens estem referint a missatges com «Felicitats!» o «Això sí que és feminisme i no el que fa Podemos. S’ha guanyat premis a pols».

 

No obstant això, tampoc podem negar que no tot el món ha estat d’acord amb este guardó, és més, fins i tot alguns l’han posat en dubte. Ho han fet amb comentaris com estos:

  • «La Comunitat de Madrid li dóna el premi a una periodista d’Antena 3. En fi, tot queda a casa».
  • «Els favors es paguen».
  • «Perquè no li queden premis per recollir sent la portaveu d’este sistema inútil i els seus corruptes».
  • «Així compren a la premsa, no?».

És clar que hi ha opinions per a tots els gustos.

Últimes notícies

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.

El PSPV-PSOE recorda les víctimes al Paredón de Paterna

Pilar Bernabé ha homenatjat a Paterna les víctimes de la repressió franquista i els militants socialistes morts, amb una ofrena floral i intervencions.

El Villarreal busca davant del PSG equilibrar el seu balanç a casa

El Villarreal ha sumat dos victòries, una derrota i un empat a casa davant d’equips francesos. El PSG visita La Cerámica este dimarts.

Manu Sánchez és dubte davant del Celta a Vigo per una lesió muscular

Manu Sánchez té una lesió lleu als isquiotibials de la cama dreta i és dubte per al pròxim partit del Levante contra el Celta, a Vigo.

Queda en llibertat el menor detingut per Blocus a València

La Fiscalia de Menors ha deixat en llibertat el jove de 16 anys arrestat al centre de València per la seua presumpta relació amb Blocus.

35 detinguts en els dispositius de Halloween a València i Alicante

La Policía Nacional ha detingut 22 persones a València i 13 a Alicante durant els dispositius de seguretat de Halloween. També ha identificat centenars de persones i ha alçat actes per drogues i armes.

Detingut al centre de València un menor de 16 anys per la seua relació amb Blocus

El jove ha sigut arrestat al centre de València per la seua relació amb el moviment Blocus. La policia ha identificat 440 persones i ha intervingut diversos objectes.

Raquel Ricart retrata la pèrdua de la innocència en una saga familiar

En 'L'estiu que vaig matar mon pare', Raquel Ricart explora l’adolescència, la memòria i els silencis que travessen una família.