Susanna Griso abandona el seu programa ‘Espejo Público’ en directe

 

En les últimes setmanes, Susanna Griso ha sigut notícia pel tractament que ha fet de la mort d’Álex Casademunt. I també pel seu empipament amb dos tertulians del seu programa ‘Espejo Público‘, d’Antena 3. No obstant això, ara ha cobrat actualitat per un altre motiu. En concret, perquè ahir durant l’emissió de l’espai va anar-se’n del plató en ple directe.

 

Esta acció va deixar perplexos a tots els espectadors. No obstant això, la presentadora tenia un motiu de pes per a fer-ho. Havia d’acudir a la seu de la Comunitat de Madrid per a recollir un premi. Ahir dilluns un dels pilars centrals del programa va ser l’entrevista que Griso li va fer al president de la Comunitat Valenciana, Ximo Puig. La mateixa va transcórrer amb total normalitat, però, després d’esta, la presentadora va desaparèixer del plató.

 

El seu lloc va ser ocupat per la seua companya Lorena García, que va ser l’encarregada d’estar al capdavant del programa la resta del matí.

 

El perquè de la fugida

Els espectadors no entenien què succeïa i això ho van fer palpable en les xarxes socials. Per este motiu, ‘Espejo Público‘ va decidir explicar el perquè Susanna Griso havia abandonat el programa.

 

Així, va ser la citada Lorena la que va manifestar: «A estes hores del matí, diran vostès ‘On està Susanna Griso? Què fa esta xica ací?’». Després d’això va afegir: «Prendré les regnes del programa a partir d’este moment perquè Susanna va cap a la seu de la Comunitat de Madrid, a on recollirà un dels guardons que lliura el Govern de la Comunitat per motiu del 8-M».

 

És més, va exposar que es tractava d’un premi «per a reconèixer la trajectòria de la nostra companya Susanna, a qui després vorem recollir este premi i sentirem també agrair-ho». Per a concloure l’explicació, la presentadora va exposar que a la seua amiga i companya li feia especial il·lusió este guardó.

 

El discurs de Griso

Orgullosa d’haver conseguit este premi és com es va mostrar la periodista d’Antena 3 en recollir-ho. I és que considera que ve a deixar constància del seu compromís amb el feminisme, per la igualtat real entre hòmens i dones.

 

Per este motiu, no va dubtar a continuar lluitant en esta línia en el seu discurs. I ho va fer dient així: «Hi ha un estudi que diu que tardarem 36 anys a conseguir la paritat efectiva. Això significa que la meua filla Mireia, que té 16 anys, conseguirà paritat amb els hòmens quan tingui la meua edat, 51».

 

Així mateix, va afegir: «Crec que això no ens ho podem permetre. Hem d’invertir en conciliació, hem d’invertir en dones, hem d’invertir en maternitat… Perquè això també és feminisme, feminisme amb majúscules».

 

Les felicitacions a Griso

Els seus companys d’Espejo Público‘ i d’Antena 3 en general han donat l’enhorabona, personalment i públicament, a Susanna Griso per este premi. No obstant això, també ho han fet molts espectadors, a través de missatges que han deixat en xarxes socials. Ens estem referint a missatges com «Felicitats!» o «Això sí que és feminisme i no el que fa Podemos. S’ha guanyat premis a pols».

 

No obstant això, tampoc podem negar que no tot el món ha estat d’acord amb este guardó, és més, fins i tot alguns l’han posat en dubte. Ho han fet amb comentaris com estos:

  • «La Comunitat de Madrid li dóna el premi a una periodista d’Antena 3. En fi, tot queda a casa».
  • «Els favors es paguen».
  • «Perquè no li queden premis per recollir sent la portaveu d’este sistema inútil i els seus corruptes».
  • «Així compren a la premsa, no?».

És clar que hi ha opinions per a tots els gustos.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.