Susanna Griso abandona el seu programa ‘Espejo Público’ en directe

 

En les últimes setmanes, Susanna Griso ha sigut notícia pel tractament que ha fet de la mort d’Álex Casademunt. I també pel seu empipament amb dos tertulians del seu programa ‘Espejo Público‘, d’Antena 3. No obstant això, ara ha cobrat actualitat per un altre motiu. En concret, perquè ahir durant l’emissió de l’espai va anar-se’n del plató en ple directe.

 

Esta acció va deixar perplexos a tots els espectadors. No obstant això, la presentadora tenia un motiu de pes per a fer-ho. Havia d’acudir a la seu de la Comunitat de Madrid per a recollir un premi. Ahir dilluns un dels pilars centrals del programa va ser l’entrevista que Griso li va fer al president de la Comunitat Valenciana, Ximo Puig. La mateixa va transcórrer amb total normalitat, però, després d’esta, la presentadora va desaparèixer del plató.

 

El seu lloc va ser ocupat per la seua companya Lorena García, que va ser l’encarregada d’estar al capdavant del programa la resta del matí.

 

El perquè de la fugida

Els espectadors no entenien què succeïa i això ho van fer palpable en les xarxes socials. Per este motiu, ‘Espejo Público‘ va decidir explicar el perquè Susanna Griso havia abandonat el programa.

 

Així, va ser la citada Lorena la que va manifestar: «A estes hores del matí, diran vostès ‘On està Susanna Griso? Què fa esta xica ací?’». Després d’això va afegir: «Prendré les regnes del programa a partir d’este moment perquè Susanna va cap a la seu de la Comunitat de Madrid, a on recollirà un dels guardons que lliura el Govern de la Comunitat per motiu del 8-M».

 

És més, va exposar que es tractava d’un premi «per a reconèixer la trajectòria de la nostra companya Susanna, a qui després vorem recollir este premi i sentirem també agrair-ho». Per a concloure l’explicació, la presentadora va exposar que a la seua amiga i companya li feia especial il·lusió este guardó.

 

El discurs de Griso

Orgullosa d’haver conseguit este premi és com es va mostrar la periodista d’Antena 3 en recollir-ho. I és que considera que ve a deixar constància del seu compromís amb el feminisme, per la igualtat real entre hòmens i dones.

 

Per este motiu, no va dubtar a continuar lluitant en esta línia en el seu discurs. I ho va fer dient així: «Hi ha un estudi que diu que tardarem 36 anys a conseguir la paritat efectiva. Això significa que la meua filla Mireia, que té 16 anys, conseguirà paritat amb els hòmens quan tingui la meua edat, 51».

 

Així mateix, va afegir: «Crec que això no ens ho podem permetre. Hem d’invertir en conciliació, hem d’invertir en dones, hem d’invertir en maternitat… Perquè això també és feminisme, feminisme amb majúscules».

 

Les felicitacions a Griso

Els seus companys d’Espejo Público‘ i d’Antena 3 en general han donat l’enhorabona, personalment i públicament, a Susanna Griso per este premi. No obstant això, també ho han fet molts espectadors, a través de missatges que han deixat en xarxes socials. Ens estem referint a missatges com «Felicitats!» o «Això sí que és feminisme i no el que fa Podemos. S’ha guanyat premis a pols».

 

No obstant això, tampoc podem negar que no tot el món ha estat d’acord amb este guardó, és més, fins i tot alguns l’han posat en dubte. Ho han fet amb comentaris com estos:

  • «La Comunitat de Madrid li dóna el premi a una periodista d’Antena 3. En fi, tot queda a casa».
  • «Els favors es paguen».
  • «Perquè no li queden premis per recollir sent la portaveu d’este sistema inútil i els seus corruptes».
  • «Així compren a la premsa, no?».

És clar que hi ha opinions per a tots els gustos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.