‘O la tombeu o la tombem’, les pintades a la creu del Ribalta

Advocats Cristians ha acudit a la justícia per demanar protecció per a la Creu del Ribalta, un monument en procés de ser retirat però sobre el qual ja han aparegut pintades insinuant la possibilitat d’accions no autoritzades per enderrocar-les.

 

Per això, esta associació ha presentat un escrit en què sol·licita mesures cautelars davant de la manifestació convocada «per grups d’extrema esquerra per a este dissabte 20 de novembre«.

 

 

L’escrit presentat assegura que els convocants d’esta concentració “han amenaçat recentment  d’enderrocar  la creu fent pintades al monument amb amenaces com “o la tombeu o la tombem”.

La manifestació d’este dissabte està convocada a la Plaça de la Independència, molt a prop de la Creu esmentada i el seu lema és: “el feixisme no es discuteix, es destrueix”.

La presidenta d’Advocats Cristians, Polònia Castellanos, assegura que este tipus d’actes són conseqüència de la política radical anticristiana duta a terme per l’Ajuntament de la ciutat.

Últimes notícies

Cheste tornarà a tancar el Mundial de MotoGP en 2027 al Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo de Cheste tornarà a acollir en 2027 l’últim Gran Premi de MotoGP. El calendari arrancarà en març a Tailàndia.

Cheste tornarà a tancar el Mundial de MotoGP en 2027

El Circuit Ricardo Tormo acollirà de nou en 2027 l’últim Gran Premi del Mundial de Motociclisme, que en 2026 també es tancarà a Cheste entre el 27 i el 29 de novembre.

Detingut un home per dotze robatoris amb força en negocis de Santa Pola

Un home de 45 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de dotze robatoris amb força en establiments de Santa Pola. El jutge ha decretat la seua llibertat amb càrrecs després de la instrucció de la Guàrdia Civil.

Pérez Llorca carrega contra la comissió de la DANA i parla d’“instrumentalitzar el dolor”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat la comissió d’investigació de la DANA al Congrés d’“instrumentalitzar el dolor” i ha defensat que només el PP ha assumit responsabilitats polítiques. També ha descartat acollir menors migrants de Ceuta i ha qualificat la situació d’“invasió”.

El CGPJ tanca sense sancions les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha ratificat per unanimitat l’arxiu de tres queixes contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València, en no vore proves sòlides d’injerències del seu marit en la causa.

L’esquerra d’Alacant responsabilitza Barcala pel cas de les vivendes de la Platja de Sant Joan

PSPV, Compromís i EU-Podem han assenyalat novament l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, com a màxim responsable polític per les possibles irregularitats en les adjudicacions de vivendes públiques de la Platja de Sant Joan i reclamaran un ple extraordinari.

Alerons de Fórmula 1 i bancs urbans ja es fabriquen en 3D en gran format

Aimplas ha desenvolupat a València un sistema d’impressió 3D de gran format que permet fabricar peces XL, com alerons de Fórmula 1 o mobiliari urbà, dins d’un programa d’R+D+i finançat amb fons europeus.

El Valencia Basket es marca com a meta tornar a jugar els playoffs d’Eurolliga

El Valencia Basket enceta una nova Eurolliga amb l’objectiu d’entrar de nou en els playoffs, després d’un curs sorprenent i d’una profunda reconstrucció de la plantilla. El club confia en el jove tècnic Xavi Albert i en fitxatges com Nikola Mirotic per mantindre’s entre els aspirants.