14.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

‘O la tombeu o la tombem’, les pintades a la creu del Ribalta

Advocats Cristians ha acudit a la justícia per demanar protecció per a la Creu del Ribalta, un monument en procés de ser retirat però sobre el qual ja han aparegut pintades insinuant la possibilitat d’accions no autoritzades per enderrocar-les.

 

Per això, esta associació ha presentat un escrit en què sol·licita mesures cautelars davant de la manifestació convocada “per grups d’extrema esquerra per a este dissabte 20 de novembre“.

 

 

L’escrit presentat assegura que els convocants d’esta concentració “han amenaçat recentment  d’enderrocar  la creu fent pintades al monument amb amenaces com “o la tombeu o la tombem”.

La manifestació d’este dissabte està convocada a la Plaça de la Independència, molt a prop de la Creu esmentada i el seu lema és: “el feixisme no es discuteix, es destrueix”.

La presidenta d’Advocats Cristians, Polònia Castellanos, assegura que este tipus d’actes són conseqüència de la política radical anticristiana duta a terme per l’Ajuntament de la ciutat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.