L’última noticia sobre el coronavirus que deixa a Toñi Moreno sense faena

Toñi Moreno, en arxiu, presentant 'Mujeres y Hombres y Viceversa'

Dràstica decisió de Mediaset amb ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ | València Diari

 

El coronavirus continua afectant molt als programes de televisió. Un altre espai televisiu ha hagut de ser cancel·lat a causa de la seua impossibilitat per a seguir endavant enmig d’esta crisi. Tot el món s’està veent molt perjudicat davant d’esta pandèmia.

 

Anuncios

Ja és totalment oficial que ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ ha sigut cancel·lat. Este espai de Mediaset se suma a la llista de programes que han sigut cancel·lats en Espanya per culpa del coronavirus. Mediaset ha decidit que este programa de cites presentat per Toñi Moreno es cancel·le temporalment davant la impossibilitat de continuar amb la seua tònica habitual.

 

Sense data de retorn

La cadena de Paolo Vasile ha decidit suspendre la producció de l’espai que presenta Toñi Moreno fins que tot torne la normalitat i la crisi del coronavirus comence a donar treva. L’última entrega de l’espai va ser el 20 de març. Mediaset no ha previst cap data per a què es reprenga la producció i emissió del format.

 

Amb esta notícia, Toñi Moreno es queda de moment sense treball, a pesar de què continuarà tenint molta activitat en el seu canal de Mtmad. És la primera volta en molt de temps que la de Sanlúcar de Barrameda es queda sense faena. Esta situació està deixant a molts professionals de televisió en l’atur de manera provisional.

 

Telecinco està començant a prendre mesures dràstiques. En primer lloc, va cancel·lar ‘El tirón‘ de Christian Gálvez, després ‘La habitación del pánico’ de Nuria Marín i ara el programa presentat per Toñi Moreno. A banda d’estes suspensions, els altres programes continuen, però sense la presència de públic ni d’una bona part del personal tècnic, com és el cas de l’equip de maquillatge.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.