9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

L’última noticia sobre el coronavirus que deixa a Toñi Moreno sense faena

Toñi Moreno, en arxiu, presentant 'Mujeres y Hombres y Viceversa'

Dràstica decisió de Mediaset amb ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ | València Diari

 

El coronavirus continua afectant molt als programes de televisió. Un altre espai televisiu ha hagut de ser cancel·lat a causa de la seua impossibilitat per a seguir endavant enmig d’esta crisi. Tot el món s’està veent molt perjudicat davant d’esta pandèmia.

 

Ja és totalment oficial que ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ ha sigut cancel·lat. Este espai de Mediaset se suma a la llista de programes que han sigut cancel·lats en Espanya per culpa del coronavirus. Mediaset ha decidit que este programa de cites presentat per Toñi Moreno es cancel·le temporalment davant la impossibilitat de continuar amb la seua tònica habitual.

 

Sense data de retorn

La cadena de Paolo Vasile ha decidit suspendre la producció de l’espai que presenta Toñi Moreno fins que tot torne la normalitat i la crisi del coronavirus comence a donar treva. L’última entrega de l’espai va ser el 20 de març. Mediaset no ha previst cap data per a què es reprenga la producció i emissió del format.

 

Amb esta notícia, Toñi Moreno es queda de moment sense treball, a pesar de què continuarà tenint molta activitat en el seu canal de Mtmad. És la primera volta en molt de temps que la de Sanlúcar de Barrameda es queda sense faena. Esta situació està deixant a molts professionals de televisió en l’atur de manera provisional.

 

Telecinco està començant a prendre mesures dràstiques. En primer lloc, va cancel·lar ‘El tirón‘ de Christian Gálvez, després ‘La habitación del pánico’ de Nuria Marín i ara el programa presentat per Toñi Moreno. A banda d’estes suspensions, els altres programes continuen, però sense la presència de públic ni d’una bona part del personal tècnic, com és el cas de l’equip de maquillatge.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.