L’última noticia sobre el coronavirus que deixa a Toñi Moreno sense faena

Toñi Moreno, en arxiu, presentant 'Mujeres y Hombres y Viceversa'

Dràstica decisió de Mediaset amb ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ | València Diari

 

El coronavirus continua afectant molt als programes de televisió. Un altre espai televisiu ha hagut de ser cancel·lat a causa de la seua impossibilitat per a seguir endavant enmig d’esta crisi. Tot el món s’està veent molt perjudicat davant d’esta pandèmia.

 

Ja és totalment oficial que ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ ha sigut cancel·lat. Este espai de Mediaset se suma a la llista de programes que han sigut cancel·lats en Espanya per culpa del coronavirus. Mediaset ha decidit que este programa de cites presentat per Toñi Moreno es cancel·le temporalment davant la impossibilitat de continuar amb la seua tònica habitual.

 

Sense data de retorn

La cadena de Paolo Vasile ha decidit suspendre la producció de l’espai que presenta Toñi Moreno fins que tot torne la normalitat i la crisi del coronavirus comence a donar treva. L’última entrega de l’espai va ser el 20 de març. Mediaset no ha previst cap data per a què es reprenga la producció i emissió del format.

 

Amb esta notícia, Toñi Moreno es queda de moment sense treball, a pesar de què continuarà tenint molta activitat en el seu canal de Mtmad. És la primera volta en molt de temps que la de Sanlúcar de Barrameda es queda sense faena. Esta situació està deixant a molts professionals de televisió en l’atur de manera provisional.

 

Telecinco està començant a prendre mesures dràstiques. En primer lloc, va cancel·lar ‘El tirón‘ de Christian Gálvez, després ‘La habitación del pánico’ de Nuria Marín i ara el programa presentat per Toñi Moreno. A banda d’estes suspensions, els altres programes continuen, però sense la presència de públic ni d’una bona part del personal tècnic, com és el cas de l’equip de maquillatge.

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU