17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

L’última noticia sobre el coronavirus que deixa a Toñi Moreno sense faena

Toñi Moreno, en arxiu, presentant 'Mujeres y Hombres y Viceversa'

Dràstica decisió de Mediaset amb ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ | València Diari

 

El coronavirus continua afectant molt als programes de televisió. Un altre espai televisiu ha hagut de ser cancel·lat a causa de la seua impossibilitat per a seguir endavant enmig d’esta crisi. Tot el món s’està veent molt perjudicat davant d’esta pandèmia.

 

Ja és totalment oficial que ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ ha sigut cancel·lat. Este espai de Mediaset se suma a la llista de programes que han sigut cancel·lats en Espanya per culpa del coronavirus. Mediaset ha decidit que este programa de cites presentat per Toñi Moreno es cancel·le temporalment davant la impossibilitat de continuar amb la seua tònica habitual.

 

Sense data de retorn

La cadena de Paolo Vasile ha decidit suspendre la producció de l’espai que presenta Toñi Moreno fins que tot torne la normalitat i la crisi del coronavirus comence a donar treva. L’última entrega de l’espai va ser el 20 de març. Mediaset no ha previst cap data per a què es reprenga la producció i emissió del format.

 

Amb esta notícia, Toñi Moreno es queda de moment sense treball, a pesar de què continuarà tenint molta activitat en el seu canal de Mtmad. És la primera volta en molt de temps que la de Sanlúcar de Barrameda es queda sense faena. Esta situació està deixant a molts professionals de televisió en l’atur de manera provisional.

 

Telecinco està començant a prendre mesures dràstiques. En primer lloc, va cancel·lar ‘El tirón‘ de Christian Gálvez, després ‘La habitación del pánico’ de Nuria Marín i ara el programa presentat per Toñi Moreno. A banda d’estes suspensions, els altres programes continuen, però sense la presència de públic ni d’una bona part del personal tècnic, com és el cas de l’equip de maquillatge.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Condemnen a un menor per intentar agredir sexualment a un altre en un viatge d’estudis

Un Jutjat de Menors de València ha imposat 15 mesos d'internament tancat i 2 anys de llibertat vigilada a un menor per intentar agredir sexualment a un altre durant un viatge escolar a Màlaga. La sentència afig formació obligatòria, allunyament per quatre anys i indemnització de 17.400 euros.

Localitzen sense vida a un senderista de 71 anys en la rambla salada d’Albatera

El cos d'un senderista de 71 anys, denunciat com desaparegut per la seua esposa, ha sigut localitzat en la rambla salada d'Albatera després de trobar el seu cotxe. No hi ha signes de violència i es remena una mort accidental

Pérez Llorca defén al Consell per les adjudicacions de vivendes públiques a Alacant i l’oposició demana dimissions

El president ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures com la suspensió del funcionari implicat i l'enviament del cas a Fiscalia. PSPV i Compromís exigixen cessaments i major control, i Vox reclama una comissió d'investigació.

Igualtat estudia si l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes és violència masclista

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha anunciat que recapta dades per a determinar si el doble crim de Xilxes és violència masclista. L'exmarit ha sigut detingut per infringir una orde d'allunyament de 300 metres vigent fins a 2027.

Avís taronja este dijous per ratxes de 100 km/h en el nord de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous l'avís taronja en el nord de Castelló per vent del nord-oest de fins a 100 km/h. Hi haurà avisos grocs a Alacant i València.

La Guàrdia Civil reclama les càmera de Xilxes per a contrastar la versió de l’exmarit

La Guàrdia Civil ha demanat a l'Ajuntament de Xilxes les gravacions que enfoquen la vivenda on van ser trobades una dona i la seua filla. Busca contrastar la versió de l'exmarit, detingut per infringir l'orde d'allunyament.

Pérez Llorca defén l’actuació del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha defés la resposta del Consell a les irregularitats en adjudicacions de vivendes a Alacant. PSPV i Compromís han demanat dimissions i eleccions.

Esclarixen una estafa de l’amor per 216.839 euros amb quatre detinguts a Alacant

La Policia Nacional ha desarticulat part d'una xarxa que va captar a una dona per Facebook i li va sostraure 216.839 euros. Huit persones han sigut identificades i quatre detingudes a Alacant.