L’última noticia sobre el coronavirus que deixa a Toñi Moreno sense faena

Toñi Moreno, en arxiu, presentant 'Mujeres y Hombres y Viceversa'

Dràstica decisió de Mediaset amb ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ | València Diari

 

El coronavirus continua afectant molt als programes de televisió. Un altre espai televisiu ha hagut de ser cancel·lat a causa de la seua impossibilitat per a seguir endavant enmig d’esta crisi. Tot el món s’està veent molt perjudicat davant d’esta pandèmia.

 

Ja és totalment oficial que ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ ha sigut cancel·lat. Este espai de Mediaset se suma a la llista de programes que han sigut cancel·lats en Espanya per culpa del coronavirus. Mediaset ha decidit que este programa de cites presentat per Toñi Moreno es cancel·le temporalment davant la impossibilitat de continuar amb la seua tònica habitual.

 

Sense data de retorn

La cadena de Paolo Vasile ha decidit suspendre la producció de l’espai que presenta Toñi Moreno fins que tot torne la normalitat i la crisi del coronavirus comence a donar treva. L’última entrega de l’espai va ser el 20 de març. Mediaset no ha previst cap data per a què es reprenga la producció i emissió del format.

 

Amb esta notícia, Toñi Moreno es queda de moment sense treball, a pesar de què continuarà tenint molta activitat en el seu canal de Mtmad. És la primera volta en molt de temps que la de Sanlúcar de Barrameda es queda sense faena. Esta situació està deixant a molts professionals de televisió en l’atur de manera provisional.

 

Telecinco està començant a prendre mesures dràstiques. En primer lloc, va cancel·lar ‘El tirón‘ de Christian Gálvez, després ‘La habitación del pánico’ de Nuria Marín i ara el programa presentat per Toñi Moreno. A banda d’estes suspensions, els altres programes continuen, però sense la presència de públic ni d’una bona part del personal tècnic, com és el cas de l’equip de maquillatge.

Últimes notícies

Les infermeres valencianes reclamen reforços urgents davant la crisi assistencial a Ceuta

El CECOVA demana reforços immediats d'infermeria i un contingent estatal per a donar resposta a l'emergència sanitària de Ceuta i evitar la sobrecàrrega de les plantilles.

Estrella Morente tanca la programació de Sagunt a Escena al Teatre Romà

La cantaora Estrella Morente clourà este dissabte la programació escènica del Teatre Romà de Sagunt, mentres l’Off Romà oferix dos muntatges de circ a la ciutat.

Requena reunirà per primera vegada Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía en una gala lírica

Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía actuaran junts per primera vegada este diumenge a Requena, en una gala de zarzuela del Festival Internacional de Música la Vendimia y el Vino. El concert se celebrarà al Teatre Principal a les 22.00 hores, dins de la Fira i Festa de la Verema.

Cauen tres butroners que havien furtat 120.000 euros en bancs de Montserrat i Benetússer

La Guàrdia Civil ha detingut tres butroners quan preparaven un nou assalt a Benifaió, després d’haver furtat més de 120.000 euros en sucursals de Montserrat i Benetússer. Dos dels arrestats han ingressat ja a la presó per ordre judicial.

Nit històrica a València amb una mínima sufocant de 30,9 graus

València ha viscut la nit més càlida des que hi ha registres, amb una mínima de 30,9 graus, i altres punts de la Comunitat Valenciana també han marcat valors excepcionals. Aemet ha indicat que les dades són provisionals i que la mínima podria baixar si es registren tempestes de vesprada.

Una nova tecnologia 3D permet localitzar millor les arítmies cardíaques

Un equip de la Universitat Politècnica de València lidera el projecte EPICA+, que combina ECGI, intel·ligència artificial i gemels digitals per a reconstruir en 3D l’activitat elèctrica del cor i localitzar amb més precisió les arítmies cardíaques. La tecnologia ja es troba en fase de validació clínica en pacients de València i Barcelona sotmesos a procediments d’ablació.

Risc extrem d’incendis hui a la Comunitat Valenciana després de 37 focs en un dia

La Comunitat Valenciana viu hui una jornada de risc extrem d'incendis després de registrar 37 focs dimecres, amb una nit molt calorosa i humida per a la vegetació i consorcis de bombers reforçant crides a la prudència.

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.