Sorprés un home a València propinant-li una pallissa a un altre per robar-li

Agents de la Policia Nacional van detindre diumenge a València un home de 37 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de sorprendre’l propinant a un altre home una pallissa per sostraure-li la cartera a l’eixida d’un centre d’oci.

Els fets van passar diumenge, cap a les tres de la matinada, al districte valencià de Trànsits, quan els agents de paisà que es trobaven fent tasques de la seguretat ciutadana amb vehicle camuflat, van observar com un home sense motiu aparent, va començar a colpejar fortament un altre home a l’eixida d’un local d’oci.

Ràpidament, els policies es van dirigir cap als homes, observant com un li propinava nombroses puntades de peu i cops de puny a l’altre, mentre esgrimia una arma blanca. A més, en un moment de l’agressió, la víctima va caure a terra bruscament, copejant-se el cap i quedant atordit, aprofitant l’agressor per a sostraure-li la cartera i emprendre la fugida.

Després d’això, els policies es van identificar amb la placa emblema i carnet professional, donant-li l’alt al sospitós, fent este cas omís a les seues indicacions, encara que finalment van aconseguir assolir-lo. En aquell mateix moment, l’home va llançar la cartera a terra, mentre amenaçava amb una arma blanca els agents i cridava “no pense tornar a la presó, m’emporte per davant qui faça falta”.

Tot i això, després de comminar-lo diverses vegades que tirara la navalla, els agents van interceptar i van detindre l’home com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, i li va intervindre una navalla de 12 centímetres de fulla.

La víctima que presentava una ferida contusa a la part posterior del cap i una altra a l’ull esquerre, va ser traslladada a un centre sanitari per ser assistit.

L’arrestat, a qui consten nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.