16.9 C
València
Divendres, 17 octubre, 2025

Sorprés un home a València propinant-li una pallissa a un altre per robar-li

Agents de la Policia Nacional van detindre diumenge a València un home de 37 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de sorprendre’l propinant a un altre home una pallissa per sostraure-li la cartera a l’eixida d’un centre d’oci.

Els fets van passar diumenge, cap a les tres de la matinada, al districte valencià de Trànsits, quan els agents de paisà que es trobaven fent tasques de la seguretat ciutadana amb vehicle camuflat, van observar com un home sense motiu aparent, va començar a colpejar fortament un altre home a l’eixida d’un local d’oci.

Ràpidament, els policies es van dirigir cap als homes, observant com un li propinava nombroses puntades de peu i cops de puny a l’altre, mentre esgrimia una arma blanca. A més, en un moment de l’agressió, la víctima va caure a terra bruscament, copejant-se el cap i quedant atordit, aprofitant l’agressor per a sostraure-li la cartera i emprendre la fugida.

Després d’això, els policies es van identificar amb la placa emblema i carnet professional, donant-li l’alt al sospitós, fent este cas omís a les seues indicacions, encara que finalment van aconseguir assolir-lo. En aquell mateix moment, l’home va llançar la cartera a terra, mentre amenaçava amb una arma blanca els agents i cridava “no pense tornar a la presó, m’emporte per davant qui faça falta”.

Tot i això, després de comminar-lo diverses vegades que tirara la navalla, els agents van interceptar i van detindre l’home com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, i li va intervindre una navalla de 12 centímetres de fulla.

La víctima que presentava una ferida contusa a la part posterior del cap i una altra a l’ull esquerre, va ser traslladada a un centre sanitari per ser assistit.

L’arrestat, a qui consten nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Roca Rei arrasa a València amb quatre premis per les seues faenes en Falles

Roca Rei va ser el gran triomfador dels Premis Taurins de la Diputació en sumar quatre guardons per Falles 2024 i 2025. La plaça reobrirà per a Falles 2026 després de la seua renovació.

Compromís exigix responsabilitats per la brutalitat policial en la protesta per Gaza a València

Compromís exigix a la delegada del Govern que depure responsabilitats pel que qualifica de brutalitat policial en la protesta per Gaza davant el Roig Arena. Va haver-hi cinc detinguts i diversos ferits lleus després de les càrregues.

Mazón es mostra optimista amb el futur de Ford a Almussafes després de reunir-se amb la direcció

El president va traslladar un missatge de confiança després de conéixer el pla de transició, electrificació i formació de la planta. L'empresa manté la seua aposta per Almussafes.

La sala Iturbi del Palau de la Música reobri després de les obres del sostre

La sala Iturbi del Palau de la Música reobri després de reparar el fals sostre i obri la temporada amb l'Orquestra de València. Les obres han reforçat ancoratges i panells i mantenen l'acústica.

Presó provisional sense fiança per a tres detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Una jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres jóvens per la pallissa a un xic de 18 anys a les portes d'una discoteca a Alacant. Se'ls investiga per temptativa d'homicidi; un quart detingut, menor, passa a la Fiscalia de Menors.

La Guàrdia Civil aporta la gravació que situa el màxim de pluja rumb a la Regió muntanyenca de Conca el 29-O

La Guàrdia Civil remet al jutjat la crida de les 16.16 del 29-O en la qual Aemet va traslladar a Emergències que el màxim de precipitació es movia cap a la Regió muntanyenca de Conca. La sonorització d'un contingut ja transcrit reaviva la polèmica sobre els avisos d'aquell dia.

La Guàrdia Civil lliurament a la jutgessa la crida que va situar la pluja cap a Conca el 29-O

La Guàrdia Civil aporta al jutjat la gravació de les 16.16 en plena DANA, on es preveu el desplaçament del màxim de precipitació cap a Conca. L'àudio busca aclarir què es va comunicar i en quin moment.

La jutgessa de la DANA retrau la falta de vigilància de barrancs el 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA veu inexplicable que no es desplegaren mitjans per a vigilar barrancs malgrat l'alerta roja i demana explicacions a la CHJ. També cridarà a declarar a familiars de 50 víctimes no sentits.