12 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Sorprés un home a València propinant-li una pallissa a un altre per robar-li

Agents de la Policia Nacional van detindre diumenge a València un home de 37 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de sorprendre’l propinant a un altre home una pallissa per sostraure-li la cartera a l’eixida d’un centre d’oci.

Els fets van passar diumenge, cap a les tres de la matinada, al districte valencià de Trànsits, quan els agents de paisà que es trobaven fent tasques de la seguretat ciutadana amb vehicle camuflat, van observar com un home sense motiu aparent, va començar a colpejar fortament un altre home a l’eixida d’un local d’oci.

Ràpidament, els policies es van dirigir cap als homes, observant com un li propinava nombroses puntades de peu i cops de puny a l’altre, mentre esgrimia una arma blanca. A més, en un moment de l’agressió, la víctima va caure a terra bruscament, copejant-se el cap i quedant atordit, aprofitant l’agressor per a sostraure-li la cartera i emprendre la fugida.

Després d’això, els policies es van identificar amb la placa emblema i carnet professional, donant-li l’alt al sospitós, fent este cas omís a les seues indicacions, encara que finalment van aconseguir assolir-lo. En aquell mateix moment, l’home va llançar la cartera a terra, mentre amenaçava amb una arma blanca els agents i cridava “no pense tornar a la presó, m’emporte per davant qui faça falta”.

Tot i això, després de comminar-lo diverses vegades que tirara la navalla, els agents van interceptar i van detindre l’home com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, i li va intervindre una navalla de 12 centímetres de fulla.

La víctima que presentava una ferida contusa a la part posterior del cap i una altra a l’ull esquerre, va ser traslladada a un centre sanitari per ser assistit.

L’arrestat, a qui consten nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.