Sorprés un home a València propinant-li una pallissa a un altre per robar-li

Agents de la Policia Nacional van detindre diumenge a València un home de 37 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de sorprendre’l propinant a un altre home una pallissa per sostraure-li la cartera a l’eixida d’un centre d’oci.

Els fets van passar diumenge, cap a les tres de la matinada, al districte valencià de Trànsits, quan els agents de paisà que es trobaven fent tasques de la seguretat ciutadana amb vehicle camuflat, van observar com un home sense motiu aparent, va començar a colpejar fortament un altre home a l’eixida d’un local d’oci.

Ràpidament, els policies es van dirigir cap als homes, observant com un li propinava nombroses puntades de peu i cops de puny a l’altre, mentre esgrimia una arma blanca. A més, en un moment de l’agressió, la víctima va caure a terra bruscament, copejant-se el cap i quedant atordit, aprofitant l’agressor per a sostraure-li la cartera i emprendre la fugida.

Després d’això, els policies es van identificar amb la placa emblema i carnet professional, donant-li l’alt al sospitós, fent este cas omís a les seues indicacions, encara que finalment van aconseguir assolir-lo. En aquell mateix moment, l’home va llançar la cartera a terra, mentre amenaçava amb una arma blanca els agents i cridava “no pense tornar a la presó, m’emporte per davant qui faça falta”.

Tot i això, després de comminar-lo diverses vegades que tirara la navalla, els agents van interceptar i van detindre l’home com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, i li va intervindre una navalla de 12 centímetres de fulla.

La víctima que presentava una ferida contusa a la part posterior del cap i una altra a l’ull esquerre, va ser traslladada a un centre sanitari per ser assistit.

L’arrestat, a qui consten nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.