Sorprés un home a València propinant-li una pallissa a un altre per robar-li

Agents de la Policia Nacional van detindre diumenge a València un home de 37 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de sorprendre’l propinant a un altre home una pallissa per sostraure-li la cartera a l’eixida d’un centre d’oci.

Els fets van passar diumenge, cap a les tres de la matinada, al districte valencià de Trànsits, quan els agents de paisà que es trobaven fent tasques de la seguretat ciutadana amb vehicle camuflat, van observar com un home sense motiu aparent, va començar a colpejar fortament un altre home a l’eixida d’un local d’oci.

Ràpidament, els policies es van dirigir cap als homes, observant com un li propinava nombroses puntades de peu i cops de puny a l’altre, mentre esgrimia una arma blanca. A més, en un moment de l’agressió, la víctima va caure a terra bruscament, copejant-se el cap i quedant atordit, aprofitant l’agressor per a sostraure-li la cartera i emprendre la fugida.

Després d’això, els policies es van identificar amb la placa emblema i carnet professional, donant-li l’alt al sospitós, fent este cas omís a les seues indicacions, encara que finalment van aconseguir assolir-lo. En aquell mateix moment, l’home va llançar la cartera a terra, mentre amenaçava amb una arma blanca els agents i cridava “no pense tornar a la presó, m’emporte per davant qui faça falta”.

Tot i això, després de comminar-lo diverses vegades que tirara la navalla, els agents van interceptar i van detindre l’home com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, i li va intervindre una navalla de 12 centímetres de fulla.

La víctima que presentava una ferida contusa a la part posterior del cap i una altra a l’ull esquerre, va ser traslladada a un centre sanitari per ser assistit.

L’arrestat, a qui consten nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.