Denuncien que els entren en casa i els detenen per tindre marihuana en la Nucia

Plantació de Marihuana la Nucia

Els agents van entrar quan van notar una olor que eixia de l’habitació | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens en la Nucia (la Marina Baixa) per un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric arran d’entrar en sa casa i descobrir una plantació de marihuana de 129 plantes i 90 plantons. Els agents han trobat la plantació arran d’una denúncia dels mateixos detinguts perquè dos hòmens els havien entrat en casa i els havien agredit.

 

 

Segons fonts de la Guàrdia Civil, els veïns van tocar als agents perquè en la finca hi havia molt de guirigall. En eixe moment, van acudir agents d’Altea i de la Policia Local de la Nucia. Quan van arribar els agents, els dos hòmens, de 35 i 37 anys i de nacionalitat russa, estaven esperant-los en el carrer i els van explicar que els havien entrat a casa per la teulada i que a un l’havien agredit, mentres que l’altre havia escapat per a avisar a la policia.

 

En entrar en la casa, els agents van trobar una habitació plena de plantes de marihuana guiats per l’olor. L’habitació estava a ple rendiment i, a més, estava alimentada de subministre elèctric públic. Davant de la trobada, els denunciants van ser detinguts per delicte contra la salut pública i posats a disposició judicial, a l’espera del juí. Respecte dels agressors inicials, continua la investigació, segons fonts policials.

 

Últimes notícies

Avís groc este dissabte al litoral dAlacant per forts fenòmens costaners

Aemet ha activat per a este dissabte de matinada un avís groc al litoral dAlacant per vents forts i mala mar, amb onades que podran arribar als tres metres dalçada.

Els hotels de València s’omplin amb els Gay Games i superen el 76% d’ocupació

Els hotels de València esperen una ocupació mitjana superior al 76% durant els Gay Games, amb pics del 83,2% el primer cap de setmana i una tarifa mitjana de 168 euros per nit.

Compromís denuncia quasi 800.000 euros d’À Punt en bous mentres retalla continguts socials

Compromís acusa À Punt d’haver destinat 743.545 euros públics a 19 retransmissions taurines des de 2025 i critica que s’hagen deixat de cobrir mobilitzacions socials i educatives mentre s’emetien bous.

Així afecten als usuaris els nous paros en el TRAM d’Alacant i Metrovalència amb el 75 % de servici

SEMAF ha iniciat una nova tanda de paros parcials en el TRAM d’Alacant i en Metrovalència amb un 75 % de servici mínim i diversos trams horaris fins al 30 de juny. Les aturades coincidixen en part amb les Hogueras de San Juan i amb una altra vaga convocada pel SIF.

Mor un home per ganivetades en una discussió a Almenara

Un home de 38 anys ha mort este divendres a Almenara per ferides d'arma blanca després d'una discussió amb un altre home, que ha sigut detingut per la Guàrdia Civil.

Cauen huit butroners acusats d’una onada de robatoris en empreses de la província de València

La Guàrdia Civil ha detingut huit hòmens en diversos municipis de l’àrea metropolitana de València, acusats de quatre robatoris amb força mitjançant butró en una mateixa empresa i en una nau de Moixent.

Retencions de hores a l’AP-7 en Pedreguer per un conductor fugit a peu després d’un xoc

Un home de 39 anys ha sigut investigat després de provocar un accident per abast a l’AP-7 en Pedreguer i fugir a peu, fet que ha causat llargues retencions i una recerca intensa de la Guàrdia Civil i la Policia Local.

Desmantellat a Onda un clan familiar amb huit detinguts per tràfic de drogues i blanqueig

La Guàrdia Civil i la Policia Local d'Onda han detingut huit persones d'un mateix clan familiar, d'entre 24 i 52 anys, acusades de tràfic de drogues i blanqueig de capitals després de registrar set vivendes al municipi.