Denuncien que els entren en casa i els detenen per tindre marihuana en la Nucia

Plantació de Marihuana la Nucia

Els agents van entrar quan van notar una olor que eixia de l’habitació | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens en la Nucia (la Marina Baixa) per un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric arran d’entrar en sa casa i descobrir una plantació de marihuana de 129 plantes i 90 plantons. Els agents han trobat la plantació arran d’una denúncia dels mateixos detinguts perquè dos hòmens els havien entrat en casa i els havien agredit.

 

 

Segons fonts de la Guàrdia Civil, els veïns van tocar als agents perquè en la finca hi havia molt de guirigall. En eixe moment, van acudir agents d’Altea i de la Policia Local de la Nucia. Quan van arribar els agents, els dos hòmens, de 35 i 37 anys i de nacionalitat russa, estaven esperant-los en el carrer i els van explicar que els havien entrat a casa per la teulada i que a un l’havien agredit, mentres que l’altre havia escapat per a avisar a la policia.

 

En entrar en la casa, els agents van trobar una habitació plena de plantes de marihuana guiats per l’olor. L’habitació estava a ple rendiment i, a més, estava alimentada de subministre elèctric públic. Davant de la trobada, els denunciants van ser detinguts per delicte contra la salut pública i posats a disposició judicial, a l’espera del juí. Respecte dels agressors inicials, continua la investigació, segons fonts policials.

 

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.