Anuncios

Denuncien que els entren en casa i els detenen per tindre marihuana en la Nucia

Plantació de Marihuana la Nucia

Els agents van entrar quan van notar una olor que eixia de l’habitació | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens en la Nucia (la Marina Baixa) per un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric arran d’entrar en sa casa i descobrir una plantació de marihuana de 129 plantes i 90 plantons. Els agents han trobat la plantació arran d’una denúncia dels mateixos detinguts perquè dos hòmens els havien entrat en casa i els havien agredit.

 

 

Anuncios

Segons fonts de la Guàrdia Civil, els veïns van tocar als agents perquè en la finca hi havia molt de guirigall. En eixe moment, van acudir agents d’Altea i de la Policia Local de la Nucia. Quan van arribar els agents, els dos hòmens, de 35 i 37 anys i de nacionalitat russa, estaven esperant-los en el carrer i els van explicar que els havien entrat a casa per la teulada i que a un l’havien agredit, mentres que l’altre havia escapat per a avisar a la policia.

 

En entrar en la casa, els agents van trobar una habitació plena de plantes de marihuana guiats per l’olor. L’habitació estava a ple rendiment i, a més, estava alimentada de subministre elèctric públic. Davant de la trobada, els denunciants van ser detinguts per delicte contra la salut pública i posats a disposició judicial, a l’espera del juí. Respecte dels agressors inicials, continua la investigació, segons fonts policials.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.
Anuncios