15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Denuncien que els entren en casa i els detenen per tindre marihuana en la Nucia

Plantació de Marihuana la Nucia

Els agents van entrar quan van notar una olor que eixia de l’habitació | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens en la Nucia (la Marina Baixa) per un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric arran d’entrar en sa casa i descobrir una plantació de marihuana de 129 plantes i 90 plantons. Els agents han trobat la plantació arran d’una denúncia dels mateixos detinguts perquè dos hòmens els havien entrat en casa i els havien agredit.

 

 

Segons fonts de la Guàrdia Civil, els veïns van tocar als agents perquè en la finca hi havia molt de guirigall. En eixe moment, van acudir agents d’Altea i de la Policia Local de la Nucia. Quan van arribar els agents, els dos hòmens, de 35 i 37 anys i de nacionalitat russa, estaven esperant-los en el carrer i els van explicar que els havien entrat a casa per la teulada i que a un l’havien agredit, mentres que l’altre havia escapat per a avisar a la policia.

 

En entrar en la casa, els agents van trobar una habitació plena de plantes de marihuana guiats per l’olor. L’habitació estava a ple rendiment i, a més, estava alimentada de subministre elèctric públic. Davant de la trobada, els denunciants van ser detinguts per delicte contra la salut pública i posats a disposició judicial, a l’espera del juí. Respecte dels agressors inicials, continua la investigació, segons fonts policials.

 

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.