Mastodon
31.1 C
València
Dimecres, 10 setembre, 2025

Denuncien que els entren en casa i els detenen per tindre marihuana en la Nucia

Plantació de Marihuana la Nucia

Els agents van entrar quan van notar una olor que eixia de l’habitació | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens en la Nucia (la Marina Baixa) per un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric arran d’entrar en sa casa i descobrir una plantació de marihuana de 129 plantes i 90 plantons. Els agents han trobat la plantació arran d’una denúncia dels mateixos detinguts perquè dos hòmens els havien entrat en casa i els havien agredit.

 

 

Segons fonts de la Guàrdia Civil, els veïns van tocar als agents perquè en la finca hi havia molt de guirigall. En eixe moment, van acudir agents d’Altea i de la Policia Local de la Nucia. Quan van arribar els agents, els dos hòmens, de 35 i 37 anys i de nacionalitat russa, estaven esperant-los en el carrer i els van explicar que els havien entrat a casa per la teulada i que a un l’havien agredit, mentres que l’altre havia escapat per a avisar a la policia.

 

En entrar en la casa, els agents van trobar una habitació plena de plantes de marihuana guiats per l’olor. L’habitació estava a ple rendiment i, a més, estava alimentada de subministre elèctric públic. Davant de la trobada, els denunciants van ser detinguts per delicte contra la salut pública i posats a disposició judicial, a l’espera del juí. Respecte dels agressors inicials, continua la investigació, segons fonts policials.

 

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA demana al Consell informes sobre els morts en la residència de Paiporta

La magistrada que investiga la gestió de la DANA sol·licita a la Conselleria els informes sobre els decessos en la residència Saba de Paiporta i rebutja la resta de diligències demanades per una de les parts.

La jutgessa del cas DANA demana a la Conselleria els informes sobre els morts en la residència de Paiporta

La instructora del cas sobre la gestió de la DANA reclama a la Conselleria els informes sobre les morts en la residència Saba de Paiporta. La petició responia a un escrit que sol·licitava més diligències, de les que només s'admet la documentació oficial.

El cap de Bombers explica la retirada del barranc de Poio per falta d’instruccions detallades

L'oficial cap del Consorci de Bombers de València va declarar que la unitat es va retirar del barranc de Poio en considerar-se finalitzada la tasca i sense ordes més precises del Centre de Coordinació d'Emergències. La jutgessa reprén les testificals de la causa penal sobre la gestió de la DANA.

Bernabé proposa tres pactes de ciutat per a traure a València de la crisi que atribuïx a Catalá

Pilar Bernabé oferirà en el debat de l'estat de la ciutat tres pactes sobre vivenda, turisme i renaturalització per a revertir la crisi que atribuïx a Catalá. Les mesures busquen alleujar el mercat del lloguer, canalitzar el turisme i recuperar projectes de ciutat verda.

La UEFA debatrà el Vila-real-Barcelona a Miami i triarà la final de 2027

L'Executiu de la UEFA abordarà la petició per a disputar a Miami el Vila-real-Barça de la jornada 17 i, en la mateixa reunió, decidirà la seu de la Champions 2027.

La Generalitat impulsarà 80 vivendes industrialitzades a Torrent i Albal per a afectats per la DANA

El Consell aprovarà el primer plec a Espanya per a alçar 80 vivendes industrialitzades destinades a damnificats de les inundacions a Torrent i Albal. La inversió ascendix a 15 milions i el termini previst és de 15 mesos, amb lloguer assequible i gestió pública a través de la EVHA.

Un cap de bombers assegura que Emergències sabia des de les 17.30 que el barranc de Poio estava al límit

L'oficial cap de Bombers de València que estava de guàrdia va declarar que Emergències coneixia a les 17.30 el risc en el barranc de Poio. L'avís va partir del 112 i es va difondre a la resta d'organismes.

La Diputació de Castelló urgix al Govern i a la CHJ a executar el pla contra inundacions

La Diputació portarà al ple una moció per a exigir l'execució urgent d'obres i mesures del pla de risc d'inundació en la demarcació del Xúquer. Reclama inversions, manteniment de llits i un sistema d'alertes.