Denuncien que els entren en casa i els detenen per tindre marihuana en la Nucia

Plantació de Marihuana la Nucia

Els agents van entrar quan van notar una olor que eixia de l’habitació | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens en la Nucia (la Marina Baixa) per un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric arran d’entrar en sa casa i descobrir una plantació de marihuana de 129 plantes i 90 plantons. Els agents han trobat la plantació arran d’una denúncia dels mateixos detinguts perquè dos hòmens els havien entrat en casa i els havien agredit.

 

 

Segons fonts de la Guàrdia Civil, els veïns van tocar als agents perquè en la finca hi havia molt de guirigall. En eixe moment, van acudir agents d’Altea i de la Policia Local de la Nucia. Quan van arribar els agents, els dos hòmens, de 35 i 37 anys i de nacionalitat russa, estaven esperant-los en el carrer i els van explicar que els havien entrat a casa per la teulada i que a un l’havien agredit, mentres que l’altre havia escapat per a avisar a la policia.

 

En entrar en la casa, els agents van trobar una habitació plena de plantes de marihuana guiats per l’olor. L’habitació estava a ple rendiment i, a més, estava alimentada de subministre elèctric públic. Davant de la trobada, els denunciants van ser detinguts per delicte contra la salut pública i posats a disposició judicial, a l’espera del juí. Respecte dels agressors inicials, continua la investigació, segons fonts policials.

 

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.