9.9 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

15 jóvens són sancionats en la Malva-rosa per estar bevent alcohol i jugant a vòlei

 

Agents de la Policia Nacional han alçat en la platja de la Malvarosa de València 15 actes, cap a les 16.00 hores de la vesprada d’este dimarts, per no complir les mesures sanitàries vigents en la comunitat per a lluitar contra la propagació del virus. 

 

En concret, els agents s’han vist obligats a sancionar a huit jóvens que estaven jugant al vòlei-platja en la Malva-rosa. Estes persones no respectaven les restriccions vigents que limita la capacitat de reunió en espais públics a dos persones que no convisquen en el mateix nucli familiar.

 

A demés, els agents que han acudit al lloc han comprovat que cap d’ells portava posada la mascareta obligatòria. Els sancionats s’han excusat que en ser estrangers, desconeixien les normes sanitàries vigents. D’altra banda, en este mateix lloc, la Policia Nacional ha proposat per a sanció a set jóvens que estaven reunits consumint alcohol. De nou, tampoc portaven les mascaretes ni guardaven la distància de seguretat.

 

Els agents que feien faenes de prevenció en la platja de la Malva-rosa, han pogut comprovar com moltes de les persones allí presents no complien les mesures sanitàries. Per eixe motiu, la patrulla policial ha demanat la col·laboració d’altres agents per a controlar el límit de persones reunides.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.