15 jóvens són sancionats en la Malva-rosa per estar bevent alcohol i jugant a vòlei

 

Agents de la Policia Nacional han alçat en la platja de la Malvarosa de València 15 actes, cap a les 16.00 hores de la vesprada d’este dimarts, per no complir les mesures sanitàries vigents en la comunitat per a lluitar contra la propagació del virus. 

 

En concret, els agents s’han vist obligats a sancionar a huit jóvens que estaven jugant al vòlei-platja en la Malva-rosa. Estes persones no respectaven les restriccions vigents que limita la capacitat de reunió en espais públics a dos persones que no convisquen en el mateix nucli familiar.

 

A demés, els agents que han acudit al lloc han comprovat que cap d’ells portava posada la mascareta obligatòria. Els sancionats s’han excusat que en ser estrangers, desconeixien les normes sanitàries vigents. D’altra banda, en este mateix lloc, la Policia Nacional ha proposat per a sanció a set jóvens que estaven reunits consumint alcohol. De nou, tampoc portaven les mascaretes ni guardaven la distància de seguretat.

 

Els agents que feien faenes de prevenció en la platja de la Malva-rosa, han pogut comprovar com moltes de les persones allí presents no complien les mesures sanitàries. Per eixe motiu, la patrulla policial ha demanat la col·laboració d’altres agents per a controlar el límit de persones reunides.

Últimes notícies

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.