12.5 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

15 jóvens són sancionats en la Malva-rosa per estar bevent alcohol i jugant a vòlei

 

Agents de la Policia Nacional han alçat en la platja de la Malvarosa de València 15 actes, cap a les 16.00 hores de la vesprada d’este dimarts, per no complir les mesures sanitàries vigents en la comunitat per a lluitar contra la propagació del virus. 

 

En concret, els agents s’han vist obligats a sancionar a huit jóvens que estaven jugant al vòlei-platja en la Malva-rosa. Estes persones no respectaven les restriccions vigents que limita la capacitat de reunió en espais públics a dos persones que no convisquen en el mateix nucli familiar.

 

A demés, els agents que han acudit al lloc han comprovat que cap d’ells portava posada la mascareta obligatòria. Els sancionats s’han excusat que en ser estrangers, desconeixien les normes sanitàries vigents. D’altra banda, en este mateix lloc, la Policia Nacional ha proposat per a sanció a set jóvens que estaven reunits consumint alcohol. De nou, tampoc portaven les mascaretes ni guardaven la distància de seguretat.

 

Els agents que feien faenes de prevenció en la platja de la Malva-rosa, han pogut comprovar com moltes de les persones allí presents no complien les mesures sanitàries. Per eixe motiu, la patrulla policial ha demanat la col·laboració d’altres agents per a controlar el límit de persones reunides.

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.