15 jóvens són sancionats en la Malva-rosa per estar bevent alcohol i jugant a vòlei

 

Agents de la Policia Nacional han alçat en la platja de la Malvarosa de València 15 actes, cap a les 16.00 hores de la vesprada d’este dimarts, per no complir les mesures sanitàries vigents en la comunitat per a lluitar contra la propagació del virus. 

 

En concret, els agents s’han vist obligats a sancionar a huit jóvens que estaven jugant al vòlei-platja en la Malva-rosa. Estes persones no respectaven les restriccions vigents que limita la capacitat de reunió en espais públics a dos persones que no convisquen en el mateix nucli familiar.

 

A demés, els agents que han acudit al lloc han comprovat que cap d’ells portava posada la mascareta obligatòria. Els sancionats s’han excusat que en ser estrangers, desconeixien les normes sanitàries vigents. D’altra banda, en este mateix lloc, la Policia Nacional ha proposat per a sanció a set jóvens que estaven reunits consumint alcohol. De nou, tampoc portaven les mascaretes ni guardaven la distància de seguretat.

 

Els agents que feien faenes de prevenció en la platja de la Malva-rosa, han pogut comprovar com moltes de les persones allí presents no complien les mesures sanitàries. Per eixe motiu, la patrulla policial ha demanat la col·laboració d’altres agents per a controlar el límit de persones reunides.

Últimes notícies

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.