21 anys de presó per matar amb un bastó a un home en Albaida

 

L’Audiència Provincial de València ha condemnat a 21 anys i mig de presó per assassinat, robatori amb violència i intimidació i estafa a un home que va matar a un altre en pegar-li dos bastonades al cap en Albaida, en la Vall d’Albaida (València), i li va robar el cotxe i dos targetes de crèdit, amb les que va traure diners diferents dies.

 

La sentència, que ha sigut feta pública pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, ha sigut dictada després que un jurat popular declarara culpable per unanimitat al processament el passat 21 de setembre. En esta, s’imposa el pagament d’una indemnització de 90.000 euros per als familiars directes del mort per danys morals.

 

Durant la celebració del juí, el penat va reconéixer els fets i el seu defensa es va adherir a les conclusions del Ministeri Fiscal respecte de la petició de pena i de responsabilitat civil.

 

Segons es recull en la resolució, el 22 de setembre de 2017, el condemnat, de 37 anys, va telefonar a la víctima, de 77 anys i a la que coneixia per ser els dos d’Albaida, per a dir-li que coneixia a uns compradors belgues interessats en un apartament que el mort tenia en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant) i volia vendre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.