21 anys de presó per matar amb un bastó a un home en Albaida

 

L’Audiència Provincial de València ha condemnat a 21 anys i mig de presó per assassinat, robatori amb violència i intimidació i estafa a un home que va matar a un altre en pegar-li dos bastonades al cap en Albaida, en la Vall d’Albaida (València), i li va robar el cotxe i dos targetes de crèdit, amb les que va traure diners diferents dies.

 

La sentència, que ha sigut feta pública pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, ha sigut dictada després que un jurat popular declarara culpable per unanimitat al processament el passat 21 de setembre. En esta, s’imposa el pagament d’una indemnització de 90.000 euros per als familiars directes del mort per danys morals.

 

Durant la celebració del juí, el penat va reconéixer els fets i el seu defensa es va adherir a les conclusions del Ministeri Fiscal respecte de la petició de pena i de responsabilitat civil.

 

Segons es recull en la resolució, el 22 de setembre de 2017, el condemnat, de 37 anys, va telefonar a la víctima, de 77 anys i a la que coneixia per ser els dos d’Albaida, per a dir-li que coneixia a uns compradors belgues interessats en un apartament que el mort tenia en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant) i volia vendre.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.