21 anys de presó per matar amb un bastó a un home en Albaida

 

L’Audiència Provincial de València ha condemnat a 21 anys i mig de presó per assassinat, robatori amb violència i intimidació i estafa a un home que va matar a un altre en pegar-li dos bastonades al cap en Albaida, en la Vall d’Albaida (València), i li va robar el cotxe i dos targetes de crèdit, amb les que va traure diners diferents dies.

 

La sentència, que ha sigut feta pública pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, ha sigut dictada després que un jurat popular declarara culpable per unanimitat al processament el passat 21 de setembre. En esta, s’imposa el pagament d’una indemnització de 90.000 euros per als familiars directes del mort per danys morals.

 

Durant la celebració del juí, el penat va reconéixer els fets i el seu defensa es va adherir a les conclusions del Ministeri Fiscal respecte de la petició de pena i de responsabilitat civil.

 

Segons es recull en la resolució, el 22 de setembre de 2017, el condemnat, de 37 anys, va telefonar a la víctima, de 77 anys i a la que coneixia per ser els dos d’Albaida, per a dir-li que coneixia a uns compradors belgues interessats en un apartament que el mort tenia en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant) i volia vendre.

Últimes notícies

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.