12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Els 6 aliments diürètics per dir adeu a la retenció de líquids i als quilos de més

Estos alimentos nos ayudarán a orinar y evitar la retención de líquidos.

Estos productes són ideals per orinar i acabar amb la retenció de líquids | Unsplash

 

Els productes diürètics tenen molts beneficis per a la salut: ens ajuden a generar més orina i a fer que el nostre cos no retinga tants líquids, a més de fomentar l’eliminació de toxines i de participar en la reducció d’excessos d’aigua al cos. Tot això té uns resultats visuals notoris, amb una disminució del pes corporal i una prevenció de la inflor. 

 

  

A continuació, et presentem una llista amb 6 dels millors aliments naturals que tenen propietats diürètiques i que podràs incorporar als teus menús diaris en cas que retinguis líquids.

 

Aliments diürètics per lluitar contra la retenció de líquids

La retenció de líquids consisteix a emmagatzemar un excés de fluids dins del nostre cos, cosa que ens pot originar una sensació d’inflor —especialment a les mans i a les cames. Pot estar causada per molts factors diferents, i alguns fins i tot podrien relacionar-se amb problemes de salut greus, com ara afeccions al ronyó o al cor.

 

  

En alguns altres casos, la retenció pot ser esporàdica i ser conseqüència d’una falta d’activitat física, de canvis hormonals o, fins i tot, de la menstruació. En aquests supòsits de menor gravetat, es pot ajudar a regular el problema amb alguns aliments diürètics que contribueixen a l’eliminació de l’excedent de líquid.

 

Últimes notícies

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.

València Basket, revelació de la primera volta de l’Eurolliga; Pedro Martínez, millor tècnic, i ‘Larry’ De Larrea, millor jove

Un sondeig de mitat de temporada entre directors generals d'Eurolliga ha triat al València Basket com a equip revelació. Pedro Martínez lidera com a millor tècnic i Sergio 'Larry' De Larrea com a millor jove, amb més reconeixements a l'equip pel seu joc i competitivitat.

El cap de Policia admet falta de coordinació en la DANA però defén que van tindre mitjans

El cap superior de Policia en la Comunitat Valenciana ha admés que la major carència en la DANA va ser la coordinació, encara que assegura que va tindre tot el necessari. Defén el desplegament, nega abandó i aporta xifres i pagaments mentres s'enfronta a crítiques del PP al Senat.

Chiva culmina la renovació del carrer San Isidro amb protecció enfront de riuades

L'Ajuntament ha finalitzat la reconstrucció del carrer San Isidro, una de les més danyades per la DANA de 2024, amb un mur d'escullera i servicis modernitzats. L'obra, inaugurada amb la ciutadania, reforça la seguretat i la integració de l'entorn del barranc.

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.