Els 6 aliments diürètics per dir adeu a la retenció de líquids i als quilos de més

Estos alimentos nos ayudarán a orinar y evitar la retención de líquidos.

Estos productes són ideals per orinar i acabar amb la retenció de líquids | Unsplash

 

Els productes diürètics tenen molts beneficis per a la salut: ens ajuden a generar més orina i a fer que el nostre cos no retinga tants líquids, a més de fomentar l’eliminació de toxines i de participar en la reducció d’excessos d’aigua al cos. Tot això té uns resultats visuals notoris, amb una disminució del pes corporal i una prevenció de la inflor. 

 

  

A continuació, et presentem una llista amb 6 dels millors aliments naturals que tenen propietats diürètiques i que podràs incorporar als teus menús diaris en cas que retinguis líquids.

 

Aliments diürètics per lluitar contra la retenció de líquids

La retenció de líquids consisteix a emmagatzemar un excés de fluids dins del nostre cos, cosa que ens pot originar una sensació d’inflor —especialment a les mans i a les cames. Pot estar causada per molts factors diferents, i alguns fins i tot podrien relacionar-se amb problemes de salut greus, com ara afeccions al ronyó o al cor.

 

  

En alguns altres casos, la retenció pot ser esporàdica i ser conseqüència d’una falta d’activitat física, de canvis hormonals o, fins i tot, de la menstruació. En aquests supòsits de menor gravetat, es pot ajudar a regular el problema amb alguns aliments diürètics que contribueixen a l’eliminació de l’excedent de líquid.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.