Anteriorment hem informat que un accident a l'autovia V-30 estava generant important retencions, però es desconeixia quina havia estat la causa real d'eixe accident. Una hora després s'ha sabut que un camió ha col·lisionat amb diversos vehicles a l'altura de Quart de Poblet sentit A-7. El succés no ha comportat cap persona ferida però sí danys materials. És per això, que ràpidament s'ha tallat el carril dret de l'autovia, detall que ha generat una llarga cua de vehicles entre els quilòmetres 5 i 11 a la carretera. Esta autovia està sent últimament l'escenari de diversos accidents amb la qual cosa cal anar en compte i conduir en precaució.
Últimes notícies
Oratge
Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos
Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.
Successos
La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda
L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.
Successos
Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’
Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.
Ciència i tecnologia
Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva
L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.
Educació
Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes
Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.
Successos
Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca
El jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home de 48 anys que es va entregar i va confessar haver matat a un menor a Sueca. Queda investigat per assassinat i l'arribada al jutjat ha deslligat escenes de tensió entre veïns i familiars.
Successos
Una empresa d’Elx oferix làpides gratuïtes a les famílies de les víctimes de Adamuz
Marbres Artístics FJ Pardo, firma il·licitana amb mig segle de trajectòria, assumix sense cost el disseny, la fabricació i la instal·lació de les làpides per a les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz.
Ciència i tecnologia
Alacant ha recordat a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva
Alacant ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau de l'Ajuntament. Va haver encés de ciris, música de cambra i participació de la comunitat educativa.




