Hui al matí al voltant de les 10.45 hores s'ha produït un accident de trànsit en l'A-31 en el qual s'han vist implicats diversos vehicles. Segons sembla, un número de vehicles que no ha transcendit han col·lisionat en esta carretera en el quilòmetre 187 en el terme municipal de Villena a l'Alt Vinalopó, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. Fins el lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre els ferits; per una banda un home de 57 anys que ha hagut de ser atés per cervicàlgia, i que ha sigut traslladat al centre de salut de Villena; i per altra una dona de 31 anys que ha patit una contusió en la cara, i que ha sigut atesa allí mateix, sense haver de ser traslladada a cap centre hospitalari. Degut als vehicles implicats hi han hagut retencions.
Últimes notícies
Successos
El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant
El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.
Successos
L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana
L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.
Salut
Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana
Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.
Successos
La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera
La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.
Medi ambient
La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament
La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.
Economia
Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV
UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.
Economia
Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes
Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.
Economia
Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana
Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.







