Hui al matí al voltant de les 10.45 hores s'ha produït un accident de trànsit en l'A-31 en el qual s'han vist implicats diversos vehicles. Segons sembla, un número de vehicles que no ha transcendit han col·lisionat en esta carretera en el quilòmetre 187 en el terme municipal de Villena a l'Alt Vinalopó, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. Fins el lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre els ferits; per una banda un home de 57 anys que ha hagut de ser atés per cervicàlgia, i que ha sigut traslladat al centre de salut de Villena; i per altra una dona de 31 anys que ha patit una contusió en la cara, i que ha sigut atesa allí mateix, sense haver de ser traslladada a cap centre hospitalari. Degut als vehicles implicats hi han hagut retencions.
Últimes notícies
Esports
Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat
Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.
Cultura
Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament
Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.
Cultura
Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana
Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.
Societat
Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit
Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.
Oratge
València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població
L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.
Esports
Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja
Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.
Esports
El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit
El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.
Esports
Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés
San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.






