Accidente mortal en Álava

 

Una persona ha fallecido y otra ha resultado herida de cierta consideración en un accidente de tráfico ocurrido en la madrugada de este viernes en la carretera A-1 a su paso por Armiñón (Álava), sentido hacia Madrid, ha informado el Departamento vasco de Seguridad. El siniestro ha ocurrido a las 5.50 horas de la mañana y en el mismo se han visto implicados, al menos, un camión y una furgoneta. Como consecuencia del choque, dos personas han quedado atrapadas en el interior de los vehículos, siendo necesaria la presencia de un equipo de desencarcelación de bomberos para el rescate de las víctimas.

 

Una de estas personas ha resultado fallecida y otra herida de cierta consideración, debiendo ser trasladada hasta el hospital de Santiago en Miranda de Ebro. La carretera A-1 permanece cerrada al paso de vehículos en sentido hacia Madrid, desviándose la circulación en este sentido de la marcha por la autopista AP-1.

 

La Ertzaintza ha puesto en marcha la correspondiente investigación con el objetivo de esclarecer las causas que han originado el suceso.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.