Accidente mortal en Álava

 

Una persona ha fallecido y otra ha resultado herida de cierta consideración en un accidente de tráfico ocurrido en la madrugada de este viernes en la carretera A-1 a su paso por Armiñón (Álava), sentido hacia Madrid, ha informado el Departamento vasco de Seguridad. El siniestro ha ocurrido a las 5.50 horas de la mañana y en el mismo se han visto implicados, al menos, un camión y una furgoneta. Como consecuencia del choque, dos personas han quedado atrapadas en el interior de los vehículos, siendo necesaria la presencia de un equipo de desencarcelación de bomberos para el rescate de las víctimas.

 

Una de estas personas ha resultado fallecida y otra herida de cierta consideración, debiendo ser trasladada hasta el hospital de Santiago en Miranda de Ebro. La carretera A-1 permanece cerrada al paso de vehículos en sentido hacia Madrid, desviándose la circulación en este sentido de la marcha por la autopista AP-1.

 

La Ertzaintza ha puesto en marcha la correspondiente investigación con el objetivo de esclarecer las causas que han originado el suceso.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.