11.4 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Accidente mortal en Álava

 

Una persona ha fallecido y otra ha resultado herida de cierta consideración en un accidente de tráfico ocurrido en la madrugada de este viernes en la carretera A-1 a su paso por Armiñón (Álava), sentido hacia Madrid, ha informado el Departamento vasco de Seguridad. El siniestro ha ocurrido a las 5.50 horas de la mañana y en el mismo se han visto implicados, al menos, un camión y una furgoneta. Como consecuencia del choque, dos personas han quedado atrapadas en el interior de los vehículos, siendo necesaria la presencia de un equipo de desencarcelación de bomberos para el rescate de las víctimas.

 

Una de estas personas ha resultado fallecida y otra herida de cierta consideración, debiendo ser trasladada hasta el hospital de Santiago en Miranda de Ebro. La carretera A-1 permanece cerrada al paso de vehículos en sentido hacia Madrid, desviándose la circulación en este sentido de la marcha por la autopista AP-1.

 

La Ertzaintza ha puesto en marcha la correspondiente investigación con el objetivo de esclarecer las causas que han originado el suceso.

Últimes notícies

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.