Esta és l’única cosa que no has de demanar mai en McDonald’s segons els seus empleats

 

Una publicación compartida de McDonald's (@mcdonalds) el

 

Sempre s'ha comentat que el menjar ràpid 'fast food' és el pitjor que pot consumir un ésser humà. És cert que és una de les opcions alimentàries més consumides a tot el món i la més fàcil i ràpida en la societat cosmopolita en la qual vivim. També és la més barata, encara que no per açò és l'opció més saludable i beneficiosa per a l'organisme.

  

  

Les principals conseqüències de menjar sovint en restaurants com Burger King o McDonald's és un ament excessiu de pes, colesterol elevat i problemes cardiovasculars que apareixen a la llarga. Açò és en casos on menjar menjar ràpid i preparada s'ha convertit en un hàbit diari.

Últimes notícies

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent de Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La passarel·la del carrer Convent de Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i un disseny preparat per a episodis extrems de pluja.

Morant alerta Ayuso: mantindre l’alcalde de Móstoles la faria “còmplice d’un assetjador”

Diana Morant ha advertit que Isabel Díaz Ayuso serà còmplice d’un assetjador si manté Manuel Bautista com a alcalde de Móstoles, després de ser citat a declarar com a investigat per acós sexual i laboral. La ministra també ha defensat que la causa contra Begoña Gómez és política i ha acusat Mariano Rajoy de racisme per les seues paraules sobre la selecció francesa.

Morant adverteix Ayuso: mantenir l’alcalde de Móstoles la faria còmplice d’un assetjador

Diana Morant afirma a València que si Isabel Díaz Ayuso manté Manuel Bautista com a alcalde de Móstoles, serà còmplice d’un assetjador, i reclama la seua expulsió del PP.