Advocats Cristians esmicola el contingut del polèmic’ llibre i torna als jutjats

Llibres LGTBI Ajuntament de Castelló

 

Després de la polèmica desfermada pel repartiment d’un llibre en els instituts públics de Castelló pensat com a material de treball sobre les sexualitats però interpretat, parafrasejat i utilitzat segons conveniència, el tema torna, una altra vegada als tribunals.

La Fundació Espanyola d’Advocats Cristians ha presentat hui al Jutjat del Contenciós número 1 de Castelló una sol·licitud d’execució de l’acte que obliga a l’Ajuntament de Castelló a retirar els llibres d’instituts públics que fan afirmacions com: «Si estàs follant amb tres gintònics a sobre, una ratlla de coca i compartiu un porro, això no és el chemsex, això és una festa de tota la vida», o «Val que et faces un ènema important de tant en tant perquè vols anar a una orgia i et convé saber que no portes sobrepés ocult. Un cop, ocasionalment, no és dolent».

Llibres LGTBI denuncia

Llibres LGTBI denuncia

La decisió arriba, segons expliquen des d’esta Fundació, «després de veure la resposta dels responsables polítics locals i autonòmics a la decisió judicial d’ordenar la retirada cautelar d’estes exemplars».

El comunicat addueix que «precisament, les frases textuals esmentades anteriorment apareixen en el llibre amb el qual es va fotografiar la regidora de Cultura de Castelló, Verónica Ruiz, En l’acte de dilluns passat, en què va reafirmar la seua postura sobre la necessitat de mantenir estes exemplars en els instituts públics de la ciutat».

 

Reaccions en cadena ‘de tots els colors’

 

I és que la notícia que va saltar als mitjans nacionals només conéixer l’Acte d’acceptar la ‘cautelosíssima‘ de retirar el llibre, que havia presentat Advocats Cristians, les reaccions es van succeir en cadena des de tots els col·lectius.

Petició d’explicacions, Indignació, mostres de fragmentació inicial entre els socis municipals de l’Acord de Fadrell, Comunicats, i compareixences en pro de la llibertat i defensa de la llibertat sexual entre molts argumentaris en un sentit o l’altre que van transcendir a l’opinió pública.

No obstant això, el tema, encara que potser menys candent, no està tancat en absolut. De fet, tant en declaracions públiques com a xarxes socials, destacats responsables polítics provincials de Castelló estan protagonitzant acalorats debats d’acord amb la interpretació d’estos fets.

 

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.