Advocats Cristians esmicola el contingut del polèmic’ llibre i torna als jutjats

Llibres LGTBI Ajuntament de Castelló

 

Després de la polèmica desfermada pel repartiment d’un llibre en els instituts públics de Castelló pensat com a material de treball sobre les sexualitats però interpretat, parafrasejat i utilitzat segons conveniència, el tema torna, una altra vegada als tribunals.

La Fundació Espanyola d’Advocats Cristians ha presentat hui al Jutjat del Contenciós número 1 de Castelló una sol·licitud d’execució de l’acte que obliga a l’Ajuntament de Castelló a retirar els llibres d’instituts públics que fan afirmacions com: “Si estàs follant amb tres gintònics a sobre, una ratlla de coca i compartiu un porro, això no és el chemsex, això és una festa de tota la vida”, o “Val que et faces un ènema important de tant en tant perquè vols anar a una orgia i et convé saber que no portes sobrepés ocult. Un cop, ocasionalment, no és dolent”.

Llibres LGTBI denuncia

Llibres LGTBI denuncia

La decisió arriba, segons expliquen des d’esta Fundació, “després de veure la resposta dels responsables polítics locals i autonòmics a la decisió judicial d’ordenar la retirada cautelar d’estes exemplars”.

El comunicat addueix que “precisament, les frases textuals esmentades anteriorment apareixen en el llibre amb el qual es va fotografiar la regidora de Cultura de Castelló, Verónica Ruiz, En l’acte de dilluns passat, en què va reafirmar la seua postura sobre la necessitat de mantenir estes exemplars en els instituts públics de la ciutat”.

 

Reaccions en cadena ‘de tots els colors’

 

I és que la notícia que va saltar als mitjans nacionals només conéixer l’Acte d’acceptar la ‘cautelosíssima‘ de retirar el llibre, que havia presentat Advocats Cristians, les reaccions es van succeir en cadena des de tots els col·lectius.

Petició d’explicacions, Indignació, mostres de fragmentació inicial entre els socis municipals de l’Acord de Fadrell, Comunicats, i compareixences en pro de la llibertat i defensa de la llibertat sexual entre molts argumentaris en un sentit o l’altre que van transcendir a l’opinió pública.

No obstant això, el tema, encara que potser menys candent, no està tancat en absolut. De fet, tant en declaracions públiques com a xarxes socials, destacats responsables polítics provincials de Castelló estan protagonitzant acalorats debats d’acord amb la interpretació d’estos fets.

 

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.