Tres detinguts per agredir a un home i furtar-li més de 2.000 euros en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a tres xics, dos de 19 anys i un de 34, tots d’origen marroquí, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, després d’agredir, dos d’ells, a un ciutadà d’origen xinés per a robar-li diners i objectes que portava.

 

Els fets van ocórrer a principis de mes, cap a les 00.00 hores, en les proximitats d’un saló de jocs de la ciutat, a on els ara detinguts haurien pegat colps a la víctima en terra fins a conseguir robar-li 2200 euros i un telèfon mòbil valorat en 200 euros, causant-li lesions.

 

La ràpida actuació de la Policia Nacional va permetre la detenció hores després de dos dels sospitosos.

 

Presó per a dos dels arrestats

Els agents van descobrir que moments abans l’agredit es trobava dins del saló de jocs, a on una parella hauria estat observant com obtenia un guany de mil euros. Una volta la víctima va abandonar el lloc, els sospitosos el van seguir fins a fora.

 

Les investigacions dels agents han permés finalment localitzar i detindre a un tercer sospitós i continuen les gestions per al total esclariment dels fets.

 

Els tres detinguts, amb antecedents policials, un d’ells amb més de trenta detencions, ja han passat a disposició judicial, decretant-se l’ingrés en la presó de dos dels arrestats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez Mus situa la logística i la modernització del transport com a eixos estratègics de la Comunitat

El Consell presenta el full de ruta de la Mesa d'Innovació en Logística Terrestre per Carretera amb sis reptes prioritaris. El pla s'alinea amb l'Estratègia de Reindustrialització 2024-2028.

Catalá esperarà a l’informe de la Generalitat per a fixar el doble topònim de la ciutat

Catalá ha avançat que decidirà el doble topònim quan reba l'informe de la Generalitat i defén que el nom vaja primer en valencià i després en castellà. En el mateix acte, ha presentat 63 nous agents de la USAP i ha destacat el descens de la delinqüència.

L’IVIE xifra en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató en l’economia valenciana

La Marató i la Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich van generar 36,1 milions d'impacte directe i més de mil ocupacions, amb l'hostaleria com a gran beneficiada. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la marató i va fregar els 14 en el mitjà, impulsat per l'alta presència de corredors estrangers.

Mercadona dona 3.083 tones d’aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana

Mercadona ha donat 3.083 tones d'aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana, equivalents a 51.376 carros. L'acció s'emmarca en el seu pla contra el desaprofitament i es complementa amb 550 equips donats a 130 organitzacions.

Anabel Alonso rebrà el Pi d’Honor 2026 en la 24 Mostra de Teatre de l’Alfàs

Anabel Alonso rebrà el Pi d'Honor 2026 el 29 de març en la 24 Mostra de Teatre de l'Alfàs del Pi. El municipi aprofitarà el festival per a presentar L'Alfàs 2026. Any Cultural

Jarillo-Herrero demana ambició i risc perquè Espanya atraga als millors científics

El físic del MIT reclama un sistema més meritocràtic, amb salaris competitius i carreres estables, per a captar talent global i fer ciència de primer nivell.

València Basket busca vols per al retorn a Espanya del seu júnior des d’Abu Dhabi

El València Basket intenta assegurar un vol perquè el seu equip júnior torne des d'Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri per la tensió regional. El club coordina amb Exteriors, ambaixades i aerolínies i evita rutes per carretera per la saturació de fronteres

EVAP llança EXPERTA, la xarxa que connecta i dona visibilitat a dones en tecnologia

EVAP ha llançat EXPERTA, una plataforma per a identificar i promoure professionals femenines d'innovació i tecnologia. El directori connectarà talent amb esdeveniments, mitjans i institucions per a augmentar la seua presència en panells i espais de decisió.