Tres detinguts per agredir a un home i furtar-li més de 2.000 euros en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a tres xics, dos de 19 anys i un de 34, tots d’origen marroquí, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, després d’agredir, dos d’ells, a un ciutadà d’origen xinés per a robar-li diners i objectes que portava.

 

Els fets van ocórrer a principis de mes, cap a les 00.00 hores, en les proximitats d’un saló de jocs de la ciutat, a on els ara detinguts haurien pegat colps a la víctima en terra fins a conseguir robar-li 2200 euros i un telèfon mòbil valorat en 200 euros, causant-li lesions.

 

La ràpida actuació de la Policia Nacional va permetre la detenció hores després de dos dels sospitosos.

 

Presó per a dos dels arrestats

Els agents van descobrir que moments abans l’agredit es trobava dins del saló de jocs, a on una parella hauria estat observant com obtenia un guany de mil euros. Una volta la víctima va abandonar el lloc, els sospitosos el van seguir fins a fora.

 

Les investigacions dels agents han permés finalment localitzar i detindre a un tercer sospitós i continuen les gestions per al total esclariment dels fets.

 

Els tres detinguts, amb antecedents policials, un d’ells amb més de trenta detencions, ja han passat a disposició judicial, decretant-se l’ingrés en la presó de dos dels arrestats.

Últimes notícies

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU