Tres detinguts per agredir a un home i furtar-li més de 2.000 euros en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a tres xics, dos de 19 anys i un de 34, tots d’origen marroquí, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, després d’agredir, dos d’ells, a un ciutadà d’origen xinés per a robar-li diners i objectes que portava.

 

Els fets van ocórrer a principis de mes, cap a les 00.00 hores, en les proximitats d’un saló de jocs de la ciutat, a on els ara detinguts haurien pegat colps a la víctima en terra fins a conseguir robar-li 2200 euros i un telèfon mòbil valorat en 200 euros, causant-li lesions.

 

La ràpida actuació de la Policia Nacional va permetre la detenció hores després de dos dels sospitosos.

 

Presó per a dos dels arrestats

Els agents van descobrir que moments abans l’agredit es trobava dins del saló de jocs, a on una parella hauria estat observant com obtenia un guany de mil euros. Una volta la víctima va abandonar el lloc, els sospitosos el van seguir fins a fora.

 

Les investigacions dels agents han permés finalment localitzar i detindre a un tercer sospitós i continuen les gestions per al total esclariment dels fets.

 

Els tres detinguts, amb antecedents policials, un d’ells amb més de trenta detencions, ja han passat a disposició judicial, decretant-se l’ingrés en la presó de dos dels arrestats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.