Tres detinguts per agredir a un home i furtar-li més de 2.000 euros en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a tres xics, dos de 19 anys i un de 34, tots d’origen marroquí, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, després d’agredir, dos d’ells, a un ciutadà d’origen xinés per a robar-li diners i objectes que portava.

 

Els fets van ocórrer a principis de mes, cap a les 00.00 hores, en les proximitats d’un saló de jocs de la ciutat, a on els ara detinguts haurien pegat colps a la víctima en terra fins a conseguir robar-li 2200 euros i un telèfon mòbil valorat en 200 euros, causant-li lesions.

 

La ràpida actuació de la Policia Nacional va permetre la detenció hores després de dos dels sospitosos.

 

Presó per a dos dels arrestats

Els agents van descobrir que moments abans l’agredit es trobava dins del saló de jocs, a on una parella hauria estat observant com obtenia un guany de mil euros. Una volta la víctima va abandonar el lloc, els sospitosos el van seguir fins a fora.

 

Les investigacions dels agents han permés finalment localitzar i detindre a un tercer sospitós i continuen les gestions per al total esclariment dels fets.

 

Els tres detinguts, amb antecedents policials, un d’ells amb més de trenta detencions, ja han passat a disposició judicial, decretant-se l’ingrés en la presó de dos dels arrestats.

Últimes notícies

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.