22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

La Policia d’Alboraia localitza un grup de 10 jóvens de diferents localitats fumant canuts en el carrer

Un grup de jóvens pillats fumant canuts en Alboraia durant l'estat d'alarma

Els jóvens, dos d’ells menors, eren de diferents localitats | Policia Local d’Alboraia

 

La Policia Local d’Alboraia, en l’Horta Nord (València), ha denunciat a un grup de 10 jóvens de diferents localitats que es trobaven fumant haixix en la zona de l’Ermita dels Peixets. Els fets s’han produït després de què diferents agents sorprengueren als xics durant el seu habitual patrullatge pel terme municipal per a garantir el correcte compliment de les normes de desescalada.

 

Concretament, els jóvens han sigut denunciats per la llei de protecció de seguretat ciutadana relacionada amb el consum d’estupefaents en la via pública i per saltar-se la franja horària decretada sense justificació. L’autoritat de seguretat ha confiscat la droga i els efectes per al seu consum i ha comunicat els fets als pares de dos d’ells, en ser menors d’edat.

 

La Policia Local d’Alboraia suma ja més de 292 denúncies a particulars des què es decretà l’estat d’alarma el 15 de març per incompliment de les mesures decretades. També ha alçat 11 actes a locals oberts al públic i ha detingut a una persona per desobediència durant estos dos últims mesos.

Últimes notícies

Feijóo es mostra ‘raonablement satisfet’ amb el resultat a Aragó i advertix de la polarització

Feijóo ha valorat el 34% i la major distància amb el PSOE a Aragó i ha assenyalat que no sap si eixe patró és extrapolable. Ha alertat de la polarització.

El PP assenyala a Miguel Polo com a responsable polític de les morts del barranc de Poio

El PP ha acusat a Miguel Polo, president de la CHJ, de ser responsable polític de les morts del barranc de Poio. Polo ha defés que la CHJ va informar Emergències i ha qüestionat la gestió i interpretació dels avisos durant la DANA.

Una dona dona a llum a València amb assistència telefònica del CICU

Una embarassada de 37 setmanes ha donat a llum en el seu domicili de València guiada per una metge del CICU per telèfon. Mare i bebé estan en bon estat.

L’Ajuntament d’Alacant anuncia que exclourà a regidors, càrrecs i assessors dels processos de VPP

L'equip de govern ha comunicat que restringirà a regidors, càrrecs i personal de confiança concórrer a les VPP. La decisió arriba després de la crisi dels Naus.

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

L'Executiu ha aprovat un decret llei que limita pujades en béns i servicis durant emergències. La mesura fixa referències de 30 dies i obliga a informar.

Dimarts amb pluges febles, mínimes a l’alça i vent molt fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts amb cels nuvolosos, pluges febles ocasionals i un ascens notable de les mínimes. El vent d'oest bufarà fort amb ratxes molt fortes a l'interior.

València tanca parcs, jardins i cementeris i suspén activitats a l’aire lliure per alerta taronja de vent

L'Ajuntament de València ha tancat parcs, jardins i cementeris i ha suspés les activitats a l'aire lliure este dimarts després d'activar-se l'alerta taronja per vent de Aemet. Es demana evitar zones arbrades i bastides, assegurar vivendes i seguir els avisos oficials.

El 75,6% dels jóvens espanyols usa IA generativa, per damunt de la mitjana de la UE

En 2025, el 75,56% dels jóvens de 16 a 24 anys a Espanya van utilitzar ferramentes d'IA generativa, superant la mitjana de la UE, situada en el 63,8%.