La Policia d’Alboraia localitza un grup de 10 jóvens de diferents localitats fumant canuts en el carrer

Un grup de jóvens pillats fumant canuts en Alboraia durant l'estat d'alarma

Els jóvens, dos d’ells menors, eren de diferents localitats | Policia Local d’Alboraia

 

La Policia Local d’Alboraia, en l’Horta Nord (València), ha denunciat a un grup de 10 jóvens de diferents localitats que es trobaven fumant haixix en la zona de l’Ermita dels Peixets. Els fets s’han produït després de què diferents agents sorprengueren als xics durant el seu habitual patrullatge pel terme municipal per a garantir el correcte compliment de les normes de desescalada.

 

Concretament, els jóvens han sigut denunciats per la llei de protecció de seguretat ciutadana relacionada amb el consum d’estupefaents en la via pública i per saltar-se la franja horària decretada sense justificació. L’autoritat de seguretat ha confiscat la droga i els efectes per al seu consum i ha comunicat els fets als pares de dos d’ells, en ser menors d’edat.

 

La Policia Local d’Alboraia suma ja més de 292 denúncies a particulars des què es decretà l’estat d’alarma el 15 de març per incompliment de les mesures decretades. També ha alçat 11 actes a locals oberts al públic i ha detingut a una persona per desobediència durant estos dos últims mesos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.