La Policia d’Alboraia localitza un grup de 10 jóvens de diferents localitats fumant canuts en el carrer

Un grup de jóvens pillats fumant canuts en Alboraia durant l'estat d'alarma

Els jóvens, dos d’ells menors, eren de diferents localitats | Policia Local d’Alboraia

 

La Policia Local d’Alboraia, en l’Horta Nord (València), ha denunciat a un grup de 10 jóvens de diferents localitats que es trobaven fumant haixix en la zona de l’Ermita dels Peixets. Els fets s’han produït després de què diferents agents sorprengueren als xics durant el seu habitual patrullatge pel terme municipal per a garantir el correcte compliment de les normes de desescalada.

 

Concretament, els jóvens han sigut denunciats per la llei de protecció de seguretat ciutadana relacionada amb el consum d’estupefaents en la via pública i per saltar-se la franja horària decretada sense justificació. L’autoritat de seguretat ha confiscat la droga i els efectes per al seu consum i ha comunicat els fets als pares de dos d’ells, en ser menors d’edat.

 

La Policia Local d’Alboraia suma ja més de 292 denúncies a particulars des què es decretà l’estat d’alarma el 15 de març per incompliment de les mesures decretades. També ha alçat 11 actes a locals oberts al públic i ha detingut a una persona per desobediència durant estos dos últims mesos.

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.