La Policia d’Alboraia localitza un grup de 10 jóvens de diferents localitats fumant canuts en el carrer

Un grup de jóvens pillats fumant canuts en Alboraia durant l'estat d'alarma

Els jóvens, dos d’ells menors, eren de diferents localitats | Policia Local d’Alboraia

 

La Policia Local d’Alboraia, en l’Horta Nord (València), ha denunciat a un grup de 10 jóvens de diferents localitats que es trobaven fumant haixix en la zona de l’Ermita dels Peixets. Els fets s’han produït després de què diferents agents sorprengueren als xics durant el seu habitual patrullatge pel terme municipal per a garantir el correcte compliment de les normes de desescalada.

 

Concretament, els jóvens han sigut denunciats per la llei de protecció de seguretat ciutadana relacionada amb el consum d’estupefaents en la via pública i per saltar-se la franja horària decretada sense justificació. L’autoritat de seguretat ha confiscat la droga i els efectes per al seu consum i ha comunicat els fets als pares de dos d’ells, en ser menors d’edat.

 

La Policia Local d’Alboraia suma ja més de 292 denúncies a particulars des què es decretà l’estat d’alarma el 15 de març per incompliment de les mesures decretades. També ha alçat 11 actes a locals oberts al públic i ha detingut a una persona per desobediència durant estos dos últims mesos.

Últimes notícies

Investiguen a un veí de Sant Jordi per abandonar al seu gos en estat crític

El Seprona de la Guàrdia Civil investiga a un veí de Sant Jordi (Castelló) per un presumpte delicte d'abandó animal després de trobar al seu gos en estat crític en una zona rural.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major brot d’hepatitis C a València

Mor en un hospital Juan Maeso, l'anestesista condemnat a 1.933 anys de presó pel contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València.

La flota pesquera espanyola es planteja amarrar per la pujada del gasoil lligada a la guerra de l’Iran

Les associacions d'armadors i confraries alerten que la pujada del gasoil per la guerra de l'Iran porta a la flota al límit de la rendibilitat i pressionen per a aconseguir ajudes immediates.

El turisme d’interior de la Comunitat Valenciana s’acosta al ple per Setmana Santa amb fins a un 87% d’ocupació

El turisme d'interior de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació d'entre el 74 i el 87% per Setmana Santa, amb fort pes de les reserves d'última hora i lideratge del viatger local.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major contagi d’hepatitis C a València

L'anestesista Juan Maeso, condemnat a 1.933 anys de presó per un contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València, ha mort en un hospital després d'eixir en llibertat condicional en 2023 pel seu delicat estat de salut.

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.

Ferit un jove de 21 anys en xocar el seu cotxe contra un arbre a Alcoi

Un jove de 21 anys resulta ferit en col·lidir el cotxe que conduïa contra un arbre en un carrer del nucli urbà d'Alcoi i és traslladat a l'hospital.

Carlos Cuerpo i Arcadi España s’estrenen en la Moncloa abans del primer Consell de Ministres

Carlos Cuerpo i Arcadi España posen en l'escalinata de la Moncloa abans d'assistir al seu primer Consell de Ministres com a titulars de les seues noves carteres després de l'eixida de María Jesús Montero.