Alerten de la presència de dos falses auxiliars a domicili en Aspe

 

Este dijous, dos dones, presumptament auxiliars, han enganyat a una dona major per a entrar en sa casa, fent-se passar per membres de la Creu Roja en la localitat d’Aspe, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). 

 

Segons explica ‘Información’, estes dos dones s’han fet passar per substitutes de l’auxiliar que normalment acudix al domicili de la víctima de l’engany. Però les dos farsants han sigut descobertes per la vertadera auxiliar, quan ha entrat en la casa de la dona major. 

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

En este moment, les dos dones han afirmat a l’auxiliar que pertanyien a un programa de Creu Roja, i mentres esta verificava els fets amb l’empresa responsable, han aprofitat per a fugir. 

 

D’esta forma, la Policia Local i la Regidoria de Servicis Socials del municipi han alertat als veïns dels fets. De la mateixa manera, el regidor de Servicis Socials, Jonatan Molina, ha afirmat que tots els usuaris del Servici d’Ajuda a Domicili (SAD) i Servici d’Ajuda a Domicili d’Atenció a la Dependència (SADAD), han sigut informats de la situació per a previndre que torne a passar.

 

A demés, Molina ha recordat que quan es produïx un canvi d’auxiliar, l’empresa i l’Ajuntament d’Aspe contacten per telèfon per a informar a l’usuari.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.