Alerten de la presència de dos falses auxiliars a domicili en Aspe

 

Este dijous, dos dones, presumptament auxiliars, han enganyat a una dona major per a entrar en sa casa, fent-se passar per membres de la Creu Roja en la localitat d’Aspe, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). 

 

Segons explica ‘Información’, estes dos dones s’han fet passar per substitutes de l’auxiliar que normalment acudix al domicili de la víctima de l’engany. Però les dos farsants han sigut descobertes per la vertadera auxiliar, quan ha entrat en la casa de la dona major. 

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

En este moment, les dos dones han afirmat a l’auxiliar que pertanyien a un programa de Creu Roja, i mentres esta verificava els fets amb l’empresa responsable, han aprofitat per a fugir. 

 

D’esta forma, la Policia Local i la Regidoria de Servicis Socials del municipi han alertat als veïns dels fets. De la mateixa manera, el regidor de Servicis Socials, Jonatan Molina, ha afirmat que tots els usuaris del Servici d’Ajuda a Domicili (SAD) i Servici d’Ajuda a Domicili d’Atenció a la Dependència (SADAD), han sigut informats de la situació per a previndre que torne a passar.

 

A demés, Molina ha recordat que quan es produïx un canvi d’auxiliar, l’empresa i l’Ajuntament d’Aspe contacten per telèfon per a informar a l’usuari.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.