Detingut per amenaçar i intentar apunyalar a la seua parella en Xativa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xátiva a un home de 38 anys, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després d’amenaçar i intentar agredir a la seua parella amb una arma blanca i lesionar a dos policies durant la detenció.

El succés es va produir al voltant de les tres de la vesprada, en una plaça de la localitat de Xátiva, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren fins a la zona, on pel que sembla un home hauria agredit a una dona.

Ràpidament els policies van arribar fins al lloc indicat i allí van observar a una dona en un important estat de nerviosisme i agitació que presentava diverses rojors en la zona del coll.

A més, en els voltants van trobar a un home molt alterat amb nombroses ferides als braços, coll i tòrax que presumptament s’hauria realitzat amb una arma blanca.

Els agents van realitzar un escorcoll preventiu a l’home i li van trobar en unes de les seues butxaques un ganivet de 13 centímetres, amb el qual pel que sembla moments previs hauria intentat agredir a la seua parella i s’hauria autolesionat.

També, en este instant va començar a insultar i amenaçar a la patrulla actuant, a més de la víctima que es trobava acompanyada per altres policies.

Davant tals fets, els policies van intentar calmar l’home, però este va fer cas omís a les seues indicacions.

Així mateix, quan els agents anaven a detindre-li per agredir a la seua parella este va oposar gran resistència i va lesionar a dos dels policies, rebent un d’ells una puntada en el genoll dret.

Finalment, quan ho van introduir en el vehicle policial va fracturar la finestreta posterior del cotxe i desencaixe la porta.

Els agents van iniciar les investigacions i van esbrinar que la parella mantenia una relació des de fa diversos mesos i que este a més d’autolesionar-se, va intentar pel que sembla clavar-li a la víctima el ganivet que portava.

Per tot això, l’home, que compta amb antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments i atemptat contra agent a l’autoritat.

L’arrestat després de passar a disposició judicial va ingressar a la presó.

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.