Detingut per amenaçar i intentar apunyalar a la seua parella en Xativa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xátiva a un home de 38 anys, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després d’amenaçar i intentar agredir a la seua parella amb una arma blanca i lesionar a dos policies durant la detenció.

El succés es va produir al voltant de les tres de la vesprada, en una plaça de la localitat de Xátiva, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren fins a la zona, on pel que sembla un home hauria agredit a una dona.

Ràpidament els policies van arribar fins al lloc indicat i allí van observar a una dona en un important estat de nerviosisme i agitació que presentava diverses rojors en la zona del coll.

A més, en els voltants van trobar a un home molt alterat amb nombroses ferides als braços, coll i tòrax que presumptament s’hauria realitzat amb una arma blanca.

Els agents van realitzar un escorcoll preventiu a l’home i li van trobar en unes de les seues butxaques un ganivet de 13 centímetres, amb el qual pel que sembla moments previs hauria intentat agredir a la seua parella i s’hauria autolesionat.

També, en este instant va començar a insultar i amenaçar a la patrulla actuant, a més de la víctima que es trobava acompanyada per altres policies.

Davant tals fets, els policies van intentar calmar l’home, però este va fer cas omís a les seues indicacions.

Així mateix, quan els agents anaven a detindre-li per agredir a la seua parella este va oposar gran resistència i va lesionar a dos dels policies, rebent un d’ells una puntada en el genoll dret.

Finalment, quan ho van introduir en el vehicle policial va fracturar la finestreta posterior del cotxe i desencaixe la porta.

Els agents van iniciar les investigacions i van esbrinar que la parella mantenia una relació des de fa diversos mesos i que este a més d’autolesionar-se, va intentar pel que sembla clavar-li a la víctima el ganivet que portava.

Per tot això, l’home, que compta amb antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments i atemptat contra agent a l’autoritat.

L’arrestat després de passar a disposició judicial va ingressar a la presó.

Últimes notícies

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.

El Consell qüestiona la defensa de Morant a Zapatero pel cas Plus Ultra

Miguel Barrachina ha qualificat dinexplicable la defensa que, al seu juí, fa Diana Morant de José Luis Rodríguez Zapatero, investigat per una presumpta trama de tràfic dinfluències vinculada a Plus Ultra.

Comiat emocionant a Roberto Bautista en el seu club de Castelló

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha anunciat el seu adeu al tennis professional en un acte emotiu al club Plana Sport de Castelló, on ha repassat la seua trajectòria i ha confirmat que encara disputarà un últim partit d’exhibició en desembre.

La Comunitat Valenciana reforçarà en 2026 els seus llaços europeus en automoció, defensa i vivenda

La Generalitat ha anunciat que en 2026 reforçarà les aliances europees en sectors com l’automoció, la defensa, l’aeroespacial, la vivenda i els semiconductors, a través de la Fundació Comunitat Valenciana-Regió Europea. L’objectiu és defensar interessos valencians a la Unió Europea, atraure finançament i impulsar ocupació de qualitat.