Detingut per amenaçar i intentar apunyalar a la seua parella en Xativa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xátiva a un home de 38 anys, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després d’amenaçar i intentar agredir a la seua parella amb una arma blanca i lesionar a dos policies durant la detenció.

El succés es va produir al voltant de les tres de la vesprada, en una plaça de la localitat de Xátiva, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren fins a la zona, on pel que sembla un home hauria agredit a una dona.

Ràpidament els policies van arribar fins al lloc indicat i allí van observar a una dona en un important estat de nerviosisme i agitació que presentava diverses rojors en la zona del coll.

A més, en els voltants van trobar a un home molt alterat amb nombroses ferides als braços, coll i tòrax que presumptament s’hauria realitzat amb una arma blanca.

Els agents van realitzar un escorcoll preventiu a l’home i li van trobar en unes de les seues butxaques un ganivet de 13 centímetres, amb el qual pel que sembla moments previs hauria intentat agredir a la seua parella i s’hauria autolesionat.

També, en este instant va començar a insultar i amenaçar a la patrulla actuant, a més de la víctima que es trobava acompanyada per altres policies.

Davant tals fets, els policies van intentar calmar l’home, però este va fer cas omís a les seues indicacions.

Així mateix, quan els agents anaven a detindre-li per agredir a la seua parella este va oposar gran resistència i va lesionar a dos dels policies, rebent un d’ells una puntada en el genoll dret.

Finalment, quan ho van introduir en el vehicle policial va fracturar la finestreta posterior del cotxe i desencaixe la porta.

Els agents van iniciar les investigacions i van esbrinar que la parella mantenia una relació des de fa diversos mesos i que este a més d’autolesionar-se, va intentar pel que sembla clavar-li a la víctima el ganivet que portava.

Per tot això, l’home, que compta amb antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments i atemptat contra agent a l’autoritat.

L’arrestat després de passar a disposició judicial va ingressar a la presó.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.