15 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Detingut per amenaçar i intentar apunyalar a la seua parella en Xativa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xátiva a un home de 38 anys, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després d’amenaçar i intentar agredir a la seua parella amb una arma blanca i lesionar a dos policies durant la detenció.

El succés es va produir al voltant de les tres de la vesprada, en una plaça de la localitat de Xátiva, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren fins a la zona, on pel que sembla un home hauria agredit a una dona.

Ràpidament els policies van arribar fins al lloc indicat i allí van observar a una dona en un important estat de nerviosisme i agitació que presentava diverses rojors en la zona del coll.

A més, en els voltants van trobar a un home molt alterat amb nombroses ferides als braços, coll i tòrax que presumptament s’hauria realitzat amb una arma blanca.

Els agents van realitzar un escorcoll preventiu a l’home i li van trobar en unes de les seues butxaques un ganivet de 13 centímetres, amb el qual pel que sembla moments previs hauria intentat agredir a la seua parella i s’hauria autolesionat.

També, en este instant va començar a insultar i amenaçar a la patrulla actuant, a més de la víctima que es trobava acompanyada per altres policies.

Davant tals fets, els policies van intentar calmar l’home, però este va fer cas omís a les seues indicacions.

Així mateix, quan els agents anaven a detindre-li per agredir a la seua parella este va oposar gran resistència i va lesionar a dos dels policies, rebent un d’ells una puntada en el genoll dret.

Finalment, quan ho van introduir en el vehicle policial va fracturar la finestreta posterior del cotxe i desencaixe la porta.

Els agents van iniciar les investigacions i van esbrinar que la parella mantenia una relació des de fa diversos mesos i que este a més d’autolesionar-se, va intentar pel que sembla clavar-li a la víctima el ganivet que portava.

Per tot això, l’home, que compta amb antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments i atemptat contra agent a l’autoritat.

L’arrestat després de passar a disposició judicial va ingressar a la presó.

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.