Aparatós accident entre un cotxe i una furgoneta a la CV-795 a l’altura de Banyeres

 

Un aparatós accident s’ha produït este passat dimecres a la vesprada en la CV-795, en el creuament amb Banyeres de Mariola, a l’Alcoià, just llindant amb la província de València. L’accident ha ocorregut quan un turisme i una furgoneta han col·lisionat, segons fonts del Consorci Provincial de Bombers. L’aparatós accident ha deixat la part frontal dels vehicles destrossada.

L’accident s’ha produït a meitat vesprada, i l’impacte ha produït que un dels conductors quedara atrapat en la seua furgoneta. Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat ambulàncies i huit efectius del Consorci Provincial, que han rescatat la víctima de l’interior. Concretament, l’han tret per la porta de darrere; per a tal fi, han tallat els seients i bolcat el suport del seient per a poder pujar-lo a la llitera i traure’l. Han hagut també d’ampliar l’habitacle amb un puntal telescòpic per a poder fer més senzilla l’extracció de l’home. Finalment, els vehicles d’urgències han traslladat a l’home a un centre sanitari. 

En el dispositiu han participat un vehicle de primera eixida i el furgó d’útils del parc auxiliar d’Ibi, junt a una dotació i la prefectura del parc principal del Consorci Provincial d’Alacant en Cocentaina. La intervenció dels bombers ha acabat a les huit de la vesprada.

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

 

L’accident s’ha produït al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes han col·lisionat per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc s’han desplaçat dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que han excarcerat a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada. Les mateixes fonts han informat que altres dos persones han sigut ateses per personal sanitari

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.