20.8 C
València
Dimarts, 21 octubre, 2025

Aparatós accident entre un cotxe i una furgoneta a la CV-795 a l’altura de Banyeres

 

Un aparatós accident s’ha produït este passat dimecres a la vesprada en la CV-795, en el creuament amb Banyeres de Mariola, a l’Alcoià, just llindant amb la província de València. L’accident ha ocorregut quan un turisme i una furgoneta han col·lisionat, segons fonts del Consorci Provincial de Bombers. L’aparatós accident ha deixat la part frontal dels vehicles destrossada.

L’accident s’ha produït a meitat vesprada, i l’impacte ha produït que un dels conductors quedara atrapat en la seua furgoneta. Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat ambulàncies i huit efectius del Consorci Provincial, que han rescatat la víctima de l’interior. Concretament, l’han tret per la porta de darrere; per a tal fi, han tallat els seients i bolcat el suport del seient per a poder pujar-lo a la llitera i traure’l. Han hagut també d’ampliar l’habitacle amb un puntal telescòpic per a poder fer més senzilla l’extracció de l’home. Finalment, els vehicles d’urgències han traslladat a l’home a un centre sanitari. 

En el dispositiu han participat un vehicle de primera eixida i el furgó d’útils del parc auxiliar d’Ibi, junt a una dotació i la prefectura del parc principal del Consorci Provincial d’Alacant en Cocentaina. La intervenció dels bombers ha acabat a les huit de la vesprada.

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

 

L’accident s’ha produït al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes han col·lisionat per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc s’han desplaçat dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que han excarcerat a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada. Les mateixes fonts han informat que altres dos persones han sigut ateses per personal sanitari

Últimes notícies

0-0 en Mendizorroza: Agirrezabala evita la victòria de l’Alabés

L'Alabés va portar el pes del partit amb ocasions per a Boyé, Toni Martínez i Denis Suárez, però Agirrezabala i el pal van sostindre el 0-0. El València es va replegar i va donar per bo el punt després d'un arreón final local amb una falta de Denis al pal

L’Alabés domina sense premi davant el València: 0-0

L'Esportiu Alabés va portar la iniciativa de principi a fi, però no va poder trencar el 0-0 davant un València sostingut per Julen Aguirrezabala i la fusta. Repartiment de punts en el tancament de la novena jornada de LaLiga EA Sports.

La jutgessa de la DANA demana els vídeos en brut usats per a l’Instagram de Pradas

La instructora del cas per la gestió de la DANA reclama el material original d'un vídeo utilitzat en xarxes per la exconsellera Salomé Pradas i dicta noves actuacions que delimiten el focus de la investigació.

PP i Vox plantegen suprimir el llenguatge inclusiu en Les Corts i fusionar la comissió LGTBi

PP i Vox registren una reforma del reglament de Les Corts que elimina el llenguatge inclusiu i reorganitza comissions, inclosa la LGTBi, que s'integra en un nou òrgan de Família i Igualtat.

Guardiola subratlla el creixement del City i apunta a demostrar-lo davant el Vila-real

En la vespra de la tercera jornada de la Lliga de Campions, Guardiola assegura que el Manchester City progressa i confia a traslladar-ho al partit davant el Vila-real.

Les màximes freguen els 30 graus en diverses zones de la Comunitat Valenciana

El termòmetre va aconseguir o va fregar els 30 graus en diferents localitats, amb ascensos generalitzats excepte en l'interior de València. Aemet preveu una setmana molt càlida, amb els pics el dimecres i el dijous i mínimes per damunt de 20.

Marcelino: el Vila-real s’ha guanyat estos partits i només pensa a guanyar

El tècnic del Vila-real reivindica que l'equip s'ha guanyat jugar davant un campió d'Europa i fixa l'objectiu a sumar la primera victòria del torneig.

Aagesen crida a frenar els atacs a meteorologos després de la dana i demana reforçar les alertes

Aagesen advertix de l'auge de la desinformacion i el negacionismo, sosté que el problema va estar a alertar a la poblacion i anuncia 5 milions al fons SOFF.