Anuncios

Aparatós accident entre un cotxe i una furgoneta a la CV-795 a l’altura de Banyeres

 

Un aparatós accident s’ha produït este passat dimecres a la vesprada en la CV-795, en el creuament amb Banyeres de Mariola, a l’Alcoià, just llindant amb la província de València. L’accident ha ocorregut quan un turisme i una furgoneta han col·lisionat, segons fonts del Consorci Provincial de Bombers. L’aparatós accident ha deixat la part frontal dels vehicles destrossada.

L’accident s’ha produït a meitat vesprada, i l’impacte ha produït que un dels conductors quedara atrapat en la seua furgoneta. Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat ambulàncies i huit efectius del Consorci Provincial, que han rescatat la víctima de l’interior. Concretament, l’han tret per la porta de darrere; per a tal fi, han tallat els seients i bolcat el suport del seient per a poder pujar-lo a la llitera i traure’l. Han hagut també d’ampliar l’habitacle amb un puntal telescòpic per a poder fer més senzilla l’extracció de l’home. Finalment, els vehicles d’urgències han traslladat a l’home a un centre sanitari. 

Anuncios

En el dispositiu han participat un vehicle de primera eixida i el furgó d’útils del parc auxiliar d’Ibi, junt a una dotació i la prefectura del parc principal del Consorci Provincial d’Alacant en Cocentaina. La intervenció dels bombers ha acabat a les huit de la vesprada.

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

 

L’accident s’ha produït al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes han col·lisionat per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc s’han desplaçat dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que han excarcerat a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada. Les mateixes fonts han informat que altres dos persones han sigut ateses per personal sanitari

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios