À Punt preparada per a les Falles més anhelades de la història

 

À Punt ha anunciat la campanya per a la promoció de les Falles 2021 del mes de setembre. En les últimes setmanes, la cadena autonòmica valenciana ha gravat els anuncis que promocionaran la volta de la gran festa valenciana. L’autonòmica prepara també una programació especial, conscients que enguany molta gent haurà de seguir les Falles des de les seues pantalles per l’absència de públic en actes com l’Ofrena.

 

Cares conegudes del món de la indumentària, la pirotècnica, artistes fallers, músics, floristes, comissions de falla i, evidentment, la màxima representant de la festa, Consuelo Llobell Frasquet, fallera major de València, han participat en la campanya de promoció. Un total de 13 instantànies es planten a les seues cases per a encendre la flama del mes de setembre.

 

Per a promoure la campanya en les xarxes socials, À Punt ha llançat #LesFallesAPunt que engloba tota una sèrie d’activitats i programacions especials per a les Falles. En paraules d’Alfred Costa, director general d’À Punt, “la televisió valenciana confia a poder oferir als valencians i valencianes la programació més completa per a transmetre a través de les pantalles la grandesa de l’esperit faller”.

 

23 de setembre, estrena del videoclip «Les Falles, À Punt»

Així mateix, el dilluns 23, durant el programa Bona vesprada, de Màxim Huerta, s’estrenarà el videoclip «Les Falles À Punt«, versió de la cançó «Amor i amistat» de la cantant Jazzwoman. D’altra banda, la televisió pública valenciana prepara ja les retransmissions i programes especials de la graella de la primera setmana de setembre “per a tornar a viure de prop les Falles amb la qualitat tècnica i rigor informatiu que els espectadors valoren de la radiotelevisió pública valenciana”.

 

A més, continua obert el termini per a presentar-se al concurs dels premis À Punt a les falles fins al 20 d’agost per a les comissions infantils que participen en els Premis la Colla i fins al 27 d’agost per a totes les que participen en la convocatòria de les falles grans.

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.