À Punt preparada per a les Falles més anhelades de la història

 

À Punt ha anunciat la campanya per a la promoció de les Falles 2021 del mes de setembre. En les últimes setmanes, la cadena autonòmica valenciana ha gravat els anuncis que promocionaran la volta de la gran festa valenciana. L’autonòmica prepara també una programació especial, conscients que enguany molta gent haurà de seguir les Falles des de les seues pantalles per l’absència de públic en actes com l’Ofrena.

 

Cares conegudes del món de la indumentària, la pirotècnica, artistes fallers, músics, floristes, comissions de falla i, evidentment, la màxima representant de la festa, Consuelo Llobell Frasquet, fallera major de València, han participat en la campanya de promoció. Un total de 13 instantànies es planten a les seues cases per a encendre la flama del mes de setembre.

 

Per a promoure la campanya en les xarxes socials, À Punt ha llançat #LesFallesAPunt que engloba tota una sèrie d’activitats i programacions especials per a les Falles. En paraules d’Alfred Costa, director general d’À Punt, “la televisió valenciana confia a poder oferir als valencians i valencianes la programació més completa per a transmetre a través de les pantalles la grandesa de l’esperit faller”.

 

23 de setembre, estrena del videoclip “Les Falles, À Punt”

Així mateix, el dilluns 23, durant el programa Bona vesprada, de Màxim Huerta, s’estrenarà el videoclip “Les Falles À Punt“, versió de la cançó “Amor i amistat” de la cantant Jazzwoman. D’altra banda, la televisió pública valenciana prepara ja les retransmissions i programes especials de la graella de la primera setmana de setembre “per a tornar a viure de prop les Falles amb la qualitat tècnica i rigor informatiu que els espectadors valoren de la radiotelevisió pública valenciana”.

 

A més, continua obert el termini per a presentar-se al concurs dels premis À Punt a les falles fins al 20 d’agost per a les comissions infantils que participen en els Premis la Colla i fins al 27 d’agost per a totes les que participen en la convocatòria de les falles grans.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.