29.7 C
València
Dilluns, 30 juny, 2025

À Punt preparada per a les Falles més anhelades de la història

 

- Advertisement -Telegram València Diari

À Punt ha anunciat la campanya per a la promoció de les Falles 2021 del mes de setembre. En les últimes setmanes, la cadena autonòmica valenciana ha gravat els anuncis que promocionaran la volta de la gran festa valenciana. L’autonòmica prepara també una programació especial, conscients que enguany molta gent haurà de seguir les Falles des de les seues pantalles per l’absència de públic en actes com l’Ofrena.

 

Cares conegudes del món de la indumentària, la pirotècnica, artistes fallers, músics, floristes, comissions de falla i, evidentment, la màxima representant de la festa, Consuelo Llobell Frasquet, fallera major de València, han participat en la campanya de promoció. Un total de 13 instantànies es planten a les seues cases per a encendre la flama del mes de setembre.

 

Per a promoure la campanya en les xarxes socials, À Punt ha llançat #LesFallesAPunt que engloba tota una sèrie d’activitats i programacions especials per a les Falles. En paraules d’Alfred Costa, director general d’À Punt, “la televisió valenciana confia a poder oferir als valencians i valencianes la programació més completa per a transmetre a través de les pantalles la grandesa de l’esperit faller”.

 

23 de setembre, estrena del videoclip “Les Falles, À Punt”

Així mateix, el dilluns 23, durant el programa Bona vesprada, de Màxim Huerta, s’estrenarà el videoclip “Les Falles À Punt“, versió de la cançó “Amor i amistat” de la cantant Jazzwoman. D’altra banda, la televisió pública valenciana prepara ja les retransmissions i programes especials de la graella de la primera setmana de setembre “per a tornar a viure de prop les Falles amb la qualitat tècnica i rigor informatiu que els espectadors valoren de la radiotelevisió pública valenciana”.

 

A més, continua obert el termini per a presentar-se al concurs dels premis À Punt a les falles fins al 20 d’agost per a les comissions infantils que participen en els Premis la Colla i fins al 27 d’agost per a totes les que participen en la convocatòria de les falles grans.

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.