14.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

À Punt preparada per a les Falles més anhelades de la història

 

À Punt ha anunciat la campanya per a la promoció de les Falles 2021 del mes de setembre. En les últimes setmanes, la cadena autonòmica valenciana ha gravat els anuncis que promocionaran la volta de la gran festa valenciana. L’autonòmica prepara també una programació especial, conscients que enguany molta gent haurà de seguir les Falles des de les seues pantalles per l’absència de públic en actes com l’Ofrena.

 

Cares conegudes del món de la indumentària, la pirotècnica, artistes fallers, músics, floristes, comissions de falla i, evidentment, la màxima representant de la festa, Consuelo Llobell Frasquet, fallera major de València, han participat en la campanya de promoció. Un total de 13 instantànies es planten a les seues cases per a encendre la flama del mes de setembre.

 

Per a promoure la campanya en les xarxes socials, À Punt ha llançat #LesFallesAPunt que engloba tota una sèrie d’activitats i programacions especials per a les Falles. En paraules d’Alfred Costa, director general d’À Punt, “la televisió valenciana confia a poder oferir als valencians i valencianes la programació més completa per a transmetre a través de les pantalles la grandesa de l’esperit faller”.

 

23 de setembre, estrena del videoclip “Les Falles, À Punt”

Així mateix, el dilluns 23, durant el programa Bona vesprada, de Màxim Huerta, s’estrenarà el videoclip “Les Falles À Punt“, versió de la cançó “Amor i amistat” de la cantant Jazzwoman. D’altra banda, la televisió pública valenciana prepara ja les retransmissions i programes especials de la graella de la primera setmana de setembre “per a tornar a viure de prop les Falles amb la qualitat tècnica i rigor informatiu que els espectadors valoren de la radiotelevisió pública valenciana”.

 

A més, continua obert el termini per a presentar-se al concurs dels premis À Punt a les falles fins al 20 d’agost per a les comissions infantils que participen en els Premis la Colla i fins al 27 d’agost per a totes les que participen en la convocatòria de les falles grans.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.