À Punt preparada per a les Falles més anhelades de la història

 

À Punt ha anunciat la campanya per a la promoció de les Falles 2021 del mes de setembre. En les últimes setmanes, la cadena autonòmica valenciana ha gravat els anuncis que promocionaran la volta de la gran festa valenciana. L’autonòmica prepara també una programació especial, conscients que enguany molta gent haurà de seguir les Falles des de les seues pantalles per l’absència de públic en actes com l’Ofrena.

 

Cares conegudes del món de la indumentària, la pirotècnica, artistes fallers, músics, floristes, comissions de falla i, evidentment, la màxima representant de la festa, Consuelo Llobell Frasquet, fallera major de València, han participat en la campanya de promoció. Un total de 13 instantànies es planten a les seues cases per a encendre la flama del mes de setembre.

 

Per a promoure la campanya en les xarxes socials, À Punt ha llançat #LesFallesAPunt que engloba tota una sèrie d’activitats i programacions especials per a les Falles. En paraules d’Alfred Costa, director general d’À Punt, “la televisió valenciana confia a poder oferir als valencians i valencianes la programació més completa per a transmetre a través de les pantalles la grandesa de l’esperit faller”.

 

23 de setembre, estrena del videoclip «Les Falles, À Punt»

Així mateix, el dilluns 23, durant el programa Bona vesprada, de Màxim Huerta, s’estrenarà el videoclip «Les Falles À Punt«, versió de la cançó «Amor i amistat» de la cantant Jazzwoman. D’altra banda, la televisió pública valenciana prepara ja les retransmissions i programes especials de la graella de la primera setmana de setembre “per a tornar a viure de prop les Falles amb la qualitat tècnica i rigor informatiu que els espectadors valoren de la radiotelevisió pública valenciana”.

 

A més, continua obert el termini per a presentar-se al concurs dels premis À Punt a les falles fins al 20 d’agost per a les comissions infantils que participen en els Premis la Colla i fins al 27 d’agost per a totes les que participen en la convocatòria de les falles grans.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.