Arriba el wifi a tots els autobusos de l’EMT a partir d’abril

Arriba a partir d'abril del 2018 wifi a tots els autobusos de l'Empresa Municipal de Transports de València després que el Consell d'Administració de la pròpia empresa, haja aprovat l'adjudicació del nou sistema de televisió a bord a l'empresa informàtica El Corte Inglés per als pròxims quatre anys per un valor aproximadament d'un milió d'euros. 

 

La nova tecnologia que es començarà a implementar a l'abril permetrà oferir connexió a internet wifi a tots els passatgers i també tindrà incorporada la possibilitat de llançar missatges individuals en cada línia per a informar en temps real de possibles incidències que afecten al recorregut de la línia. 

L'oferta també inclourà un nou sistema de televisió a bord

La nova oferta permetrà que tots els autobusos de l'EMT tinguen a partir del mes de juny amb un nou sistema de televisió a bord, la qual cosa redundarà en una major informació per a les persones usuàries durant un trajecte que serà alhora més amè. 

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.