Excursionista patix un atac de cor en el cim del Tossal del Moro en Gata

Rescat excursionista Gata

L’helicòpter de la Diputació d’Alacant va traslladar l’excursionista a un centre hospitalari de Benidorm | Policia Local de Gata
 

Este diumenge, a les 14.00 hores, agents de la Policia Local de Gata de Gorgos, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), en col·laboració amb Bombers del Consorci de la Diputació d’Alacant, personal sanitari del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i personal del Departament de Deports de l’Ajuntament de Gata han col·laborat en el rescat d’un muntanyista en el Tossal del Moro. L’home, del qui no han transcendit més dades, havia pujat per a acompanyar a un grup de senderistes belgues, segons infica ‘Información’.

 

Segons han informat fonts de la policia local, els agents van accedir al cim de la muntanya del Tossal del Moro amb un desfibril·lador semiautomàticacompanyats per un expert en carrera de muntanya que és tècnic en el Departament de Deports municipal. Este grupet, que va accedir al lloc de l’incident després de córrer durant 20 minuts per la muntanya, va ser imprescindible per a que no acabara tot en tragèdia.

 

Tal com informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’accidentat havia patit un possible atac en esta zona d’accés difícil. Gràcies a la ràpida intervenció i professionalitat de tots els intervinents es va conseguir el seu trasllat en helicòpter a un centre hospitalari de Benidorm a temps. La Policia Local de Gata ha felicitat a tots els operatius del rescat, especialment al tècnic municipal, que coneixia la zona al mil·límetre.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.