Excursionista patix un atac de cor en el cim del Tossal del Moro en Gata

Rescat excursionista Gata

L’helicòpter de la Diputació d’Alacant va traslladar l’excursionista a un centre hospitalari de Benidorm | Policia Local de Gata
 

Este diumenge, a les 14.00 hores, agents de la Policia Local de Gata de Gorgos, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), en col·laboració amb Bombers del Consorci de la Diputació d’Alacant, personal sanitari del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i personal del Departament de Deports de l’Ajuntament de Gata han col·laborat en el rescat d’un muntanyista en el Tossal del Moro. L’home, del qui no han transcendit més dades, havia pujat per a acompanyar a un grup de senderistes belgues, segons infica ‘Información’.

 

Segons han informat fonts de la policia local, els agents van accedir al cim de la muntanya del Tossal del Moro amb un desfibril·lador semiautomàticacompanyats per un expert en carrera de muntanya que és tècnic en el Departament de Deports municipal. Este grupet, que va accedir al lloc de l’incident després de córrer durant 20 minuts per la muntanya, va ser imprescindible per a que no acabara tot en tragèdia.

 

Tal com informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’accidentat havia patit un possible atac en esta zona d’accés difícil. Gràcies a la ràpida intervenció i professionalitat de tots els intervinents es va conseguir el seu trasllat en helicòpter a un centre hospitalari de Benidorm a temps. La Policia Local de Gata ha felicitat a tots els operatius del rescat, especialment al tècnic municipal, que coneixia la zona al mil·límetre.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.