Excursionista patix un atac de cor en el cim del Tossal del Moro en Gata

Rescat excursionista Gata

L’helicòpter de la Diputació d’Alacant va traslladar l’excursionista a un centre hospitalari de Benidorm | Policia Local de Gata
 

Este diumenge, a les 14.00 hores, agents de la Policia Local de Gata de Gorgos, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), en col·laboració amb Bombers del Consorci de la Diputació d’Alacant, personal sanitari del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i personal del Departament de Deports de l’Ajuntament de Gata han col·laborat en el rescat d’un muntanyista en el Tossal del Moro. L’home, del qui no han transcendit més dades, havia pujat per a acompanyar a un grup de senderistes belgues, segons infica ‘Información’.

 

Segons han informat fonts de la policia local, els agents van accedir al cim de la muntanya del Tossal del Moro amb un desfibril·lador semiautomàticacompanyats per un expert en carrera de muntanya que és tècnic en el Departament de Deports municipal. Este grupet, que va accedir al lloc de l’incident després de córrer durant 20 minuts per la muntanya, va ser imprescindible per a que no acabara tot en tragèdia.

 

Tal com informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’accidentat havia patit un possible atac en esta zona d’accés difícil. Gràcies a la ràpida intervenció i professionalitat de tots els intervinents es va conseguir el seu trasllat en helicòpter a un centre hospitalari de Benidorm a temps. La Policia Local de Gata ha felicitat a tots els operatius del rescat, especialment al tècnic municipal, que coneixia la zona al mil·límetre.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.