17.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Excursionista patix un atac de cor en el cim del Tossal del Moro en Gata

Rescat excursionista Gata

L’helicòpter de la Diputació d’Alacant va traslladar l’excursionista a un centre hospitalari de Benidorm | Policia Local de Gata
 

Este diumenge, a les 14.00 hores, agents de la Policia Local de Gata de Gorgos, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), en col·laboració amb Bombers del Consorci de la Diputació d’Alacant, personal sanitari del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i personal del Departament de Deports de l’Ajuntament de Gata han col·laborat en el rescat d’un muntanyista en el Tossal del Moro. L’home, del qui no han transcendit més dades, havia pujat per a acompanyar a un grup de senderistes belgues, segons infica ‘Información’.

 

Segons han informat fonts de la policia local, els agents van accedir al cim de la muntanya del Tossal del Moro amb un desfibril·lador semiautomàticacompanyats per un expert en carrera de muntanya que és tècnic en el Departament de Deports municipal. Este grupet, que va accedir al lloc de l’incident després de córrer durant 20 minuts per la muntanya, va ser imprescindible per a que no acabara tot en tragèdia.

 

Tal com informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’accidentat havia patit un possible atac en esta zona d’accés difícil. Gràcies a la ràpida intervenció i professionalitat de tots els intervinents es va conseguir el seu trasllat en helicòpter a un centre hospitalari de Benidorm a temps. La Policia Local de Gata ha felicitat a tots els operatius del rescat, especialment al tècnic municipal, que coneixia la zona al mil·límetre.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.