Salven a un exfutbolista d’un atac de cor gràcies al desfibril·lador del polideportiu d’Ontinyent

Camp de futbol Polideportiu d'Ontinyent

L’exfutbolista ha tingut un atac mentres jugava un partit amb un grup d’amics en el polideportiu | Ajuntament d’Ontinyent

 

Este dimecres un conegut exfutbolista d’Ontinyent ha tingut una parada cardiorespiratòria mentres estava jugant al futbol amb un grup d’amics en el Polideportiu de la capital de la Vall d’Albaida (València). El ferit ha avisat als seus amics que tenia molèsties en el pit i, de repent, ha caigut pla en terra. Tot seguit, s’ha avisat al servici d’infermeria del recinte, que estava operatiu, ja que atén la piscina d’estiu del centre deportiu.

 

La infermera, que ha acudit, ha detectat la parada cardíaca de l’home i, ràpidament, ha usat el desfibril·lador del recinte per a reanimar al ferit. La professional de la salut, després d’aplicar-li maniobres de reactivació cardiopulmonar, li ha fet dos descàrregues de l’aparell mèdic que han sigut vitals per a salvar-li la vida a l’exfutbolista.

 

Una volta el ferit, un home de 65 anys, ha recuperat les constants vitals, ha sigut atés per una ambulància que havia acudit al lloc dels fets a partir d’una telefonada al 112. La unitat de Suport Vital Bàsic desplaçada, una volta comprovades les constants vitals estables del pacient, l’ha portat a l’Hospital d’Ontinyent. 

 

Fons municipals han volgut recordar que el municipi d’Ontinyent compta amb huit desfibril·ladors repartits per la ciutat gràcies a una petició ciutadana emmarcada en el procés ‘Ontinyent Participa 2017’ i que, arran de comptar amb els aparells, el personal municipal té formació per a usar els dispositius a disposició de les necessitats de la ciutadania.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.