7.2 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Salven a un exfutbolista d’un atac de cor gràcies al desfibril·lador del polideportiu d’Ontinyent

Camp de futbol Polideportiu d'Ontinyent

L’exfutbolista ha tingut un atac mentres jugava un partit amb un grup d’amics en el polideportiu | Ajuntament d’Ontinyent

 

Este dimecres un conegut exfutbolista d’Ontinyent ha tingut una parada cardiorespiratòria mentres estava jugant al futbol amb un grup d’amics en el Polideportiu de la capital de la Vall d’Albaida (València). El ferit ha avisat als seus amics que tenia molèsties en el pit i, de repent, ha caigut pla en terra. Tot seguit, s’ha avisat al servici d’infermeria del recinte, que estava operatiu, ja que atén la piscina d’estiu del centre deportiu.

 

La infermera, que ha acudit, ha detectat la parada cardíaca de l’home i, ràpidament, ha usat el desfibril·lador del recinte per a reanimar al ferit. La professional de la salut, després d’aplicar-li maniobres de reactivació cardiopulmonar, li ha fet dos descàrregues de l’aparell mèdic que han sigut vitals per a salvar-li la vida a l’exfutbolista.

 

Una volta el ferit, un home de 65 anys, ha recuperat les constants vitals, ha sigut atés per una ambulància que havia acudit al lloc dels fets a partir d’una telefonada al 112. La unitat de Suport Vital Bàsic desplaçada, una volta comprovades les constants vitals estables del pacient, l’ha portat a l’Hospital d’Ontinyent. 

 

Fons municipals han volgut recordar que el municipi d’Ontinyent compta amb huit desfibril·ladors repartits per la ciutat gràcies a una petició ciutadana emmarcada en el procés ‘Ontinyent Participa 2017’ i que, arran de comptar amb els aparells, el personal municipal té formació per a usar els dispositius a disposició de les necessitats de la ciutadania.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.