17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

José Manuel Parada ha sigut ingressat per un problema del cor

Parada va telefonar a diversos programes per a parlar del seu estat de salut | Telecinco

 

José Manuel Parada tenia un gran sobresalt este passat divendres 7 de juny. El conegut presentador de televisió ha hagut de passar unes hores ingressat en l’Hospital Puerta de Hierro de Madrid per culpa d’una arrítmia. 

 

Tot va començar fa poc menys d’una setmana. El passat diumenge va començar a sentir algunes molèsties que el van portar a fer-li una visita al metge. «Vaig culpar a la tensió, perquè la tenia baixa, i em vaig dir ‘aniré al metge a què em mire i em controle’», confessava telefònicament en el programa de Telemadrid ‘Buenos Días Madrid’. 

 

Finalment el seu doctor va detectar que el seu problema estava vinculat amb el cor i va decidir demanar el seu trasllat al centre hospitalari madrileny. «Era la primera volta en la meua vida que anava en ambulància», explicava bromejant i volent llevar ferro a la situació.

 

Tot solucionat i ja ha tornat a treballar  

Unes hores més tard, ell mateix confirmava, parlant amb Carlota Corredera en ‘Sálvame’, que ja es trobava molt millor i que tot s’havia quedat en «un gran sobresalt». L’antic presentador de ‘Cine de Barrio’ confessava en el programa de Telecinco que la causa de l’arrítmia va ser una pastilla per a controlar la seua tensió, que li va acabar baixant tant que finalment li va provocar l’arrítmia que el va acabar portant a l’hospital.  

 

Durant anys, va ser la cara visible del programa de TVE ‘Cine de Barrio’ | TVE

 

Afortunadament, este xicotet contratemps en el seu estat de salut va quedar solucionat ràpidament. Durant el seu ingrés, els professionals mèdics li van instal·lar «un xicotet aparell» que li va estabilitzar el ritme cardíac. Després de poques hores, el seu cor ja havia tornat a la normalitat i va poder rebre l’alta. La seua millora va ser tan ràpida que inclús va poder acudir al plató de ‘Huellas de elefante’, el programa de la televisió autonòmica madrilenya on treballa. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.

L’Elx encadena la seua pitjor ratxa del curs: huit jornades sense guanyar

La derrota a Bilbao (2-1) ha estés a huit les jornades sense victòria de l'Elx, la pitjor ratxa del curs. Només ha guanyat dos dels seus últims 18 partits.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després d’un infart i estable en UCI

Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.