José Manuel Parada ha sigut ingressat per un problema del cor

Parada va telefonar a diversos programes per a parlar del seu estat de salut | Telecinco

 

José Manuel Parada tenia un gran sobresalt este passat divendres 7 de juny. El conegut presentador de televisió ha hagut de passar unes hores ingressat en l’Hospital Puerta de Hierro de Madrid per culpa d’una arrítmia. 

 

Tot va començar fa poc menys d’una setmana. El passat diumenge va començar a sentir algunes molèsties que el van portar a fer-li una visita al metge. «Vaig culpar a la tensió, perquè la tenia baixa, i em vaig dir ‘aniré al metge a què em mire i em controle’», confessava telefònicament en el programa de Telemadrid ‘Buenos Días Madrid’. 

 

Finalment el seu doctor va detectar que el seu problema estava vinculat amb el cor i va decidir demanar el seu trasllat al centre hospitalari madrileny. «Era la primera volta en la meua vida que anava en ambulància», explicava bromejant i volent llevar ferro a la situació.

 

Tot solucionat i ja ha tornat a treballar  

Unes hores més tard, ell mateix confirmava, parlant amb Carlota Corredera en ‘Sálvame’, que ja es trobava molt millor i que tot s’havia quedat en «un gran sobresalt». L’antic presentador de ‘Cine de Barrio’ confessava en el programa de Telecinco que la causa de l’arrítmia va ser una pastilla per a controlar la seua tensió, que li va acabar baixant tant que finalment li va provocar l’arrítmia que el va acabar portant a l’hospital.  

 

Durant anys, va ser la cara visible del programa de TVE ‘Cine de Barrio’ | TVE

 

Afortunadament, este xicotet contratemps en el seu estat de salut va quedar solucionat ràpidament. Durant el seu ingrés, els professionals mèdics li van instal·lar «un xicotet aparell» que li va estabilitzar el ritme cardíac. Després de poques hores, el seu cor ja havia tornat a la normalitat i va poder rebre l’alta. La seua millora va ser tan ràpida que inclús va poder acudir al plató de ‘Huellas de elefante’, el programa de la televisió autonòmica madrilenya on treballa. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.