Mor d’un atac mentres esperava un juí en la Ciutat de la Justícia de València

Desfibril·lador

El desfibril·lador estava descarregat i no ha pogut ser atés fins que no ha arribar el SAMU | Viquipèdia

 

Un home ha mort d’una parada cardiorespiratòria en la Ciutat de la Justícia de València quan anava a ser jutjat per delicte de tràfic de drogues. L’acusat ha tingut una indisposició en el moment en què el seu advocat estava negociant amb les acusacions una rebaixa de la pena.

 

Segons han confirmat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’incident s’ha registrat este matí en la secció primera de l’Audiència Provincial de València, quan estava previst que se celebrara un juí contra 14 persones per delictes contra la salut pública. Moments abans de començar, acusacions i defenses han arribat a un acord i, en el moment en què s’estava preparant l’acta que el certificara, un dels acusats ha patit una indisposició.

 

Mentres l’acusat estava sent atés per sanitaris, el president del tribunal ha preguntat a les parts si volien seguir amb la celebració del juí per a deixar plasmada la conformitat. I, poc després, la vista ha prosseguit amb les altres 13 persones. L’home ha sigut atés per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic ha realitzat la reanimació cardiopulmonar durant uns 45 minuts, a més d’altres maniobres com la intubació. Però no hi ha hagut resposta. L’home, de 54 anys, ha mort.

 

Tal com ha avançat, posteriorment, ‘Las Provincias’, el personal de seguretat de la Ciutat de la Justícia ha anat a buscar el desfibril·lador que existix en el lloc, però pareix ser que no tenia bateria, cosa que ha provocat que l’home no haja pogut ser atés fins que no han arribat els servicis sanitaris, que ja no han pogut fer res per la seua vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que un Govern de Feijóo prioritzarà la Comunitat Valenciana

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, defensa que un futur Govern de Feijóo prioritzaria la Comunitat Valenciana, milloraria infraestructures i garantiria una finançació justa. També promet no negar l'aigua al camp valencià i reconéixer el valencià en totes les institucions.

Elx i Celta busquen confirmar la reacció en un duel clau al Martínez Valero

Elx i Celta es mesuren diumenge al Martínez Valero, tots dos reforçats per la seua primera victòria abans del parèntesi de seleccions i amb l’objectiu d’allunyar-se del descens.

L’acampada per l’habitatge a València compleix una setmana i es prepara per créixer

L’acampada pel dret a l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València arriba al seu primer cap de setmana amb més de 500 tendes, 1.500 persones i la intenció declarada de continuar creixent després de reordenar-se pels actes del 9 d’Octubre.

Debut exigent de Javier Aguirre en un El Sardinero ferit

El Racing torna a El Sardinero després d’un mes i rep un Valencia colista, que estrena Javier Aguirre a la banqueta i necessita reaccionar prompte.

Ferit un jove de 28 anys en caure cinc metres al barranc de la Maimona

Un home de 28 anys ha resultat ferit en una cama este dissabte en caure des d’uns cinc metres al barranc de la Maimona, a Montanejos. Ha sigut rescatat pel Consorci de Bombers de Castelló i un helicòpter de la Generalitat i traslladat al Centre de Salut.

Aguirre debuta davant el Racing amb un Valencia amb ganes de revancha

Javier Aguirre debutarà este diumenge en el banqueta del Valencia a El Sardinero davant el Racing de Santander, amb un equip que, segons el tècnic, arriba amb ganes de revancha i reforçat anímicament.

Dos ferits per banyades en l’encierro de la Vall d’Uixó, un d’ells regidor

Dos persones han resultat ferides per banyades durant l’encierro d’este dissabte a la Vall d’Uixó, entre elles el regidor d’Urbanisme, Vicente Pitarch. Tots dos han sigut traslladats a l’Hospital La Plana i es troben fora de perill.

Set municipis de la Comunitat es queden sense Punts de Trobada Familiar judicials, segons el PSPV

El PSPV denuncia que el nou mapa de Punts de Trobada Familiar Judicials manté el tancament de centres en set municipis valencians i critica el Consell per reduir la xarxa de protecció a la infància. Els socialistes avisen que més de 2.000 famílies es veuran afectades i hauran de fer més desplaçaments i front a més llistes d’espera.