Mor d’un atac mentres esperava un juí en la Ciutat de la Justícia de València

Desfibril·lador

El desfibril·lador estava descarregat i no ha pogut ser atés fins que no ha arribar el SAMU | Viquipèdia

 

Un home ha mort d’una parada cardiorespiratòria en la Ciutat de la Justícia de València quan anava a ser jutjat per delicte de tràfic de drogues. L’acusat ha tingut una indisposició en el moment en què el seu advocat estava negociant amb les acusacions una rebaixa de la pena.

 

Segons han confirmat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’incident s’ha registrat este matí en la secció primera de l’Audiència Provincial de València, quan estava previst que se celebrara un juí contra 14 persones per delictes contra la salut pública. Moments abans de començar, acusacions i defenses han arribat a un acord i, en el moment en què s’estava preparant l’acta que el certificara, un dels acusats ha patit una indisposició.

 

Mentres l’acusat estava sent atés per sanitaris, el president del tribunal ha preguntat a les parts si volien seguir amb la celebració del juí per a deixar plasmada la conformitat. I, poc després, la vista ha prosseguit amb les altres 13 persones. L’home ha sigut atés per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic ha realitzat la reanimació cardiopulmonar durant uns 45 minuts, a més d’altres maniobres com la intubació. Però no hi ha hagut resposta. L’home, de 54 anys, ha mort.

 

Tal com ha avançat, posteriorment, ‘Las Provincias’, el personal de seguretat de la Ciutat de la Justícia ha anat a buscar el desfibril·lador que existix en el lloc, però pareix ser que no tenia bateria, cosa que ha provocat que l’home no haja pogut ser atés fins que no han arribat els servicis sanitaris, que ja no han pogut fer res per la seua vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU