Mor d’un atac mentres esperava un juí en la Ciutat de la Justícia de València

Desfibril·lador

El desfibril·lador estava descarregat i no ha pogut ser atés fins que no ha arribar el SAMU | Viquipèdia

 

Un home ha mort d’una parada cardiorespiratòria en la Ciutat de la Justícia de València quan anava a ser jutjat per delicte de tràfic de drogues. L’acusat ha tingut una indisposició en el moment en què el seu advocat estava negociant amb les acusacions una rebaixa de la pena.

 

Segons han confirmat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’incident s’ha registrat este matí en la secció primera de l’Audiència Provincial de València, quan estava previst que se celebrara un juí contra 14 persones per delictes contra la salut pública. Moments abans de començar, acusacions i defenses han arribat a un acord i, en el moment en què s’estava preparant l’acta que el certificara, un dels acusats ha patit una indisposició.

 

Mentres l’acusat estava sent atés per sanitaris, el president del tribunal ha preguntat a les parts si volien seguir amb la celebració del juí per a deixar plasmada la conformitat. I, poc després, la vista ha prosseguit amb les altres 13 persones. L’home ha sigut atés per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic ha realitzat la reanimació cardiopulmonar durant uns 45 minuts, a més d’altres maniobres com la intubació. Però no hi ha hagut resposta. L’home, de 54 anys, ha mort.

 

Tal com ha avançat, posteriorment, ‘Las Provincias’, el personal de seguretat de la Ciutat de la Justícia ha anat a buscar el desfibril·lador que existix en el lloc, però pareix ser que no tenia bateria, cosa que ha provocat que l’home no haja pogut ser atés fins que no han arribat els servicis sanitaris, que ja no han pogut fer res per la seua vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.