Anuncios

Mor d’un atac mentres esperava un juí en la Ciutat de la Justícia de València

Desfibril·lador

El desfibril·lador estava descarregat i no ha pogut ser atés fins que no ha arribar el SAMU | Viquipèdia

 

Un home ha mort d’una parada cardiorespiratòria en la Ciutat de la Justícia de València quan anava a ser jutjat per delicte de tràfic de drogues. L’acusat ha tingut una indisposició en el moment en què el seu advocat estava negociant amb les acusacions una rebaixa de la pena.

 

Anuncios

Segons han confirmat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’incident s’ha registrat este matí en la secció primera de l’Audiència Provincial de València, quan estava previst que se celebrara un juí contra 14 persones per delictes contra la salut pública. Moments abans de començar, acusacions i defenses han arribat a un acord i, en el moment en què s’estava preparant l’acta que el certificara, un dels acusats ha patit una indisposició.

 

Mentres l’acusat estava sent atés per sanitaris, el president del tribunal ha preguntat a les parts si volien seguir amb la celebració del juí per a deixar plasmada la conformitat. I, poc després, la vista ha prosseguit amb les altres 13 persones. L’home ha sigut atés per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic ha realitzat la reanimació cardiopulmonar durant uns 45 minuts, a més d’altres maniobres com la intubació. Però no hi ha hagut resposta. L’home, de 54 anys, ha mort.

 

Tal com ha avançat, posteriorment, ‘Las Provincias’, el personal de seguretat de la Ciutat de la Justícia ha anat a buscar el desfibril·lador que existix en el lloc, però pareix ser que no tenia bateria, cosa que ha provocat que l’home no haja pogut ser atés fins que no han arribat els servicis sanitaris, que ja no han pogut fer res per la seua vida.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.
Anuncios