Mor d’un atac mentres esperava un juí en la Ciutat de la Justícia de València

Desfibril·lador

El desfibril·lador estava descarregat i no ha pogut ser atés fins que no ha arribar el SAMU | Viquipèdia

 

Un home ha mort d’una parada cardiorespiratòria en la Ciutat de la Justícia de València quan anava a ser jutjat per delicte de tràfic de drogues. L’acusat ha tingut una indisposició en el moment en què el seu advocat estava negociant amb les acusacions una rebaixa de la pena.

 

Segons han confirmat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’incident s’ha registrat este matí en la secció primera de l’Audiència Provincial de València, quan estava previst que se celebrara un juí contra 14 persones per delictes contra la salut pública. Moments abans de començar, acusacions i defenses han arribat a un acord i, en el moment en què s’estava preparant l’acta que el certificara, un dels acusats ha patit una indisposició.

 

Mentres l’acusat estava sent atés per sanitaris, el president del tribunal ha preguntat a les parts si volien seguir amb la celebració del juí per a deixar plasmada la conformitat. I, poc després, la vista ha prosseguit amb les altres 13 persones. L’home ha sigut atés per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic ha realitzat la reanimació cardiopulmonar durant uns 45 minuts, a més d’altres maniobres com la intubació. Però no hi ha hagut resposta. L’home, de 54 anys, ha mort.

 

Tal com ha avançat, posteriorment, ‘Las Provincias’, el personal de seguretat de la Ciutat de la Justícia ha anat a buscar el desfibril·lador que existix en el lloc, però pareix ser que no tenia bateria, cosa que ha provocat que l’home no haja pogut ser atés fins que no han arribat els servicis sanitaris, que ja no han pogut fer res per la seua vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.