Localitzat ‘l’home de la motoserra’, narco colombià fugitiu, en València

Wenceslao Caicedo, narco detingut en València

Wenceslao Caicedo, ‘l’home de la motoserra’, narco detingut en València | El Diario.es

Este dimecres de matinada s’ha localitzat en la Ciutat de València a un dels narcotraficants més perillosos i buscats del món. En concret, en el barri de Benferri de València, en el carrer de la Safor. El delinqüent, fugitiu internacional, conegut com a ‘l’home de la destral’, ‘l’home de la motoserra’, ‘el senyor del Pacífic’ o ‘el Pablo Escobar de Buenaventura’ ha sigut detingut en la capital valenciana.

 

Tal com ha avançat ‘Levante’, Wenceslao Caicedo, de 54 anys i d’origen colombià, estava actuant de cap d’una xarxa de venda de cocaïna en València, la Pobla de Vallbona i Madrid. Ha sigut en el marc d’una operació policial per a desarticular-la que han trobat a este narcotraficant, conegut per la seguretat amb què tractava als seus rivals.

 

‘L’home de la motoserra’

Segons pareix, durant els anys 90 va poder entrar tones de cocaïna als Estats Units amb llanxes ràpides. Això li va comportar beneficis milionaris que ostentava en pisos de luxe en Colòmbia. A més, sempre ha sigut temut pels seus enemics i, també, pels seus amics. Presumptament, sempre portava en el maleter una destral o una motoserra que utilitzava per a torturar i trossejar als qui se li oposaven.

 

El narco, que s’havia refugiat en València després de complir una condemna de catorze anys en els Estats Units, havia retornat al negoci de la droga però en la costa valenciana i en altres punts d’Espanya. Ara, ha sigut detingut fa escasses hores i ha deixat sorpresos als veïns d’esta zona tranquil·la prop del Nou Mestalla. Els veïns de la finca declaraven «No sabem què ha fet però diuen que és molt perillós. Encara no ens podem creure que estiguera vivint ací».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis hui a la Comunitat Valenciana després de 37 focs en un dia

La Comunitat Valenciana viu hui una jornada de risc extrem d'incendis després de registrar 37 focs dimecres, amb una nit molt calorosa i humida per a la vegetació i consorcis de bombers reforçant crides a la prudència.

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.

Una nit d’infern tèrmic bateix rècords a la meteorologia valenciana

La nit de dimecres a dijous ha deixat temperatures entre 35 i 39 graus en prop de cent localitats valencianes, amb ponent molt càlid i rècords nocturns com els 37,3 graus de Nules.

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.