Localitzat ‘l’home de la motoserra’, narco colombià fugitiu, en València

Wenceslao Caicedo, narco detingut en València

Wenceslao Caicedo, ‘l’home de la motoserra’, narco detingut en València | El Diario.es

Este dimecres de matinada s’ha localitzat en la Ciutat de València a un dels narcotraficants més perillosos i buscats del món. En concret, en el barri de Benferri de València, en el carrer de la Safor. El delinqüent, fugitiu internacional, conegut com a ‘l’home de la destral’, ‘l’home de la motoserra’, ‘el senyor del Pacífic’ o ‘el Pablo Escobar de Buenaventura’ ha sigut detingut en la capital valenciana.

 

Tal com ha avançat ‘Levante’, Wenceslao Caicedo, de 54 anys i d’origen colombià, estava actuant de cap d’una xarxa de venda de cocaïna en València, la Pobla de Vallbona i Madrid. Ha sigut en el marc d’una operació policial per a desarticular-la que han trobat a este narcotraficant, conegut per la seguretat amb què tractava als seus rivals.

 

‘L’home de la motoserra’

Segons pareix, durant els anys 90 va poder entrar tones de cocaïna als Estats Units amb llanxes ràpides. Això li va comportar beneficis milionaris que ostentava en pisos de luxe en Colòmbia. A més, sempre ha sigut temut pels seus enemics i, també, pels seus amics. Presumptament, sempre portava en el maleter una destral o una motoserra que utilitzava per a torturar i trossejar als qui se li oposaven.

 

El narco, que s’havia refugiat en València després de complir una condemna de catorze anys en els Estats Units, havia retornat al negoci de la droga però en la costa valenciana i en altres punts d’Espanya. Ara, ha sigut detingut fa escasses hores i ha deixat sorpresos als veïns d’esta zona tranquil·la prop del Nou Mestalla. Els veïns de la finca declaraven «No sabem què ha fet però diuen que és molt perillós. Encara no ens podem creure que estiguera vivint ací».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.