Anuncios

Localitzat ‘l’home de la motoserra’, narco colombià fugitiu, en València

Wenceslao Caicedo, narco detingut en València

Wenceslao Caicedo, ‘l’home de la motoserra’, narco detingut en València | El Diario.es

Este dimecres de matinada s’ha localitzat en la Ciutat de València a un dels narcotraficants més perillosos i buscats del món. En concret, en el barri de Benferri de València, en el carrer de la Safor. El delinqüent, fugitiu internacional, conegut com a ‘l’home de la destral’, ‘l’home de la motoserra’, ‘el senyor del Pacífic’ o ‘el Pablo Escobar de Buenaventura’ ha sigut detingut en la capital valenciana.

 

Anuncios

Tal com ha avançat ‘Levante’, Wenceslao Caicedo, de 54 anys i d’origen colombià, estava actuant de cap d’una xarxa de venda de cocaïna en València, la Pobla de Vallbona i Madrid. Ha sigut en el marc d’una operació policial per a desarticular-la que han trobat a este narcotraficant, conegut per la seguretat amb què tractava als seus rivals.

 

‘L’home de la motoserra’

Segons pareix, durant els anys 90 va poder entrar tones de cocaïna als Estats Units amb llanxes ràpides. Això li va comportar beneficis milionaris que ostentava en pisos de luxe en Colòmbia. A més, sempre ha sigut temut pels seus enemics i, també, pels seus amics. Presumptament, sempre portava en el maleter una destral o una motoserra que utilitzava per a torturar i trossejar als qui se li oposaven.

 

El narco, que s’havia refugiat en València després de complir una condemna de catorze anys en els Estats Units, havia retornat al negoci de la droga però en la costa valenciana i en altres punts d’Espanya. Ara, ha sigut detingut fa escasses hores i ha deixat sorpresos als veïns d’esta zona tranquil·la prop del Nou Mestalla. Els veïns de la finca declaraven «No sabem què ha fet però diuen que és molt perillós. Encara no ens podem creure que estiguera vivint ací».

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios