Localitzat ‘l’home de la motoserra’, narco colombià fugitiu, en València

Wenceslao Caicedo, narco detingut en València

Wenceslao Caicedo, ‘l’home de la motoserra’, narco detingut en València | El Diario.es

Este dimecres de matinada s’ha localitzat en la Ciutat de València a un dels narcotraficants més perillosos i buscats del món. En concret, en el barri de Benferri de València, en el carrer de la Safor. El delinqüent, fugitiu internacional, conegut com a ‘l’home de la destral’, ‘l’home de la motoserra’, ‘el senyor del Pacífic’ o ‘el Pablo Escobar de Buenaventura’ ha sigut detingut en la capital valenciana.

 

Tal com ha avançat ‘Levante’, Wenceslao Caicedo, de 54 anys i d’origen colombià, estava actuant de cap d’una xarxa de venda de cocaïna en València, la Pobla de Vallbona i Madrid. Ha sigut en el marc d’una operació policial per a desarticular-la que han trobat a este narcotraficant, conegut per la seguretat amb què tractava als seus rivals.

 

‘L’home de la motoserra’

Segons pareix, durant els anys 90 va poder entrar tones de cocaïna als Estats Units amb llanxes ràpides. Això li va comportar beneficis milionaris que ostentava en pisos de luxe en Colòmbia. A més, sempre ha sigut temut pels seus enemics i, també, pels seus amics. Presumptament, sempre portava en el maleter una destral o una motoserra que utilitzava per a torturar i trossejar als qui se li oposaven.

 

El narco, que s’havia refugiat en València després de complir una condemna de catorze anys en els Estats Units, havia retornat al negoci de la droga però en la costa valenciana i en altres punts d’Espanya. Ara, ha sigut detingut fa escasses hores i ha deixat sorpresos als veïns d’esta zona tranquil·la prop del Nou Mestalla. Els veïns de la finca declaraven «No sabem què ha fet però diuen que és molt perillós. Encara no ens podem creure que estiguera vivint ací».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.