Anuncios

Localitzat ‘l’home de la motoserra’, narco colombià fugitiu, en València

Wenceslao Caicedo, narco detingut en València

Wenceslao Caicedo, ‘l’home de la motoserra’, narco detingut en València | El Diario.es

Este dimecres de matinada s’ha localitzat en la Ciutat de València a un dels narcotraficants més perillosos i buscats del món. En concret, en el barri de Benferri de València, en el carrer de la Safor. El delinqüent, fugitiu internacional, conegut com a ‘l’home de la destral’, ‘l’home de la motoserra’, ‘el senyor del Pacífic’ o ‘el Pablo Escobar de Buenaventura’ ha sigut detingut en la capital valenciana.

 

Anuncios

Tal com ha avançat ‘Levante’, Wenceslao Caicedo, de 54 anys i d’origen colombià, estava actuant de cap d’una xarxa de venda de cocaïna en València, la Pobla de Vallbona i Madrid. Ha sigut en el marc d’una operació policial per a desarticular-la que han trobat a este narcotraficant, conegut per la seguretat amb què tractava als seus rivals.

 

‘L’home de la motoserra’

Segons pareix, durant els anys 90 va poder entrar tones de cocaïna als Estats Units amb llanxes ràpides. Això li va comportar beneficis milionaris que ostentava en pisos de luxe en Colòmbia. A més, sempre ha sigut temut pels seus enemics i, també, pels seus amics. Presumptament, sempre portava en el maleter una destral o una motoserra que utilitzava per a torturar i trossejar als qui se li oposaven.

 

El narco, que s’havia refugiat en València després de complir una condemna de catorze anys en els Estats Units, havia retornat al negoci de la droga però en la costa valenciana i en altres punts d’Espanya. Ara, ha sigut detingut fa escasses hores i ha deixat sorpresos als veïns d’esta zona tranquil·la prop del Nou Mestalla. Els veïns de la finca declaraven «No sabem què ha fet però diuen que és molt perillós. Encara no ens podem creure que estiguera vivint ací».

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.

L’OMS aclarix que el hantavirus del creuer només es contagia per contacte molt pròxim

L'OMS precisa que el hantavirus detectat en el creuer MV Hondius requerix un contacte pràcticament cara a cara per al contagi i manté que el risc general és molt baix.

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.

El Consell defén que complix la llei en la regularització d’immigrants enfront de les crítiques del PSPV

El Consell sosté que col·labora lleialment amb el procés de regularització d'immigrants i que complix les seues obligacions legals, malgrat considerar que la mesura és una imposició unilateral del Govern central.
Anuncios