Detenen un narco internacional fugitiu en Elx

Policia nacional

El detingut estava nerviós quan se li ha demanat la documentació | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un control en Elx (el Baix Vinalopó, Alacant) a un narcotraficant que es trobava fugit de la justícia francesa des de 2017 i que es dirigia al Marroc, el seu país d’origen, per a continuar eludint a les autoritats.

 

Els efectius de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Elx realitzaven un Dispositiu Estàtic de Control quan van fer parar a un vehicle. En eixe mateix moment, el conductor del cotxe va alertar als agents, ja que se’l veia clarament nerviós.

 

Una volta estacionat el cotxe, introduït ja en la zona d’inspecció, els agents es van donar compte de l’«estat de nerviosisme» d’un dels ocupants, que es va fer «molt més latent» en sol·licitar-li la documentació.

 

Els policies van comprovar les seues dades a través de les aplicacions informàtiques i van descobrir que li constava en vigor una Ordre Europea de Detenció i Entrega (OEDE) requerida per les autoritats franceses amb motiu de tràfic de drogues des de maig del 2017.

 

El fugitiu, de 41 anys, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número sis de l’Audiència Nacional de Madrid.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.