Detenen un narco internacional fugitiu en Elx

Policia nacional

El detingut estava nerviós quan se li ha demanat la documentació | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un control en Elx (el Baix Vinalopó, Alacant) a un narcotraficant que es trobava fugit de la justícia francesa des de 2017 i que es dirigia al Marroc, el seu país d’origen, per a continuar eludint a les autoritats.

 

Els efectius de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Elx realitzaven un Dispositiu Estàtic de Control quan van fer parar a un vehicle. En eixe mateix moment, el conductor del cotxe va alertar als agents, ja que se’l veia clarament nerviós.

 

Una volta estacionat el cotxe, introduït ja en la zona d’inspecció, els agents es van donar compte de l’«estat de nerviosisme» d’un dels ocupants, que es va fer «molt més latent» en sol·licitar-li la documentació.

 

Els policies van comprovar les seues dades a través de les aplicacions informàtiques i van descobrir que li constava en vigor una Ordre Europea de Detenció i Entrega (OEDE) requerida per les autoritats franceses amb motiu de tràfic de drogues des de maig del 2017.

 

El fugitiu, de 41 anys, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número sis de l’Audiència Nacional de Madrid.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.