20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Detenen un narco internacional fugitiu en Elx

Policia nacional

El detingut estava nerviós quan se li ha demanat la documentació | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un control en Elx (el Baix Vinalopó, Alacant) a un narcotraficant que es trobava fugit de la justícia francesa des de 2017 i que es dirigia al Marroc, el seu país d’origen, per a continuar eludint a les autoritats.

 

Els efectius de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Elx realitzaven un Dispositiu Estàtic de Control quan van fer parar a un vehicle. En eixe mateix moment, el conductor del cotxe va alertar als agents, ja que se’l veia clarament nerviós.

 

Una volta estacionat el cotxe, introduït ja en la zona d’inspecció, els agents es van donar compte de l’«estat de nerviosisme» d’un dels ocupants, que es va fer «molt més latent» en sol·licitar-li la documentació.

 

Els policies van comprovar les seues dades a través de les aplicacions informàtiques i van descobrir que li constava en vigor una Ordre Europea de Detenció i Entrega (OEDE) requerida per les autoritats franceses amb motiu de tràfic de drogues des de maig del 2017.

 

El fugitiu, de 41 anys, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número sis de l’Audiència Nacional de Madrid.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.

La Generalitat informa la jutgessa d’Alacant d’ocupants no adjudicataris en vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La Generalitat ha traslladat al jutjat que investiga les VPP de la Platja de Sant Joan que hi ha empadronats que no van ser adjudicataris. L'encreuament de dades amb els visats ja està en mans de la magistrada.

Víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Representants d'associacions de víctimes han declarat en la comissió d'investigació de Les Corts i han lamentat la falta d'avisos i la descoordinació. Han demanat mesures per a evitar que un episodi similar torne a causar 230 víctimes i danys tan greus.

Camps presenta una enquesta pròpia que li situa com a millor opció per a la majoria absoluta del PP

Francisco Camps ha presentat un sondeig finançat per ell i realitzat per NC Report que li atorga avantatge sobre Juanfran Pérez Llorca i María José Catalá per a aconseguir la majoria absoluta. Amb eixes dades, ha exigit un congrés del PPCV abans d'estiu amb vot directe i ha cridat a frenar la fugida de vots a Vox

Pérez Llorca ha dit sobre Camps que als polítics els valora la ciutadania i ha reivindicat la seua gestió

Pérez Llorca ha remarcat el seu respecte a Francisco Camps i ha insistit que la valoració dels candidats recau en la ciutadania. Ha contraposat el debat intern a la seua agenda de gestió i ocupació.