Mor desorientada en ser atropellada per un tren en Cheste

Tren de rodalia al pas per Xest

Un tren de rodalia al seu pas per Cheste | Fernanchel Flickr
 

Este dimecres, cap a les 20.00 hores de la nit, s’ha produït un accident mortal en la localitat de Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València). Segons pareix, una dona major, veïna del mateix municipi, es va desorientar i va anar  a parar a l’estació de rodalia de la localitat. Una volta allí, va començar a caminar per les vies i, quan va arribar un tren, el maquinista li va fer senyals però la dona va morir atropellada.

 

Tal com ha avançat ‘Levante’, la veïna de Cheste patia d’alzheimer i, segons pareix, es va desorientar fins a acabar en les vies de l’estació de tren del municipi. Cap a les 20.00 hores de la nit, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) va rebre un avís del maquinista que havia vist a la víctima creuant les vies i que, a pesar dels senyals acústics, la dona no es va apartar ni va reaccionar.

 

Davant de l’avís, la Policia Local i la Guàrdia Civil es van acostar al lloc dels fets, però no trobaven el cos. Quan el van poder localitzar i van arribar els efectius mèdics i els bombers ja no van poder fer res per l’accidentada. Segons informacions del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) la víctima, una dona de 73 anys, va morir en el moment a causa de l’impacte del tren que procedia de València.

 

 

Cap a les 23.00 hores, el jutjat de guàrdia de Requena va alçar el cadàver. La circulació ferroviària en este tram es va haver d’interrompre des de les 20.00, tal com va informar Adif en les seues xarxes socials i no es va recuperar fins a poc després de les 22.30 hores de la nit. Els familiars de la víctima, una volta es va saber què havia passat, en van presentar en el lloc de l’accident i van identificar-la. Segons van explicar, ja feia temps que tenia problemes d’alzheimer i es desorientava amb freqüència.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.