Mor desorientada en ser atropellada per un tren en Cheste

Tren de rodalia al pas per Xest

Un tren de rodalia al seu pas per Cheste | Fernanchel Flickr
 

Este dimecres, cap a les 20.00 hores de la nit, s’ha produït un accident mortal en la localitat de Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València). Segons pareix, una dona major, veïna del mateix municipi, es va desorientar i va anar  a parar a l’estació de rodalia de la localitat. Una volta allí, va començar a caminar per les vies i, quan va arribar un tren, el maquinista li va fer senyals però la dona va morir atropellada.

 

Tal com ha avançat ‘Levante’, la veïna de Cheste patia d’alzheimer i, segons pareix, es va desorientar fins a acabar en les vies de l’estació de tren del municipi. Cap a les 20.00 hores de la nit, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) va rebre un avís del maquinista que havia vist a la víctima creuant les vies i que, a pesar dels senyals acústics, la dona no es va apartar ni va reaccionar.

 

Davant de l’avís, la Policia Local i la Guàrdia Civil es van acostar al lloc dels fets, però no trobaven el cos. Quan el van poder localitzar i van arribar els efectius mèdics i els bombers ja no van poder fer res per l’accidentada. Segons informacions del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) la víctima, una dona de 73 anys, va morir en el moment a causa de l’impacte del tren que procedia de València.

 

 

Cap a les 23.00 hores, el jutjat de guàrdia de Requena va alçar el cadàver. La circulació ferroviària en este tram es va haver d’interrompre des de les 20.00, tal com va informar Adif en les seues xarxes socials i no es va recuperar fins a poc després de les 22.30 hores de la nit. Els familiars de la víctima, una volta es va saber què havia passat, en van presentar en el lloc de l’accident i van identificar-la. Segons van explicar, ja feia temps que tenia problemes d’alzheimer i es desorientava amb freqüència.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.