Mor desorientada en ser atropellada per un tren en Cheste

Ejemplo de shortcode con estilo
Un tren de rodalia al seu pas per Cheste | Fernanchel Flickr   Este dimecres, cap a les 20.00 hores de la nit, s’ha produït un accident mortal en la localitat de Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València). Segons pareix, una dona major, veïna del mateix municipi, es va desorientar i […]
Tren de rodalia al pas per Xest

Un tren de rodalia al seu pas per Cheste | Fernanchel Flickr
 

Este dimecres, cap a les 20.00 hores de la nit, s’ha produït un accident mortal en la localitat de Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València). Segons pareix, una dona major, veïna del mateix municipi, es va desorientar i va anar  a parar a l’estació de rodalia de la localitat. Una volta allí, va començar a caminar per les vies i, quan va arribar un tren, el maquinista li va fer senyals però la dona va morir atropellada.

 

Tal com ha avançat ‘Levante’, la veïna de Cheste patia d’alzheimer i, segons pareix, es va desorientar fins a acabar en les vies de l’estació de tren del municipi. Cap a les 20.00 hores de la nit, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) va rebre un avís del maquinista que havia vist a la víctima creuant les vies i que, a pesar dels senyals acústics, la dona no es va apartar ni va reaccionar.

 

Davant de l’avís, la Policia Local i la Guàrdia Civil es van acostar al lloc dels fets, però no trobaven el cos. Quan el van poder localitzar i van arribar els efectius mèdics i els bombers ja no van poder fer res per l’accidentada. Segons informacions del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) la víctima, una dona de 73 anys, va morir en el moment a causa de l’impacte del tren que procedia de València.

 

 

Cap a les 23.00 hores, el jutjat de guàrdia de Requena va alçar el cadàver. La circulació ferroviària en este tram es va haver d’interrompre des de les 20.00, tal com va informar Adif en les seues xarxes socials i no es va recuperar fins a poc després de les 22.30 hores de la nit. Els familiars de la víctima, una volta es va saber què havia passat, en van presentar en el lloc de l’accident i van identificar-la. Segons van explicar, ja feia temps que tenia problemes d’alzheimer i es desorientava amb freqüència.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.