7.1 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Mor desorientada en ser atropellada per un tren en Cheste

Tren de rodalia al pas per Xest

Un tren de rodalia al seu pas per Cheste | Fernanchel Flickr
 

Este dimecres, cap a les 20.00 hores de la nit, s’ha produït un accident mortal en la localitat de Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València). Segons pareix, una dona major, veïna del mateix municipi, es va desorientar i va anar  a parar a l’estació de rodalia de la localitat. Una volta allí, va començar a caminar per les vies i, quan va arribar un tren, el maquinista li va fer senyals però la dona va morir atropellada.

 

Tal com ha avançat ‘Levante’, la veïna de Cheste patia d’alzheimer i, segons pareix, es va desorientar fins a acabar en les vies de l’estació de tren del municipi. Cap a les 20.00 hores de la nit, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) va rebre un avís del maquinista que havia vist a la víctima creuant les vies i que, a pesar dels senyals acústics, la dona no es va apartar ni va reaccionar.

 

Davant de l’avís, la Policia Local i la Guàrdia Civil es van acostar al lloc dels fets, però no trobaven el cos. Quan el van poder localitzar i van arribar els efectius mèdics i els bombers ja no van poder fer res per l’accidentada. Segons informacions del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) la víctima, una dona de 73 anys, va morir en el moment a causa de l’impacte del tren que procedia de València.

 

 

Cap a les 23.00 hores, el jutjat de guàrdia de Requena va alçar el cadàver. La circulació ferroviària en este tram es va haver d’interrompre des de les 20.00, tal com va informar Adif en les seues xarxes socials i no es va recuperar fins a poc després de les 22.30 hores de la nit. Els familiars de la víctima, una volta es va saber què havia passat, en van presentar en el lloc de l’accident i van identificar-la. Segons van explicar, ja feia temps que tenia problemes d’alzheimer i es desorientava amb freqüència.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.