Mor desorientada en ser atropellada per un tren en Cheste

Tren de rodalia al pas per Xest

Un tren de rodalia al seu pas per Cheste | Fernanchel Flickr
 

Este dimecres, cap a les 20.00 hores de la nit, s’ha produït un accident mortal en la localitat de Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València). Segons pareix, una dona major, veïna del mateix municipi, es va desorientar i va anar  a parar a l’estació de rodalia de la localitat. Una volta allí, va començar a caminar per les vies i, quan va arribar un tren, el maquinista li va fer senyals però la dona va morir atropellada.

 

Tal com ha avançat ‘Levante’, la veïna de Cheste patia d’alzheimer i, segons pareix, es va desorientar fins a acabar en les vies de l’estació de tren del municipi. Cap a les 20.00 hores de la nit, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) va rebre un avís del maquinista que havia vist a la víctima creuant les vies i que, a pesar dels senyals acústics, la dona no es va apartar ni va reaccionar.

 

Davant de l’avís, la Policia Local i la Guàrdia Civil es van acostar al lloc dels fets, però no trobaven el cos. Quan el van poder localitzar i van arribar els efectius mèdics i els bombers ja no van poder fer res per l’accidentada. Segons informacions del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) la víctima, una dona de 73 anys, va morir en el moment a causa de l’impacte del tren que procedia de València.

 

 

Cap a les 23.00 hores, el jutjat de guàrdia de Requena va alçar el cadàver. La circulació ferroviària en este tram es va haver d’interrompre des de les 20.00, tal com va informar Adif en les seues xarxes socials i no es va recuperar fins a poc després de les 22.30 hores de la nit. Els familiars de la víctima, una volta es va saber què havia passat, en van presentar en el lloc de l’accident i van identificar-la. Segons van explicar, ja feia temps que tenia problemes d’alzheimer i es desorientava amb freqüència.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base de València Basket Sergio de Larrea té fins este dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les últimes prediccions el col·loquen al final de la primera ronda.

Les víctimes de la DANA reclamen al Constitucional que anul·le l’aforament de Carlos Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha presentat una demanda d'empara al Tribunal Constitucional per a intentar anul·lar l'aforament de Carlos Mazón, que consideren fraudulent, i garantir els drets constitucionals de les víctimes.

Agustinos busca el miracle a Nava per somiar amb l’ascens a l’Asobal

La Fundació Agustinos de Alicante necessita remuntar nou gols este dissabte a la pista del Viveros Herol Nava per aconseguir un històric ascens a la Lliga Asobal, un repte que cap equip de Plata ha assolit fins ara.