17.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Bocairent ha sigut declarat la setena meravella rural d’Espanya en 2017

 

Guadalupe (Càceres), Potes (Cantàbria), Ayna (Albacete), Tapia de Casariego (Astúries), Belmonte (Conca), Capileira (Granada) i Bocairent (València) són les ‘7 Meravelles Rurals d’Espanya 2017’, segons els 20.000 vots arreplegats en la votació per a triar la Meravella Rural de l’any entre 20 candidates, elaborada pel portal Toprural. La localitat valenciana de la Vall d’Albaida rep per primera vegada esta distinció, i es converteix així en la primera ‘Meravella Rural’ de la província de València. Bocairent ha obtingut el 5,47% dels vots. D’esta forma, Bocairent succeïx a Morella (Castelló) com a representació autonòmica en esta iniciativa. El lliurament del distintiu acreditatiu es va celebrar en el centre cultural Florida Retiro de Madrid i va comptar amb la presència de l’alcalde Josep-Vicent Ferre i la regidor de Turisme, Noelia Vañó, segons ha informat el consistori en un comunicat.

  

  

 

 

Últimes notícies

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.

Bernabé urgix a actuar en l’IES Campanar per greus deficiències després de confirmar-se un cas de legionel·la

Bernabé ha exigit a la Generalitat i a l'Ajuntament intervindre d'urgència en l'IES Campanar per deficiències acumulades i un cas de legionel·la. Sanitat ha indicat que no hi ha cap cas confirmat de pneumònia per legionel·la en el centre.

La matinada més freda de la tardor en la Comunitat: -5,9 °C a Morella

La matinada ha sigut la més freda de la tardor en la Comunitat Valenciana, amb -5,9 °C a Morella i 49 estacions sota zero. En la costa, les mínimes han oscil·lat entre 9 i 13 °C.

Les obres del centre comercial de Turianova a València arrancaran a principis de 2026

Infinity, el futur complex de Turianova, iniciarà les obres a inicis de 2026, amb dos anys de treballs, 500 milions d'inversió i fins a 9.000 ocupacions previstes.

Catalá nega que Vox demanara renunciar a la ZBE per a facilitar a Pérez Llorca

L'alcaldessa ha rebutjat que la ZBE de València siga una moneda de canvi en la negociació autonòmica i ha defés mantindre el calendari per a no perdre fons europeus.

AVA estima que el graníssol del dilluns ha danyat 5.000 tones de caquis a la Ribera

AVA-Asaja estima 5.000 tones de caqui afectades per la calamarsada del dilluns a la Ribera, amb danys a Carlet i Massalavés. La pèrdua agreuja el minvament de la campanya i pot elevar el preu de la fruita sana

Massó consultarà als síndics i fixarà demà la investidura de Pérez Llorca

Massó consultarà als síndics este dijous sobre la candidatura de Juanfran Pérez Llorca i, després, fixarà la data del ple, que serà la setmana vinent. El PP va registrar la proposta després d'esgotar el termini i necessita el suport de Vox per a la majoria