Els bombers extingixen un incendi en una granja amb animals en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que dos dotacions de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) s’han desplaçat per a sufocar un foc originat en una granja, a on han resultat ferits alguns animals.

 

El SPEIS ha rebut l’emergència cap a les 16.00 hores amb un avís del 112 segons el que alertava d’un incendi en unes instal·lacions de camp, i fins al lloc s’han desplaçat una desena d’efectius de bombers per a apagar el foc i algunes patrulles de la Policia Local.

 

Els bombers han intervingut localitzant el focus en una granja que ha sigut desallotjada, retirant de l’interior els animals, i pel foc ha quedat afectada l’estructura metàl·lica que s’ha enderrocat per la càrrega calòrica de l’incendi quan estaven extingint-lo.

 

El foc ha sigut apagat amb dos línies d’aigua i els efectius de bombers han tardat més d’una hora en la seua extinció. El foc s’ha iniciat per causes que es desconeixen i les fortes ratxes de vent han dificultat l’extinció, i la zona afectada ha quedat clausurada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.