Els bombers extingixen un incendi en una granja amb animals en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que dos dotacions de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) s’han desplaçat per a sufocar un foc originat en una granja, a on han resultat ferits alguns animals.

 

El SPEIS ha rebut l’emergència cap a les 16.00 hores amb un avís del 112 segons el que alertava d’un incendi en unes instal·lacions de camp, i fins al lloc s’han desplaçat una desena d’efectius de bombers per a apagar el foc i algunes patrulles de la Policia Local.

 

Els bombers han intervingut localitzant el focus en una granja que ha sigut desallotjada, retirant de l’interior els animals, i pel foc ha quedat afectada l’estructura metàl·lica que s’ha enderrocat per la càrrega calòrica de l’incendi quan estaven extingint-lo.

 

El foc ha sigut apagat amb dos línies d’aigua i els efectius de bombers han tardat més d’una hora en la seua extinció. El foc s’ha iniciat per causes que es desconeixen i les fortes ratxes de vent han dificultat l’extinció, i la zona afectada ha quedat clausurada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.