Els bombers extingixen un incendi en una granja amb animals en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que dos dotacions de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) s’han desplaçat per a sufocar un foc originat en una granja, a on han resultat ferits alguns animals.

 

El SPEIS ha rebut l’emergència cap a les 16.00 hores amb un avís del 112 segons el que alertava d’un incendi en unes instal·lacions de camp, i fins al lloc s’han desplaçat una desena d’efectius de bombers per a apagar el foc i algunes patrulles de la Policia Local.

 

Els bombers han intervingut localitzant el focus en una granja que ha sigut desallotjada, retirant de l’interior els animals, i pel foc ha quedat afectada l’estructura metàl·lica que s’ha enderrocat per la càrrega calòrica de l’incendi quan estaven extingint-lo.

 

El foc ha sigut apagat amb dos línies d’aigua i els efectius de bombers han tardat més d’una hora en la seua extinció. El foc s’ha iniciat per causes que es desconeixen i les fortes ratxes de vent han dificultat l’extinció, i la zona afectada ha quedat clausurada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El cap de setmana comença nuvolós en la Comunitat Valenciana i amb mínimes una mica més baixes en el litoral

El cap de setmana comença amb cels coberts en la Comunitat Valenciana i temperatures mínimes lleugerament més baixes en el litoral, encara que el diumenge s'espera un ambient més buidat i màximes a l'alça.

Hugo Duro crida el València a buidar-se en els deu partits finals de Lliga

Hugo Duro reclama al València CF esforç màxim i ambició en els deu partits restants de Lliga després del triomf per 0-2 en el camp del Sevilla, en el qual va obrir el marcador.

Investigació per violència vicària després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys a Torrevieja

La Guàrdia Civil investiga la mort d'una xiqueta de 3 anys i del seu pare a Torrevieja com a presumpte cas de violència vicària, després de l'avís de la mare per amenaces prèvies.

Una donació altruista a l’Hospital Doctor Peset posa en marxa una cadena de trasplantaments de renyó

Una donació altruista de renyó a l'Hospital Universitari Doctor Peset ha permés activar una cadena nacional de trasplantaments creuats que ha beneficiat ja a dos persones amb malaltia renal crònica.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos d’antelació

Un equip del IIAMA de la UPV desenrotlla un sistema que combina models climàtics, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar episodis de sequera amb fins a sis mesos de marge en conques com la del Xúquer.

Una multitud recorre el centre de València al crit de No a la guerra

Més de 10.000 persones marxen pel centre de València sota el lema No a la guerra per a rebutjar una nova escalada bèl·lica, denunciar l'augment del gasto militar i exigir respecte al dret internacional.

El València assalta el Sánchez-Pizjuán i afona encara més a un Sevilla sense reacció

El València es va imposar 0-2 al Sevilla en un dol directe per la permanència, va firmar un partit molt sòlid i va deixar a un conjunt sevillà pla, sense idees i a només tres punts del descens.

Losada i Romero sostenen al Llevant en un vibrant dol per la salvació davant l’Oviedo

El Llevant es va imposar 4-2 al Real Oviedo en un partit clau per la permanència, resolt amb els gols d'Iker Losada i Iván Romero després de malgastar un 2-0 inicial.