Els Bombers han rescatat a una parella desapareguda al riu Túria

El Grup de Rescat GERA del Consorci de Bombers de València localitza i rescata a una parella desapareguda mentre feia descens en canoa al riu Túria entre Vilamarxant i Riba-roja.

El Consorci va rebre l’avís a les 00.15 h de la matinada, i va mobilitzar fins a la zona a una dotació de bombers de L’Eliana, sergent de Paterna i al grup de rescat GERA. El GERA va iniciar la recerca dins del riu, amb embarcació d’una empresa d’esports d’aventura de la zona, que va col·laborar donant suport en tot moment.

Mentrestant, la resta dels bombers rastrejaven via terrestre altres trams del riu, en un dispositiu que incloïa també Policia Local i Guàrdia Civil.

A les 04.52 de la matinada el grup GERA del Consorci va localitzar al riu l’embarcació dels desapareguts i van escoltar grits de socors un poc més avant. Finalment, uns minuts després trobaven a la parella, xic i xica, amb vida, i amb símptomes d’hipotèrmia. Van ser duts a lloc segur i Policia Local els va traslladar al centre de salut.

Últimes notícies

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.

La Comunitat Valenciana lidera els desnonaments per habitants malgrat la caiguda dels llançaments per lloguer

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing estatal de llançaments per cada 100.000 habitants amb una taxa de 13,7 fins a març de 2026, amb més augment a la província de València i un repunt de les execucions hipotecàries.

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.

Avis per calor intensa en tres comarques de Castelló este dilluns

Sanitat ha activat el nivell de risc taronja per calor en una vintena de municipis del nord de Castelló, mentres Aemet preveu màximes pròximes als 40 graus en punts de l’interior valencià.

Morin dos banyistes ofegats a una platja de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella

Dos hòmens han mort ofegats este diumenge a la platja Mil Palmeras de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella. Els equips sanitaris del Samu no han pogut reanimar-los malgrat aplicar maniobres avançades.