Els Bombers han rescatat a una parella desapareguda al riu Túria

El Grup de Rescat GERA del Consorci de Bombers de València localitza i rescata a una parella desapareguda mentre feia descens en canoa al riu Túria entre Vilamarxant i Riba-roja.

El Consorci va rebre l’avís a les 00.15 h de la matinada, i va mobilitzar fins a la zona a una dotació de bombers de L’Eliana, sergent de Paterna i al grup de rescat GERA. El GERA va iniciar la recerca dins del riu, amb embarcació d’una empresa d’esports d’aventura de la zona, que va col·laborar donant suport en tot moment.

Mentrestant, la resta dels bombers rastrejaven via terrestre altres trams del riu, en un dispositiu que incloïa també Policia Local i Guàrdia Civil.

A les 04.52 de la matinada el grup GERA del Consorci va localitzar al riu l’embarcació dels desapareguts i van escoltar grits de socors un poc més avant. Finalment, uns minuts després trobaven a la parella, xic i xica, amb vida, i amb símptomes d’hipotèrmia. Van ser duts a lloc segur i Policia Local els va traslladar al centre de salut.

Últimes notícies

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.