Els bombers rescaten un grup que va quedar atrapat en l’ascensor del pàrquing de Bruixes de València

 

Ahir els bombers de l’Ajuntament de València varen intervindre en el pàrquing subterrani de la Plaça de Bruixes-Mercat Central, quan un grup de persones van quedar atrapades en un dels quatre ascensors que hi ha en dit lloc, segons informa del fet Las Provincias.

 

A les 11:50 hores els bombers es van dirigir fins al pàrquing per a rescatar al grup atrapat, segons el mateix periòdic. L’Empresa Municipal de Transport (EMT), que és qui s’encarrega de gestionar el pàrquing, va emetre ahir un comunicat del balanç de les primeres hores del recinte.

 

EMT fa referència a l’incident, però no a les persones atrapades

 

Encara que l’EMT ha afirmat que l’afluència al pàrquing ha sigut fluida al llarg del matí i que no hi ha hagut que destacar cap contratemps i que tot ha transcorregut amb «absoluta normalitat», però sí que ha detallat que ha succeït una incidència als ascensors que s’ha resolt en avisar a l’empresa responsable de la infraestructura i l’encarregada del seu manteniment. Però, res de referència a que un grup de persones han quedat atrapades en l’ascensor, tal i com ho afirmat Las Provincias.

 

1.129 vehicles han passat pel pàrquing de Bruixes

 

Un total de 1.129 vehicles han aparcat durant les primeres 48 hores de funcionament del nou aparcament centre històric-Mercat Central de València, situat en la plaça de Bruixes i conegut com a pàrquing de Bruixes, que va entrar en funcionament aquest dijous, 13 de desembre.       

    

Des de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València destaquen així que el pàrquing «arranca amb èxit de visitants», amb fins i tot pics d’ocupació superiors al 75%, la qual cosa suposa que «centenars de persones hagen pogut fer les seues compres en el centre de manera més còmoda». L’aparcament dóna resposta a una «reivindicació de comerciants i veïnat de quasi una dècada».         

 

Últimes notícies

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.

Benidorm reserva 60 milions del seu pressupost de 2026 per a pagar la sentència de Serra Gelada

Benidorm destinarà 60 milions del seu pressupost municipal de 2026 al pagament de la sentència pels sòls del APR-7 de Serra Gelada, sense pujar impostos ni retallar servicis, i amb un fort impuls inversor i social.

El PPCV alerta de l’agonia del sanchismo i dubte del futur del PSPV

Fernando Pastor, síndic del PPCV en Les Corts, sosté que el sanchismo travessa una fase d'agonia política i es pregunta si arrossegarà al PSPV, al qual veu debilitat per la seua vinculació amb Pedro Sánchez i José Luis Rodríguez Zapatero.

El PPCV dona per agonitzant al sanchismo i dubte del futur del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, dona per esgotat el sanchismo, reclama eleccions generals urgents i qüestiona l'impacte en el PSPV i en els seus socis.

El Marq obri al juny la gran mostra d’or prehispànic de Colòmbia a Espanya

El Museu Arqueològic d'Alacant inaugurarà el 29 de juny l'exposició itinerant amb el major préstec d'or de Colòmbia a Espanya, amb més de 290 peces prehispàniques.

Queralt Casas s’acomiada del València Basket després de set temporades històriques

Queralt Casas no renovarà amb el València Basket i tancarà el 30 de juny una etapa de set temporades com a capitana i referent en l'etapa més exitosa del club.

Les regions líders en automoció d’Europa exigixen més pes en la política industrial de la UE

Les 41 regions de l'Aliança de les Regions amb Indústria d'Automoció aproven en Bizkaia la Declaració de Bilbao, en la qual reclamen un paper central en la transició industrial i en el futur del sector a la UE.

Pérez Llorca demana la fi de la vaga docent i apel·la al sentit comú

Pérez Llorca urgix als sindicats docents a posar fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, defén avanços en la negociació i reclama recuperar el sentit comú i el diàleg.