20.5 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Els bombers rescaten un grup que va quedar atrapat en l’ascensor del pàrquing de Bruixes de València

 

Ahir els bombers de l’Ajuntament de València varen intervindre en el pàrquing subterrani de la Plaça de Bruixes-Mercat Central, quan un grup de persones van quedar atrapades en un dels quatre ascensors que hi ha en dit lloc, segons informa del fet Las Provincias.

 

A les 11:50 hores els bombers es van dirigir fins al pàrquing per a rescatar al grup atrapat, segons el mateix periòdic. L’Empresa Municipal de Transport (EMT), que és qui s’encarrega de gestionar el pàrquing, va emetre ahir un comunicat del balanç de les primeres hores del recinte.

 

EMT fa referència a l’incident, però no a les persones atrapades

 

Encara que l’EMT ha afirmat que l’afluència al pàrquing ha sigut fluida al llarg del matí i que no hi ha hagut que destacar cap contratemps i que tot ha transcorregut amb «absoluta normalitat», però sí que ha detallat que ha succeït una incidència als ascensors que s’ha resolt en avisar a l’empresa responsable de la infraestructura i l’encarregada del seu manteniment. Però, res de referència a que un grup de persones han quedat atrapades en l’ascensor, tal i com ho afirmat Las Provincias.

 

1.129 vehicles han passat pel pàrquing de Bruixes

 

Un total de 1.129 vehicles han aparcat durant les primeres 48 hores de funcionament del nou aparcament centre històric-Mercat Central de València, situat en la plaça de Bruixes i conegut com a pàrquing de Bruixes, que va entrar en funcionament aquest dijous, 13 de desembre.       

    

Des de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València destaquen així que el pàrquing «arranca amb èxit de visitants», amb fins i tot pics d’ocupació superiors al 75%, la qual cosa suposa que «centenars de persones hagen pogut fer les seues compres en el centre de manera més còmoda». L’aparcament dóna resposta a una «reivindicació de comerciants i veïnat de quasi una dècada».         

 

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.