12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Els bombers rescaten a un home malalt en la Serra Grossa d’Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que quatre bombers de la Unitat d’especialistes de Busca i Rescat del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS)  han organitzat un operatiu per a rescatar d’una dels vessants de la Serra Grossa de difícil accés, a una persona de 69 anys, que es trobava malalta, i ha sigut traslladada a una zona accessible per a ser atesa pels servicis sanitaris, i posteriorment traslladada a un centre hospitalari. 

 

Segons fonts del SPEIS, cap a les 14.30 hores han sigut alertats els servicis d’emergències, a través d’una cridada telefònica, informant que una persona es trobava malalta i necessitava atenció sanitària, i ha explicat el lloc de la seua ubicació per a que els cossos de seguretat la localitzaren. 

 

Els bombers, han mobilitzat immediatament dos dotacions de rescat en muntanya, que han arribat fins a la mitat de la serra, i posteriorment han anat descendint a peu per una paret escarpada, en una zona de difícil accés en una dels vessants, fins que l’han conseguit localitzar per a iniciar el rescat. 

 

Segons ha manifestat als cossos de seguretat este home de 69 anys viu en la Serra Grossa, i no es trobava bé, ja que tenia dolors i malestar, per això ha contactat amb els servicis d’emergències telefònicament per a ser atés pels sanitaris. 

 

Els quatre bombers després de verificar que podien fer el rescat de descens caminant, l’han ajudat amb les maniobres del rescat, per a conseguir arribar fins a la zona a on estaven situades les dotacions del SPEIS i les ambulàncies. Els servicis sanitaris han atés al malalt i posteriorment l’han traslladat a un centre hospitalari.  

Últimes notícies

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.