Localitzen a Jorge Ramos, l’home desaparegut en Vilamarxant

 

ACTUALITZAT 22/07/2020 a les 11 hores. Jorge Ramos Mancha, que estava desaparegut des del passat divendres en Vilamarxant, en la comarca del Camp de Túria (València), ha sigut localitzat en bon estat.

 

La família ho ha confirmat a través de les xarxes socials i ha volgut agrair la col·laboració de tots els qui han compartit la informació sobre la desaparició.

 

Busquen a Jorge Ramos, un home desaparegut en Vilamarxant

Familiars i amics busquen a Jorge Ramos Mancha, un home de 41 anys desaparegut en Vilamarxant, en el Camp de Túria (València). L’home va desaparéixer el passat divendres, 17 de juliol, segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Jorge Ramos mesura 1,80 metres i l’última volta que va ser vist portava uns pantalons blaus amb ratlles a l’altura del genoll una camisa blava amb un dibuix blanc i una motxilla amb el logotip del Club de Futbol de Vilamarxant. 

 

Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar als telèfons 635 111 436 o 690 602 031 o avisar a la Guàrdia Civil a través del número 962 710 008.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.