Localitzen a Jorge Ramos, l’home desaparegut en Vilamarxant

 

ACTUALITZAT 22/07/2020 a les 11 hores. Jorge Ramos Mancha, que estava desaparegut des del passat divendres en Vilamarxant, en la comarca del Camp de Túria (València), ha sigut localitzat en bon estat.

 

La família ho ha confirmat a través de les xarxes socials i ha volgut agrair la col·laboració de tots els qui han compartit la informació sobre la desaparició.

 

Busquen a Jorge Ramos, un home desaparegut en Vilamarxant

Familiars i amics busquen a Jorge Ramos Mancha, un home de 41 anys desaparegut en Vilamarxant, en el Camp de Túria (València). L’home va desaparéixer el passat divendres, 17 de juliol, segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Jorge Ramos mesura 1,80 metres i l’última volta que va ser vist portava uns pantalons blaus amb ratlles a l’altura del genoll una camisa blava amb un dibuix blanc i una motxilla amb el logotip del Club de Futbol de Vilamarxant. 

 

Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar als telèfons 635 111 436 o 690 602 031 o avisar a la Guàrdia Civil a través del número 962 710 008.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor atropellat un operari d’obra en la CV-800 a Xixona

Un operari de 42 anys ha mort atropellat per un cotxe en la CV-800, a l'altura del km 25,5 a Xixona. SAMU, SVB i un equip mèdic van confirmar la defunció.

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.