13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Localitzen a Jorge Ramos, l’home desaparegut en Vilamarxant

 

ACTUALITZAT 22/07/2020 a les 11 hores. Jorge Ramos Mancha, que estava desaparegut des del passat divendres en Vilamarxant, en la comarca del Camp de Túria (València), ha sigut localitzat en bon estat.

 

La família ho ha confirmat a través de les xarxes socials i ha volgut agrair la col·laboració de tots els qui han compartit la informació sobre la desaparició.

 

Busquen a Jorge Ramos, un home desaparegut en Vilamarxant

Familiars i amics busquen a Jorge Ramos Mancha, un home de 41 anys desaparegut en Vilamarxant, en el Camp de Túria (València). L’home va desaparéixer el passat divendres, 17 de juliol, segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Jorge Ramos mesura 1,80 metres i l’última volta que va ser vist portava uns pantalons blaus amb ratlles a l’altura del genoll una camisa blava amb un dibuix blanc i una motxilla amb el logotip del Club de Futbol de Vilamarxant. 

 

Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar als telèfons 635 111 436 o 690 602 031 o avisar a la Guàrdia Civil a través del número 962 710 008.

Últimes notícies

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.