Troben sense vida a José Montero Navas, l’home desaparegut en Alginet

 

Actualització 03/11/2020 a les 22.35 hores. Han trobat sense vida a José Montero Navas, un home desaparegut en la localitat d’Alginet, en la comarca de la Ribera (València). D’eixa manera ho ha publicat a través del seu compte d’Instagram el diari local ‘La veu d’Alginet’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tristes notícies. Per desgràcia s’ha trobat a Jose Montero Navas sense vida. Descanse en pau

Una publicación compartida de La Veu d’Alginet (@laveudalginet) el

 

Busquen a José Montero Navas, desaparegut en Alginet

Familiars i amics busquen a José Montero Navas, un home que va desaparèixer este dilluns, 2 de novembre, en Alginet, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons ha informat un mitjà local d’Alginet, l’home va eixir com cada matinada a passejar per la seua població. No obstant això, des de les 6 del matí d’ahir no se sap res d’ell.

 

José Montero porta ulleres, duia un suèter roig, un pantaló marró i unes sabatilles blanques. Es demana que si es té qualsevol informació sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia d’Alginet, als telèfons 96 175 11 54 o en el 112.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ahir dilluns 2 de novembre, el veí d’Alginet José Montero Navas va eixir com cada matinada a caminar. Des de les 6 del matí no se sap res d’ell. Els familiars es van posar en contacte amb policia local d’Alginet que, al costat de protecció civil d’Alginet i Algemesí van estar fins a les 2 de la nit buscant-lo. Des d’alcaldia s’ ha sol·licitat a delegació de govern la recerca en drons i la geolocalització del mòbil que portava en eixos moments. Aquesta vesprada policia i protecció civil de diferents localitats realitzaran una batuda per intentar trobar-lo. Qualsevol persona que sàpiga alguna cosa de José que es pose en contacte en la policia local d’Alginet al 96 175 11 54 o en el 112.

A post shared by La Veu d’Alginet (@laveudalginet) on

Últimes notícies

López assegura que Óscar Puente pot encapçalar qualsevol candidatura i anima la Comunitat a no frenar la condonació del deute

Óscar López defensa que Óscar Puente podria liderar qualsevol llista, alhora que reclama que la Comunitat Valenciana no bloquege la condonació del deute ni la reforma del finançament.

Ayala desitja que el València torne a mirar cap a dalt en LaLiga

Roberto Fabián Ayala ha expressat el seu desig que el València CF deixe arrere les temporades de patiment i torne a lluitar per posicions altes en LaLiga. L’excentral argentí també ha elogiat l’afició de Mestalla i la trajectòria del valencià Ferran Torres.

Pérez Llorca defensa que el PP no es plega i vincula els pressupostos a garanties de futur per a la Comunitat

El president Juanfran Pérez Llorca defensa que el PP no es plega davant ningú, reivindica els pressupostos de la Generalitat per a 2026 i nega discriminacions en matèria d’immigració, mentres marca distàncies amb Vox i critica Compromís.

Óscar López defensa que el rescat de Plus Ultra ha complit tots els requisits legals

Óscar López assegura a Alacant que el préstec públic a Plus Ultra ha superat tots els informes i filtres exigits i qualifica l’operació de correcta, també en relació amb el paper de José Luis Rodríguez Zapatero.

Més de 300 professionals treballen en el primer rodatge de Good Films a la Ciutat de la Llum

El primer rodatge de Good Films Studios Spain a la Ciutat de la Llum d’Alacant compta amb més de 300 professionals, el 60 % dels quals són de la Comunitat Valenciana, i preveu un fort impacte econòmic i laboral.

Morant acusa a Pérez Llorca de fer “apartheid en llei” amb els pressupostos de 2026

Diana Morant ha acusat Juanfran Pérez Llorca de convertir l’apartheid en llei amb els pressupostos de la Generalitat de 2026, que el PP ha aprovat amb el suport de Vox, i que qualifica de retallades i racistes.

Morant reivindica Zapatero com a president dels drets davant les acusacions pel cas Plus Ultra

Diana Morant defensa a València que José Luis Rodríguez Zapatero serà recordat com el president dels drets i qualifica de sospitoses les acusacions que l’afecten pel préstec a Plus Ultra.

Quasi 29.000 persones migrants ja cotitzen en la Seguretat Social a la Comunitat Valenciana

Un total de 28.700 persones de les 167.000 sol·licituds de regularització presentades a la Comunitat Valenciana ja han començat a treballar i cotitzar, segons ha informat la ministra Elma Saiz després d’una reunió amb agents socials a València.