16.7 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Troben sense vida a José Montero Navas, l’home desaparegut en Alginet

 

Actualització 03/11/2020 a les 22.35 hores. Han trobat sense vida a José Montero Navas, un home desaparegut en la localitat d’Alginet, en la comarca de la Ribera (València). D’eixa manera ho ha publicat a través del seu compte d’Instagram el diari local ‘La veu d’Alginet’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tristes notícies. Per desgràcia s’ha trobat a Jose Montero Navas sense vida. Descanse en pau

Una publicación compartida de La Veu d’Alginet (@laveudalginet) el

 

Busquen a José Montero Navas, desaparegut en Alginet

Familiars i amics busquen a José Montero Navas, un home que va desaparèixer este dilluns, 2 de novembre, en Alginet, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons ha informat un mitjà local d’Alginet, l’home va eixir com cada matinada a passejar per la seua població. No obstant això, des de les 6 del matí d’ahir no se sap res d’ell.

 

José Montero porta ulleres, duia un suèter roig, un pantaló marró i unes sabatilles blanques. Es demana que si es té qualsevol informació sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia d’Alginet, als telèfons 96 175 11 54 o en el 112.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ahir dilluns 2 de novembre, el veí d’Alginet José Montero Navas va eixir com cada matinada a caminar. Des de les 6 del matí no se sap res d’ell. Els familiars es van posar en contacte amb policia local d’Alginet que, al costat de protecció civil d’Alginet i Algemesí van estar fins a les 2 de la nit buscant-lo. Des d’alcaldia s’ ha sol·licitat a delegació de govern la recerca en drons i la geolocalització del mòbil que portava en eixos moments. Aquesta vesprada policia i protecció civil de diferents localitats realitzaran una batuda per intentar trobar-lo. Qualsevol persona que sàpiga alguna cosa de José que es pose en contacte en la policia local d’Alginet al 96 175 11 54 o en el 112.

A post shared by La Veu d’Alginet (@laveudalginet) on

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.