Troben sense vida a José Montero Navas, l’home desaparegut en Alginet

 

Actualització 03/11/2020 a les 22.35 hores. Han trobat sense vida a José Montero Navas, un home desaparegut en la localitat d’Alginet, en la comarca de la Ribera (València). D’eixa manera ho ha publicat a través del seu compte d’Instagram el diari local ‘La veu d’Alginet’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tristes notícies. Per desgràcia s’ha trobat a Jose Montero Navas sense vida. Descanse en pau

Una publicación compartida de La Veu d’Alginet (@laveudalginet) el

 

Busquen a José Montero Navas, desaparegut en Alginet

Familiars i amics busquen a José Montero Navas, un home que va desaparèixer este dilluns, 2 de novembre, en Alginet, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons ha informat un mitjà local d’Alginet, l’home va eixir com cada matinada a passejar per la seua població. No obstant això, des de les 6 del matí d’ahir no se sap res d’ell.

 

José Montero porta ulleres, duia un suèter roig, un pantaló marró i unes sabatilles blanques. Es demana que si es té qualsevol informació sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia d’Alginet, als telèfons 96 175 11 54 o en el 112.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ahir dilluns 2 de novembre, el veí d’Alginet José Montero Navas va eixir com cada matinada a caminar. Des de les 6 del matí no se sap res d’ell. Els familiars es van posar en contacte amb policia local d’Alginet que, al costat de protecció civil d’Alginet i Algemesí van estar fins a les 2 de la nit buscant-lo. Des d’alcaldia s’ ha sol·licitat a delegació de govern la recerca en drons i la geolocalització del mòbil que portava en eixos moments. Aquesta vesprada policia i protecció civil de diferents localitats realitzaran una batuda per intentar trobar-lo. Qualsevol persona que sàpiga alguna cosa de José que es pose en contacte en la policia local d’Alginet al 96 175 11 54 o en el 112.

A post shared by La Veu d’Alginet (@laveudalginet) on

Últimes notícies

Traslladen al quarter de la Guàrdia Civil l’home detingut per l’assassinat masclista de la seua dona i filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per l’assassinat a ganivetades de la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar ha rebut l’alta mèdica i ha sigut traslladat al quarter de la Guàrdia Civil, mentres continua la investigació com a possible crim masclista.

Una directora de centre de dia conta com va decidir evacuar 35 majors abans de la dana

La responsable del centre de dia Lloc del Major de Picanya ha explicat a la jutgessa de Catarroja que va tancar per decisió pròpia i va avisar les famílies per a arreplegar 35 residents hores abans que la riada arrasara l’edifici.

Quatre detinguts per una sèrie d’atracaments violents en gasolineres d’Alacant i Múrcia

Quatre hòmens d’entre 28 i 38 anys han sigut detinguts per dos robatoris amb violència consumats i un tercer en grau de temptativa en gasolineres de Biar, Villena i Yecla.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.