Troben sense vida a José Montero Navas, l’home desaparegut en Alginet

 

Actualització 03/11/2020 a les 22.35 hores. Han trobat sense vida a José Montero Navas, un home desaparegut en la localitat d’Alginet, en la comarca de la Ribera (València). D’eixa manera ho ha publicat a través del seu compte d’Instagram el diari local ‘La veu d’Alginet’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tristes notícies. Per desgràcia s’ha trobat a Jose Montero Navas sense vida. Descanse en pau

Una publicación compartida de La Veu d’Alginet (@laveudalginet) el

 

Busquen a José Montero Navas, desaparegut en Alginet

Familiars i amics busquen a José Montero Navas, un home que va desaparèixer este dilluns, 2 de novembre, en Alginet, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons ha informat un mitjà local d’Alginet, l’home va eixir com cada matinada a passejar per la seua població. No obstant això, des de les 6 del matí d’ahir no se sap res d’ell.

 

José Montero porta ulleres, duia un suèter roig, un pantaló marró i unes sabatilles blanques. Es demana que si es té qualsevol informació sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia d’Alginet, als telèfons 96 175 11 54 o en el 112.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ahir dilluns 2 de novembre, el veí d’Alginet José Montero Navas va eixir com cada matinada a caminar. Des de les 6 del matí no se sap res d’ell. Els familiars es van posar en contacte amb policia local d’Alginet que, al costat de protecció civil d’Alginet i Algemesí van estar fins a les 2 de la nit buscant-lo. Des d’alcaldia s’ ha sol·licitat a delegació de govern la recerca en drons i la geolocalització del mòbil que portava en eixos moments. Aquesta vesprada policia i protecció civil de diferents localitats realitzaran una batuda per intentar trobar-lo. Qualsevol persona que sàpiga alguna cosa de José que es pose en contacte en la policia local d’Alginet al 96 175 11 54 o en el 112.

A post shared by La Veu d’Alginet (@laveudalginet) on

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.