Troben sense vida a José Montero Navas, l’home desaparegut en Alginet

 

Actualització 03/11/2020 a les 22.35 hores. Han trobat sense vida a José Montero Navas, un home desaparegut en la localitat d’Alginet, en la comarca de la Ribera (València). D’eixa manera ho ha publicat a través del seu compte d’Instagram el diari local ‘La veu d’Alginet’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tristes notícies. Per desgràcia s’ha trobat a Jose Montero Navas sense vida. Descanse en pau

Una publicación compartida de La Veu d’Alginet (@laveudalginet) el

 

Busquen a José Montero Navas, desaparegut en Alginet

Familiars i amics busquen a José Montero Navas, un home que va desaparèixer este dilluns, 2 de novembre, en Alginet, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons ha informat un mitjà local d’Alginet, l’home va eixir com cada matinada a passejar per la seua població. No obstant això, des de les 6 del matí d’ahir no se sap res d’ell.

 

José Montero porta ulleres, duia un suèter roig, un pantaló marró i unes sabatilles blanques. Es demana que si es té qualsevol informació sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia d’Alginet, als telèfons 96 175 11 54 o en el 112.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ahir dilluns 2 de novembre, el veí d’Alginet José Montero Navas va eixir com cada matinada a caminar. Des de les 6 del matí no se sap res d’ell. Els familiars es van posar en contacte amb policia local d’Alginet que, al costat de protecció civil d’Alginet i Algemesí van estar fins a les 2 de la nit buscant-lo. Des d’alcaldia s’ ha sol·licitat a delegació de govern la recerca en drons i la geolocalització del mòbil que portava en eixos moments. Aquesta vesprada policia i protecció civil de diferents localitats realitzaran una batuda per intentar trobar-lo. Qualsevol persona que sàpiga alguna cosa de José que es pose en contacte en la policia local d’Alginet al 96 175 11 54 o en el 112.

A post shared by La Veu d’Alginet (@laveudalginet) on

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.