Busquen a un jove asturià desaparegut a Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Guàrdia Civil d’Alacant porta més de 24 hores buscant de manera activa en la zona del Barranc de l’Infern, al jove asturià la desaparició del qual va ser denunciada pels seus pares dilluns passat a Langreo (Astúries). La Guàrdia Civil de la Companyia de Calp està coordinant un ampli dispositiu de cerca de l’home asturià […]

 

La Guàrdia Civil d’Alacant porta més de 24 hores buscant de manera activa en la zona del Barranc de l’Infern, al jove asturià la desaparició del qual va ser denunciada pels seus pares dilluns passat a Langreo (Astúries).

La Guàrdia Civil de la Companyia de Calp està coordinant un ampli dispositiu de cerca de l’home asturià de 38 anys, desaparegut des de dissabte passat 4 de setembre.

L’última vegada que consten dades de comunicació amb ell, van anar en la nit del dissabte, quan la seua mare i ell van parlar per telèfon, i li va contar que anava a fer una ruta de senderisme prop d’on viu actualment, a la Vila.

L’endemà passat, els pares van presentar una denúncia davant la Policia Nacional de Langreo, a Astúries, ja que el telèfon del seu fill apareixia desconnectat i no havien tornat a tindre notícies d’ell.

La Guàrdia Civil de la Vila Joiosa, que va recepcionar les diligències instruïdes per Policia Nacional, ja que el jove resideix a la Vila Joiosa des de fa uns mesos, va identificar la zona en la qual probablement es podia trobar el jove com el Barranc de l’Infern, a la Vall de Laguar, centralitzant des d’aqueix moment les labors als voltants.

El passat 9 de setembre, cap al migdia, va ser localitzat el turisme del jove estacionat en l’aparcament de Fleix, prop de l’inici de diverses senderes de la zona.

En el matí de hui 10 de setembre, aproximadament uns 60 efectius pertanyents a la Guàrdia Civil, Bombers, Policia Local, i altres corporacions, a més, de nombrosos voluntaris rastregen la zona amb la finalitat de localitzar al desaparegut.

En el dispositiu es troben treballant efectius de les unitats de la Guàrdia Civil de la Zona de València, de la Comandància d’Alacant i de la Companyia de Calp, com ara el Servei Aeri, el Grup de Rescat en Muntanya, el Servei Cinológic i Unitats de Seguretat Ciutadana.

Últimes notícies

Nou avís Es-Alert per pluges a la Comunitat: es demana no eixir de casa

La Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert a les zones afectades per les pluges persistents i les inundacions a la Comunitat Valenciana i demana a la població que evite desplaçaments i romanga en la vivenda.

Desallotgen un càmping a Xàbia i més de 100 persones passen la nit en un alberg

Els bombers han desallotjat el càmping El Naranjal de Xàbia per l’episodi intens de pluges, i més d’un centenar de persones s’han traslladat a un alberg municipal. Les autoritats demanen evitar desplaçaments innecessaris mentres continuen els avisos per pluja a la Comunitat Valenciana.

Gandia reforça la vigilància a Beniopa i obri el pavelló del Raval per la pluja extrema

Gandia ha reforçat la vigilància en zones inundables com el barranc de Beniopa i està habilitant el pavelló del Raval per als veïns, davant les fortes pluges que han deixat 309,2 litres per metre quadrat en 24 hores.

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.

Emergència 1 per pluges a la Marina Alta i avís en cinc comarques més

La Generalitat ha decretat l’emergència 1 per fortes pluges a la Marina Alta i la situació 0 en cinc comarques més, amb avisos d’acumulats que podrien superar els 400 litres en 24 hores. Emergències ha atés quasi 300 incidents, sobretot per inundacions i desperfectes en la via pública.

El València Basket reacciona amb una victòria sòlida davant l’UCAM Murcia

El València Basket ha tallat una dinàmica de tres derrotes seguides amb una victòria contundent contra l’UCAM Murcia, que Xavi Albert qualifica de colp sobre la taula.