Busquen a un jove asturià desaparegut a Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant porta més de 24 hores buscant de manera activa en la zona del Barranc de l’Infern, al jove asturià la desaparició del qual va ser denunciada pels seus pares dilluns passat a Langreo (Astúries).

La Guàrdia Civil de la Companyia de Calp està coordinant un ampli dispositiu de cerca de l’home asturià de 38 anys, desaparegut des de dissabte passat 4 de setembre.

L’última vegada que consten dades de comunicació amb ell, van anar en la nit del dissabte, quan la seua mare i ell van parlar per telèfon, i li va contar que anava a fer una ruta de senderisme prop d’on viu actualment, a la Vila.

L’endemà passat, els pares van presentar una denúncia davant la Policia Nacional de Langreo, a Astúries, ja que el telèfon del seu fill apareixia desconnectat i no havien tornat a tindre notícies d’ell.

La Guàrdia Civil de la Vila Joiosa, que va recepcionar les diligències instruïdes per Policia Nacional, ja que el jove resideix a la Vila Joiosa des de fa uns mesos, va identificar la zona en la qual probablement es podia trobar el jove com el Barranc de l’Infern, a la Vall de Laguar, centralitzant des d’aqueix moment les labors als voltants.

El passat 9 de setembre, cap al migdia, va ser localitzat el turisme del jove estacionat en l’aparcament de Fleix, prop de l’inici de diverses senderes de la zona.

En el matí de hui 10 de setembre, aproximadament uns 60 efectius pertanyents a la Guàrdia Civil, Bombers, Policia Local, i altres corporacions, a més, de nombrosos voluntaris rastregen la zona amb la finalitat de localitzar al desaparegut.

En el dispositiu es troben treballant efectius de les unitats de la Guàrdia Civil de la Zona de València, de la Comandància d’Alacant i de la Companyia de Calp, com ara el Servei Aeri, el Grup de Rescat en Muntanya, el Servei Cinológic i Unitats de Seguretat Ciutadana.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.