Busquen a un jove asturià desaparegut a Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant porta més de 24 hores buscant de manera activa en la zona del Barranc de l’Infern, al jove asturià la desaparició del qual va ser denunciada pels seus pares dilluns passat a Langreo (Astúries).

La Guàrdia Civil de la Companyia de Calp està coordinant un ampli dispositiu de cerca de l’home asturià de 38 anys, desaparegut des de dissabte passat 4 de setembre.

L’última vegada que consten dades de comunicació amb ell, van anar en la nit del dissabte, quan la seua mare i ell van parlar per telèfon, i li va contar que anava a fer una ruta de senderisme prop d’on viu actualment, a la Vila.

L’endemà passat, els pares van presentar una denúncia davant la Policia Nacional de Langreo, a Astúries, ja que el telèfon del seu fill apareixia desconnectat i no havien tornat a tindre notícies d’ell.

La Guàrdia Civil de la Vila Joiosa, que va recepcionar les diligències instruïdes per Policia Nacional, ja que el jove resideix a la Vila Joiosa des de fa uns mesos, va identificar la zona en la qual probablement es podia trobar el jove com el Barranc de l’Infern, a la Vall de Laguar, centralitzant des d’aqueix moment les labors als voltants.

El passat 9 de setembre, cap al migdia, va ser localitzat el turisme del jove estacionat en l’aparcament de Fleix, prop de l’inici de diverses senderes de la zona.

En el matí de hui 10 de setembre, aproximadament uns 60 efectius pertanyents a la Guàrdia Civil, Bombers, Policia Local, i altres corporacions, a més, de nombrosos voluntaris rastregen la zona amb la finalitat de localitzar al desaparegut.

En el dispositiu es troben treballant efectius de les unitats de la Guàrdia Civil de la Zona de València, de la Comandància d’Alacant i de la Companyia de Calp, com ara el Servei Aeri, el Grup de Rescat en Muntanya, el Servei Cinológic i Unitats de Seguretat Ciutadana.

Últimes notícies

La reserva d’aigua cau però el Júcar i el Segura es mantenen per damunt del 50 %

Els embassaments espanyols estan al 61,8 % de capacitat després de perdre 446 hm³ en una setmana. Les conques del Júcar i el Segura baixen lleugerament però es mantenen al voltant del 53 %.

La Fiscalia manté fins a 1 any i 9 mesos de presó per a 4 jóvens que van increpar un diputat de Vox a...

La Fiscalia ha mantingut la petició d’1 any i 9 mesos de presó per a quatre jóvens acusats d’atemptat per increpar i empentar el diputat de Vox David García en un acte a la Universitat d’Alacant, mentre que l’acusació particular reclama fins a 3 anys i 6 mesos i les defenses demanen l’absolució.

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.