11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Busquen a un jove asturià desaparegut a Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant porta més de 24 hores buscant de manera activa en la zona del Barranc de l’Infern, al jove asturià la desaparició del qual va ser denunciada pels seus pares dilluns passat a Langreo (Astúries).

La Guàrdia Civil de la Companyia de Calp està coordinant un ampli dispositiu de cerca de l’home asturià de 38 anys, desaparegut des de dissabte passat 4 de setembre.

L’última vegada que consten dades de comunicació amb ell, van anar en la nit del dissabte, quan la seua mare i ell van parlar per telèfon, i li va contar que anava a fer una ruta de senderisme prop d’on viu actualment, a la Vila.

L’endemà passat, els pares van presentar una denúncia davant la Policia Nacional de Langreo, a Astúries, ja que el telèfon del seu fill apareixia desconnectat i no havien tornat a tindre notícies d’ell.

La Guàrdia Civil de la Vila Joiosa, que va recepcionar les diligències instruïdes per Policia Nacional, ja que el jove resideix a la Vila Joiosa des de fa uns mesos, va identificar la zona en la qual probablement es podia trobar el jove com el Barranc de l’Infern, a la Vall de Laguar, centralitzant des d’aqueix moment les labors als voltants.

El passat 9 de setembre, cap al migdia, va ser localitzat el turisme del jove estacionat en l’aparcament de Fleix, prop de l’inici de diverses senderes de la zona.

En el matí de hui 10 de setembre, aproximadament uns 60 efectius pertanyents a la Guàrdia Civil, Bombers, Policia Local, i altres corporacions, a més, de nombrosos voluntaris rastregen la zona amb la finalitat de localitzar al desaparegut.

En el dispositiu es troben treballant efectius de les unitats de la Guàrdia Civil de la Zona de València, de la Comandància d’Alacant i de la Companyia de Calp, com ara el Servei Aeri, el Grup de Rescat en Muntanya, el Servei Cinológic i Unitats de Seguretat Ciutadana.

Últimes notícies

Voulgaris crida a creure en l’ascens i planifica dos escenaris al Castelló

El president del Castelló va demanar confiança en l'equip, segon en la Lliga Hypermotion a dos punts del Racing. Va anunciar que el club treballa en dos escenaris, va recolzar a Pablo Hernández i va obrir la porta a ampliar Castalia si pugen.

Ábalos i Trump es disputen el protagonisme en l’Exposició del Ninot de València

L'Exposició del Ninot obri en el Museu de les Ciències amb quasi 800 figures. Ábalos i Trump concentren les mirades en una edició marcada per la sàtira política i el vot del públic.

La Diputació de València finança amb 1,7 milions el clavegueram de Benetússer

La Diputació de València destina 1,7 milions del Pla Obert a renovar el clavegueram i servicis en el marge esquerre del Camí Nou de Benetússer. Les obres, iniciades l'1 d'octubre, es prolonguen 11 mesos i s'ajusten als danys després de la dana.

Les màximes cauen fins a 6 graus en la Comunitat i Pego lidera amb 21,3

Les màximes d'este divendres han baixat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb descensos de fins a 6 graus. Pego ha registrat 21,3 com a topall del dia.

Andrew August firma el seu primer triomf en la Volta a la C. Valenciana i Girmay seguix líder

Andrew August (Ineos) es va imposar en la tercera etapa entre Orihuela i Sant Vicent del Raspeig i va estrenar el seu palmarés professional. Biniam Girmay (NSN) es manté de líder per desempat amb Adne Holter (Un X).

El vent derroca una escultura de 14 metres al Jardí del Túria de València

El fort vent registrat este divendres a València ha derrocat 'Les inclemències', peça de 14 metres de Lucas Karrvaz instal·lada des de 2001 al Jardí del Túria. L'obra, d'acer reciclat, simbolitza la dualitat entre tempesta i cel buidat.

Condemnat a 20 anys i mig per assassinar i robar a una dona a Rafelcofer (València)

El Tribunal del Jurat de València ha condemnat a 20 anys i mig de presó a l'autor de l'assassinat d'una dona de 65 anys a Rafelcofer i ha imposat 10 anys i 3 mesos al còmplice. Els dos hauran d'indemnitzar amb 30.000 euros a cada filla; la sentència aprecia l'atenuant de drogoaddicció i és recurrible.

Felip VI rebrà a Pérez Llorca el dijous 12 de febrer a la Zarzuela

Felip VI rebrà a Juanfran Pérez Llorca el dijous 12 de febrer a les 11.00 a la Zarzuela, en l'audiència protocol·lària després del seu nomenament. Serà la seua primera trobada oficial després de la presa de possessió del 2 de desembre.