19 C
València
Dissabte, 15 novembre, 2025

Busquen a un jove asturià desaparegut a Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant porta més de 24 hores buscant de manera activa en la zona del Barranc de l’Infern, al jove asturià la desaparició del qual va ser denunciada pels seus pares dilluns passat a Langreo (Astúries).

La Guàrdia Civil de la Companyia de Calp està coordinant un ampli dispositiu de cerca de l’home asturià de 38 anys, desaparegut des de dissabte passat 4 de setembre.

L’última vegada que consten dades de comunicació amb ell, van anar en la nit del dissabte, quan la seua mare i ell van parlar per telèfon, i li va contar que anava a fer una ruta de senderisme prop d’on viu actualment, a la Vila.

L’endemà passat, els pares van presentar una denúncia davant la Policia Nacional de Langreo, a Astúries, ja que el telèfon del seu fill apareixia desconnectat i no havien tornat a tindre notícies d’ell.

La Guàrdia Civil de la Vila Joiosa, que va recepcionar les diligències instruïdes per Policia Nacional, ja que el jove resideix a la Vila Joiosa des de fa uns mesos, va identificar la zona en la qual probablement es podia trobar el jove com el Barranc de l’Infern, a la Vall de Laguar, centralitzant des d’aqueix moment les labors als voltants.

El passat 9 de setembre, cap al migdia, va ser localitzat el turisme del jove estacionat en l’aparcament de Fleix, prop de l’inici de diverses senderes de la zona.

En el matí de hui 10 de setembre, aproximadament uns 60 efectius pertanyents a la Guàrdia Civil, Bombers, Policia Local, i altres corporacions, a més, de nombrosos voluntaris rastregen la zona amb la finalitat de localitzar al desaparegut.

En el dispositiu es troben treballant efectius de les unitats de la Guàrdia Civil de la Zona de València, de la Comandància d’Alacant i de la Companyia de Calp, com ara el Servei Aeri, el Grup de Rescat en Muntanya, el Servei Cinológic i Unitats de Seguretat Ciutadana.

Últimes notícies

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.

Urpa de Castelló el veler que tractarà de completar la primera volta al món vertical

L''Alegria Mariners' va partir amb Paula Gonzalvo i Pedro Jiménez per a intentar una ruta inèdita de 35.000 milles pels meridians, amb projectes científics i seguiment en directe.

Controlat l’incendi en un desballestament de motos d’Alboraia després d’una gran fumera

Els bombers han donat per controlat a les 12.49 l'incendi que ha afectat un desballestament de motos i a una nau contigua a Alboraia. No hi ha hagut ferits i tot apunta a un curtcircuit com a origen.

Estabilitzat l’incendi en una nau de desballestament de motocicletes a Alboraia

El foc, originat sobre les 9.45 en un desballestament de motocicletes d'Alboraia, ha sigut estabilitzat al migdia sense ferits. Es mantindrà vigilància 24 hores.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no tenen dret a decidir pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha acusat PP i Vox de voler imposar un relleu amb Juanfran Pérez Llorca. Diana Morant ha advertit a Feijóo i Abascal que no tenen dret a decidir pels valencians.

Un incendi en un desballestament d’Alboraia ha generat una gran columna de fum i ha quedat estabilitzat

Els bombers han donat per estabilitzat l'incendi en un desballestament de motos d'Alboraia al voltant de les 12, sense ferits. Sis dotacions han treballat en la zona.