Anuncios

Busquen a un jove asturià desaparegut a Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant porta més de 24 hores buscant de manera activa en la zona del Barranc de l’Infern, al jove asturià la desaparició del qual va ser denunciada pels seus pares dilluns passat a Langreo (Astúries).

La Guàrdia Civil de la Companyia de Calp està coordinant un ampli dispositiu de cerca de l’home asturià de 38 anys, desaparegut des de dissabte passat 4 de setembre.

Anuncios

L’última vegada que consten dades de comunicació amb ell, van anar en la nit del dissabte, quan la seua mare i ell van parlar per telèfon, i li va contar que anava a fer una ruta de senderisme prop d’on viu actualment, a la Vila.

L’endemà passat, els pares van presentar una denúncia davant la Policia Nacional de Langreo, a Astúries, ja que el telèfon del seu fill apareixia desconnectat i no havien tornat a tindre notícies d’ell.

La Guàrdia Civil de la Vila Joiosa, que va recepcionar les diligències instruïdes per Policia Nacional, ja que el jove resideix a la Vila Joiosa des de fa uns mesos, va identificar la zona en la qual probablement es podia trobar el jove com el Barranc de l’Infern, a la Vall de Laguar, centralitzant des d’aqueix moment les labors als voltants.

El passat 9 de setembre, cap al migdia, va ser localitzat el turisme del jove estacionat en l’aparcament de Fleix, prop de l’inici de diverses senderes de la zona.

En el matí de hui 10 de setembre, aproximadament uns 60 efectius pertanyents a la Guàrdia Civil, Bombers, Policia Local, i altres corporacions, a més, de nombrosos voluntaris rastregen la zona amb la finalitat de localitzar al desaparegut.

En el dispositiu es troben treballant efectius de les unitats de la Guàrdia Civil de la Zona de València, de la Comandància d’Alacant i de la Companyia de Calp, com ara el Servei Aeri, el Grup de Rescat en Muntanya, el Servei Cinológic i Unitats de Seguretat Ciutadana.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios