Presència de cacauets i anacards en mescla de fruita seca sense sal procedents d’Espanya

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha tingut coneixement a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Europea (RASFF), d’una notificació d’alerta traslladada per les autoritats sanitàries de Països Baixos, relativa a la presència de cacauets i anacards no inclosos en l’etiquetatge en mescla de fruita seca sense sal de la marca Jumbo.

Durant un control intern de l’empresa es va detectar la presència de cacauets i anacards que no estaven inclosos en l’etiquetatge del producte afectat.

 

Les dades del producte implicat 

 

• Nom del producte (en etiqueta): Noten Mix Luxe
• Marca/comercial: Jumbo
• Aspecte del producte: Borsa de plàstic
• Número de lot: 74921
• Codi de barres: núm. 8718452362844
• Data de consum preferent: 03/09/2022
• Pes d’unitat: 200 g
• Temperatura: ambient

El producte ha sigut distribuït en diversos països entre els quals es troba Espanya, en concret en la comunitat autònoma de València.

Aquesta informació ha sigut traslladada a les autoritats competents de les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI) a fi que es verifique la retirada dels productes afectats dels canals de comercialització.

Com a mesura de precaució, es recomana a les persones al·lèrgiques als cacauets i/o els anacards, que pogueren tindre el producte anteriorment esmentat en les seues llars que s’abstinguen de consumir-lo.

EL CONSUM D’AQUEST PRODUCTE NO COMPORTA CAP RISC PER A la RESTA DE LA POBLACIÓ.

Últimes notícies

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.