8.7 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Presència de cacauets i anacards en mescla de fruita seca sense sal procedents d’Espanya

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha tingut coneixement a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Europea (RASFF), d’una notificació d’alerta traslladada per les autoritats sanitàries de Països Baixos, relativa a la presència de cacauets i anacards no inclosos en l’etiquetatge en mescla de fruita seca sense sal de la marca Jumbo.

Durant un control intern de l’empresa es va detectar la presència de cacauets i anacards que no estaven inclosos en l’etiquetatge del producte afectat.

 

Les dades del producte implicat 

 

• Nom del producte (en etiqueta): Noten Mix Luxe
• Marca/comercial: Jumbo
• Aspecte del producte: Borsa de plàstic
• Número de lot: 74921
• Codi de barres: núm. 8718452362844
• Data de consum preferent: 03/09/2022
• Pes d’unitat: 200 g
• Temperatura: ambient

El producte ha sigut distribuït en diversos països entre els quals es troba Espanya, en concret en la comunitat autònoma de València.

Aquesta informació ha sigut traslladada a les autoritats competents de les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI) a fi que es verifique la retirada dels productes afectats dels canals de comercialització.

Com a mesura de precaució, es recomana a les persones al·lèrgiques als cacauets i/o els anacards, que pogueren tindre el producte anteriorment esmentat en les seues llars que s’abstinguen de consumir-lo.

EL CONSUM D’AQUEST PRODUCTE NO COMPORTA CAP RISC PER A la RESTA DE LA POBLACIÓ.

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.