La Casa Reial es gastarà 760.000 euros en la seua llista de la compra aquest 2018

Juan Carlos y Felipe

El rei emèrit Joan Carles i l’actual rei Felip VI | cedida

 

El Ministeri de Defensa ha adjudicat els contractes de subministrament de productes alimentaris a la Casa Reial per a tot l’any 2018, amb un cost total d’uns 760.000 euros, impostos inclosos. Segons el ministeri, l’adjudicació s’ha donat a les quatre empreses que oferien les «ofertes més avantatjoses».

  

  

Al costat dels contractes de subministraments també s’han signat ja els contractes dels treballadors que serviran els menjars a la família reial espanyola, així com el tipus de productes que han de garantir: peix, carn, embotit, fruites, olis, làctics, llegums… Tot està especificat en set grans lots en els quals s’ha dividit el contracte.

Últimes notícies

Pradas demana que Bernabé i Polo entreguen voluntàriament tots els missatges de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al Jutjat de Catarroja que la delegada del Govern, Pilar Bernabé, i el president de la CHJ, Miguel Polo, aporten totes les comunicacions del dia de la DANA, especialment sobre el barranc del Poyo.

Detingut a Oriola un home buscat a Suècia per crim organitzat i tràfic d’armes

La Policia Nacional ha detingut a Oriola un home reclamat per Suècia per la seua vinculació amb organitzacions criminals dedicades al crim organitzat i a la facilitació d’armes.

Més de 5.500 signatures reclamen solucions al deteriorament de la sanitat pública valenciana

Més de 5.500 infermeres i fisioterapeutes de la sanitat pública valenciana han signat un manifest, entregat a la Conselleria de Sanitat, per a denunciar el deteriorament de les seues condicions laborals i la creixent pressió assistencial. El sindicat Satse advertix que continuarà amb mobilitzacions i prepara una jornada de vaga per a finals de novembre si no hi ha avanços en la negociació.

Així són les noves camisetes del Levante UD per a la temporada 2026-2027

El Levante UD ha presentat les noves equipacions 2026-2027, amb una primera blaugrana amb detalls blancs al coll i a les mànigues i una segona en negre i blanc que evoca els orígens del club.

Un mort i dos ferits en un xoc frontal a la N-332 a El Verger

Un home de 55 anys ha mort i dos hòmens de 30 han resultat ferits en un xoc frontal entre dos cotxes a la N-332, al terme d’El Verger, en la Marina Alta.

La vesprada es complica amb cinc incendis forestals a Cirat, Lucena, Montanejos, Simat i Cocentaina

Cinc incendis forestals s’han declarat esta vesprada a Cirat, Lucena del Cid, Montanejos, Simat de la Valldigna i Cocentaina, amb un fort desplegament de mitjans aeris i terrestres.

Sato, primer japonés del València CF: Kubo és el mirall on vol reflectir-se

El migcampista japonés Ryunosuke Sato s’ha presentat amb el València CF orgullós de ser el primer jugador japonés del primer equip i ha assenyalat Take Kubo, amb més de 200 partits en LaLiga, com el seu gran referent.

Bernabé anuncia que el Govern pressionarà per a evitar cotxes al bulevard Federico García Lorca

Pilar Bernabé assegura que el Govern central farà tot el possible perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit rodat i critica el veto de l’alcaldessa María José Catalá.